Gribēju uzzināt, kur par lētāku naudu varētu iegādāties labu motoreļļu turbodīzelim? Noteikti, ka labāk būtu 5w40. Vēl gribēju zināt vai vajag īpaši ņemt vērā eļļas specifikāciju, ko itkā noteicis ražotājs?
gonzalless rakstīja: Tapat motors ir stipri padilis (un nevag te staastiit par Maciitaaju, kursh 7dienaas uz baznicu brauca), un motors darbosies veel labi ja paris gadus.
Spēcīgi. Tu zini,cik tam 2,5 TDI R5 dzinējam ir resurss?
Tu zini,CIK tas ir izdilis? Tu zini,ka tādi ir nopērkami joprojām ar nobraukumu 100 -200 t km ?
Kaut gan, kas ta man. Pec savas pieredzes spriezhot labaakais auto LV ir kartiigs US SUV. (ar gazi, kuru uztrauc benzhas izmaksas). Varu mineet par labu shim variantam, auto ietilpibu, droshumu, izmaksas, komfortu, caurgajamiibu utt.
Ar veco eļļu (ja tai nav klāt motora skalojamais līdzeklis) vislabāk nopindzelēt kādu šķūni, garažu vai jebkādu citu koka ēku, var pat māju, ja pietiek eļļas.
Nu "īsts dabas draugs", jēdzīgāk ir ja to eļļu savāc ražotājs un pārstrādā atkārtoti, bet kokam ir jēdzīgāki to aizsardzības līdzekļi !!!
Pie Papes ezera ir atpūtas bāze, kurā visas mājiņas ir nopindzelētas ar atrabotku. Nav ne vainas. Nekas nesmird un labi izskatās.
forši ir laikam atpūsties mājās, kuru sienas iesūcinātās ar svina un citu smago elementu daļīņām ;D
Vispār Latgalē šiem mēºķiem izmanto nefiltrētu linsēklu eļļu. 300 gadus vecās vecticībnieku koka baznīcas, kas apstrādātas ar linsēklu eļļas, nav puvušas un arī nepūs
forši ir laikam atpūsties mājās, kuru sienas iesūcinātās ar svina un citu smago elementu daļīņām ;D
Vispār Latgalē šiem mēºķiem izmanto nefiltrētu linsēklu eļļu. 300 gadus vecās vecticībnieku koka baznīcas, kas apstrādātas ar linsēklu eļļas, nav puvušas un arī nepūs
A tu ko - kā sanāk padzīvot citā ēkā, tā sienas laizi, un latgales linsēklu eļļa tev garšoja vislabāk?
Tas motors griezīsies pietiekami labi gan ar 5 w gan 10w... Nu jā, mums jau tās ziemas ar -60 grādiem...
Atkal deksis stumda demagoģiju Kad savulaik 2007. gada [laikam] 21. janvārī tiku pie sava A80, kādas trīs nedēļas vēlāk nācās tam samainīt aķi - jo pie -15 vecais nespēja pagriezt to 1.8 motoriņu, kura karterī atradās 15w40 minerāleļļa. Būtu bijis 10w40 pussintētika, tas aķis droši vien to ziemu vēl būtu izvilcis
forši ir laikam atpūsties mājās, kuru sienas iesūcinātās ar svina un citu smago elementu daļīņām ;D
Vispār Latgalē šiem mēºķiem izmanto nefiltrētu linsēklu eļļu. 300 gadus vecās vecticībnieku koka baznīcas, kas apstrādātas ar linsēklu eļļas, nav puvušas un arī nepūs
A tu ko - kā sanāk padzīvot citā ēkā, tā sienas laizi, un latgales linsēklu eļļa tev garšoja vislabāk?
Ar veco eļļu (ja tai nav klāt motora skalojamais līdzeklis) vislabāk nopindzelēt kādu šķūni, garažu vai jebkādu citu koka ēku, var pat māju, ja pietiek eļļas.
Nu "īsts dabas draugs", jēdzīgāk ir ja to eļļu savāc ražotājs un pārstrādā atkārtoti, bet kokam ir jēdzīgāki to aizsardzības līdzekļi !!!
Pie Papes ezera ir atpūtas bāze, kurā visas mājiņas ir nopindzelētas ar atrabotku. Nav ne vainas. Nekas nesmird un labi izskatās.
forši ir laikam atpūsties mājās, kuru sienas iesūcinātās ar svina un citu smago elementu daļīņām ;D
Vispār Latgalē šiem mēºķiem izmanto nefiltrētu linsēklu eļļu. 300 gadus vecās vecticībnieku koka baznīcas, kas apstrādātas ar linsēklu eļļas, nav puvušas un arī nepūs
Tu to svinu karsēji un tad elpoji tvaikus vai arī svina gabalus sabāzi visos caurumos uz nakti? Nu kā deksters....
p.s. izlasi ķīmisko sastāvu normālam antiseptiķim, tad tev atrabotka vairs neiedzīs paniskās bailes...
tikai strādājot ar antiseptiķi uzvelc cimdus, lai nesanāk kā deksteram, pazaudēsi ne tikai matus, bet arī sievietes....
ar diloņiem pārī "sadales vārpsta / bīdītājs". Tad
arī viņi ieviesa šī pāra testu savos standartos un
sāka publicēt "akceptēto motoreļļu sarakstus".
Praksē ir tā, ka augstas kvalitātes minerāleļļas
nebūt nezaudē 1/2 sintētikām un sintētikām
lielākajā vairumā parametru. Un normālos
dzinējos pie normāla braukshanas stila nekādi
ekstrēmi režīmi sasniegti netiek. Ir, starp citu,
dzinēji, kam ekstrēmu slodžu dēļ ir dalīta eļļošana
dzinējam (liels tilpums samērā lētas minerāleļļas)
un turbīnai (samērā neliels tilpums ļoti augstas
kvalitātes sintētikas), bet automobiļos, paldies
Dievam, tādus neuzstāda. Tur "promahs" var
dārgi izmaksāt Mūsu Jūras Spēki jau pārbaudīja
uz savas ādas
Es ļoti labi zinu par termiskajām slodzēm - tu gribi teikt, ka jebkādai ļurbai pietiks ar kaut kādu 10w40 pussintētiku vai pat 15w40 minerāleļļu? Motoriem reizēm mēdz uzlikt jaunāku modeļu līdzvērtīgus pūtējiņus.
Nu kas tad sunim asti cels, ja ne pats - tāpēc jau visādu bezsakaru rakstīšana ir jāsauc par "konstruktīvu dialogu". It kā dialogs ir, bet ja tu tajā raksti muļķības, nezinu, cik tas ir konstruktīvs.
Es ļoti labi zinu par termiskajām slodzēm - tu gribi teikt, ka jebkādai ļurbai pietiks ar kaut kādu 10w40 pussintētiku vai pat 15w40 minerāleļļu? Motoriem reizēm mēdz uzlikt jaunāku modeļu līdzvērtīgus pūtējiņus.
========================
A ko tad leeja , teiksim, 1980. gados, kad taadu 1/2 sintētiku un sintētiku praktiski nebija? Turbīnai
svarīga ir termiskā stabilitāte, viskozitāte un eļļas
slāņu nobīde. Tādas sintētiskās eļļas vēl 1990. gadu beigās
anonimikis rakstīja: varbūt 5W30 filtrēto atrabotku var gāzt kā 10W40 ?
..bija vīriņi, kas smalki filtrēja eļļu pašā autiņā liekot papildus filtrus un eļļu nemainīja vispār. tur pat bija testi, ka tā vecā eļļā darbojas labāk nekā jauna... bet pa cik tas neiet kopā ar leilo koncernu marketinga budzētu un plānoto apgrozījumu, tad epidēmija izpalika..
..bija vīriņi, kas smalki filtrēja eļļu pašā autiņā liekot papildus filtrus un eļļu nemainīja vispār. tur pat bija testi, ka tā vecā eļļā darbojas labāk nekā jauna... bet pa cik tas neiet kopā ar leilo koncernu marketinga budzētu un plānoto apgrozījumu, tad epidēmija izpalika..
kā jau bieži.
-----------------------------
Diez ko pārliecinoši neizklausās - labi, pieņemsim, ka
vīriņi izfiltrēja 99,9 periodā % mehānisko piemaisījumu,
bet ... eļļās ir vēl tāds komponents, kā piedevas Tās
arī "nostrādājas", un tad jau motoreļļa, pat, ja vēl
ierakstās viskozitātes rāmjos, galīgi vairs neveic savas
funkcijas Jā, ir motoreļļas sevišķi gariem nomaiņas
intervāliem, šodien pat 150 000 km, smagajiem vilcējiem paredzētas. Bet tur arī piedevu līmenis un sastāvs ir atbilstoši, un cenas arī ...
A ja par otrabotku - ir tāds parametrs, kā TBN, jeb kopējais bāzes skaitlis. Netieši tas raksturo kopējo
piedevu līmeni eļļā. Ir pieņemts mainīt eļļu, kad TBN
ir nokrities uz 50% no sākotnējā. Nu tad Latvijas dzelzceļā gudras galvas ievēroja, ka importa dīzeļiem
nolietā otrabotka uzrāda TBN vēl aizvien 2x augstāku,
kā svaiga krievu eļļa. Nu un šie vienā mierā mūsu
Ursas TD otrabotku vālēja iekšā vecajos krievu dīzeļos,
vispār nekas, eļļa dzīvoja otru mūžu
Aizko man te piemājas garāžās viens gudrinieks bij vācis
importa eļļu otrabotku un lēja savā "Volgā". Rezultāti bij bēdīgi un Vasjas secinājums bij viennozīmīgs: visas
ārzemju eļļas ir mēsls!!! Vislabākā ir krievu eļļa par 40 santīmiem litrā!
Gauss rakstīja: Kas tie par auto speciem, kas nejēdz paši eļļu nomainīt
Otrs vienkāršākais un tīrākais darbs aiz riteņa nomaiņas.
Nu vot i riteni pats nemainīšu, ja vien to nebūs jādara piespiedu kārtā ceļa malā... Savu hobija tiesu esmu atskrūvējies jau sen. Tagad lai to dara tie, kam ir viss vajadzīgais aprīkojums un siltas, labi aprīkotas telpas. Es tikmēr savā biznesā varu vairāk nopelnīt. Un tam nav nekāda sakara ar to, ko jēdzu vai nejēdzu.
Par vecās eļļas izmantošanu - jā, vismaz uz kuģem, kas lietoja krievu eļļas, bija tāds ieteikums. Tik tas attiecās tikai uz PSRS ražojuma eļļām, it kā bija teikts, ka pēc dažiem simtiem stundu uzlabojās rādītāji,tā teikt - obkatka masla. Reiz Dānijā aizsūtījām tās svaigās eļļas paraugus uz dāņu laboratoriju - sastāvā kaut kādas vieglās frakcijas, tipa degviela, krieni virs rietumu standartu normām, precīzi vairs neatceroa, tas bija ap 1990.gadu. Paldies dievam, tās štrunta eļļas sen netiek vairs lietotas.
Draugs strādā Rīgas satiksmē pie autobusu apkalpošanas. Stāstīja, ka jau vairākiem autobusiem uzstādītas kaut kādas diezgan sarežģītas un gudras eļļas attīrīšanas sistēmas. Maiņa tikai pie kapitalkas. Būs jānojautā sīkāk, kad satikšu.
Priekš saviem vecajiem dīzeļiem pērku lētāko pussintetiku, kurai minēts, ka paredzēta motoriem ar turbopūti. 1.6 -1.8 Ls/l
sleepnis rakstīja: Draugs strādā Rīgas satiksmē pie autobusu apkalpošanas. Stāstīja, ka jau vairākiem autobusiem uzstādītas kaut kādas diezgan sarežģītas un gudras eļļas attīrīšanas sistēmas. Maiņa tikai pie kapitalkas. Būs jānojautā sīkāk, kad satikšu.
Priekš saviem vecajiem dīzeļiem pērku lētāko pussintetiku, kurai minēts, ka paredzēta motoriem ar turbopūti. 1.6 -1.8 Ls/l
Motoreļļa turbodīzelim
Gribēju uzzināt, kur par lētāku naudu varētu iegādāties labu motoreļļu turbodīzelim? Noteikti, ka labāk būtu 5w40. Vēl gribēju zināt vai vajag īpaši ņemt vērā eļļas specifikāciju, ko itkā noteicis ražotājs?