Motoreļļa turbodīzelim

Mikjiits Reģ.: 05.09.2010

Gribēju uzzināt, kur par lētāku naudu varētu iegādāties labu motoreļļu turbodīzelim? Noteikti, ka labāk būtu 5w40. Vēl gribēju zināt vai vajag īpaši ņemt vērā eļļas specifikāciju, ko itkā noteicis ražotājs?

 
scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Mikjiits rakstīja: Gribēju uzzināt, kur par lētāku naudu varētu iegādāties labu motoreļļu turbodīzelim? Noteikti, ka labāk būtu 5w40. Vēl gribēju zināt vai vajag īpaši ņemt vērā eļļas specifikāciju, ko itkā noteicis ražotājs?

Kas par turbodīzeli?

Noteikto specifikāciju vajadzētu ņemt vērā.

bogy Reģ.: 14.10.2004
0 0 Atbildēt

scope rakstīja:

Mikjiits rakstīja: Gribēju uzzināt, kur par lētāku naudu varētu iegādāties labu motoreļļu turbodīzelim? Noteikti, ka labāk būtu 5w40. Vēl gribēju zināt vai vajag īpaši ņemt vērā eļļas specifikāciju, ko itkā noteicis ražotājs?

Kas par turbodīzeli?

Noteikto specifikāciju vajadzētu ņemt vērā.

depo. Comma 22Ls/6litri 5w40 vai 12Ls/6l 10w40

t.i. gadijumam ja tev nav PD (pumpeduse) un nepietiek ar Castrol Magnatec 4 litru kaniņu.

Mikjiits Reģ.: 05.09.2010
0 0 Atbildēt

Audi 100 2.5 Tdi 92.g.

Specifikācija: WV 500.00; API-Gl5 - nu vismaz taa bija grāmatiņā rakstīts. Comma kaut cik normāla ?

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Man dīzelim ir šī eļļa - Turbo DI 5W40

www.eurol.com/...

www.eurol.com/...

Manuprāt, tīri laba budžeta klases sintētika. Katrā ziņā motors griezās jūtami klusāk nekā ar Castrol 10w40 Magnatec pussintētiku (ko lietoju pirms tam).

Cena 5L ~ 15-18Ls Pirku te: www.spsauto.lv/...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Mikjiits rakstīja: Audi 100 2.5 Tdi 92.g.

Specifikācija: WV 500.00; API-Gl5 - nu vismaz taa bija grāmatiņā rakstīts.

Tā ir transmisijas eļļa.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked

Te droši vien atkal crankshaft varētu pastāstīt.

Kāpēc konkrēti 5w40 būtu labāk par 10w40 1992. gada dīzelim ? Kāpēc ne 0w30 ?

....................................

Vispār ir tā, ka šai gadījumā prasības motoreļļai

nosaka paša auto tehniskā izpildījuma līmenis.

Tādā 1992. gadā dīzeļi vispār pamatā rībināja

apkārt ar minerāleļļām, vairumā SAE 15W-40...

Mazviskoza eļļa varētu nepatikt tik vecam auto,

tas dzinējs tak ir padilis. Tās 0W-xx eļļas tak ir

parādījušās salīdzinoši nesenos laikos, kad pasaulē masveidā sāka cīnīties par degvielas ekonomēšanu un tamlīdzīgi. Es personīgi raudzītos uz kādas 1/2

sintētikas SAE 10W-40 pusi, nu varbūt 5W-40,

lai ziemā vieglāk starerim ... Kāpēc velti tērēties,

ja tas dzinējs nav ražots šodienas megakrutajiem

produktiem?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Jā, pavisam aizmirsu - ja runa ir par dīzeli,

tad VW 500.00 ir eļļu standarts BENZĪNA

dzinējiem... Te būtu jāmeklē 505.00 - tas ir

vieglajiem dīzeļiem līdz 1999. VW modeļu gadam.

Bet API GL-5 tiešām ir transmisiju eļļu klase

Sretsked

Crankshaft, man jau ar tā šķiet,ka nevajag tur nekādu sintētiku liet.

Neba nu es to izdomāju pats, ka tik ne tas nācis no gudrām galvām,agrāk Texaco eļļas tirgojot

................................

Nu, pa tiem dafiga gadiem ir daudz ko nācies iemācīties

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked

Nu, pa tiem dafiga gadiem ir daudz ko nācies iemācīties

Nu ja, es taču arī tās tirgoju agrāk .

