1.9 ir itālis, 1.7 Isuzu.
Ieteikums no cilvēka,kurš šo marku labi pazīst-ņemt ar 1.7 dzinēju.
Tas tā, daudz neiedziļinoties,viedoklis no manas puses.
1.9 ir itālis, 1.7 Isuzu.
Ieteikums no cilvēka,kurš šo marku labi pazīst-ņemt ar 1.7 dzinēju.
Tas tā, daudz neiedziļinoties,viedoklis no manas puses.
Nekāds jaunākais jau nav. Vienkārši čipots, bet ražo, ja nemaldos no 1990. gada. Šis ar konkrēto jaudu no 2006. gada tiek likts arī Corsa modelī.
Pa lielam jau tas 1.7 125 ZS aizstāja līdz tam nākušo 1.9 120 ZS (kā zināms 1.9 dīzeļiem ir 3 jaudas - 100, 120, 150 ZS). Un jā, 1.7 nāk tikai no 2008. gada feisliftētajam modelim. Būtībā, abiem dzinējiem viss atkarīgs no iepriekšējās blīves starp sēdekli un stūri, abi dzinēji ir jēdzīgi.
Es ņemtu 1.9 150 ZS.
Opelis jau nemāk dzinējus ražot, liek iekšā citu ražotāju pārpalikumus.
GB12 rakstīja: Nekāds jaunākais jau nav. Vienkārši čipots, bet ražo, ja nemaldos no 1990. gada. Šis ar konkrēto jaudu no 2006. gada tiek likts arī Corsa modelī.
Pa lielam jau tas 1.7 125 ZS aizstāja līdz tam nākušo 1.9 120 ZS (kā zināms 1.9 dīzeļiem ir 3 jaudas - 100, 120, 150 ZS). Un jā, 1.7 nāk tikai no 2008. gada feisliftētajam modelim. Būtībā, abiem dzinējiem viss atkarīgs no iepriekšējās blīves starp sēdekli un stūri, abi dzinēji ir jēdzīgi.
Es ņemtu 1.9 150 ZS.
Jā, tikai tie 150 Zs ir baigais retums.
Paldies, par padomiem, nemšu vērā.
tur jau tā lieta, ka jaunākam modelim būs tikai 1.7, savukārt 2007. gada būs tikai 1.9, līdz ar to bija jautājums vai meklēt jaunāku vai nedaudz vecāku, bet jaudīgāku.
FastKiller rakstīja: Paldies, par padomiem, nemšu vērā.
tur jau tā lieta, ka jaunākam modelim būs tikai 1.7, savukārt 2007. gada būs tikai 1.9, līdz ar to bija jautājums vai meklēt jaunāku vai nedaudz vecāku, bet jaudīgāku.
Vaitad nebija vēl kautkāds 2,2 diesels?
Gauss rakstīja: Opelis jau nemāk dzinējus ražot, liek iekšā citu ražotāju pārpalikumus.
A kas tavuprāt ir jauniem 2,0 CDTi?
Gauss rakstīja:
FastKiller rakstīja: Paldies, par padomiem, nemšu vērā.
tur jau tā lieta, ka jaunākam modelim būs tikai 1.7, savukārt 2007. gada būs tikai 1.9, līdz ar to bija jautājums vai meklēt jaunāku vai nedaudz vecāku, bet jaudīgāku.
Vaitad nebija vēl kautkāds 2,2 diesels?
Labrīt!
Līdz 2004. gadam vecajā modelī. Starp citu, arī Opeļa motors.
GB12 rakstīja:
Gauss rakstīja:
FastKiller rakstīja: Paldies, par padomiem, nemšu vērā.
tur jau tā lieta, ka jaunākam modelim būs tikai 1.7, savukārt 2007. gada būs tikai 1.9, līdz ar to bija jautājums vai meklēt jaunāku vai nedaudz vecāku, bet jaudīgāku.
Vaitad nebija vēl kautkāds 2,2 diesels?
Labrīt!
Līdz 2004. gadam vecajā modelī. Starp citu, arī Opeļa motors.
Labdien!
Es gan neesmu opel mīļotājs, bet:
skaidri parāda, ka no 2005-2008 gadam tāds ir bijis
Gauss rakstīja:
GB12 rakstīja:
Gauss rakstīja:
FastKiller rakstīja: Paldies, par padomiem, nemšu vērā.
tur jau tā lieta, ka jaunākam modelim būs tikai 1.7, savukārt 2007. gada būs tikai 1.9, līdz ar to bija jautājums vai meklēt jaunāku vai nedaudz vecāku, bet jaudīgāku.
Vaitad nebija vēl kautkāds 2,2 diesels?
Labrīt!
Līdz 2004. gadam vecajā modelī. Starp citu, arī Opeļa motors.
Labdien!
Es gan neesmu opel mīļotājs, bet:
catalog.auto.ru/...
skaidri parāda, ka no 2005-2008 gadam tāds ir bijis
Parādīsi, kur tādu var nopirkt? Tobiš, B Zafiru ar 2.2 dīzeli?
Tas katalogs vispār kaut kāds jocīgs - daudz nepareizas informācijas. Piemēram, Vectra 2.2 DTR 125 ZS. Te rakstīts, ka ražoja līdz 2008. gadam, reāli 2004. to nomainījs 1.9 itālis, 2005. pēc feislifta šāda motora vectrai vairs nebija. Interesanti, no kāda avota viņi šos datus nēmuši?
mans viedoklis, jo jaunāks dzinējs, jo ražotājs vairāk izvirtis lienot apakšā visiem EUR ekostandartiem, t.i. sarežģītāka/dārgāka pēc tam uzturēšana...
Piekriitu Yeti. Jo jaunaaka paaudze, jo sarezhgjiitaaks. Nezinu, kaa ar 1,9, bet 1,7 CDTI vajadzeetu buut kveepu filtram, kursh nekalpojot visu auto muuzhu, bet gan tikai 150-200 tuukst.km, bet maksaa 700-1000 latu robezhaas. Shis ir viens buutisks iemesls, kaapeec varbuut diizeljauto nepirkt. Maneejai 2006.gada Merivai kveepu filtrs ir, un par to es neesmu prieciigs.
VWfans rakstīja: Piekriitu Yeti. Jo jaunaaka paaudze, jo sarezhgjiitaaks. Nezinu, kaa ar 1,9, bet 1,7 CDTI vajadzeetu buut kveepu filtram, kursh nekalpojot visu auto muuzhu, bet gan tikai 150-200 tuukst.km, bet maksaa 700-1000 latu robezhaas. Shis ir viens buutisks iemesls, kaapeec varbuut diizeljauto nepirkt. Maneejai 2006.gada Merivai kveepu filtrs ir, un par to es neesmu prieciigs.
Tad Meriva nav vairs baudāma? Tad jau labāk būtu pircis kādu Golf III.
Tak teica viņš... ņems benzīnnieku... un vairs nebūs viņam patēriņš 4.63945759892636484905746351250207152511673895024761263512674328723687320435687296 litri uz 100 kā-emmm.
Shobriid apsveru jaunaa Opel-Astra Sports Tourer 1,4 TSI iegaadi.
VWfans rakstīja: Shobriid apsveru jaunaa Opel-Astra Sports Tourer 1,4 TSI iegaadi.
njem, tikai nenjem lizinga.
VWfans rakstīja: Shobriid apsveru jaunaa Opel-Astra Sports Tourer 1,4 TSI iegaadi.
Tu kaut ko apsver jau pēdējos kādus piecus gadus... Tad ta jaunums...
VWfans rakstīja: Piekriitu Yeti. Jo jaunaaka paaudze, jo sarezhgjiitaaks. Nezinu, kaa ar 1,9, bet 1,7 CDTI vajadzeetu buut kveepu filtram, kursh nekalpojot visu auto muuzhu, bet gan tikai 150-200 tuukst.km, bet maksaa 700-1000 latu robezhaas. Shis ir viens buutisks iemesls, kaapeec varbuut diizeljauto nepirkt. Maneejai 2006.gada Merivai kveepu filtrs ir, un par to es neesmu prieciigs.
Klau ..nebiedē mani . Manam dīzelim tūlīt būs 150 tūkst . braucu "sēņodams" tas ir ar kruīzu uz 90
Man vēl vakar kvēpu filtrs normāli pats iztīrījās. Piebraucu Rīgā pie veikala, jutu, ka tīrās. Tad neslāpēju nost, nogaidīju kādas 5 minūtes līdz process beidzas.
Kā to sajuti?
Bija kāda vibrācija
caur benķi,
vai kāda īpaša skaņa
no motortelpas?
Cik es esmu dzirdējis,
tad esot tā,kad tas kvēpu
filtrs tīrās,tad ir tāda skaņa
itkā enģeļi pūš stabulēs un
fonā skan ērģeles,tā pieklusināti.
Bet pats tas pašattīrīties varot tikai
uz 75%,ja gribi visus 100,tad ir jāpiepalīdz.
Brīdī kad šams tīrās,ir jāpaņem bībele un
jānometās ceļos auto priekšpusē.
Bībele ir jātur sev virs galvas,
ar abām rokām, un jāskaita
visi 10. Svētie Baušļi. Trīs reizes
pēc kārtas. Pēc tam jāsaka "Āmen".
Un tad kvēpu filts būs pilnībā attīrījies.
Gauss
Opelis jau nemāk dzinējus ražot, liek iekšā citu ražotāju pārpalikumus.
==================
Tev ir arī kāds arguments, lai pamatotu šitādus nezinātniskās fantastikas sasniegumus? Opel allaž ir ražojis visai "robustus", izturīgus dzinējus, savukārt dīzeļu konstruēšana (ne obligāti ražošana!) GM koncerna ietvaros sen ir "nogrūsta" Isuzu apakšvienībai. Nu un, kā visai daudzi autoražotāji, OPEL nelaiž garām izdevību bāzt arī kāda cita ražotāja dzinējus, ja tas ir komerciāli izdevīgi.
Ja par vecām ķerrām - vakar nācās veikt drusku vairāk par 450 km ar tādu auto, kā Nissan NP300 pikapu ar dubultkabīni, 2009. gads, turbodīzelis. Jāsaka, man šie pikapi vispār visai labi patīk, regulāri izmantoju sievas darba vietas Mitsu L200 2.5 turbodīzeli. Šitas Nissan vispār man ļoti patika - ērts, kluss, nezvalstās...nekāda sacīkšu mašīna nav ar tiem saviem 135 (laikam) ZS, bet ļoti labi pielasīti pārnesumi 5-man kārbā un nav problemu ne mierīgi ripot, ne pie vajadzības apdzīt Bet vislabāk man patika tas, ka zem haubes rēgojas nevis
kaut kāds "komonrails", bet klasiskais VE tipa sūknis. Un nav nekādu kvēpu filtru un citu pribambasu, tikai EGR.
Autiņam, kad iesēdos uz šiltes bija jau 197 000 km, kā teica pilsonis, kurš ar viņu diendienā brauc, vienkāršs, kā 3 rubļi, un attiecīgi izturīgs - pa šiem gadiem nav bijis nekādu problēmu, kuras būtu prasījušas jūtamus finansiālus ieguldījumus, regulārie apkopes darbi un šādas tādas sīkdaļas. Pat stūres pirksti vēl dzimtie no rūpnīcas... Man tas auto patika
Gauss
Opelis jau nemāk dzinējus ražot, liek iekšā citu ražotāju pārpalikumus.
==================
Tev ir arī kāds arguments, lai pamatotu šitādus nezinātniskās fantastikas sasniegumus? Opel allaž ir ražojis visai "robustus", izturīgus dzinējus, savukārt dīzeļu konstruēšana (ne obligāti ražošana!) GM koncerna ietvaros sen ir "nogrūsta" Isuzu apakšvienībai. Nu un, kā visai daudzi autoražotāji, OPEL nelaiž garām izdevību bāzt arī kāda cita ražotāja dzinējus, ja tas ir komerciāli izdevīgi.
Ja par vecām ķerrām - vakar nācās veikt drusku vairāk par 450 km ar tādu auto, kā Nissan NP300 pikapu ar dubultkabīni, 2009. gads, turbodīzelis. Jāsaka, man šie pikapi vispār visai labi patīk, regulāri izmantoju sievas darba vietas Mitsu L200 2.5 turbodīzeli. Šitas Nissan vispār man ļoti patika - ērts, kluss, nezvalstās...nekāda sacīkšu mašīna nav ar tiem saviem 135 (laikam) ZS, bet ļoti labi pielasīti pārnesumi 5-man kārbā un nav problemu ne mierīgi ripot, ne pie vajadzības apdzīt Bet vislabāk man patika tas, ka zem haubes rēgojas nevis
kaut kāds "komonrails", bet klasiskais VE tipa sūknis. Un nav nekādu kvēpu filtru un citu pribambasu, tikai EGR.
Autiņam, kad iesēdos uz šiltes bija jau 197 000 km, kā teica pilsonis, kurš ar viņu diendienā brauc, vienkāršs, kā 3 rubļi, un attiecīgi izturīgs - pa šiem gadiem nav bijis nekādu problēmu, kuras būtu prasījušas jūtamus finansiālus ieguldījumus, regulārie apkopes darbi un šādas tādas sīkdaļas. Pat stūres pirksti vēl dzimtie no rūpnīcas... Man tas auto patika
1.9cdti vs 1.7cdti
Ir plāns pavasarī iepirkt Opeli Zafiru tā ap 2007. vai 2008. vai pat 2009. gadu.
O.k., o.k. zinu šejieniešu tramīgumu saistībā ar opeļiem =) un stereotipiem par tiem, bet tomēr jautāšu, kurš dzinējs labāks 1.9 vai it kā jaunākais 1.7?
Mani interesē vairāk kurš labāk iederas Zafīrā?
1.9 ir nedaudz jaudīgāks, savukārt 1.7 ekonomiskāks.
Kā ar remontiem un vājajām vietām?
Stāstus par to, ka katrs auto reiz kļūs par Opeli, varat izklāstīt, bet tie netiks ņemti vērā
Nu ko, eksperti, VWFans u.c. sarosās,