Kaut kad ziema ar pa mazam sāka pazust jauda. tagad iestājies tāds caurums ka it kā brauktu ar 1,6 l dzineju. Kad dod gāzi ir melni dūmi, patēriņš palicis nemainīgs, reizēm braucot pie 2000 apgriezieniem kaut ko sāk šķaudīt.
Jāved uz diagnoztiku, bet tur jau arī čaļi gaida lohatronus kuriem varētu sastāstīt ka viss jāmaina, tāpēc jautāju varbūt kādam ir nojausma kas par hu...u.
Nedarbojas turbīna? Man citam auto vienreiz bija aizmirsies pieslēgt atpakaļ kaut kādu datčiku no ieplūdes kolektora, arī nefiga negāja. Katrā ziņā ko tādu vajadzētu uzrādīt pat primitīvai diagnostikai.
Turbiina mieriigi var buut nokjiileejusi, tur tachu ir kaut kaadi gumijas savienojumi no turbiinas uz dzineeju - uzgaazeejot, ar roku taas gumijas pataustost, var sajust spiediena mainju. ja tur daudz-maz izskataas OK, paarbaudi visus datchiku un ieriichu shtekerus - kaut kur var buut slikts kontakts, sapuut ar speciaalo, elektrovadiem domaato aerosolu. Ja nav izmainju, brauc uz diagnostiku. Veel jau var buut pavisam vienkaarshs izskaidrojums - diizes tek, to diagnostika neparaadiis, paraadi diizeljspechukiem. Varbuut leeji kreiso degvielu? Kaa teica L.I. Brezhnjevs - ekonomika dolzhna bitj ekonomnoj, starpiiba cenaa aizies diizhu nomainjai
Trubas cauras iespējams... Manam auto tā ir slimība. Standarta gumijenes neturot spiedienu.
Ja tā, iesaku neuzrauties uz servisu diagnozi - truba caura, jāmaina, maksā 150 lvl... Ja netraucē vizuāli, var izgriezt posmu un vietā kaut vannas sifonu ielikt un ar hamutiem pievilkt.
Chankaishi rakstīja: Turbiina mieriigi var buut nokjiileejusi, tur tachu ir kaut kaadi gumijas savienojumi no turbiinas uz dzineeju - uzgaazeejot, ar roku taas gumijas pataustost, var sajust spiediena mainju. ja tur daudz-maz izskataas OK, paarbaudi visus datchiku un ieriichu shtekerus - kaut kur var buut slikts kontakts, sapuut ar speciaalo, elektrovadiem domaato aerosolu. Ja nav izmainju, brauc uz diagnostiku. Veel jau var buut pavisam vienkaarshs izskaidrojums - diizes tek, to diagnostika neparaadiis, paraadi diizeljspechukiem. Varbuut leeji kreiso degvielu? Kaa teica L.I. Brezhnjevs - ekonomika dolzhna bitj ekonomnoj, starpiiba cenaa aizies diizhu nomainjai
Turbīnu visbiežāk vaļā ver vakuumvārsts iemontēts turbīnas korpusā. Vārstu ar zaslonku savieno svira (kaut kur zem turbīnas)
Satausti sviru, pārbaudi vai kustās. . Ja kustās pārbaudi `pienākošās caurulītes vai pie darbīga motora rada vakumu vai nē. tik jānoņem pareizais caurules gals. Noņemot vienu galu (kaut kur tuvāk motoram pirms visādiem vakkumvārstiem var `pārbaudīt vakkumu noņemot otru un elementāri pasūcot ar muti-vai strādā vārsts. Var gadīties iesūkt nedaudz eļļas tapēc prātīgi, bet no tā neviens nav nomiris. Vārsts strādā- ja sūcot svira staigā. Ja tur viss ok- vari pamēģināt savienot pienākošās šlankas pa taisno apejot vakkum vārstus, kas ir pa ceļam un izlaist kādu riņķi. Paliek labāk vai nē. 10-15 min un būsi viens pats pārbaudijis visu turbīnas mehānisko traktu. tādā banālā pārbaudē uz to vai vispār vēl dzīvs pēc kārtas kā tekstā pārbaudijās aizvirtnis (zaslonka), vakkumkompresors, vakkumvārsts uz turbīnas, elektromagnētiskie vārsti ko vada motors- pa ceļam. Elektromagnētiskos vārstus var arī atstāt apietus ja tie ir beigti, Labi nav bet darīt var. jatas viss nepalīdz- pārbaudi vakumcaurulītes, kas ir pa ceļam no vakkumkompresora līdz turbīnai. pat neliels, neredzams caurumiņš var nopietni nojāt sistēmas darbu.
Crankshaft rakstīja: Turbīnu visbiežāk vaļā ver vakuumvārsts iemontēts turbīnas korpusā. Vārstu ar zaslonku savieno svira (kaut kur zem turbīnas)
Satausti sviru, pārbaudi vai kustās.
==============
Vakuumvārsts? Turbokompresoram? Wastegate nu
nekādi nav saistīts ar vakuumu ...tobiš retinājumu.
Varētu gan \"pilināt\" uz Bosch-Marelli iešprici, vai
uz L-Jetronic, bet vai šis ir tas gadījums?
Varbūt ne tā izteicos. Pateiktu ka wastegate cilvēks nesaprastu.- lai nu paliek www.turbomotors.lv/... labi redzams pēdējās (apakšējās) bildēs, bronzas krāsā. vismaz ecotec 2.0 dti piedziņas veids vakums no vakumsūkņa, nostrādāšanu regulē elektromagnētisks vakumvārstiņš.
kaut kur pazuda jauda
Sveiki!
Autiņš Fordam Mondeo tdci 2003 gada izlaiduma.
Kaut kad ziema ar pa mazam sāka pazust jauda. tagad iestājies tāds caurums ka it kā brauktu ar 1,6 l dzineju. Kad dod gāzi ir melni dūmi, patēriņš palicis nemainīgs, reizēm braucot pie 2000 apgriezieniem kaut ko sāk šķaudīt.
Jāved uz diagnoztiku, bet tur jau arī čaļi gaida lohatronus kuriem varētu sastāstīt ka viss jāmaina, tāpēc jautāju varbūt kādam ir nojausma kas par hu...u.