Man jau šķiet,ka problēma ir 'jaunā' motora cenā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man jau šķiet,ka problēma ir 'jaunā' motora cenā.
redzu ka nāk no izpūtēja zilgani dūmi – mākonis gluži nav bet diezgan pamanāmi
=====
Zilgani ir nesadegusi eļļa. Šim motoram kompresija tika mērīta?? Iespējams ka jaudas nav jo ir nodilis 2 reizes vairāk kā pieļaujams. Silstot parādās tā sauktā eļļas kompresija un parādās kaut kās līdzīgs vilmei.
Ja nebūtu laikā padota degviela būtu balti dūmi.
Ja sprausla "čurātu" būtu pamatīgs tarkšķis kamēr motors auksts un kad uzdod gāzi.
Var jau būt ka turbīna ir nojāta un no tās eļļa nonāk cilindros, un arī tāpēc nevelk, bet nemainītos atkarībā no motora silšanas!
Kādā stāvoklī ir galvas skrūves, nav pārāk izstiepušās?
Principā šitas pords ir uz vienas platformas ar skorpi, tikai bišķiņ piefleksēts, tākā vieni un tie paši mēsli (problēmas) tikai citā, dārgākā kulītē.
Kādā stāvoklī ir galvas skrūves, nav pārāk izstiepušās?
-------------
Pagaidām vēl neesmu līdis motorā iekšā, bet kā pateikt vai skrūves pastiepušās? vienkārši mēģinot pievilkt un skatoties vai nepievelkas? Pieņemot ka ir pastiepušās, vai ir variants ka pūš gar blīvi?
peterisz rakstīja: Pagaidām vēl neesmu līdis motorā iekšā, bet kā pateikt vai skrūves pastiepušās?
...neiespringsti...
peterisz rakstīja: Kādā stāvoklī ir galvas skrūves, nav pārāk izstiepušās?
Da neklausies visādās muļķībās!!
peterisz rakstīja: Kādā stāvoklī ir galvas skrūves, nav pārāk izstiepušās?
-------------
Pagaidām vēl neesmu līdis motorā iekšā, bet kā pateikt vai skrūves pastiepušās? vienkārši mēģinot pievilkt un skatoties vai nepievelkas? Pieņemot ka ir pastiepušās, vai ir variants ka pūš gar blīvi?
Nē, blīve jau nebūs izstiepusies, skrūves iestiepjas. Tātad pūš gar skrūvi.
Un vispēr, par 100km/h nemaz Latvijā ātrāk braukt nevajag. Un kamēr uzsilst, kur tev jāsteidzas? Brauc lēnām.
autor, piedils piedils varbut labak pasaki kursh ir tas krans motora pardevejs un serviss. lai zinat kur nebraukt.
Shiirs rakstīja: autor, piedils piedils varbut labak pasaki kursh ir tas krans motora pardevejs un serviss. lai zinat kur nebraukt.
Tev arī ir Mondeo?
DekstersFF rakstīja:
Shiirs rakstīja: autor, piedils piedils varbut labak pasaki kursh ir tas krans motora pardevejs un serviss. lai zinat kur nebraukt.
Tev arī ir Mondeo?
jaunbagatnieku auto, nevaru atljauties taadu.
Shiirs rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Shiirs rakstīja: autor, piedils piedils varbut labak pasaki kursh ir tas krans motora pardevejs un serviss. lai zinat kur nebraukt.
Tev arī ir Mondeo?
jaunbagatnieku auto, nevaru atljauties taadu.
Nu jā, motors maksā 50 latus tomēr.
Šīri, bet tu jau parasti pārvietojies ar visādām paļurkām, Mondeo ir tieši paļurka.
DekstersFF rakstīja: Šīri, bet tu jau parasti pārvietojies ar visādām paļurkām, Mondeo ir tieši paļurka.
mondeo ir elitars, es parvietojos ar proletriata vidu iecienitiem spekratiem.
Shiirs rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Šīri, bet tu jau parasti pārvietojies ar visādām paļurkām, Mondeo ir tieši paļurka.
mondeo ir elitars, es parvietojos ar proletriata vidu iecienitiem spekratiem.
Tā kā Ļeņins uz bruņmašīnas?
i_edgars rakstīja: Var jau būt ka turbīna ir nojāta un no tās eļļa nonāk cilindros, un arī tāpēc nevelk, bet nemainītos atkarībā no motora silšanas!
šitam jau ķerpila iz izgājis cauri ar pirmo motoru
vilka tā, ka nevarēja noslāpēt
Mondeo 96 1.8TD nav jaudas kamēr auksts
Iesākumā nedaudz vēsture:
Braucu ar savu fordiņu un pēkšņi melni dūmi, apgriezieni uz 5000 un nevar motoru apstādināt izslēdzot aizdedzi. Pēc 5 sekundēm motors pats noslāpa – ella pa visurieni. Tagad zinu ka vajadzēja likt ātrumā un slāpēt motoru. Spechuki pateica, lai nomainot turbinu un viss aizieshot. Dabuju lietotu turbinu, uzliku un protams nekas negaja. Parbaudiju kompresiju, divos cilindros 0.0 kompresija, skaidrs ka vaina motorā. Izdomāju ka izdevigak nomainit motoru nekā jaukt veco, kurš tāpar var izrādties neremontējams.
Dabūju pliku motoru par 50 Ls. Sarunāju servisu, kas motoru nomainiitu (pārliktu kārbu, sūkni utt.) par 200 Ls. Gribējās jau pašam ņemties bet laiks un vieta kur to dariit nebija. No servisa neaizbraucu pārāk apmierināts. Problēma tāda ka motors dūmoja diezgan spēcgi, bet tas tika paskaidrots tā ka motors iestrādāšoties un vairs nedūmošot. Vienvārdsakot nebija vairs gatavi ņemties un man šķiet arii necirta kas varētu būt par problēmu. Vēlāk atklāju ka viens stūºes pirksts bija pilniigi valjā – uzgrieznis ar pirkstiem lidz pusei uzskruvets, bet tas taa ne pa tēmu.
Tad nu esmu nonācis pie jautājuma daljas. Pāris dienas pabraucu un dūmi patiešām samazinājās. Bet tā ir tikai viena bēda. Motoram galiigi nav jaudas, kad auksts. Vairāk par 60 km/h pirmās 5 min kamēr motors auksts nevar dabūt. Kad motors sāk uzsilt jauda palielinās bet vienalga vairāk par 100 km/h izspiest nevar. Tāda sajūta, jo siltāks motors jo labāk iet. Stāvot pie luksafora redzu ka nāk no izpūtēja zilgani dūmi – mākonis gluži nav bet diezgan pamanāmi.
Kas varētu būt par iemeslu aprakstiitajai problēmai?
Manas versijas:
1. Sūknis nepadod degvielu pareizos laikos - skriemelis nepareizi nolikts kaut ari servisā dievojās ka viss pa otmetkām
2. Degvielas sprauslas nav kārtiibā – pašlaik stāv sprauslas no pirktā motora tāpēc nezinu kādā viņas stāvoklii
3. Nestrādā kāds sensors
4. Turbīna
Būšu priecīgs par idejām, savādāk nervi jau beigti ar šito visu