Pie stūres labāk sēdināt fanu, tad pirmais vēl stroiku padirsīs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pie stūres labāk sēdināt fanu, tad pirmais vēl stroiku padirsīs.
besī jau ārā šitie makšķernieku stāsti no sērijas - "kā es vālēju uz 200 ar 5 litriem uz sotaku"
a džugiņam es jau teicu - ja tu to opeli uz vāciju un atpakaļ stumsi, tad patēriņš vispār būs nulle
Gauss rakstīja:
Tad pēc Pirmā sanāk, ka autobūve ir gājusi uz leju un ražo aizvien neekonomiskākus auto?
smagākus....
paskaties cik svēra pirmais golfs un cik piektais
jugasvilli rakstīja:
Pirmais rakstīja: besī jau ārā šitie makšķernieku stāsti no sērijas - "kā es vālēju uz 200 ar 5 litriem uz sotaku"
a džugiņam es jau teicu - ja tu to opeli uz vāciju un atpakaļ stumsi, tad patēriņš vispār būs nulle
Es runāju par vidējo patēriņu, dauni. Un vidējais nozīmē - pilsētaun bānis ar 200, kur augstāks un noslogots ceļš, kā Polijā, kur iesēdies fūrei astē un uz 90 ej pa apdzīvotām un neapdzīvotām vietām un tēriņš ir 4.5
tikai pilnīgs preaiders var nosēdēt fūrai pakaļā
kas traucē nospiest gāzes pedāli un braukt garām????
es tak teicu, ja zajebaļi šitie umņiki
un ja tu novālē stundu pa bāni uz 200km/h tad lai dabūtu vidējo patēriņu 5 litri, tev tavs žopelis vismaz 200 kilometrus būs jāstumj
Tieši tā, braucot pa Poliju labāk sēdēt aiz kādas fūres, uzlikt 10 m distanci un baudīt braucienu.
jugasvilli rakstīja:
tu laikam neesi pa Polijas galvenajiem ceļiem braucis. ja arī izdodas aiziet garām, tad pēc pāris minūtēm priekšā ir nākamais. degvielas ziņā no nepārtrauktajiem rāvieniem zaudē patēriņu un bišku nervus, bet iegūsti uz 100 km labi ja 10 minūtes. kāda jēga?
Polija ir jābrauc naktī. Un ja kopējais maršruts ir 2000km, tad tād 10 min./100km beigās ir pārvērtušās vairāk kā 3 stundās. Nav jēga?
jugasvilli rakstīja: ietaupīt degvielu,.....
fans numur divi
p.n.
fans vismaz nedriš, ka brauc uz 200, bet atklāti pasaka, ka ātrāk par 120 braukt jamam ar to merivu ir neomulīgi
jugasvilli rakstīja:
druknais1 rakstīja:
jugasvilli rakstīja:
Pirmais rakstīja: es taču teicu, ka tūlīt saradīsies gudrīši
konkrētā ceļa posmā, ja mēºķis ir sasniegt pēc iespējas mazāku patēriņu, tad protams ir iespējams palīst zem 5 litriem
p.n.
stumjot to opeli patēriņš būs nulle
Nav nekāds mērķis. Es ar savu vectru arī nupat izbraucu Poļus, slovākus, čehus, fričus. Vietām diezgan kalnaini ceļi, uz bāņiem tāpat reizēm 200 atvilku, kondišku pārsvarā ieslēgta bija, arī bagāžnieks pilns, bet vidējais patēriņš beigās 5.1 rādīja.
Un tad tu pamodies...
Tu arī gribi saderēt? Jebšu noraustīsies tāpat kā pirmais? Varu paņemt vēl vienu atvaļīti un izbraukt kopā to pašu maršrutu.
Ar kādu auto tu brauc? Es ka kras apsveru otra auto iegādi. Nebūtu jāpērk.
Pārvietojos ar Volvo, kurš tērē ap 10litriem un par to īpaši neiespringstu, galvenais komforts. Būtu pielicis savam Opelim spārnus, nevajadzētu ne bāni ne citus ceļus. Žēl, bet atvaļinājums jau izmantots, par tām derībām, neesmu žids un derībās neiesaistos.
Pirmais rakstīja:
jugasvilli rakstīja: ietaupīt degvielu,.....
fans numur divi
p.n.
fans vismaz nedriš, ka brauc uz 200, bet atklāti pasaka, ka ātrāk par 120 braukt jamam ar to merivu ir neomulīgi
Pareizi, es atklāti pasaku, ka, braucot uz Angliju, Lietuvā un Polijā ,,sēņoju' ar 80-90 km/h. Polijā braucu ne gluži pa galvenajiem ceļiem, bet vairāk gar ziemeļiem, cauri Elk, Szczytno, Nidzica, Dzialdowo, Brodnica, gar Bydgoszcz, caur Pila, Gorzow Wielkopolski. Un patēriņš tad bija 4,2-4,4 litri uz 100 km. Vācijā pa bāni kaut kā sajutos komfortabli ap 100-110 km/h. Kad panācu fūres, autobusus un citus lēnos, tad apsteidzot minu līdz 120-130 km/h, pēc apsteigšanas atgriezos labajā joslā. Dažbrīd nācās arī pasēdēt aiz lēnajiem, ja nebija piemērotas iespējas iekļauties vidējā joslā. Un tādā režīmā patēriņš bija 5,4 litri uz 100 km. Holandē, Beļģijā, Francijā, Anglijā braucu ar 90-100 km/h, un tad patēriņš bija ap 4,7 litriem uz 100 km.