-------------------------

Nu ja, a man savukārt nācās mācīt tos, kuri

pārdeva, visā Baltijā pirmos gadus, a priekš

tā nācās nopietni apgūt visu gudrību gammu,

gan Ģentē, gan UK'ā, gan Dānijā, gan Zviedrijā ...

Interesanti tie ašpacmit gadi bija...

bogy Reģ.: 14.10.2004
0 0 Atbildēt

Mikjiits rakstīja: ...Comma kaut cik normāla ?

.. ko Tu gribi no eļļas? visu specifikāciju var apskatīt mājas lapā..

man domāt, Latvijā joprojām ir 90kmh un zem -25 grādiem temperatūra parasti nedēļu nespēj noturēties...

Mikjiits Reģ.: 05.09.2010
0 0 Atbildēt

Ja pareizi saprotu,tad lētāko variantu varu ņemt kaut vai to pašu comma eļļu galvenais, lai turbodīzelim un 505.00 pēc specifikācijas un nav īpaši lielas jēgas tērēties un pirkt sintētiku...

Nu paldies par informāciju, būšu tagad zinošāks par eļļām vismaz.

bogy Reģ.: 14.10.2004
0 0 Atbildēt

Mikjiits rakstīja: ..tad lētāko variantu varu ņemt kaut vai to pašu comma eļļu ...

nav tā comma nemaz tik lēta, depo vienkārši tirgo akcijā uz paletēm , tiem kam nepietiek ar 4-5 litru kannu sanāk starpība.

.... man pēc tam iztrūkstošo litra pudeli veikalā par 5 Ls negribēja pārdot, prasīta 5.60 vai 6.50 kaut kā tā (t.i.par 5w40) ....

bogy Reģ.: 14.10.2004
0 0 Atbildēt

Mikjiits rakstīja:.. būšu tagad zinošāks par eļļām vismaz.

www.commaoil.com/...

..ja ir lieki 10 Ls, tad var liet sintētiku, bet kā te cilvēki jau teica... začem.

www.commaoil.com/...

bogy Reģ.: 14.10.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: ... kur 4,5 litri pussintētikas Mobil eļļas + filtrs ar maiņu maksā 17 lati. Ar čeku.

a veco eļļu dod līdzi

..ja kas var nokurināt vai elektrību saražot...

a no čeka maz siltuma un elektrība nekāda.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Kas tie par auto speciem, kas nejēdz paši eļļu nomainīt

Otrs vienkāršākais un tīrākais darbs aiz riteņa nomaiņas.

p.s. izrādās deksters pats ir izbijis spekulants, bet citus spekulantus noliek... atkal divkosība

vai arī kārtējais neveiksmīgais dekstera mēģinājums sevi apliecināt...

cepies...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

bogy rakstīja:

Sretsked rakstīja: ... kur 4,5 litri pussintētikas Mobil eļļas + filtrs ar maiņu maksā 17 lati. Ar čeku.

a veco eļļu dod līdzi

..ja kas var nokurināt vai elektrību saražot...

a no čeka maz siltuma un elektrība nekāda.

Ar veco eļļu (ja tai nav klāt motora skalojamais līdzeklis) vislabāk nopindzelēt kādu šķūni, garažu vai jebkādu citu koka ēku, var pat māju, ja pietiek eļļas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Ar veco eļļu (ja tai nav klāt motora skalojamais līdzeklis) vislabāk nopindzelēt kādu šķūni, garažu vai jebkādu citu koka ēku, var pat māju, ja pietiek eļļas.

Nu "īsts dabas draugs", jēdzīgāk ir ja to eļļu savāc ražotājs un pārstrādā atkārtoti, bet kokam ir jēdzīgāki to aizsardzības līdzekļi !!!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais droši vien atrabotku smalki izfiltrē un pēc tam lej atpakaļ motorā.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Pirmais droši vien atrabotku smalki izfiltrē un pēc tam lej atpakaļ motorā.

