Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Amortiņi Mazda Xedos 9

scorps Reģ.: 05.06.2006

Sveiki.

Īstenībā esmu izmisumā. Jā, zinu, jāmaina auto, bet nu šobrīd tas nav iespējams. Īsāk - jāmaina priekšējie amortizatori subjektam 2,5 V6 95.g. Nekur nav. Uz pasūtījumu - 280 Ls gabalā. Autiņš pats maksā abu amortiņu vērtībā. Ja ir kāda laba dvēsele, var ieteikt, kur meklēt? Interesē jebkas, kas pilda savu funkciju, jebkāda ražotāja. Paldies!

 
1 2
kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

scorps rakstīja:

DimanC rakstīja: skatos katalogos un man rāda '95 gadam trīs dažādus amortizatoru variantus.

... - 01/06/1995 - 950601

TA10L1 -101298

01/06/1995 - 01/09/1995 950601 - 950901

TA10L1101298-101382

01/09/1995 - ... A (T001-34-700G) 950901 -

TA10L1101382-

kas atbilst tavējam? Detaļas kods: T001-34-700C/D/F

Handler.lv cena = 140 / 202 / -

Varbūt to lētāko var piemērot?

p.s. Xedos 9 nav tas auto, kur uz lētu haļavu cerēt. Vispār var būt tā, ka ir tikai oriģinālās detaļas. vismaz no krievu saitiem (exist.ru) spriežot neizskatās, ka varētu atrasties neoriģinālās detaļas...

Paldies liels par pūlēm sameklēt. Bet nu enīvei izskatās, ja arī būtu par 140 Ls, tas arī ir paliels cīpars. Labajos laikos pirkts autiņš, par tādām lietām tajā laikā nedomāju. Bet nu tagad ir apburtais loks. Varētu paņemt citu auto, bet visa nauda tiek grūsta šajā un nekā.

Labajos laikos vajadzēja ņemt hujundaju vai kiju un tad varētu pa šrotiem būvēties kaut no nulles līdz sliktai dūšai.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

scorps rakstīja:

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Nebij lemts otreiz nerakstīšu

Dinamiskais portāls!

scorps Reģ.: 05.06.2006
0 0 Atbildēt

kliks rakstīja:

scorps rakstīja:

DimanC rakstīja: skatos katalogos un man rāda '95 gadam trīs dažādus amortizatoru variantus.

... - 01/06/1995 - 950601

TA10L1 -101298

01/06/1995 - 01/09/1995 950601 - 950901

TA10L1101298-101382

01/09/1995 - ... A (T001-34-700G) 950901 -

TA10L1101382-

kas atbilst tavējam? Detaļas kods: T001-34-700C/D/F

Handler.lv cena = 140 / 202 / -

Varbūt to lētāko var piemērot?

p.s. Xedos 9 nav tas auto, kur uz lētu haļavu cerēt. Vispār var būt tā, ka ir tikai oriģinālās detaļas. vismaz no krievu saitiem (exist.ru) spriežot neizskatās, ka varētu atrasties neoriģinālās detaļas...

Paldies liels par pūlēm sameklēt. Bet nu enīvei izskatās, ja arī būtu par 140 Ls, tas arī ir paliels cīpars. Labajos laikos pirkts autiņš, par tādām lietām tajā laikā nedomāju. Bet nu tagad ir apburtais loks. Varētu paņemt citu auto, bet visa nauda tiek grūsta šajā un nekā.

Labajos laikos vajadzēja ņemt hujundaju vai kiju un tad varētu pa šrotiem būvēties kaut no nulles līdz sliktai dūšai.

xedosinjsh bij mans sapnju vāģis

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

zini kā ir ar tiem sapņiem. vislabāk, ja tie tādi arī paliek, nevis piepildās

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt
scorps Reģ.: 05.06.2006
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: www.ss.lv/...