Austrijas brauciens ar Mini kopā kaut kādi 4500 km bija, vidējais patēriņš aptuveni 5,7 litri, dzinējs 1,6 benzīns. Bānis tā 130-170 , Polija kā jau Polija , leiši kā jau leiši, plus Vīne,Zalcburga un Vācijas pilsētas.
------------------------------------------------
taadaa tempaa taads pateerins arii sanaak, sogad loti liidziigi braucot Riiga-Varsava-Viine-Veneecija-Livorno + pa Korsiku ap 1000 un atpakal - drusku savaadaak, pa Breenera paareju tad Insbruka - Zalcburga - Viine - Varsava - Riiga, norakstot no kompja kopeejos brauciena raadiitaajus kopaa sanaaca apmeeram 6076 km, videejais brauciena pateerins bija 4,9 l/100 km, videejais brauciena aatrums 88 km/st, ar passaatu ar CR TDI 2.0.
Polijas ZA stuuri manupraat labaak izbraukt naktii, mums taa sanaaca turpcelaa, bija OK, atpakalcelaa pa dienu bija daudz leenaaka un nervozaaka brauksana
jugasvilli rakstīja:
Pirmais rakstīja:
jugasvilli rakstīja: ietaupīt degvielu,.....
fans numur divi
p.n.
fans vismaz nedriš, ka brauc uz 200, bet atklāti pasaka, ka ātrāk par 120 braukt jamam ar to merivu ir neomulīgi
tu tāds jampampiņš jau piedzimi vai tevi kāds ņēma priekšā?
Tev tač renault arī ir dīzelis, vai ne? Kāpēc tad ņēmi dCi nevis 2.0 16V. Un kāpēc vispār ņēmi Renault, zinot, kāds mēsls tas ir? Kurš tad te ir fans nr. 2?
vai man būtu jābrauc uz to pašu 90 ar 4. robu, ja varu ar 5. braukt?
un, ja prot lasīt, varbūt izlasīji, ka ne tikai degvielu, bet arī mierīgāka un patīkamāka braukšana, nevis ja ik pa 2 minūtēm jāapdzen rinda ar fūrēm, un pēc tam ar tādu pašu ātrumu jāturpina aiz nākamās vilkt, pie tam, ja pretī nāk tāda pati rinda.
Varbūt, ja tu mazliet pataupītu un necenstos no ekonomiska auto izspiest maksimālo patēriņu, braucot uz 100 3. ātrumā, varētu beidzot savai suņabūdai jumtu uzlikt un gumijas lelli nopirkt, lai nav iauto jūzeri uz dušu jāsauc?
kad es ti renaultu pirku, tad dCi 2.0 16v vēl megānēs nelika, sāka likt pēc nepilna gada.... nākamā megāne man noteikti būs divlitrīgā...
un ja tu domā jautājumu kāpēc man nav 2litru benzīnmegāne, tad atbilde ir vienkārša - bikiņ uzšipots renaulta dīzelis iet daudz labāk par benzīnu... netici, aizej pats un izbrauc testbraucienu...
07.g. 9-5 Aero, vidēji Rīgā 14 litri.
Mērīšanās ar patēriņiem vienmēr uzjautina. Ilgākais tālais brauciens non-stop režīmā Hamburga - Rīga 17 stundās (piekrāmēts garais vivaro 1.9 ķīsels ierakstījās 9 litros), tas pats maršuts steidzoties, bez stresa 14 - 15 stundas, vienreiz ar stresu 11 stundas (tukšs a4 2.5 ķīselis vidēji 10 litri) , bet nu tas ir pa traku, lai gan bija eksemplāri, kas apdzina gan PL, gan LT. Protams Vācijā ir grīda un aiz fūrēm arī Polijā nebrauc, tā kā laiku jugasvilli ietaupīt var, it sevišķi, ja ar galvu nedraudzējas.
Rīga - Vīne, 16 stundas (piekrāmēts pirmās paaudzes opel zafira ķīselis vidēji 6 litri)
Rīga - Tallina, volvo XC70 D5 šoziem vidējais ap 8 litri.
Ķīselis.... nu joptvai- cik lielam pāķim jābūt, lai lietotu tādu žargonu?! :msh:
Es tā saprotu, ka Pirmajam ir šāds baudāms Renault-Megane 1,9 dCi universāls:
Šis SAAB 9-5 universāls liekas ļoti jauks:
VWfans rakstīja: Es tā saprotu, ka Pirmajam ir šāds baudāms Renault-Megane 1,9 dCi universāls:
www.ss.lv/...
Pirmajam renaults ir sarkans
jugasvilli rakstīja:
Bez tam, tās 3 stundas (ja arī ir 2000 km pa Poliju jābrauc bez bāņa u.c. divjoslu ceļiem, kas nu jau vairāki ir izbūvēti) noteikti nepačakarēs vienā dienā.
Ņemot vērā iepriekšminēto - 2 dienas braukt bez īpaša stresa un ietaupīt degvielu vai stresot uz nepārtrauktām apdzīšanām un ietaupīt stundu līdz pusotru dienā... tomēr izvēlēšos pirmo.
atļaujiet mazliet pasmaidīt... Laikam jau vispār nesaproti par ko ir runa. Tie 2000km ir nobraukti 19h, nevis divās dienās! Un kādēļ gan par apdzīšanām būtu jāstreso?
jugasvilli rakstīja:
....remonta vietas......
opelis paliek opelis
jugasvilli rakstīja:
Pirmais rakstīja:
jugasvilli rakstīja:
....remonta vietas......
opelis paliek opelis
Pateiksi vēl, ka reno neplīst.
esmu remontējis polijā fofāgenu...
nosprāga pusass granāta, nopirku fofāgenu un pēc 2 dienām braucu uz čehiju, rīgā vēl pat nekāda skaņa nebija. lietuvā sāka krakšķēt bikiņ, līdz augustovai svaim hodom tā arī netiku.... izbira bumbas...
Sretsked rakstīja:
Pats redzēju,kā Pirmā reinim, LĒNI iešļūcot grāvī, NOLŪZA stūres pirksts vietā,kur beidzās vītne Nevis saliecās bet nolūza !!! Oriģinālais pirksts tas bija pie tam Plus vēl SALŪZA bampers un spārns. Luktura kronšteini aplūza,kas normāli.
Ej sazini kā labāk - man kolēģim uz Hondas Civica pēdējais no tiem "plakanajiem", braucot uz līdzena ceļa nolūza pirksts - tā tam nevajadzētu notikt izņemot ja kāds iepriekš jamo nav bijis saliecis un "taisnojis" !!!
jugasvilli rakstīja:
Varbūt tāpēc, ka 125 ZS nav 177, līdz ar to apdzīšanas manevri mazliet pārdomātāk jāveic, īpaši jau tādas satiksmes apstākļos, kādi ir panu zemē?
Drīzāk atļauj man pasmaidīt... 2000 km 19h, kas faktiski nozīmē, ka vidējais ātrums (ieskaitot apdzīvotas vietas, remonta vietas, luksoforus, sēdēšanu atejā benzīntankos utt. utjp.) ir 110 km. Sēne, tu neesi no koka nokritis? tādus jau pie stūres nevar laist...
Jā to arī nozīmē. Bet par laišanu pie stūres - 16 gadi ir nobraukti bez avārijām, lai gan iespējas tādās nokļūt citu vainas pēc ir bijušas daudzas. Tā ka laikam jau no koka nokritis gluži neesmu. Bet pie visa sava uzskaitījuma piemirsi pievienot bāņus - ja tādi ir ~1/2 no kopējā maršruta + vēl Katovices-Varšavas ceļš naktī, tad tie 110 nav nemaz tik grūti sasniedzami.
WALA rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Pats redzēju,kā Pirmā reinim, LĒNI iešļūcot grāvī, NOLŪZA stūres pirksts vietā,kur beidzās vītne Nevis saliecās bet nolūza !!! Oriģinālais pirksts tas bija pie tam Plus vēl SALŪZA bampers un spārns. Luktura kronšteini aplūza,kas normāli.
Ej sazini kā labāk - man kolēģim uz Hondas Civica pēdējais no tiem "plakanajiem", braucot uz līdzena ceļa nolūza pirksts - tā tam nevajadzētu notikt izņemot ja kāds iepriekš jamo nav bijis saliecis un "taisnojis" !!!
redz, renim nolūza stūres pirksts. tavam kolēģim pirksts. vajag padomāt, kur pirkstus bāzt vai kam rādīt.
anonimikis rakstīja:
redz, renim nolūza stūres pirksts. tavam kolēģim pirksts. vajag padomāt, kur pirkstus bāzt vai kam rādīt.
Ja gribēji tad saprati, ja negribēji - tad attiecīgi paļurināji "par sev tuvu tēmu" !!!
P.S. Viva la SPAMs !!!
Saab 9-5 universālis
Interesē pieredze un kaut kur dzirdētās runas par 9-5 motoriem un kārbām. 2.0 benzīns? 2.3 benzīns? 2.2 dīzelis? 3.0 Isuzu dīzelis? Automāts vai mehānika? Patēriņš un apkope?
Pāldies!