Es, starp citu, intereses pēc paprovēju nelielu daudzumu izlietotas eļļas pafiltrēt caur no fotoamatierisma laikiem atlikušajiem filtriem (neatceros, bet pietiekami smalki tie bija). Filtrējas lēni, bet izfiltrētā eļļa tāpat ir melna un nedomāju, ka tādu atkārtoti lietot būtu prātīgi - ok, mehāniskās daļas var atfiltrēt, bet eļļa tomēr kaut kā "ķīmiski" arī nolietojas.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Neesmu tirgojis eļļas, tik pircis, un vienmēr tikai ražotāja noteikto zorti. Ja kas, tad, cik zinu, sintētiskās, nu ar to mazo 1. ciparu, nebūt nav šķidrākas, tik viskozitātes izmaiņas temperatūras iespaidā minimālākas, tātad aukstas ir gandrīz vai darba temperatūras vikozitātē un tā viskozitāte tik pat kā nemainās, temperatūrai augot. Tā kā 5w40 jūtami atvieglos veca autiņa iedarbināšanu ziemā, un starpība cenā nav nemaz tik milzīga

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Tā kā 5w40 jūtami atvieglos veca autiņa iedarbināšanu ziemā, un starpība cenā nav nemaz tik milzīga

Nu ja, tās 15W40 un 10W40 ražo,jo nav ko darīt

Tas motors griezīsies pietiekami labi gan ar 5 w gan 10w... Nu jā, mums jau tās ziemas ar -60 grādiem...

Ja kas desām arī ir dažādas cenas, bet visas ēdamas Un visas pērk. Un palieku pie sava - veco autiņu būs vieglāk iedarbināt ar 5W nekā ar 15W arī -5 grādos.

bogy Reģ.: 14.10.2004
0 0 Atbildēt

.... desām arī ir dažādas cenas, bet visas ēdamas. Un visas pērk...

Nu bet protams, ...desa pēc definīcijas nav gaļas produkts.

skaties pats veikalā: 1kg desas ~1.20 Ls, 1kg gaļas ~2.40 Ls

..par to ēdamību - tas ir cits topiks par kečupiem ar kuriem arī zāģu skaidas var ēst, šamais bija par eļļām

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Gauss rakstīja:

Ar veco eļļu (ja tai nav klāt motora skalojamais līdzeklis) vislabāk nopindzelēt kādu šķūni, garažu vai jebkādu citu koka ēku, var pat māju, ja pietiek eļļas.

Nu "īsts dabas draugs", jēdzīgāk ir ja to eļļu savāc ražotājs un pārstrādā atkārtoti, bet kokam ir jēdzīgāki to aizsardzības līdzekļi !!!

Pie Papes ezera ir atpūtas bāze, kurā visas mājiņas ir nopindzelētas ar atrabotku. Nav ne vainas. Nekas nesmird un labi izskatās.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Tā kā 5w40 jūtami atvieglos veca autiņa iedarbināšanu ziemā, un starpība cenā nav nemaz tik milzīga

Nu ja, tās 15W40 un 10W40 ražo,jo nav ko darīt

Tas motors griezīsies pietiekami labi gan ar 5 w gan 10w... Nu jā, mums jau tās ziemas ar -60 grādiem...

Ja tu tādu eļļu nevari atļauties, tad tas nenozīmē, ka kādam citam to nevajag.

Ķipa no sērijas, nahuj braukt ar rolsroisu, ja var braukt ar zaparu, ne tā, lošara?

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Man uzskats, ka 92.gada dizelim ir galiigi vienalga kadu elju (dizeljiem paredzetu) tajaa lej. Tapat motors ir stipri padilis (un nevag te staastiit par Maciitaaju, kursh 7dienaas uz baznicu brauca), un motors darbosies veel labi ja paris gadus. Ta ka vien lej letaako elju un noveli dzineejam labas vecumdienas. P.S. savam Jeep leju gandriz vai letaako elju (4.0L motors, chuguna rindenieks), bet mainu elju ik pa 7-8 tukstoshiem, motors nesudzaas darbojaas, ka prieks.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Chankaishi rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Tā kā 5w40 jūtami atvieglos veca autiņa iedarbināšanu ziemā, un starpība cenā nav nemaz tik milzīga

Nu ja, tās 15W40 un 10W40 ražo,jo nav ko darīt

Tas motors griezīsies pietiekami labi gan ar 5 w gan 10w... Nu jā, mums jau tās ziemas ar -60 grādiem...

Ja kas desām arī ir dažādas cenas, bet visas ēdamas Un visas pērk. Un palieku pie sava - veco autiņu būs vieglāk iedarbināt ar 5W nekā ar 15W arī -5 grādos.

Manis pēc palikt tu vari pie jebkā.

Vienīgi,ar ko tad ''vecais'' autiņš no 'jaunā'' atšķiras?

Minēšu - ar cīpariem, kas seko pēc vārdiem -izlaiduma gads?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti