Chankaishi
Par vecās eļļas izmantošanu - jā, vismaz uz kuģem, kas lietoja krievu eļļas, bija tāds ieteikums. Tik tas attiecās tikai uz PSRS ražojuma eļļām, it kā bija teikts, ka pēc dažiem simtiem stundu uzlabojās rādītāji,tā teikt - obkatka masla.
-----------------------------
Nja, interesanti būtu redzēt to gudrīti, kurš šitādu murgu
izgudrojis No pirmās darba minūtes eļļā esošās piedevas sāk "strādāt", diemžēl pamazām "mirstot" ...
Tāpēc jau kuģiem ir serviss - iebrauc ostā, izdara
eļļas ekspresanalīzi un saņem slēdzienu: vai nu viss ir
OK, vai sorry, vīri, jums sārmainības rezerve (TBN) vēl
palikusi tik un tik. Paši kuģinieki jau sarēķina, un normāli uz nākamo ostu jau ziņo, ka nākam, mainīsim
eļļu, vajag tik un tik tādu un tādu... Ir būts visā šai
procesā iekšā, vairāk gan lielo stacionāro dzinēju un dzelzceļa sakarā.
Reiz Dānijā aizsūtījām tās svaigās eļļas paraugus uz dāņu laboratoriju - sastāvā kaut kādas vieglās frakcijas, tipa degviela, krieni virs rietumu standartu normām, precīzi vairs neatceroa, tas bija ap 1990.gadu. Paldies dievam, tās štrunta eļļas sen netiek vairs lietotas.
----------------------------
Mja, parametru un sastāva nestabilitāte diemžēl ir "lēto"
Krievijas eļļu sodība. Ne tikai gatavu eļļu, bet arī bāzes eļļu. Tagad arī Krievijā labākās eļļas ražo no importa bāzes eļļām, citādi kvalitāti nevar nodrošināt neparko.
Kaut gan kādreizējie konkurenti arī bij palaiduši šejienes
un Krievijas tirgū produktu uz Krievijas bāzes eļļu bāzes,
Helix Red saucās ... principā tāda viduvējas kvalitātes
"žigulene" vien bij. Bet ļaudis pirka, brends taču...
Motoreļļa turbodīzelim
Gribēju uzzināt, kur par lētāku naudu varētu iegādāties labu motoreļļu turbodīzelim? Noteikti, ka labāk būtu 5w40. Vēl gribēju zināt vai vajag īpaši ņemt vērā eļļas specifikāciju, ko itkā noteicis ražotājs?