EZ rakstīja:
Nu nav A6 priekš maziņas Sievietes domāts,pa lielu ir tas aperāts!!
par to 'maziņo sievieti'...ir jādomā perspektīvā nekas nav 'pastāvīgs'!
EZ rakstīja:
Nu nav A6 priekš maziņas Sievietes domāts,pa lielu ir tas aperāts!!
par to 'maziņo sievieti'...ir jādomā perspektīvā nekas nav 'pastāvīgs'!
Auto tiks ekspluatēts Ventiņos,pa bruģi.
Bet par tām svirām ir taisnība,gan A4,gan A6, gan Pasrātam ar astoņsviru piekari tā ir vājā vieta un ne jau tikai pa gºanti
braucot.
Esmu dzirdējis viedokli ka nevar mainīt pa
vienai,ka ja nomaina visas tad ilgāku laiku
ir miers,bet nu arī tak dumi,ka ja viena šara kustās,
tad mest ārā arī pārējās septiņas?
Sviestnesis rakstīja: Auto tiks ekspluatēts Ventiņos,pa bruģi.
Bet par tām svirām ir taisnība,gan A4,gan A6, gan Pasrātam ar astoņsviru piekari tā ir vājā vieta un ne jau tikai pa gºanti
braucot.
Esmu dzirdējis viedokli ka nevar mainīt pa
vienai,ka ja nomaina visas tad ilgāku laiku
ir miers,bet nu arī tak dumi,ka ja viena šara kustās,
tad mest ārā arī pārējās septiņas?
Tā nu gan nav, ka jāmaina visas uzreiz.
Jā, ja redzi, ka kāda ir uz robežas starp kustās/nekustās - tad gan labāk nomainīt pie viens skrūvēšanas un savirzes likšanas.
Katrā ziņā mans meistars, kurš ar VW ņemas, tādas teorijas nav stāstījis.
Un vecajam A6 vēl bij plauktu piekare, ja nemaldos.
Vecajam A6 (līdz 96 gadam )
tur ir tikai viena svira,gluži tāpat kā vecajam,
labajam Audi 100 (cigāram).
Tam,kas nāk vēlāk ir visa piekare ar A4 un
Pasatu B5 vienāda. Un tad jau,tīri teorētiski,ja
jau A4 ir starp šīm trīs mašīnām visvieglākais,
tad tās sviras arī šam birs retāk nekā abiem pārējiem.
īstenībā tā sūda vietā vajadzētu par Avensi domāt.
ursis rakstīja: īstenībā tā sūda vietā vajadzētu par Avensi domāt.
www.ss.lv/...
Kaut arii toyota skaitaas kvalitatiiva manta - nu nav ne tuvu augjikam! Shoruden pabraukaaju ar vairaakaam, gan no nomas, bet paaris gadus vecaam mashiinaam, bija gan shitaada toyota, gan pezho407, gan hundajsonata, gan veel dazhi - saliidzinaat ar normaalu audi nevar nevienu. Esmu braucis ar A4 1.8 turbobenziinnieku - laba, kvalitatiiva mashiina. Tas meitietis kaut ko saprot no labaam mashiinaam!
Sviestnesis rakstīja: Un tad jau,tīri teorētiski,ja
jau A4 ir starp šīm trīs mašīnām visvieglākais,
tad tās sviras arī šam birs retāk nekā abiem pārējiem.
Baigi atkarīgs no tā kā brauks un arī no tā, kādas detaļas vietā liks, ja kaut kas nobirs.
Ja liek LMI(Lemförder), tad arī pēc maiņas vajadzētu turēt ilgi. Ar ķīnieti gan var bieži mainīt(pilns ebay ar noname komplektiem 14 daļas 130 EUR - nezinu, kas tur labs var būt).
nu tak dari kaa teicu-
ieliec sludekli ss un zip ar tekstu-
pērku audī a4 1.9TD labā kārtībā.
cenu nenosauc-
un tad visi brauks pie Tevis atraadiit savus drotus, rinda būs visas krišbarona ielas garumā.
Chankaishi rakstīja:
ursis rakstīja: īstenībā tā sūda vietā vajadzētu par Avensi domāt.
www.ss.lv/...
Kaut arii toyota skaitaas kvalitatiiva manta - nu nav ne tuvu augjikam! Shoruden pabraukaaju ar vairaakaam, gan no nomas, bet paaris gadus vecaam mashiinaam, bija gan shitaada toyota, gan pezho407, gan hundajsonata, gan veel dazhi - saliidzinaat ar normaalu audi nevar nevienu. Esmu braucis ar A4 1.8 turbobenziinnieku - laba, kvalitatiiva mashiina. Tas meitietis kaut ko saprot no labaam mashiinaam!
nedrīkst (nav korekti) salīdzināt pajātas nomas japānu un franču mašīnas ar normālu audi
Un vispār - jebkura nomas mašina vienmēr būs sliktāka ka labi sakopta privātās rokās esoša mašina
Sviestnesis rakstīja: Auto tiks ekspluatēts Ventiņos,pa bruģi.
Bet par tām svirām ir taisnība,gan A4,gan A6, gan Pasrātam ar astoņsviru piekari tā ir vājā vieta un ne jau tikai pa gºanti
braucot.
Esmu dzirdējis viedokli ka nevar mainīt pa
vienai,ka ja nomaina visas tad ilgāku laiku
ir miers,bet nu arī tak dumi,ka ja viena šara kustās,
tad mest ārā arī pārējās septiņas?
man kaimiņam pļavā ir a4 ar to megapiekari..... jamais stāstīja, ka pokuj ko uzliek.... tik un tā pilnus 2 gadus nobraukt nesanāk....
lemforderi jams ir licis un arī ķīnu konkrēto pa 5lati svirā
scope rakstīja:
Sviestnesis rakstīja: Un tad jau,tīri teorētiski,ja
jau A4 ir starp šīm trīs mašīnām visvieglākais,
tad tās sviras arī šam birs retāk nekā abiem pārējiem.
Baigi atkarīgs no tā kā brauks un arī no tā, kādas detaļas vietā liks, ja kaut kas nobirs.
Ja liek LMI(Lemförder), tad arī pēc maiņas vajadzētu turēt ilgi. Ar ķīnieti gan var bieži mainīt(pilns ebay ar noname komplektiem 14 daļas 130 EUR - nezinu, kas tur labs var būt).
atkarīgs esot tikai no pirmā apstākļa....
p.n.
ja vēlies pārdot lemfordera vai kādas citas sviras ar GARANTIJU tad es varu noorganizēt tev tikšanos ar kaimiņu....
Pirmais rakstīja:
atkarīgs esot tikai no pirmā apstākļa....
p.n.
ja vēlies pārdot lemfordera vai kādas citas sviras ar GARANTIJU tad es varu noorganizēt tev tikšanos ar kaimiņu....
Netirgoju detaļas un garantijas nesniedzu.
Nav korekti apgalvot "reizi 2 gados jāmaina", ja nezin nobraukumu gadā, braukšanas manieri un ceļus, pa kuriem brauc.
Es arī varu tagad pateikt, ka 4 gadu laikā ir nomainīta 1 svira, abi stūres pirksti un pārpresētas 2 apakšējās bukses(šo gan varēja vēl nedarīt, bet pie vienas jaukšanas). Un sakrita tas viss pēdējā gada laikā, pirms tam 3 gadus piekarē nekas nebija jādara.
5gadu laikā , nau nomainīta neviena A6q svira niuxja ar gan nau nobraukc mošš kādi 80kkm sapuvušas kalodkas un safisti bremždiski gan ira mainīti diulāgi
scope rakstīja:
Netirgoju detaļas un garantijas nesniedzu.
nu tad nefļūti, ka lemforderis spēj izturēt vairāk kā cita kantora detaļas tajā sūda audi piekarē
ValdisM rakstīja:
Chankaishi rakstīja:
ursis rakstīja: īstenībā tā sūda vietā vajadzētu par Avensi domāt.
www.ss.lv/...
Kaut arii toyota skaitaas kvalitatiiva manta - nu nav ne tuvu augjikam! Shoruden pabraukaaju ar vairaakaam, gan no nomas, bet paaris gadus vecaam mashiinaam, bija gan shitaada toyota, gan pezho407, gan hundajsonata, gan veel dazhi - saliidzinaat ar normaalu audi nevar nevienu. Esmu braucis ar A4 1.8 turbobenziinnieku - laba, kvalitatiiva mashiina. Tas meitietis kaut ko saprot no labaam mashiinaam!
nedrīkst (nav korekti) salīdzināt pajātas nomas japānu un franču mašīnas ar normālu audi
Un vispār - jebkura nomas mašina vienmēr būs sliktāka ka labi sakopta privātās rokās esoša mašina
Nedomaaju, ka nomas kantoru mashiinas ar nobraukumu liidz apm. 50tkm, ar garantijas apkopi(jo visdriizaak panjemtas liizingaa) buutu sliktaakaa staavoklii kaa krietni vecaakas privaatajaas rokaas. Nu nav tajaas, manis nosauktajaas, to iipasho knifu, kaadi ir kaut vai tam pasham augjikam. Ja kas, audi man ne visai patiik Pat saliidzinot Golf ar A3 - A3 100 punkti paaraaks, tieshi deelj siikumiem.
īpašais knifs ir ar roku skrūvējamie logi?
manam pēc 19.gadi ! tie aizmugures šoziem it kā(ir kad strādā,un ja ir atvērti tad ciet taisa vienmēr) attiekuši. Tad labāk, ka vecam auto viņi ir airi.
Kondicionieris ir laba lieta,bet atkal jāskatās cik jaunam auto.
Kaut zinu,ka sataisīšu vnk slinkums un gaidu siltāku laiku,lai paknibinātos
TDIOTS rakstīja: 5gadu laikā , nau nomainīta neviena A6q svira niuxja ar gan nau nobraukc mošš kādi 80kkm sapuvušas kalodkas un safisti bremždiski gan ira mainīti diulāgi
Man ir līdzīgi ar Passat B5. Pa sešiem gadiem nobraucis esmu ~150t.km, bet nevien svira nav mainīta. Laikam pārdevējs pirms pārdošanas visas sviras nomainīja un salika super dārgās, izturīgās
Pirmais rakstīja:
scope rakstīja:
Netirgoju detaļas un garantijas nesniedzu.
nu tad nefļūti, ka lemforderis spēj izturēt vairāk kā cita kantora detaļas tajā sūda audi piekarē
protams, vienmeer var buut iznjeemumi, bet mana pieredze liecina par preteejo...
ar saveejo a4 braukaaju 5gadus pa 30k gadaa. 50% pa pilseetu, 40% shoseja, 10%grants. pa pilseetu braucot kaada 1/4 dalja braukts pa brugi, tramvaja sliedeem.
saakumaa liku dazhaadus itaalju, dazhus itkaa vaacu razhojumus (ne lemforder) tureeja tie ~15k km. tad liku restaureetaas (3gab) - taas veel neesmu mainijis peec 3 gadiem. tikai miinuss - kaameer svaigas, taas ir neelastiigas, resp. izgriezta stuure peec liikuma negriezaas atpakalj saakuma staavoklii. tad peedeejaas pirms 2gadiem liku lemforder - braucu veel shobriid ar taam. un jaapieziimee - manam braukshanas stilam nepiemiit paziimes bremzeet pirms katras bedres vai vilkties pa brugji uz 20. savu standarta marshrutu pa brugi braucu uz 60-70km/h
Tur ir jābūt trakam, lai sievietei palīdzētu ar auto iegādi! Ir viena tāda paziņa, kurai 90to vidū no Vācijas tika atdzīts kaut kāds štunts, ķipa Vitara vai kaut kas tāds. Tur bija kaut kāda detaļa jāmaina vai kaut kas tāds, bet jebkurā gadījumā pārdevējs (dāma to čali labi pazina) bija neapdomīgi izspļāvis, ka viņš nomainīs to štruntu bez maksas un tad viņai arī turpmāk nebūs NEKĀDU izdevumu. Protams, kādā trešajā dienā dāma palikusi pie Talsiem uz šosejas. Čalis atskrien no Rīgas udunīgiem ratiem pārmī-zis jēgu, ka kaut kas nobrucis pa nopietno. Bet izrādās, ka dāma pat nav aizdomājusies, ka būtu tas auto arī jātanko. Nu kā - ja saka NEKĀDI izdevumi, tad NEKĀDI! Čalis toreiz ieberzās pa smago, laikam arī eļļas un filtrus Vitarai mainīja bez maksas.
Pērku Audi A4
Tātad steidzami vaig Audi A4,kaut kāda
98 gada vai līdzīgu. Galvenās prasības
krāsa-sarkana,dzeltena,orandža vai melna.
Dzinējs-1,9 dīzelis.
Salons-akurāts un nepiespermots.
T.A.-jābūt vismaz vēl uz pusgadu.
Cipars-pluss/mīnus 2000 ls.
Gaidu piedāvājumus pa tālruni
29-61-34-66.
Paldies par uzmanību!