Pasaulē nav izdomāts nekas labāks par 2,3 Audi dzinēju, [ie tam, ja tas ir iestumts 25 gadīgā šķībā šrotā ar it kā pilnpiedziņu , tad nu tas ir vienkārši super auto.
msh, atļaušos apgalvot, ka tu pat nejēdz ar Quattro braukt.
Pasaulē nav izdomāts nekas labāks par 2,3 Audi dzinēju, [ie tam, ja tas ir iestumts 25 gadīgā šķībā šrotā ar it kā pilnpiedziņu , tad nu tas ir vienkārši super auto.
msh, atļaušos apgalvot, ka tu pat nejēdz ar Quattro braukt.
jā, gaitā virs 100 var teikt ka nejiet jo tomer tam deforsētam klucim patīk zemie apgriezieni. no vietas uzraviens ir pietiekams lai daudziem krustā ieliktu eļļas patēriņš manam ir tuvu 0. bet nosacītā neiešana un lielais strebiens kompensējas ar ilgmūžību un prastu konstrukciju prakstiski bez apkopēm. manuprat tadam vajadzētu būt katram dzinejam. un vel. ja parēķinam izmaksas uz LPG, tad patēriņš ir zem 10. kas ir super priekš tik liela auto ar tomatu, milzu riteņiem un kondišenu nostopā.
Jā, 12 sek no 0-100 tas ir nenormāls rāviens 3.8l motoram, vienīgais ko var izcirst ir autobuss Ilgmūžība tiem dzinējiem ir nekāda, pēc 250-300K lielākai daļai ir pipec
Motorolers rakstīja:
jā, gaitā virs 100 var teikt ka nejiet jo tomer tam deforsētam klucim patīk zemie apgriezieni. no vietas uzraviens ir pietiekams lai daudziem krustā ieliktu eļļas patēriņš manam ir tuvu 0. bet nosacītā neiešana un lielais strebiens kompensējas ar ilgmūžību un prastu konstrukciju prakstiski bez apkopēm. manuprat tadam vajadzētu būt katram dzinejam. un vel. ja parēķinam izmaksas uz LPG, tad patēriņš ir zem 10. kas ir super priekš tik liela auto ar tomatu, milzu riteņiem un kondišenu nostopā.
Jā, 12 sek no 0-100 tas ir nenormāls rāviens 3.8l motoram, vienīgais ko var izcirst ir autobuss Ilgmūžība tiem dzinējiem ir nekāda, pēc 250-300K lielākai daļai ir pipec
ja tev gadijās lūznis, vaino tajā tikai sevi
msh, vai vispar esi braucis ar vismaz kādu baudamu motoru un aizmugures bezpiedziņu? bauda no tādas braukšanas ir nesamērojami lielāka nekā no jebkāda motora ar fwd, točna tev saku pamēģini.
Slinkais rakstīja:
Motorolers rakstīja:
jā, gaitā virs 100 var teikt ka nejiet jo tomer tam deforsētam klucim patīk zemie apgriezieni. no vietas uzraviens ir pietiekams lai daudziem krustā ieliktu eļļas patēriņš manam ir tuvu 0. bet nosacītā neiešana un lielais strebiens kompensējas ar ilgmūžību un prastu konstrukciju prakstiski bez apkopēm. manuprat tadam vajadzētu būt katram dzinejam. un vel. ja parēķinam izmaksas uz LPG, tad patēriņš ir zem 10. kas ir super priekš tik liela auto ar tomatu, milzu riteņiem un kondišenu nostopā.
Jā, 12 sek no 0-100 tas ir nenormāls rāviens 3.8l motoram, vienīgais ko var izcirst ir autobuss Ilgmūžība tiem dzinējiem ir nekāda, pēc 250-300K lielākai daļai ir pipec
ja tev gadijās lūznis, vaino tajā tikai sevi
msh, vai vispar esi braucis ar vismaz kādu baudamu motoru un aizmugures bezpiedziņu? bauda no tādas braukšanas ir nesamērojami lielāka nekā no jebkāda motora ar fwd, točna tev saku pamēģini.
Braucis esmu ar visādiem, treknajos gados garažā stāvēja gan A8 ar 4,2L 335Zs, gan pilnīgi jauns Q7, tā ka zināms priekštats ir par to kā griežas 4L tilpuma motori
tas ir pisec, ka var būt tik neaptestam? vai tad voyageris ir konkurents priekš audi? salīdzinat v6 pret v8... nu tadi lauku pujku spriedumi ikvakara pieturas sarunās
aizvermuti rakstīja:
a ja uzliek turbīnu, vai ta nesanāk izcili izdevies mators?
Jeņķi tā arī dara ar tiem 2.3 20v, jo viņiem pieejamais 20vt klāsts ir stipri trūcīgāks kā eiropā. Bloks un kloķene galu galā tie paši, vienīgi katli par 1,5mm lielāki, un galvai vajag izborēt trīs dzeses kanālus - un, protams, salikt iztrūkstošos ļurbomotora elementus.
DekstersFF rakstīja:
msh, atļaušos apgalvot, ka tu pat nejēdz ar Quattro braukt.
Tā arī ir - šaubos ka arī tu no 20 min paslidināšanās starp garāžām kaut ko īpaši iemācītos
Slinkais rakstīja:
msh, vai vispar esi braucis ar vismaz kādu baudamu motoru un aizmugures bezpiedziņu? bauda no tādas braukšanas ir nesamērojami lielāka nekā no jebkāda motora ar fwd, točna tev saku pamēģini.
Nesanāks, gandrīz visiem pazīstamajiem cilvēkiem ir pakaļas pārvietošanai domātas priekšas bezpiedziņas, kādiem pāris varbūt arī ir audī ar q, viena daļa nemaz nesaprot kāpēc es gribu q un piecus katlus nevis kādu neejošu 1.6D Pats arī nealkstu pēc pakaļas bezpiedziņas, pietiek paskatīties kā būmeristi izpildās lai pārietu vēlme
Ā, labi, vienam paziņam gan ir divi būmeri, bet atkal nesanāks - abi restaurējas , jo kā jau vācu žiķeļi, ir cauri kā siets - 1980. gada E21 318i un 1988. [laikam] E30 318iS.
LASĪT PROTI? es teicu baudamu motoru, nevis 1.8
emeshā
nagribi izgāzt ar pavecu bezmotora dīzeļrenaultu.... varēsi salīdzināt kā neiet tavi pieci katli
Slinkais rakstīja: LASĪT PROTI? es teicu baudamu motoru, nevis 1.8
Nu paga, varbūt vajag lai tā mašīna arī līkumos kaut cik turas, nevis izbaudīt nezināšanu, vai līkuma galā nesanāks paņemt iekšmalā esošo koku/stabu? Aizmirsi kāpēc oriģinālajam M3 bija četri katli? Bet jā, tas E30 M3 ir vēl retāks nekā sešu katlu emkas... Būmeristi nez kāpēc masveidā iztiek ar visādiem 1.8, 2.0, 2.5 un 2.8
mūždien tu mēgini pielīdzināt pirkstu pipukam tas e30 emkas sniegums nav pielīdzināms 318 normals propelers kakas no 2.5, mazākie nekam neder
Paturpinot manis aizsākto tēmu, varu pateikt, ka nopirku nevis Zafira, bet Vectra Station Wagon ar 1.9CDTI, 120zs. Braucis esmu tikai nedēļu, bet esmu ļoti apmierināts gan ar auto, gan ar motoru. Vienīgais motors nav tik elastīgs kā iepriekšējam fiatam. Uzrāviens ir pietiekams, lai veikli izkustinātu 2.1t smago OPELI un ir ekonomisks - vidēji 6.5l (+/- tik pat kā FIATa 1.4l benzīns) un tas 50/50 šoseja/pilsēta.
Ar to arī apsveicu. Jel tiec sumināts iauto opelistu pulkā - VWfans, Deksters, Bobcat, kādu brīdi vēl es arī, atkarībā no tā, kā izdosies notirgot...
jūtu visiem žopelistiem līdzi... nelaimīgi cilveki
Ak tu, stereotipu māktais cilvēciņ!
GB12 rakstīja: Ak tu, stereotipu māktais cilvēciņ!
neenee, vinam ir taisniba. opelisti un fordisti ir atsevishkja kategorija un vinus sauc par mazohistiem.
Shiirs rakstīja:
GB12 rakstīja: Ak tu, stereotipu māktais cilvēciņ!
neenee, vinam ir taisniba. opelisti un fordisti ir atsevishkja kategorija un vinus sauc par mazohistiem.
šamos nevar kkā piespiedkārtā ārstēt? nu pilnīgi žēl noskatīties ok, saprotu vel nabadzīgos, kas nopērk pa kapeiku vecu drotu. bet daudzi tak atvēl tiem spaiņiem tūkstošus!
Slinkais rakstīja: jūtu visiem žopelistiem līdzi... nelaimīgi cilveki
1. Vispārina (apgalvojot kaut ko par "visiem") tikai ļoti aprobežoti cilvēki - tas par tavuaugstākminēto apgalvojumu..
2. Einšteins ir teicis - "Neprāts ir tas, ka tu turpini darīt to pašu, taču sagaidīt gribi citu rezultātu" - ja opelis gadu gaitā nebūtu mainījies, tad atkārtotus opeļa pircējus varētu tā apsaukāt, bet opelis šodien ļoti atšķiras no tā, kāds tas bija pirms 10 gadiem, nerunājot par 20 gadiem, tāpēc domāju nebūtu vīlies, ja tagad Vectras vietā paņemtu Insigniju, bet .. drošs paliek nedrošs - es otreiz opeli nepirkšu.
zinu vienu opelistu. nopirka astru bertone 2002 gada pirms 4 gadiem pa dargo no vacijas. itka bija konfekte. 4 gadi latvija. tagad salons jau sapelejis, bagaznieka nak ieksa udens jo kautkur izrusejis zem pakaljejiem sparniem. ik pa laikam kautkadas problemas, prasvara jau visadi sikumi, tomer kaitinosi. bet ta ir diagnoze. pirkt mashinu par 4500 latiem, pec 4 gadiem pardot par pusotru un cauru kaa sietu. butu nopircis bmw vai audi, vai kautvai to pashu vw pa to pasu naudu, tagad butu notirgojis pa 2500 latiem, piekam parvietojies ar komfortu visus shos gadus.
pabraucu es ar to opelim. jebkj jebakj, kops Asconas laikiem pilnigi nekas nav mainijies...
Shiirs rakstīja: zinu vienu opelistu. nopirka astru bertone 2002 gada pirms 4 gadiem pa dargo no vacijas. itka bija konfekte. 4 gadi latvija. tagad salons jau sapelejis, bagaznieka nak ieksa udens jo kautkur izrusejis zem pakaljejiem sparniem. ik pa laikam kautkadas problemas, prasvara jau visadi sikumi, tomer kaitinosi. bet ta ir diagnoze. pirkt mashinu par 4500 latiem, pec 4 gadiem pardot par pusotru un cauru kaa sietu. butu nopircis bmw vai audi, vai kautvai to pashu vw pa to pasu naudu, tagad butu notirgojis pa 2500 latiem, piekam parvietojies ar komfortu visus shos gadus.
pabraucu es ar to opelim. jebkj jebakj, kops Asconas laikiem pilnigi nekas nav mainijies...
Arī tavi stereotipi kopš asconas laikiem nav mainījušies. Man daudzi paziņas brauc ar opeļiem un īpaši nesūdzas neviens.
Shiirs rakstīja: zinu vienu opelistu. nopirka astru bertone 2002 gada pirms 4 gadiem pa dargo no vacijas. itka bija konfekte. 4 gadi latvija. tagad salons jau sapelejis, bagaznieka nak ieksa udens jo kautkur izrusejis zem pakaljejiem sparniem. ik pa laikam kautkadas problemas, prasvara jau visadi sikumi, tomer kaitinosi. bet ta ir diagnoze. pirkt mashinu par 4500 latiem, pec 4 gadiem pardot par pusotru un cauru kaa sietu. butu nopircis bmw vai audi, vai kautvai to pashu vw pa to pasu naudu, tagad butu notirgojis pa 2500 latiem, piekam parvietojies ar komfortu visus shos gadus.
pabraucu es ar to opelim. jebkj jebakj, kops Asconas laikiem pilnigi nekas nav mainijies...
Un tavs paziņa jau nu 100% zina, ka viņš nopirka labu auto un iepriekš jau nebija sačakarēts...
nu kapec lai tur kautkas butu sachakareets? pirmais noruseja izputejs, pectam saka ruset apaksa un ritenju arkas. viss ka pec graamatas. 4 ziemas latvija un opelis janodod shrotaa. noteikti saulainaja italija vai spaanijaa butu labs auto. un tie nav nekadi stereotipi, man ari pasham ir bijusi opel astra, ari tas pasas problemas - ruusa ruusa un velreiz ruusa.
Shiirs rakstīja: 4 ziemas latvija un opelis janodod shrotaa. noteikti saulainaja italija vai spaanijaa butu labs auto. un tie nav nekadi stereotipi, man ari pasham ir bijusi opel astra, ari tas pasas problemas - ruusa ruusa un velreiz ruusa.
Jā, jā - tie nav nekādi stereotipi - ja rociņas no pakaļas aug, tad jebkuru mašīnu var sapūdēt pat ātrāk kā 4 gados!
i_edgars rakstīja:
Shiirs rakstīja: 4 ziemas latvija un opelis janodod shrotaa. noteikti saulainaja italija vai spaanijaa butu labs auto. un tie nav nekadi stereotipi, man ari pasham ir bijusi opel astra, ari tas pasas problemas - ruusa ruusa un velreiz ruusa.
Jā, jā - tie nav nekādi stereotipi - ja rociņas no pakaļas aug, tad jebkuru mašīnu var sapūdēt pat ātrāk kā 4 gados!
ko nozime rocinjas no pakaljas aug? tavuprat mashina ir garazha jaasmeeree ar "buvanolu" vai jaapuush virsu kautkads pikjis? labriit, i-edgar. ar mashiinu ir jaabrauc, nevis jaloznjaa zem vinas. daudzmaz normalam modernam mashinam nav problemu ar ruusu. pretrusas apstrada pietiekosa kvalitate ir jau no rupnicas. iznjemums ir opelis un fords. un ja neesi pamanijis, ir cilveki, kuriem neintere loznjat gar savu auto. ar es to sen jau vairs nedaru. prieks tam ir AUTOSERVISS.
1.9cdti vs 1.7cdti
Ir plāns pavasarī iepirkt Opeli Zafiru tā ap 2007. vai 2008. vai pat 2009. gadu.
O.k., o.k. zinu šejieniešu tramīgumu saistībā ar opeļiem =) un stereotipiem par tiem, bet tomēr jautāšu, kurš dzinējs labāks 1.9 vai it kā jaunākais 1.7?
Mani interesē vairāk kurš labāk iederas Zafīrā?
1.9 ir nedaudz jaudīgāks, savukārt 1.7 ekonomiskāks.
Kā ar remontiem un vājajām vietām?
Stāstus par to, ka katrs auto reiz kļūs par Opeli, varat izklāstīt, bet tie netiks ņemti vērā
Nu ko, eksperti, VWFans u.c. sarosās,