1.9cdti vs 1.7cdti

FastKiller Reģ.: 05.10.2005

Ir plāns pavasarī iepirkt Opeli Zafiru tā ap 2007. vai 2008. vai pat 2009. gadu.

O.k., o.k. zinu šejieniešu tramīgumu saistībā ar opeļiem =) un stereotipiem par tiem, bet tomēr jautāšu, kurš dzinējs labāks 1.9 vai it kā jaunākais 1.7?

Mani interesē vairāk kurš labāk iederas Zafīrā?

1.9 ir nedaudz jaudīgāks, savukārt 1.7 ekonomiskāks.

Kā ar remontiem un vājajām vietām?

Stāstus par to, ka katrs auto reiz kļūs par Opeli, varat izklāstīt, bet tie netiks ņemti vērā

Nu ko, eksperti, VWFans u.c. sarosās,

 
DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pasaulē nav izdomāts nekas labāks par 2,3 Audi dzinēju, [ie tam, ja tas ir iestumts 25 gadīgā šķībā šrotā ar it kā pilnpiedziņu , tad nu tas ir vienkārši super auto.

msh, atļaušos apgalvot, ka tu pat nejēdz ar Quattro braukt.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

jā, gaitā virs 100 var teikt ka nejiet jo tomer tam deforsētam klucim patīk zemie apgriezieni. no vietas uzraviens ir pietiekams lai daudziem krustā ieliktu eļļas patēriņš manam ir tuvu 0. bet nosacītā neiešana un lielais strebiens kompensējas ar ilgmūžību un prastu konstrukciju prakstiski bez apkopēm. manuprat tadam vajadzētu būt katram dzinejam. un vel. ja parēķinam izmaksas uz LPG, tad patēriņš ir zem 10. kas ir super priekš tik liela auto ar tomatu, milzu riteņiem un kondišenu nostopā.

Jā, 12 sek no 0-100 tas ir nenormāls rāviens 3.8l motoram, vienīgais ko var izcirst ir autobuss Ilgmūžība tiem dzinējiem ir nekāda, pēc 250-300K lielākai daļai ir pipec

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja:

jā, gaitā virs 100 var teikt ka nejiet jo tomer tam deforsētam klucim patīk zemie apgriezieni. no vietas uzraviens ir pietiekams lai daudziem krustā ieliktu eļļas patēriņš manam ir tuvu 0. bet nosacītā neiešana un lielais strebiens kompensējas ar ilgmūžību un prastu konstrukciju prakstiski bez apkopēm. manuprat tadam vajadzētu būt katram dzinejam. un vel. ja parēķinam izmaksas uz LPG, tad patēriņš ir zem 10. kas ir super priekš tik liela auto ar tomatu, milzu riteņiem un kondišenu nostopā.

Jā, 12 sek no 0-100 tas ir nenormāls rāviens 3.8l motoram, vienīgais ko var izcirst ir autobuss Ilgmūžība tiem dzinējiem ir nekāda, pēc 250-300K lielākai daļai ir pipec

ja tev gadijās lūznis, vaino tajā tikai sevi

msh, vai vispar esi braucis ar vismaz kādu baudamu motoru un aizmugures bezpiedziņu? bauda no tādas braukšanas ir nesamērojami lielāka nekā no jebkāda motora ar fwd, točna tev saku pamēģini.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

Motorolers rakstīja:

jā, gaitā virs 100 var teikt ka nejiet jo tomer tam deforsētam klucim patīk zemie apgriezieni. no vietas uzraviens ir pietiekams lai daudziem krustā ieliktu eļļas patēriņš manam ir tuvu 0. bet nosacītā neiešana un lielais strebiens kompensējas ar ilgmūžību un prastu konstrukciju prakstiski bez apkopēm. manuprat tadam vajadzētu būt katram dzinejam. un vel. ja parēķinam izmaksas uz LPG, tad patēriņš ir zem 10. kas ir super priekš tik liela auto ar tomatu, milzu riteņiem un kondišenu nostopā.

Jā, 12 sek no 0-100 tas ir nenormāls rāviens 3.8l motoram, vienīgais ko var izcirst ir autobuss Ilgmūžība tiem dzinējiem ir nekāda, pēc 250-300K lielākai daļai ir pipec

ja tev gadijās lūznis, vaino tajā tikai sevi

msh, vai vispar esi braucis ar vismaz kādu baudamu motoru un aizmugures bezpiedziņu? bauda no tādas braukšanas ir nesamērojami lielāka nekā no jebkāda motora ar fwd, točna tev saku pamēģini.

Braucis esmu ar visādiem, treknajos gados garažā stāvēja gan A8 ar 4,2L 335Zs, gan pilnīgi jauns Q7, tā ka zināms priekštats ir par to kā griežas 4L tilpuma motori

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

tas ir pisec, ka var būt tik neaptestam? vai tad voyageris ir konkurents priekš audi? salīdzinat v6 pret v8... nu tadi lauku pujku spriedumi ikvakara pieturas sarunās

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

aizvermuti rakstīja:

a ja uzliek turbīnu, vai ta nesanāk izcili izdevies mators?

Jeņķi tā arī dara ar tiem 2.3 20v, jo viņiem pieejamais 20vt klāsts ir stipri trūcīgāks kā eiropā. Bloks un kloķene galu galā tie paši, vienīgi katli par 1,5mm lielāki, un galvai vajag izborēt trīs dzeses kanālus - un, protams, salikt iztrūkstošos ļurbomotora elementus.

DekstersFF rakstīja:

msh, atļaušos apgalvot, ka tu pat nejēdz ar Quattro braukt.

Tā arī ir - šaubos ka arī tu no 20 min paslidināšanās starp garāžām kaut ko īpaši iemācītos

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

msh, vai vispar esi braucis ar vismaz kādu baudamu motoru un aizmugures bezpiedziņu? bauda no tādas braukšanas ir nesamērojami lielāka nekā no jebkāda motora ar fwd, točna tev saku pamēģini.

Nesanāks, gandrīz visiem pazīstamajiem cilvēkiem ir pakaļas pārvietošanai domātas priekšas bezpiedziņas, kādiem pāris varbūt arī ir audī ar q, viena daļa nemaz nesaprot kāpēc es gribu q un piecus katlus nevis kādu neejošu 1.6D Pats arī nealkstu pēc pakaļas bezpiedziņas, pietiek paskatīties kā būmeristi izpildās lai pārietu vēlme

Ā, labi, vienam paziņam gan ir divi būmeri, bet atkal nesanāks - abi restaurējas , jo kā jau vācu žiķeļi, ir cauri kā siets - 1980. gada E21 318i un 1988. [laikam] E30 318iS.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

LASĪT PROTI? es teicu baudamu motoru, nevis 1.8

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

emeshā

nagribi izgāzt ar pavecu bezmotora dīzeļrenaultu.... varēsi salīdzināt kā neiet tavi pieci katli

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: LASĪT PROTI? es teicu baudamu motoru, nevis 1.8

Nu paga, varbūt vajag lai tā mašīna arī līkumos kaut cik turas, nevis izbaudīt nezināšanu, vai līkuma galā nesanāks paņemt iekšmalā esošo koku/stabu? Aizmirsi kāpēc oriģinālajam M3 bija četri katli? Bet jā, tas E30 M3 ir vēl retāks nekā sešu katlu emkas... Būmeristi nez kāpēc masveidā iztiek ar visādiem 1.8, 2.0, 2.5 un 2.8

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

mūždien tu mēgini pielīdzināt pirkstu pipukam tas e30 emkas sniegums nav pielīdzināms 318 normals propelers kakas no 2.5, mazākie nekam neder

FastKiller Reģ.: 05.10.2005
0 0 Atbildēt

Paturpinot manis aizsākto tēmu, varu pateikt, ka nopirku nevis Zafira, bet Vectra Station Wagon ar 1.9CDTI, 120zs. Braucis esmu tikai nedēļu, bet esmu ļoti apmierināts gan ar auto, gan ar motoru. Vienīgais motors nav tik elastīgs kā iepriekšējam fiatam. Uzrāviens ir pietiekams, lai veikli izkustinātu 2.1t smago OPELI un ir ekonomisks - vidēji 6.5l (+/- tik pat kā FIATa 1.4l benzīns) un tas 50/50 šoseja/pilsēta.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ar to arī apsveicu. Jel tiec sumināts iauto opelistu pulkā - VWfans, Deksters, Bobcat, kādu brīdi vēl es arī, atkarībā no tā, kā izdosies notirgot...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

jūtu visiem žopelistiem līdzi... nelaimīgi cilveki

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ak tu, stereotipu māktais cilvēciņ!

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Ak tu, stereotipu māktais cilvēciņ!

neenee, vinam ir taisniba. opelisti un fordisti ir atsevishkja kategorija un vinus sauc par mazohistiem.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

GB12 rakstīja: Ak tu, stereotipu māktais cilvēciņ!

neenee, vinam ir taisniba. opelisti un fordisti ir atsevishkja kategorija un vinus sauc par mazohistiem.

šamos nevar kkā piespiedkārtā ārstēt? nu pilnīgi žēl noskatīties ok, saprotu vel nabadzīgos, kas nopērk pa kapeiku vecu drotu. bet daudzi tak atvēl tiem spaiņiem tūkstošus!

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: jūtu visiem žopelistiem līdzi... nelaimīgi cilveki

1. Vispārina (apgalvojot kaut ko par "visiem") tikai ļoti aprobežoti cilvēki - tas par tavuaugstākminēto apgalvojumu..

2. Einšteins ir teicis - "Neprāts ir tas, ka tu turpini darīt to pašu, taču sagaidīt gribi citu rezultātu" - ja opelis gadu gaitā nebūtu mainījies, tad atkārtotus opeļa pircējus varētu tā apsaukāt, bet opelis šodien ļoti atšķiras no tā, kāds tas bija pirms 10 gadiem, nerunājot par 20 gadiem, tāpēc domāju nebūtu vīlies, ja tagad Vectras vietā paņemtu Insigniju, bet .. drošs paliek nedrošs - es otreiz opeli nepirkšu.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

zinu vienu opelistu. nopirka astru bertone 2002 gada pirms 4 gadiem pa dargo no vacijas. itka bija konfekte. 4 gadi latvija. tagad salons jau sapelejis, bagaznieka nak ieksa udens jo kautkur izrusejis zem pakaljejiem sparniem. ik pa laikam kautkadas problemas, prasvara jau visadi sikumi, tomer kaitinosi. bet ta ir diagnoze. pirkt mashinu par 4500 latiem, pec 4 gadiem pardot par pusotru un cauru kaa sietu. butu nopircis bmw vai audi, vai kautvai to pashu vw pa to pasu naudu, tagad butu notirgojis pa 2500 latiem, piekam parvietojies ar komfortu visus shos gadus.

pabraucu es ar to opelim. jebkj jebakj, kops Asconas laikiem pilnigi nekas nav mainijies...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: zinu vienu opelistu. nopirka astru bertone 2002 gada pirms 4 gadiem pa dargo no vacijas. itka bija konfekte. 4 gadi latvija. tagad salons jau sapelejis, bagaznieka nak ieksa udens jo kautkur izrusejis zem pakaljejiem sparniem. ik pa laikam kautkadas problemas, prasvara jau visadi sikumi, tomer kaitinosi. bet ta ir diagnoze. pirkt mashinu par 4500 latiem, pec 4 gadiem pardot par pusotru un cauru kaa sietu. butu nopircis bmw vai audi, vai kautvai to pashu vw pa to pasu naudu, tagad butu notirgojis pa 2500 latiem, piekam parvietojies ar komfortu visus shos gadus.

pabraucu es ar to opelim. jebkj jebakj, kops Asconas laikiem pilnigi nekas nav mainijies...

Arī tavi stereotipi kopš asconas laikiem nav mainījušies. Man daudzi paziņas brauc ar opeļiem un īpaši nesūdzas neviens.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: zinu vienu opelistu. nopirka astru bertone 2002 gada pirms 4 gadiem pa dargo no vacijas. itka bija konfekte. 4 gadi latvija. tagad salons jau sapelejis, bagaznieka nak ieksa udens jo kautkur izrusejis zem pakaljejiem sparniem. ik pa laikam kautkadas problemas, prasvara jau visadi sikumi, tomer kaitinosi. bet ta ir diagnoze. pirkt mashinu par 4500 latiem, pec 4 gadiem pardot par pusotru un cauru kaa sietu. butu nopircis bmw vai audi, vai kautvai to pashu vw pa to pasu naudu, tagad butu notirgojis pa 2500 latiem, piekam parvietojies ar komfortu visus shos gadus.

pabraucu es ar to opelim. jebkj jebakj, kops Asconas laikiem pilnigi nekas nav mainijies...

Un tavs paziņa jau nu 100% zina, ka viņš nopirka labu auto un iepriekš jau nebija sačakarēts...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

nu kapec lai tur kautkas butu sachakareets? pirmais noruseja izputejs, pectam saka ruset apaksa un ritenju arkas. viss ka pec graamatas. 4 ziemas latvija un opelis janodod shrotaa. noteikti saulainaja italija vai spaanijaa butu labs auto. un tie nav nekadi stereotipi, man ari pasham ir bijusi opel astra, ari tas pasas problemas - ruusa ruusa un velreiz ruusa.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: 4 ziemas latvija un opelis janodod shrotaa. noteikti saulainaja italija vai spaanijaa butu labs auto. un tie nav nekadi stereotipi, man ari pasham ir bijusi opel astra, ari tas pasas problemas - ruusa ruusa un velreiz ruusa.

Jā, jā - tie nav nekādi stereotipi - ja rociņas no pakaļas aug, tad jebkuru mašīnu var sapūdēt pat ātrāk kā 4 gados!

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Shiirs rakstīja: 4 ziemas latvija un opelis janodod shrotaa. noteikti saulainaja italija vai spaanijaa butu labs auto. un tie nav nekadi stereotipi, man ari pasham ir bijusi opel astra, ari tas pasas problemas - ruusa ruusa un velreiz ruusa.

Jā, jā - tie nav nekādi stereotipi - ja rociņas no pakaļas aug, tad jebkuru mašīnu var sapūdēt pat ātrāk kā 4 gados!

ko nozime rocinjas no pakaljas aug? tavuprat mashina ir garazha jaasmeeree ar "buvanolu" vai jaapuush virsu kautkads pikjis? labriit, i-edgar. ar mashiinu ir jaabrauc, nevis jaloznjaa zem vinas. daudzmaz normalam modernam mashinam nav problemu ar ruusu. pretrusas apstrada pietiekosa kvalitate ir jau no rupnicas. iznjemums ir opelis un fords. un ja neesi pamanijis, ir cilveki, kuriem neintere loznjat gar savu auto. ar es to sen jau vairs nedaru. prieks tam ir AUTOSERVISS.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Arī tavi stereotipi kopš asconas laikiem nav mainījušies. Man daudzi paziņas brauc ar opeļiem un īpaši nesūdzas neviens.

Nu paskaties uz fanu - viņš īpaši sūdzas? Bet vai tu gribētu braukt ar tādu merivu?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti