Auto no Zviedrijas, īpaši - labi nopakots un universālis/minivens - 99% bijušais taxi. Tajā valstī var atļauties ar labiem taxi braukt
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Auto no Zviedrijas, īpaši - labi nopakots un universālis/minivens - 99% bijušais taxi. Tajā valstī var atļauties ar labiem taxi braukt
kasinsh79 rakstīja: Auto no Zviedrijas, īpaši - labi nopakots un universālis/minivens - 99% bijušais taxi. Tajā valstī var atļauties ar labiem taxi braukt
Vai tas attiecas arī uz benzīna sedaniem?
varbūt tā vienkārši ir izgadījies, bet es personīgi zviedrijā esmu braucis tikai ar universāldīzeļtakšiem
vilko rakstīja: Kādas atsauksmes par auto no Zviedrijas? Kā zviedri izturas pret saviem auto un kādas sekas viņu ziemas atstāj uz autiņiem?
Ne par kapeiku savādāk kā citi kapitālisti, lieku neko nemainīs, ja var iziet TA, lietoti autiņi mēdz būt visai papujuši gan no SE, gan no NO... It kā sāli jau sen nekaisot, bet tomēr... Viens tālbraucējs, kas regulāri stiepj no turienes ( nenoņemot no uzskaites) vizuāli uzfrišina, pašu nepieciešamāko piekarēnomaina un ar labu % ved un tirgo atpakaļ... Šie lielu vērību piegriežot vizuālajam (lietie diski, dugas, papildus lampas, u.t.t) ne tik daudz tehniskajam
Kaut kā tā...
iekš NO neviens pie pilna prāta esošs pilsonis nepārdos savu auto bez pārrakstīšanas
tas nozīmē, ka tavam tālbraucējam tā ķerra ir jāpārraksta uz sevi (lasi jāsamaksā nodokļi) un pat pēc dugu uzlikšanas būs grūti pārdot ar peļņu....
p.n.
ja tev kā ārzemniekam īpašumā vairāk par 12 mēnešiem ir ķerra, tad pārvācoties dzīvot uz norvēģiju, tev ir tiesības ņemt to ķerru līdzi un nemaksāt (reģistrācijas) dižnodokli....
atkal tu lieni par tapu...
nezinu uz ko viņš reģistrē pērkot (sapratu, ka kaut kāds čoms/paziņa/partneris uz vietām), bet auto paliek ar NO Nr (nevis tranzīta un tml)... atpakaļ vedot atkrīt ārprātīgie NO nodokļi...
pēdējos, ko zinu, viņš atvilka 2x caravelles abas par 3K ērikiem, pēc uzfrišināšanas esot atdevis par 5K katru...
Par pārdošanas cenu varbūt viņš lej, bet abus auto es šeit redzēju...
Pirmais rakstīja: varbūt tā vienkārši ir izgadījies, bet es personīgi zviedrijā esmu braucis tikai ar universāldīzeļtakšiem
par dīzeļiem nepateikšu, bet universāļi skandināvijā ir ļoti populāri.
vismaz stokhloma vinji ir kjerti uz ekologiju
visi noveerotie takshi ir max nopakoti(aadas salons visadi kruiizii, klimati utt, 95% gadiijumu automaati) un parasti vai nu hibriidpriusi vai mersiishi / vw ar CNG gaazi no ruupniicas
diizeljtakshi ir noveeroti tikai miniveni
ka ari lielaaka dalja nmopveeroto takshu nav vecaaki par gadiem 5
Cik pats esmu brucis ar takšiem zviedrijā, tad tikai ar universāļiem un visi bija dīzeļi. Domāju, ka Passat ar 1.8T sedans maz ticams būs bijis taksis.
Principā jau autiņam būtiskākais, lai laicīgi eļļa, filtri un sveces mainītas. Ja to dara, tad jau neko tur tehniski nojāt īsti nevar. Ritošā tāpat kaut kad jāmaina. Cik man nācies dzirdēt no it kā lietpratējiem, gan passat, gan a6 tā daudzsviru piekare ir ok, ja uzreiz maina visu un liek virsū kvalitatīvu ražotāju darinājumu. Tad mierīgi nokalpo līdz pat 60-80k km. Viss tāds komplekts maksā ap 400 - 500ls. Nav tik traki uz 60 k km.
Bet nu labi, laikam jau vienkārši katrs konkrētais eksemplārs individuāli jāizskata, jo tāpat kā pie mums viens kopj, otrs lauž.
man kaimiņš audim uzlika visu daudzsvireni jaunu no lemfordera.... par kādiem 80 vai pat 60K ir runa.... max 30k un grabēja tur viss.... uzlika lētāko ķīnu ko varēja atrast... precīzi tie paši pusotri gadi....
un jams vēl man lepni stāstīja kā atšķirt īsto lemforderi
400-500 ieguldīt piekarē uz 60 tkm ir normāli??? Es pa 120 tkm iztērēju 150 par buksēm un priekšējiem gultņiem... Jā, darbs gan pašrocīgs, bet arī tik pa druskai ik pa pāris gadiem.
Pirmais rakstīja: man kaimiņš audim uzlika visu daudzsvireni jaunu no lemfordera.... par kādiem 80 vai pat 60K ir runa.... max 30k un grabēja tur viss.... uzlika lētāko ķīnu ko varēja atrast... precīzi tie paši pusotri gadi....
un jams vēl man lepni stāstīja kā atšķirt īsto lemforderi
Nu diezin vai tas bija oriģinālais lemforderis. No otras puses ir arī svarīgi, pa kādiem ceļiem un kā brauc.
Šorīt pa radio stāstīja, ka itāļu mafija pelnot miljonus uz olīveļļas tirdzniecību. Precīzāk, uz tās viltošanu. Parasto eļļu uzķīmiķo tā, ka tikai laboratorijā var pateikt, ka tā ir viltota.
A letiņš parastais bļe skriešu uz rimi un pa akciju 3litrīgo balonu....
Vai tikai tā nav arī ar to lem-ford-eri. Tur jau tas -ford- nosaukumā vien liecina par "izcilu" kvalitāti...
Gauss rakstīja: Šorīt pa radio stāstīja, ka itāļu mafija pelnot miljonus uz olīveļļas tirdzniecību. Precīzāk, uz tās viltošanu. Parasto eļļu uzķīmiķo tā, ka tikai laboratorijā var pateikt, ka tā ir viltota.
A letiņš parastais bļe skriešu uz rimi un pa akciju 3litrīgo balonu....
Vai tikai tā nav arī ar to lem-ford-eri. Tur jau tas -ford- nosaukumā vien liecina par "izcilu" kvalitāti...
Diemžēl priekš FORD lemFORDer neko neražo – bet gan kaukāc krafc
HIPPY rakstīja:
Gauss rakstīja: Šorīt pa radio stāstīja, ka itāļu mafija pelnot miljonus uz olīveļļas tirdzniecību. Precīzāk, uz tās viltošanu. Parasto eļļu uzķīmiķo tā, ka tikai laboratorijā var pateikt, ka tā ir viltota.
A letiņš parastais bļe skriešu uz rimi un pa akciju 3litrīgo balonu....
Vai tikai tā nav arī ar to lem-ford-eri. Tur jau tas -ford- nosaukumā vien liecina par "izcilu" kvalitāti...
Diemžēl priekš FORD lemFORDer neko neražo – bet gan kaukāc krafc
Ja tas lemforders ražotu priekš forda, tad tas fords nemaz neizbrauktu no zavoda... patstāvīgi...
vilko rakstīja: Kādas atsauksmes par auto no Zviedrijas? Kā zviedri izturas pret saviem auto un kādas sekas viņu ziemas atstāj uz autiņiem?
Pēdējā laikā ss.lv sāk parādīties gana daudz auto no Zviedrijas. Bija viens passat ar 1.8T par lētām naudām. Ātri pazuda. Pēc bildēm salons izskatījās kā nullīte. Noskrējiens 148k km.
Zviedrijas tirgu lielā mērā(attiecībā uz ievešanu šimpus jūras) "filtrē" lietuviešu automafija(izpildītāji pārsvarā "treniņbikses")-secinājumus izdari pats.
UUSA rakstīja:
vilko rakstīja: Kādas atsauksmes par auto no Zviedrijas? Kā zviedri izturas pret saviem auto un kādas sekas viņu ziemas atstāj uz autiņiem?
Pēdējā laikā ss.lv sāk parādīties gana daudz auto no Zviedrijas. Bija viens passat ar 1.8T par lētām naudām. Ātri pazuda. Pēc bildēm salons izskatījās kā nullīte. Noskrējiens 148k km.
Zviedrijas tirgu lielā mērā(attiecībā uz ievešanu šimpus jūras) "filtrē" lietuviešu automafija(izpildītāji pārsvarā "treniņbikses")-secinājumus izdari pats.
Vienīgā saistība ar lietuviešim ir bijusi gadus 10 atpakaļ. Sencis muterītei iepirka lietuvā b4. pēc salona bija kā jauns. vienīgā šaize, kas izlīda - bija sists spārns un sataisīts pārdošanai. Pēc 4 gadiem sāka rūsēt. Tāpēc vienīgos secinājumus, ko varu izdarīt, ka ir iespēja uzrauties uz atgrieztu spidometru un viltotu servisa grāmatu. Viņi VIN kodus arī pārsit?
vilko rakstīja:
UUSA rakstīja:
vilko rakstīja: Kādas atsauksmes par auto no Zviedrijas? Kā zviedri izturas pret saviem auto un kādas sekas viņu ziemas atstāj uz autiņiem?
Pēdējā laikā ss.lv sāk parādīties gana daudz auto no Zviedrijas. Bija viens passat ar 1.8T par lētām naudām. Ātri pazuda. Pēc bildēm salons izskatījās kā nullīte. Noskrējiens 148k km.
Zviedrijas tirgu lielā mērā(attiecībā uz ievešanu šimpus jūras) "filtrē" lietuviešu automafija(izpildītāji pārsvarā "treniņbikses")-secinājumus izdari pats.
Vienīgā saistība ar lietuviešim ir bijusi gadus 10 atpakaļ. Sencis muterītei iepirka lietuvā b4. pēc salona bija kā jauns. vienīgā šaize, kas izlīda - bija sists spārns un sataisīts pārdošanai. Pēc 4 gadiem sāka rūsēt. Tāpēc vienīgos secinājumus, ko varu izdarīt, ka ir iespēja uzrauties uz atgrieztu spidometru un viltotu servisa grāmatu. Viņi VIN kodus arī pārsit?
Ne tikai vin kodus pārsit, viņi no BMW uztaisa opeli un no reno sābu, tur ir pamatīgi traki.
Ja zviedrs grib pārdot auto, viņam jābrauc uz Viļnu lūgt krusttēvam atļauju
Sviests karoče, mafija viņiem
Pirmais rakstīja: man kaimiņš audim uzlika visu daudzsvireni jaunu no lemfordera.... par kādiem 80 vai pat 60K ir runa.... max 30k un grabēja tur viss.... uzlika lētāko ķīnu ko varēja atrast... precīzi tie paši pusotri gadi....
un jams vēl man lepni stāstīja kā atšķirt īsto lemforderi
Tavs kaimiņš vnk ir lauznis un nemāk braukt.
Kāds kaimiņš, tāds kaimiņam kaimiņš.
nazurbajev rakstīja:
Pirmais rakstīja: man kaimiņš audim uzlika visu daudzsvireni jaunu no lemfordera.... par kādiem 80 vai pat 60K ir runa.... max 30k un grabēja tur viss.... uzlika lētāko ķīnu ko varēja atrast... precīzi tie paši pusotri gadi....
un jams vēl man lepni stāstīja kā atšķirt īsto lemforderi
Tavs kaimiņš vnk ir lauznis un nemāk braukt.
Kāds kaimiņš, tāds kaimiņam kaimiņš.
Droši vien arī datoriķis.
Te būs izsoļu veikals, varat iečekot, skatos diezgan objektīvas bildes, pat mazākās švījas un punktiņi. Neko neesmu nopircis, bet sen jau skatos šo to. Reiz soliju sniega pūtēju bet rudenī cipars uzkāpa nenormāls. Tagad jāpērk sniega moči.
Foley rakstīja: Te būs izsoļu veikals, varat iečekot, skatos diezgan objektīvas bildes, pat mazākās švījas un punktiņi. Neko neesmu nopircis, bet sen jau skatos šo to. Reiz soliju sniega pūtēju bet rudenī cipars uzkāpa nenormāls. Tagad jāpērk sniega moči.
www.kvd.se/...
Labi, es zviedru valodu mazliet protu, tāpēc liekas, ka citiem būtu derīgi zināt, ka zviedri nobraukumu (Miltal - jūdžu skaits) raksta zviedru jūdzēs (mil), bet 1 mil = 10 km
Mašīnas šeit (Zviedrijā) ir salīdzinoši padārgas salīdzinot ar rietumeiropas lielāko autotirgu Vāciju. Ir cilvēki, kas tās arī dzen uz šejieni. Bet kā jau visur, jāvaktē piedāvājumi un momentāli jāskriet pakaļ. Te arī pietiek tuvo austrumu un postpadomju republiku pārstāvju, kas to vien vaktē. cenas priekštatam var papētīt iekš blocket.se Dīzeļi defaultā nobraukti, daudzas aprūsējušas (sāli kaisa cītīgi), labāka kvalitāte tām kas ziemeļos, jo tur sāls izmantots mazāk. Motorhaubes un priekšējie stikli bieži vien akmeņu apskādēti (smalkas granīta šķemas kaisa uz ceļiem). 1,8T ļoti populārs motors VW un Audi
Passat no Zviedrijas
Kādas atsauksmes par auto no Zviedrijas? Kā zviedri izturas pret saviem auto un kādas sekas viņu ziemas atstāj uz autiņiem?
Pēdējā laikā ss.lv sāk parādīties gana daudz auto no Zviedrijas. Bija viens passat ar 1.8T par lētām naudām. Ātri pazuda. Pēc bildēm salons izskatījās kā nullīte. Noskrējiens 148k km.