Viss sen jau ir apzvaniits. Amiishus (normālus) un sadalītājus izķer 10 min. laikā.

scorps Reģ.: 05.06.2006
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: zini kā ir ar tiem sapņiem. vislabāk, ja tie tādi arī paliek, nevis piepildās

Īstenībā šo laiku ar šo auto nenožēloju. 5 gadus rullēju bēdu nezinādams. Bet nu ka sāka birt... tad viss uzreiz un pēc kārtas. Esmu jau finiša fāzē, jānomaina tie **** amīši un varēs rullēt vēl tikpat. Vienīgi šis nav dižķibeles vāģis. Bet dīvāns pakaļai tīri mīksts un komfortabls. + vēl, ka šitādus neviens neaiztiek. Bez signalkas lejā pie 9-stāvenes liku veselu gadu. Izņemot kaijas, nevienam citam viņš nebija interesants, kamēr kaimiņi skraidīja saviem bembukiem spoguļus meklēt. Nu kā visiem auto, ir savi plusi un mīnusi.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

nu a nevar

a)

to jociigo galu izkastreet un ielikt normaalu ami iekšā? augšgals ta visiem +/- vienaads? es saprotu ka centraalais gemarojs ir ar apakšējiem stiprinaajumiem?

b)

vai arii tos nofleksee nost un piemetini parastam amim, ar baloniņu nopuut un viss buus...

c)visu adeni no masdas nevar pielaagot? nekas tur nav liidziigs? bieži vien ir reaals tupums servismeņos noveerots, nekaadas jaunrades dzirksts.

d)tad atliek veel lietuva...

drags Reģ.: 15.10.2003
0 0 Atbildēt

Pamēģini šeit:

auto.plius.lt/...

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

es kā Ozz negribu ticēt ka nav pielāgojamu variantu.

un ar fleksi un metināmo vairs servisos negrib vai nemāk strādāt? māk tik vienu detaļu pret otru nomainīt?

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Tā tas ir, vairumā servisu to vien zin kā tikai kaut ko nomainīt nevis novērst problēmu. Tāpēc jau arī daru visu pats garāžā.

scorps Reģ.: 05.06.2006
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: Tā tas ir, vairumā servisu to vien zin kā tikai kaut ko nomainīt nevis novērst problēmu. Tāpēc jau arī daru visu pats garāžā.

Nu tur jau dzheki ar virpu rukā tagad. kautko jau saķīmiķos. Galvenais, lai pēc tam uz kādas dižbedres nepalieku uz vēdera Jamie runāja kautko par 100o auģuku un viņu pričendāļu piemērošanu. Redzēs, kas sanāks.

scorps Reģ.: 05.06.2006
0 0 Atbildēt

drags rakstīja: Pamēģini šeit:

auto.plius.lt/...

Baigais čakars ar leišiem. Man nav cilvju, kas turp braukā pēc dzelžiem. Pašam turp kratīties jēgu neredzu...

scorps Reģ.: 05.06.2006
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: nu a nevar

a)

to jociigo galu izkastreet un ielikt normaalu ami iekšā? augšgals ta visiem +/- vienaads? es saprotu ka centraalais gemarojs ir ar apakšējiem stiprinaajumiem?

b)

vai arii tos nofleksee nost un piemetini parastam amim, ar baloniņu nopuut un viss buus...

c)visu adeni no masdas nevar pielaagot? nekas tur nav liidziigs? bieži vien ir reaals tupums servismeņos noveerots, nekaadas jaunrades dzirksts.

d)tad atliek veel lietuva...

Nu šobrīd notiek "a" variants. Redzēs, kas sanāks.

scorps Reģ.: 05.06.2006
0 0 Atbildēt

scorps rakstīja:

Ozz rakstīja: nu a nevar

a)

to jociigo galu izkastreet un ielikt normaalu ami iekšā? augšgals ta visiem +/- vienaads? es saprotu ka centraalais gemarojs ir ar apakšējiem stiprinaajumiem?

b)

vai arii tos nofleksee nost un piemetini parastam amim, ar baloniņu nopuut un viss buus...

c)visu adeni no masdas nevar pielaagot? nekas tur nav liidziigs? bieži vien ir reaals tupums servismeņos noveerots, nekaadas jaunrades dzirksts.

d)tad atliek veel lietuva...

Nu šobrīd notiek "a" variants. Redzēs, kas sanāks.

Nu opel corsa pakaļējie amīši esot tīri labi šaj ķīmijai. Test draivs vakarā. I togo 25 Ls gabalā. Santīms ir iesipts godam

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

bish stulba izvele. korsa visa sver kaa tavs V6. audi 100 ammo buutu labaka izvele. ja statnes diametrs atljauj, vispaar ideali. nogriezham no a100 statneet augshu ar izgriezni, piemetinam sev un dariits. ja diametrs neljauj ielikt a100 ammo, tad shtruntiigi

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

scorps rakstīja:

scorps rakstīja:

Ozz rakstīja: nu a nevar

a)

to jociigo galu izkastreet un ielikt normaalu ami iekšā? augšgals ta visiem +/- vienaads? es saprotu ka centraalais gemarojs ir ar apakšējiem stiprinaajumiem?

b)

vai arii tos nofleksee nost un piemetini parastam amim, ar baloniņu nopuut un viss buus...

c)visu adeni no masdas nevar pielaagot? nekas tur nav liidziigs? bieži vien ir reaals tupums servismeņos noveerots, nekaadas jaunrades dzirksts.

d)tad atliek veel lietuva...

Nu šobrīd notiek "a" variants. Redzēs, kas sanāks.

Nu opel corsa pakaļējie amīši esot tīri labi šaj ķīmijai. Test draivs vakarā. I togo 25 Ls gabalā. Santīms ir iesipts godam

vai nevar lūdzu iemest kādas bildes (paša procesa vai rezultāta)

scorps Reģ.: 05.06.2006
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

scorps rakstīja:

scorps rakstīja:

Ozz rakstīja: nu a nevar

a)

to jociigo galu izkastreet un ielikt normaalu ami iekšā? augšgals ta visiem +/- vienaads? es saprotu ka centraalais gemarojs ir ar apakšējiem stiprinaajumiem?

b)

vai arii tos nofleksee nost un piemetini parastam amim, ar baloniņu nopuut un viss buus...

c)visu adeni no masdas nevar pielaagot? nekas tur nav liidziigs? bieži vien ir reaals tupums servismeņos noveerots, nekaadas jaunrades dzirksts.

d)tad atliek veel lietuva...

Nu šobrīd notiek "a" variants. Redzēs, kas sanāks.

Nu opel corsa pakaļējie amīši esot tīri labi šaj ķīmijai. Test draivs vakarā. I togo 25 Ls gabalā. Santīms ir iesipts godam

vai nevar lūdzu iemest kādas bildes (paša procesa vai rezultāta)

Diemžēl process netika iemūžināts. Īstenībā par to opeli un V6 man ar mocīja šaubas, bet finālā ir ok. Iespējams, ka jutīšu pēc kādiem 10 tk km, bet man nebūs vairs žēl izmest kārtējos 30 Ls par nākošajiem jaunajiem amīšiem, tagad tie ir uztaisīti, lai var nomainīt arī pļavnieku pagalmā bez stresa. Īstenībā uzņemšu kilometrāžu, cik ilgi varēs ar tiem nobraukt.

Tagad nākošā ķīmija ir ar sasāpējušo xedosa lielo vainu - sadalītājs. Tur tāda lieta, ka spole, komutators, viss ir sakausēts vienā. Nu lūk, problēma tāda, ja kāds no nosauktajiem iziet no ierindas, tad jāmaina viss bloks par apm. 500 Ls. Šobrīd tiek atdalītas visas šīs detaļas un iznestas ārpusē, lai ir viegli nomainīt. Rezultātu varēšu pateikt vakarā vai rīt. Bet kad tas būs izdarīts, visām lielajām xedosu problēmām tā kā būtu jābeidzas.

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

scorps rakstīja:

ValdisM rakstīja:

scorps rakstīja:

scorps rakstīja:

Ozz rakstīja: nu a nevar

a)

to jociigo galu izkastreet un ielikt normaalu ami iekšā? augšgals ta visiem +/- vienaads? es saprotu ka centraalais gemarojs ir ar apakšējiem stiprinaajumiem?

b)

vai arii tos nofleksee nost un piemetini parastam amim, ar baloniņu nopuut un viss buus...

c)visu adeni no masdas nevar pielaagot? nekas tur nav liidziigs? bieži vien ir reaals tupums servismeņos noveerots, nekaadas jaunrades dzirksts.

d)tad atliek veel lietuva...

Nu šobrīd notiek "a" variants. Redzēs, kas sanāks.

Nu opel corsa pakaļējie amīši esot tīri labi šaj ķīmijai. Test draivs vakarā. I togo 25 Ls gabalā. Santīms ir iesipts godam

vai nevar lūdzu iemest kādas bildes (paša procesa vai rezultāta)

Diemžēl process netika iemūžināts. Īstenībā par to opeli un V6 man ar mocīja šaubas, bet finālā ir ok. Iespējams, ka jutīšu pēc kādiem 10 tk km, bet man nebūs vairs žēl izmest kārtējos 30 Ls par nākošajiem jaunajiem amīšiem, tagad tie ir uztaisīti, lai var nomainīt arī pļavnieku pagalmā bez stresa. Īstenībā uzņemšu kilometrāžu, cik ilgi varēs ar tiem nobraukt.

Tagad nākošā ķīmija ir ar sasāpējušo xedosa lielo vainu - sadalītājs. Tur tāda lieta, ka spole, komutators, viss ir sakausēts vienā. Nu lūk, problēma tāda, ja kāds no nosauktajiem iziet no ierindas, tad jāmaina viss bloks par apm. 500 Ls. Šobrīd tiek atdalītas visas šīs detaļas un iznestas ārpusē, lai ir viegli nomainīt. Rezultātu varēšu pateikt vakarā vai rīt. Bet kad tas būs izdarīts, visām lielajām xedosu problēmām tā kā būtu jābeidzas.

vecīt, neesi naivs, mašīnai palietotai problēmas nekad nebeidzas

scorps Reģ.: 05.06.2006
0 0 Atbildēt

kalfonso rakstīja:

scorps rakstīja:

ValdisM rakstīja:

scorps rakstīja:

scorps rakstīja:

Ozz rakstīja: nu a nevar

a)

to jociigo galu izkastreet un ielikt normaalu ami iekšā? augšgals ta visiem +/- vienaads? es saprotu ka centraalais gemarojs ir ar apakšējiem stiprinaajumiem?

b)

vai arii tos nofleksee nost un piemetini parastam amim, ar baloniņu nopuut un viss buus...

c)visu adeni no masdas nevar pielaagot? nekas tur nav liidziigs? bieži vien ir reaals tupums servismeņos noveerots, nekaadas jaunrades dzirksts.

d)tad atliek veel lietuva...

Nu šobrīd notiek "a" variants. Redzēs, kas sanāks.

Nu opel corsa pakaļējie amīši esot tīri labi šaj ķīmijai. Test draivs vakarā. I togo 25 Ls gabalā. Santīms ir iesipts godam

vai nevar lūdzu iemest kādas bildes (paša procesa vai rezultāta)

Diemžēl process netika iemūžināts. Īstenībā par to opeli un V6 man ar mocīja šaubas, bet finālā ir ok. Iespējams, ka jutīšu pēc kādiem 10 tk km, bet man nebūs vairs žēl izmest kārtējos 30 Ls par nākošajiem jaunajiem amīšiem, tagad tie ir uztaisīti, lai var nomainīt arī pļavnieku pagalmā bez stresa. Īstenībā uzņemšu kilometrāžu, cik ilgi varēs ar tiem nobraukt.

Tagad nākošā ķīmija ir ar sasāpējušo xedosa lielo vainu - sadalītājs. Tur tāda lieta, ka spole, komutators, viss ir sakausēts vienā. Nu lūk, problēma tāda, ja kāds no nosauktajiem iziet no ierindas, tad jāmaina viss bloks par apm. 500 Ls. Šobrīd tiek atdalītas visas šīs detaļas un iznestas ārpusē, lai ir viegli nomainīt. Rezultātu varēšu pateikt vakarā vai rīt. Bet kad tas būs izdarīts, visām lielajām xedosu problēmām tā kā būtu jābeidzas.

vecīt, neesi naivs, mašīnai palietotai problēmas nekad nebeidzas

Sevi pamānīt tak drusku vajag

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti