Saab 9-5 universālis

kjirzaka Reģ.: 02.04.2007

Interesē pieredze un kaut kur dzirdētās runas par 9-5 motoriem un kārbām. 2.0 benzīns? 2.3 benzīns? 2.2 dīzelis? 3.0 Isuzu dīzelis? Automāts vai mehānika? Patēriņš un apkope?

Pāldies!

 
1 2 3 4
kjirzaka Reģ.: 02.04.2007
0 0 Atbildēt

To, ka visi sābi pēc 93. gada nav sābi jau zinu... bet ne par to stāsts...

Benzīnmotoriem (2 un 2.3) kāda starpība automātam un mehānikai? Patēriņš? Ir vēl kas? Vai tikai pieraduma vaina?

kjirzaka Reģ.: 02.04.2007
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Bija man kādreiz 9-5 ar 2.0T, mehānisko kārbu. Tā neko, ērts, kluss auto. Samērā ekonomisks, garākos gabalos varēja palīst zem 7 litriem uz sotaku (rekords bija kautkādi 6.3).

Nobraucu kādus 70 tkm. Nekas īpaši neplīsa. Ķēdi nemainīju. Nevajag taupīt uz motora apkopēm, lej labu eļļu, pērc orģinālos filtrus, sveces (Vikingā šo to var dabūt pat lētāk nekā parastajos veikalos). Piekare no opeļa, daļas jāmaina reti, maksā kapeikas.

Ziemās ļoti ātri uzsilst salons. Kā nekā skandināvu auto. Braucot ātros līkumos ir diezgan lielas sānsveres, bet uzliekot aizmugurē KONI amortizatorus palika stabilāks.

Mīnusi:

- ik pa pāris mēnešiem jāmaina tuvo gaismu lampiņas (liku gan pa 2 Ls, gan pa 20 Ls, mainīju abas reizē un pa vienai, tik un tā izdega);

- kautkas sliktākos ceļos reizēm pagrabēja aizmugurē, ne diagnostika vairākos servisos, ne pats neko neatradu;

- pēc izbraukšanas pa dubļainākiem ceļiem sāka vibrēt riteņi (laikam konkrētais disku modelis bija neveiksmīgs)

- konstatēju ka tomēr šis baudāmais auto man ir par mazu.

Zilā krāsā? Ar KONI aizmugurē?

nordic Reģ.: 12.04.2002
0 0 Atbildēt

Bija 2.0 universālis manulā, tagad 2,3 automāts. Automāts

jaudīgāks, pēc izjūtām daudz foršāks, par litru vairāk rij. Man gan 04 gada tomātam ir 5 robi. Patēriņš ar korķiem max. līdz 13l , braukājoties pa dienas vidu 11 litri, šoseja 7.

Automāts, balstoties uz fanu forumiem uzticamāks.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

kjirzaka rakstīja:

Nortel rakstīja: Bija man kādreiz 9-5 ar 2.0T, mehānisko kārbu. Tā neko, ērts, kluss auto. Samērā ekonomisks, garākos gabalos varēja palīst zem 7 litriem uz sotaku (rekords bija kautkādi 6.3).

Nobraucu kādus 70 tkm. Nekas īpaši neplīsa. Ķēdi nemainīju. Nevajag taupīt uz motora apkopēm, lej labu eļļu, pērc orģinālos filtrus, sveces (Vikingā šo to var dabūt pat lētāk nekā parastajos veikalos). Piekare no opeļa, daļas jāmaina reti, maksā kapeikas.

Ziemās ļoti ātri uzsilst salons. Kā nekā skandināvu auto. Braucot ātros līkumos ir diezgan lielas sānsveres, bet uzliekot aizmugurē KONI amortizatorus palika stabilāks.

Mīnusi:

- ik pa pāris mēnešiem jāmaina tuvo gaismu lampiņas (liku gan pa 2 Ls, gan pa 20 Ls, mainīju abas reizē un pa vienai, tik un tā izdega);

- kautkas sliktākos ceļos reizēm pagrabēja aizmugurē, ne diagnostika vairākos servisos, ne pats neko neatradu;

- pēc izbraukšanas pa dubļainākiem ceļiem sāka vibrēt riteņi (laikam konkrētais disku modelis bija neveiksmīgs)

- konstatēju ka tomēr šis baudāmais auto man ir par mazu.

Zilā krāsā? Ar KONI aizmugurē?

Melnā, bet nu jau kādus gadus atpūšas šrotā.

Bzzz Reģ.: 22.05.2006
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Kolēģim bija tieši universālis ar šo motoru un automātu. Visā visumā ļoti baudāms auto ar samērīgu degvielas patēriņu - arī normāli atvelkot pa šoseju (mūsu ceļos) patēriņš bija ap 7 l/100km. Bet viņam bija viens interesants defekts, ko ilgi servisā nemācēja salabot - braucot ne no šā, ne no tā ik pa laikam "atslēdzās turbīna". Nezinu, kā tas iespējams, bet efekts bija tāds, ka motors palikās vārgs un savas spējas atjaunoja tikai pēc "restarta". Tā arī neuzzināju, kā sīs tika ar to galā.

Par 3.0 TiD ir kādi 3gadi nobraukāti. Patiesībā neko sliktu nevar teikt. Pagaidām nekādi lielie remonti nav bijuši. Griež ļoti labi no maziem apgriezieniem, katrā gadījumā ne sliktāk kā 2.3T, bet rij uz pusi mazāk kā benzīnnieks. Vidējais kautkur ap 7. Pa pilsētu mīcoties arī nav bijis virs 10.

Cik zinu, tad šitam motoram nenāk kombinācija ar automātu, bet prasītos.

Vienīgais gļuks ir precīzi kā brmbrmm rakstīja - dažkārt mēdz "pazust" turbīna. Parasti tas gadās, kad tā sirsnīgāk ar 4 ātrumu atvelk. Pēc restarta atkal parādās. HVZ, kas tas par gļuku varētu būt???

Pirms kāda laika turbīna pazuda un vairs neparādījās. Tad tika nomainīts kautkāds dačiks (nebija neko diži dārgs) un viss atkal gāja normāli. Tagad atkal ir pāris reizes bijis "jāpārstartē". varbūt ir kādas idejas, kas tas par prikolu?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bzzz rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Kolēģim bija tieši universālis ar šo motoru un automātu. Visā visumā ļoti baudāms auto ar samērīgu degvielas patēriņu - arī normāli atvelkot pa šoseju (mūsu ceļos) patēriņš bija ap 7 l/100km. Bet viņam bija viens interesants defekts, ko ilgi servisā nemācēja salabot - braucot ne no šā, ne no tā ik pa laikam "atslēdzās turbīna". Nezinu, kā tas iespējams, bet efekts bija tāds, ka motors palikās vārgs un savas spējas atjaunoja tikai pēc "restarta". Tā arī neuzzināju, kā sīs tika ar to galā.

Par 3.0 TiD ir kādi 3gadi nobraukāti. Patiesībā neko sliktu nevar teikt. Pagaidām nekādi lielie remonti nav bijuši. Griež ļoti labi no maziem apgriezieniem, katrā gadījumā ne sliktāk kā 2.3T, bet rij uz pusi mazāk kā benzīnnieks. Vidējais kautkur ap 7. Pa pilsētu mīcoties arī nav bijis virs 10.

Cik zinu, tad šitam motoram nenāk kombinācija ar automātu, bet prasītos.

Vienīgais gļuks ir precīzi kā brmbrmm rakstīja - dažkārt mēdz "pazust" turbīna. Parasti tas gadās, kad tā sirsnīgāk ar 4 ātrumu atvelk. Pēc restarta atkal parādās. HVZ, kas tas par gļuku varētu būt???

Pirms kāda laika turbīna pazuda un vairs neparādījās. Tad tika nomainīts kautkāds dačiks (nebija neko diži dārgs) un viss atkal gāja normāli. Tagad atkal ir pāris reizes bijis "jāpārstartē". varbūt ir kādas idejas, kas tas par prikolu?

Nu man šāda pieredze bija ar vienu neveiksmīgu bāku čehu degvielas pagājušajā ziemā. Tas gan nāca komplektā ar "check engine" lampiņu. Pēc datora domām tā bija "manifold pressure error". Diezgan ilgu laiku nobraukāju ar arvien retāk degošu, kamēr sensors attīrījās. Gluži vienkārši palasījos ārzemju forumos, ka šadā situācijā faktiski ir 3 varianti - serviss ar sensora maiņu (dārgais), pašrocīga atjaukšana un sensora tīrīšana (ātri un lēti) vai arī vienkārši turpināšana braukt ar labu degvielu (ilgi un lēti). Nu jau sen nav bijušas nekādas problēmas - braucu ~50:50 ar Nestes/Krievijas degvielu.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: braucu ~50:50 ar Nestes/Krievijas degvielu.

Tas ir kā? Tu viņas nopērc atsevišķi kannās un pirms ieliešanas speciāli sašķaidi 50:50?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Kā Jums šķiet - vai vērts iegādāties šo SAAB 9-5 ?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

www.alfamotors.lv/...

Atvainojos, aizmirsu ielikt linku...

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: www.alfamotors.lv/...

Atvainojos, aizmirsu ielikt linku...

Nu tā kā tu tagad zini, cik "labi un lēti" ir remontēt Opel dīzeļus, vari ņemt arī šo saaPi ar tā paša "lētā" opeļa dīzeli

Tie paši motori stāv iekšā gan astrās, gan vectrās.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

150 zirgspēki varētu būt pietiekami, vai ne? Un vai maršrutā Jelgava - Kauņa varēs iekļauties 5 litru dīzeļa patēriņā uz 100 km?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: vai maršrutā Jelgava - Kauņa varēs iekļauties 5 litru dīzeļa patēriņā uz 100 km?

nevarēs.... vidējais būs tuvu 8 litriem

p.n.

tūlīt gan saradīsies visādi brašuļi, kas gaudos, ka virs 6 neuzkāps..... bet es saku reālo ciparu cik būs

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Seene rakstīja: braucu ~50:50 ar Nestes/Krievijas degvielu.

Tas ir kā? Tu viņas nopērc atsevišķi kannās un pirms ieliešanas speciāli sašķaidi 50:50?

net tak... kad ir iespēja, cenšos ietaupīt, bet tikai vienā zināmā vietā. Ja ir iztukšīts, vai jāpildās pa ceļam, tad lejos Nestē. Un sanāk ~50% no kopējā nobraukuma. Tākautkā.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

VWfans rakstīja: vai maršrutā Jelgava - Kauņa varēs iekļauties 5 litru dīzeļa patēriņā uz 100 km?

nevarēs.... vidējais būs tuvu 8 litriem

p.n.

tūlīt gan saradīsies visādi brašuļi, kas gaudos, ka virs 6 neuzkāps..... bet es saku reālo ciparu cik būs

Nezinu par Opel, bet Isuzu 3.0 ar VWfanu pie stūres visticamāk palīstu zem 5. Vidējais 8 ir vai intensīvā (bet ne gluži sastrēgušā) pilsētā braucot dinamiski vai arī kruīzā 170-180 robežās. Horvātija četratā ar gana daudz mantām ir izbraukāta ar vidējo 5,9

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

nevarēs....

..... bet es saku reālo ciparu cik būs

Varbūt vēlies saderēt,viszinīt ?

ganjaukane... es reiz piedāvāju normālas derības vienam Prīmusu fanam. Nobijās konkurēt ekonomijā ar 3litrīgu divtonnīgu auto

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Mans ātrums šādā braucienā tiktu turēts 87-90 km/h.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Nezinu par Opel, bet Isuzu 3.0 ar VWfanu pie stūres visticamāk palīstu zem 5. Vidējais 8 ir vai intensīvā (bet ne gluži sastrēgušā) pilsētā braucot dinamiski vai arī kruīzā 170-180 robežās. Horvātija četratā ar gana daudz mantām ir izbraukāta ar vidējo 5,9

Pagājušā gada oktobrī, kad ar Merivu vilku uz Angliju, visa brauciena vidējais bija 4,73.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

es taču teicu, ka tūlīt saradīsies gudrīši

konkrētā ceļa posmā, ja mēºķis ir sasniegt pēc iespējas mazāku patēriņu, tad protams ir iespējams palīst zem 5 litriem

p.n.

stumjot to opeli patēriņš būs nulle

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Seene rakstīja:

Nezinu par Opel, bet Isuzu 3.0 ar VWfanu pie stūres visticamāk palīstu zem 5. Vidējais 8 ir vai intensīvā (bet ne gluži sastrēgušā) pilsētā braucot dinamiski vai arī kruīzā 170-180 robežās. Horvātija četratā ar gana daudz mantām ir izbraukāta ar vidējo 5,9

Pagājušā gada oktobrī, kad ar Merivu vilku uz Angliju, visa brauciena vidējais bija 4,73.

kur tik liels vidējais???? tad jau vācijā uz bāņa atviki aš uz 110 pa trešo joslu

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja: es taču teicu, ka tūlīt saradīsies gudrīši

konkrētā ceļa posmā, ja mēºķis ir sasniegt pēc iespējas mazāku patēriņu, tad protams ir iespējams palīst zem 5 litriem

p.n.

stumjot to opeli patēriņš būs nulle

Nav nekāds mērķis. Es ar savu vectru arī nupat izbraucu Poļus, slovākus, čehus, fričus. Vietām diezgan kalnaini ceļi, uz bāņiem tāpat reizēm 200 atvilku, kondišku pārsvarā ieslēgta bija, arī bagāžnieks pilns, bet vidējais patēriņš beigās 5.1 rādīja.

Un tad tu pamodies...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

opelista slapjie sapņi

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

protams, protams

varbūt ar steigu to motoru vajag sākt likt formula1 bolīdos

nebūs jābrauc boksos pildīt degvielu vienreiz uzpildies un brauc visu sezonu

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Padomju laikos notika tā saucamie 4 litru ralliji (ja pareizi atceros) vai vienas bākas ralliji, kur ar tiem visu nīstajiem, neekonomiskajiem, plīstošajiem u.t.t. padomju auto varēja palīst zem 4 litriem uz sotaku.

Tad pēc Pirmā sanāk, ka autobūve ir gājusi uz leju un ražo aizvien neekonomiskākus auto?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nu džugiņ, davaj saderam...

bet pie stūres tavam dīzeļžopelim braukšu es.....

rīgā pieliesim pilnu bāku, atbraucot atkal pilnu... uzskaitīsim visu ielieto degvielu pēc tanku čekiem....

nobrauktos kilometrus uzņemsim ar gps

ja sarēķinot sanāks zem 7.0 litriem, es tev atdodu renaultu un vēl piemetu klāt audī, ja virs 7.5 litriem, tad es savācu tavu žopeli.... der?

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Piemet klāt vēl LT-ešku, tad varbūt būs vienādas vērtības.

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti