Var buut tas, var buut droseles potencipometra vaina. Tas arii nav leets.
Patiesiibaa pa kaadi ls 20 panjemt citu monoshprici shrotaa vai no kaada privaata sava auto jauceeja. Ja paveiksies, tad liidz auto dabiigajai naavei izvilks, ja ne, peec kaada laika atkal nopeerc citu monoshprici.
AUDI 80 B4 sasilstot dzinējam,raustās.
Mans AUDI 80 B4,1992.g,2.0l,benzīns,monošprice,uzsilstot raustās,noņemotgāzi citreiz noslāpst.Braucot zūd apgriezieni,tad itkā kas ieslēdzas,spiežot pastiprināti gāzes pedāli.Vasaras sākumā pēc pirmās reizes,griezos autoservisā.Elektri;kis un mehāniķis pārbaudīja degvielas padevi,viss ok.Nonāca pie secinājuma,ka vainīgs tukšgaitas motoriņš,kas atrodas monošprices sānā.Tāda melna kastīte ar vienu štekeri no gala.Kaut kādi kontakti tur iekšā neveroties vaļā vai ciet,tādēļ kompis nesaprotot vai strādāt tukšgaitā vai uz slodzi.Ieteica mainīt,bet pēc kataloga jauns tāds verķis maksā pāri 90Ls.Ieteica,pagaidām,ja sāk raustīties,noņemt akumulatora mīnus klemmi un noņemtu peremikatj ar plusa klemmi.Ok.Tas ar palīdzēja.Dazhreiz,kā sāka gļukoties,tā ar darīju.Bettad tā problēma sākās arvien biežāk.Pie auksta dzinēja viss normāli.Kā sasniedz apm 90grādus,tā sāk raustīties.Pat tagad klemmes noņemšana maz ko palīdz!Vai tiešām varētu būt tā tukšgaitas motoriņa vaina?!