Lucas degvielas sūknis

Unima Reģ.: 01.10.2004

Labdien ~

vai kādam nav aizķērusies Lucas degvielas sūkņa shēma? stāv uz kaukāda ford ar 1.8 TD. Draugs izjauca sūkni un tagad vairs nevar salikt jāpalīdz labam cilvēkam.

jau iepriekš paldies.

 
1 2
bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Manam darba kolēģim palīdzēja pa lēto (laikam bija sotaks) firmā www.nerings.lv/... , Baldonē.

Jautājums vai tava draugam ir special tools lai uzliktu atpakaļ pumpi. Tam forda motora tak ir divas zobenes. Atceros kā kolega \"pissās\", ar visiem tūļiem. Tā pat dūmo.

Remonta iemesls bija degvielas noplūde no sūkņa. Vopšem viņam rekomendēja labāk nopirk lietotu šrotā.

Vēl var mēģināt dizeluserviss.lv, tur remonts ir no 180 Ls uz augšu.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Speciālie instrumenti vajadzīgi lai nofiksētu sadaleni un kloķvārsptu noteiktājā pozīcijā.

Vispār apbrīnoju cilvēkus kas bez jebkādām zināšanām liet visur iekšā. Tavs draugs zobus arī labo pats?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

protams, ka draugs izjauca

man arī drauga renaultam piektdien opelis iesipa pakaļā

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: Speciālie instrumenti vajadzīgi lai nofiksētu sadaleni un kloķvārsptu noteiktājā pozīcijā.

Vispār apbrīnoju cilvēkus kas bez jebkādām zināšanām liet visur iekšā. Tavs draugs zobus arī labo pats?

Jāsaka godīgi - neesmu redzējis nevienu motoru kuram cilvēks ar smadzenēm nespētu tikt galā arī bez super īpašiem rīkiem lai nofiksētu tevis minētās lietas vajadzīgajā pozīcijā !!! Speciāli rīki ir vajadzīgi tādām lietām kur kaut kas nesaplēšot ir jānovelk, kaut dziļumā kaut ka jātiek klāt utml. Bet ne jau lai nofiksētu divas vienkāršākās dzinēja sastāvdaļas !!!

P.S. UN neredzu nekā slikta tajā ka cilvēki paši jauc auto un to daļas !!! Nez tev tāda pat attieksme arī pret ēst gatavošanu - tipa bez pavāra kartupeļus nespēsi uzcept ?!?!?

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Vieglprātīgi (vai pārāk pašpārliecināti, varbūt, vienkārši dumji) cilvēki ēst gatavojot var vēl lielāku šaizi sastrādāt - atceramies kaut vai neseno gadījumu ar balto mušmiru nāvīgajām karbonādēm...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: Vieglprātīgi (vai pārāk pašpārliecināti, varbūt, vienkārši dumji) cilvēki ēst gatavojot var vēl lielāku šaizi sastrādāt - atceramies kaut vai neseno gadījumu ar balto mušmiru nāvīgajām karbonādēm...

Nenoliedzami ir daudzas lietas kuras vienkārši ir jāzina un jāmāk, jo arī ar pilnībā ēdamām sēnēm, zivīm utt. nemācētājs var saindēties un dabūt galu ne "sliktāk" kā šajā balto mušmiru gadījumā !!!

UN arī uz auto lietām ir attiecināma šī pati patiesība - visu nav vērts mēģināt darīt pašam, bet ir lietas kuras ir gan ekonomiski pamatoti gan arī iespējami darīt pašam !!!

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

bobcat rakstīja: Speciālie instrumenti vajadzīgi lai nofiksētu sadaleni un kloķvārsptu noteiktājā pozīcijā.

Vispār apbrīnoju cilvēkus kas bez jebkādām zināšanām liet visur iekšā. Tavs draugs zobus arī labo pats?

Jāsaka godīgi - neesmu redzējis nevienu motoru kuram cilvēks ar smadzenēm nespētu tikt galā arī bez super īpašiem rīkiem lai nofiksētu tevis minētās lietas vajadzīgajā pozīcijā !!! Speciāli rīki ir vajadzīgi tādām lietām kur kaut kas nesaplēšot ir jānovelk, kaut dziļumā kaut ka jātiek klāt utml. Bet ne jau lai nofiksētu divas vienkāršākās dzinēja sastāvdaļas !!!

P.S. UN neredzu nekā slikta tajā ka cilvēki paši jauc auto un to daļas !!! Nez tev tāda pat attieksme arī pret ēst gatavošanu - tipa bez pavāra kartupeļus nespēsi uzcept ?!?!?

Šis konkrētais ford motors prasa īpašus instrumentus un pamācību, kā tos lietot. Apķērībai protams arī jābūt.

pps

man ir savs pavārs, savs mehāniķis, savs elektriķis, savs zobārsts, savs ģimenes dakteris. Man tik atliek padomāt kur tam visam dabūt naudu )))))))))

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Unima, ar shēmu nebūs līdzēts nekas. Lukasam ir konkrēti jāzin kas kur ir jāliek, kādā secībā... ar ko jāiesmērē un kā jāsamauc, pie kam pirms salikšanas jāzin kas pret ko jāsastellē. Tagat nes to konstruktoru pietiekami prātīgam dīzelistam, bet ne jau tādiem kam uz vārtiem šilte remontē dīzeļus, bet gan tādiem kas patiešām sajēdz Lukas uzbūvi, darbības principu un kurš nesaka cilvēkiem ka jāmeklē cits sūknis, ja ir kaut kāda degvielas noplūde no sūkņa.

Pa visu Latviju labi ja kādi 10 dīzelisti sajēdz kas ir Lukas! Visi pārējie ir pilnīgi tupkšpirži, kas principā neko nejēdz, bet sevi sauc par dīzelistiem.

P.s. lai nofiksētu visu pa "metkām", pietiek ar urbīšu komplektu un kaut 1 rievai smadzenēs, bet ne no furažkas!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Lukass ir smalka un sarežģīta tehnika, kas nepieļauj pat vissīkākās kļūdas to salikšanā, regulēšanā un ekspluatācijā. Taču ja to visu ievēro, tad Lukas sūknis ir spējīgs perfekti nokalpot stipri ilgāk kā dzinējs uz kā tas ir uzlikts!

Pretstatā Bošeniekam (kuru jebkurā kolhoza remontdarbnīcā var salikt un noregulēt ar visprastāko atslēgu komplektu). Taču pa motora mūžu vismaz 3 reiz pienāksies remontēt.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

topica autoram iesaku to sūkni aiznest i-edgaram

jamais visu izdarīs....

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais, nu Tu jau toč tikai ar mēli vari salikt!

Un salikšu ar. Tieši tāpēc pašam pienācās ņemties un mācīties kas ir Lukas, jo umņiku servisos ir pa pilnam, bet pašiem pat aptuvenas sajēgas kas tur iekšā darās nav. Līdz šim es esmu sastapis tikai 2 servisus kur patiešām sajēdz kas ir Lukas un reāli to ir spējīgi saremontēt un sakarīgi noregulēt.

Bija te viens, kam šilte regulē dīzeļaparatūru lielāka kā iebraucamie vārti. Bet kad prasu ka man vajag kādu lielotu Lukas sūkni ar darbaspējīgu plunžeru pāri, tā man šis ar pārgrieztām acīm saka, ka tam ņet plunžernoj pary - tama takie plastinki hodjat i regulirujut davlenie!!!

Unima Reģ.: 01.10.2004
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Lukass ir ...

nu tas čalis nav pirmoreizi ar pīpi uz jumta. bet es pats neko sīkāk nezinu. viš uzzvanīja un palūdz pagoogleet kaukādu shēmu (viņam nav normāla interneta). esot kauko tam sūknim tur mainījis vai tamlīdzīgi un jaucot vaļā izbiruši kaukādi tur loriņi, kurus nav paspējis piefiksēt kā pareizi tie tur atrodas. negrib salikt greizi. cik sapratu no viņa teiktā, autodata arī nekā prātīga nav ...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

vajag sabērt atpakaļ tos loriņus.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Unima rakstīja: ...

pārbaudi iauto pastkasti, varbūt kas noder... vēl lietotājs ar nickname draco uz Fordiem ir "sūdu apēdis", pats savulaik viņam kaut kādus linkus devu, varbūt šis padalās...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

reku tak īedgars jau apsolījās visu salikt atpakaļ

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: Manam darba kolēģim palīdzēja pa lēto (laikam bija sotaks) firmā www.nerings.lv/... , Baldonē.

Jautājums vai tava draugam ir special tools lai uzliktu atpakaļ pumpi. Tam forda motora tak ir divas zobenes. Atceros kā kolega "pissās", ar visiem tūļiem. Tā pat dūmo.

Remonta iemesls bija degvielas noplūde no sūkņa. Vopšem viņam rekomendēja labāk nopirk lietotu šrotā.

Vēl var mēģināt dizeluserviss.lv, tur remonts ir no 180 Ls uz augšu.

Par šito kantori ir dažādas atsauksmes redzētas. Divi cilvēki ņēma atjaunotos ģeneratorus, pusgadu viņi izturēja. Pats ņēmu no viņiem jūnijā atjaunotu starteri, pagaidām griež labi.Redzēs kā būs.

Šefs viņiem tāds uz naudu ķerts, ja nav pazīšanās, tad būs dārgi. Esot vēl viens līdzīgs serviss uz Bauskas šosejas, kautkur to jauno bāžu rajonā.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Neko tur nepareizi nevar salikt, izņemot abas detaļas Nr 1, kā zīmējumā 3.11.

content1-foto.inbox.lv/...

To jāpapēta ar lupu, lai zobus pareizā virzienā ieliktu! Visus loriņus salik uz rotora, tad rokās rotoru turot skatās vai starta palaišana ir spējīgi ieslēgties (tieši par tiem zobiem runa). Tad rotoru pasmērējot eļļā ieliek sadalītājgalvā. Tālāk skņa korpusu noziežot ar kādu smēri (litolu) rotoru ar sadalītājgalvu vertikāli no apakšas ievieto sūkņa korpusā. Vienīgi jāskatās kur ir tā špīļķa rotoram un primārās vārpstas caurums tai špiļkai. Liek kopā novietojot primāro vārpstu un rotoru tā lai ar plunžeriem netrāpītu uz izciļņiem. Pēc salikšanas pārbauda vai brīvi griežas abos virzienos - ja kaut kur ķerās, tātad špiļka neiegāja savā vietā un jājauc atkal.

Galvu ievietot ir grūti - mazākais slīpums un ieķīlēs.

Te ir salikta galva ar rotoru un tiem loriņiem

content1-foto.inbox.lv/...

Te viss sūknis

content0-foto.inbox.lv/...

Pēdējā shēmā viss ir redzams. Principiāli visi Lukasi ir vienādi, jaunajiem nāk klāt lērums ar elektroniku kas vada elektromagnētus. Vecajiem viss bija mehāniski ar vadību no spiediena un plūsmdaļiem.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Visu jāsaliek ar plikām rokām nedaudz pagrozot - nekādu āmuru utt. Pirmais pat vārgs uzsitiens ar āmuru un sūkni var mest krūmos.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

gumijas āmuru arī nevar?

Unima Reģ.: 01.10.2004
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Unima rakstīja: ...

pārbaudi iauto pastkasti, varbūt kas noder... vēl lietotājs ar nickname draco uz Fordiem ir "sūdu apēdis", pats savulaik viņam kaut kādus linkus devu, varbūt šis padalās...

Paldies!

Unima Reģ.: 01.10.2004
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Neko tur nepareizi nevar salikt

Oki doki, padošu tālāk lai pēta.

Paldies!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: gumijas āmuru arī nevar?

Nevar! Jo virsmas ir pulētas. Ja ar jebko uzsitīsi, tad sabojāsi tās pulētās virsmas un tur nekas vairs nebūs atjaunojams - virsma būs saskrāpēta.

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Man ir 2 drapaki ar lucas sūkņiem un abi sākuši čakarēties.

Interesanti, tiem forda 1,8td ir arī atbilstošs bošinieks sūknis, ko varētu ielikt vietā?

Mondeo man ir viens tāda vieta uz 1700 1900 apgriezieniem, kad motors sāk raustīties. ja grib noturēt tieši uz kādiem 1800apgr. tad viņš it kā grib vai nu palikt uz zemākiem vai drusku augstākiem. Arī braucot, ja leeeeeni palielina ātrumu tad pie 1800 uznāk nīkums, bet nokrītoties uz kādiem 1700 motors pats itkā piedod gāzi. Es domāju, ka tur vienā punktā ir izdilis apgriezienu regulators. Vienkārši daudz vīlēts ar konstantu ātrumu.

Bet otram, Tranzītam 2,5 parādījusies lieta, kurai neredzu izskaidrojumu. Kā grib pabraukt ar konstantu ātrumu tad pēc brīža parādās nenormāli melni dūmi un nedaudz zūd jauda, motors sāk nīkuļot. Mēreni piedodot gāzi, dūmi pazūd un viss sāk strādāt normāli. Autiņš paātrinās. Pilsētas satiksmē vispār tas defekts neparādās. Atgāžu testā nav problēmu.

Ir kādas idejas?

Reiz pa googlēju informācoju par lucas. biju pat atradis diezgan sīku exploded wiev. Bet nu paldies par kūkām ārā nejaucu, jo noregulet to var tikai uz stenda.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

anonimikis rakstīja: gumijas āmuru arī nevar?

Nevar! Jo virsmas ir pulētas. Ja ar jebko uzsitīsi, tad sabojāsi tās pulētās virsmas un tur nekas vairs nebūs atjaunojams - virsma būs saskrāpēta.

A tu pamēģini ar pipeli uzsist!

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

i_edgars rakstīja:

anonimikis rakstīja: gumijas āmuru arī nevar?

Nevar! Jo virsmas ir pulētas. Ja ar jebko uzsitīsi, tad sabojāsi tās pulētās virsmas un tur nekas vairs nebūs atjaunojams - virsma būs saskrāpēta.

A tu pamēģini ar pipeli uzsist!

ar tavu?

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti