1.9cdti vs 1.7cdti

FastKiller Reģ.: 05.10.2005

Ir plāns pavasarī iepirkt Opeli Zafiru tā ap 2007. vai 2008. vai pat 2009. gadu.

O.k., o.k. zinu šejieniešu tramīgumu saistībā ar opeļiem =) un stereotipiem par tiem, bet tomēr jautāšu, kurš dzinējs labāks 1.9 vai it kā jaunākais 1.7?

Mani interesē vairāk kurš labāk iederas Zafīrā?

1.9 ir nedaudz jaudīgāks, savukārt 1.7 ekonomiskāks.

Kā ar remontiem un vājajām vietām?

Stāstus par to, ka katrs auto reiz kļūs par Opeli, varat izklāstīt, bet tie netiks ņemti vērā

Nu ko, eksperti, VWFans u.c. sarosās,

 
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Slinkais rakstīja: esi slikti informēts arī R6 bija ar nikosilu, un nemaz ne tik veci.

Pokuj, tiem netā pakaļ neviens neraud, jo kas tad tur galu galā ir - būmera seši katli vienā rindā ir tāds parasts širpotreba motors, vismaz katrā otrajā būmerī sastopams, bet V8 gan ne...

atkal maldies LV vidējais atsaldētais mauc ar 318

un tas R6 širpotrebs ir galvu parāks par daudziem jo daudziem audi razojumiem, kuri ir tiešie konkurenti.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ļauj es minēšu - par ABC, AAH un vēl to tur 2.4 24v? Kopš kura laika trīs motori ir "daudzi jo daudzi"?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

2,7biT, 2.0.16V, 2.5v6, 2.7v6 un 3.0v6 traktori arī ir ar pimpi taisīti. kas tad audi ir ievērojami labi motori? 10vt aiz ausīm piecvelkot ir ciešams ,20vt un r5 tdi ir izcili izdevušies, r4 tdi daži ir labi. tas arī viss.

mana izpratnē labs motors ir tas, ko var ne tikai labi lietot, bet arī ērti un lēti remontēt. kaut kā tā

piemeram manam chrysler town country 3.8 ir ideāls motors, iet mūžību, apkopes nekadas dižas neprasa, tik vien kā rij kā lops bembim arī spec meklēju atjauninātu 2.8, jo tehniski labi izdevies drandulets. nu a 200-tā 10vt ir sērga, ar kuru cīnīšos arī sirms būdams, tā jau ir atkarība, un tā gļukus piedodu tikai dēļ piedziņas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kas tev 2.7 biļurbo nepatīk? 6A/ACE arī nav īpaši sliktāki kā citu ražotāju 2.0 16v. Traktorus PVZ, dīzelis jau noklusējumā ir dārgs remontos.

P.N. Piemirsi par 1.8 20vt un 4.2 - tie laikam ir pārāk izdevušies lai pieminētu

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

biļurba ir problemu apsēsta. ok, 1.8T vel nekas. alumīnija V8 arī nekas labs nav, tam cilvēkam kas to noperk pie 200tkm

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Problēmu apsēsts? Pirmā dzirdēšana. Jā, lai noņemtu abas ļurbas, vajag izcelt motoru, jā, kapeikpisējiem patīk ļurbas restaurēt un pēc tam, kad tās drīz atkal izjukt, vainot motoru Savādāk tas motors ir 1.8 20vt un 2.8 30v, divu izdevušos motoru tehonoloģiju savienojums.

Bet 200k nobraukums - kas tad tas par nobraukumu? Protams, ir tam V8 motoram pāris mīnusi remontos, bet nu nevar gribēt tikai plusus vien - manuprāt, diezgan adekvāta maksa par to, ka tas motors ir mazs un sver labi ja pārdesmit kilo vairāk par piecu katlu TDI Diez to motoru sačaulot nevar

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

cilvēcīgi sačaulot nevar, un pat ja kāds kolhoznieks to izdara, garantiju nekādu nav. ja Tu uzskati ka pie ikdienišķa remonta motora ārā celšana ir normāla parādība, tad mums nav pa ceļam un tās turbas būs jāmaina, jo ar tikko nomainītām auto neviens nepārdod

ace ir lieliska šprice, no akmens laikmeta, tā pat kā manam MC. es vispār vairs nepirkšu dzinejus ar zobkinksnu, un nepirkšu arī tādus kam ķēde ir jamaina gandrīz tik pat bieži cik siksna nafig, auto ir jakalpo man. nevis man viņam!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ļurbu maiņa - ikdienišķs remonts? Nu tad jāprasa kā tu kauj savas mašīnas, ja tev regulāri ļurbas jāmaina, man liekas ka normāli būtu, ja šāds pasāciens būtu jāveic reizi desmitgadē...

KE-Motronika lielākais mīnuss ir līkrocīgi remontētāji, bet vispār es neredzu nekādu problēmu uzlikt viņam hoķ motroniku no žopeļa C20XE.

A par to siksnu - nu kas tev grūti reizi pa 120k nomainīt siksnu? Man patīk britu audī forumiņā lasīti varianti, kur brits nopērk 20 gadus vecu audī ar oriģinālo zobeni, jo neviens nav noteicis ka būtu jāmaina kā savādāk kā pēc cik tur tām štukām jūdžu

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

120 nu es nekad nevilktu to siksnu...

ierindas lietotajs neliks nekadas sprices no zhopelja. es ar galu gala vecs palieku, un gribas braukt un baudit, nevis nemitigi skruvet tas ta, pardomas par dzivi. un ja vel padoma citigi, tad manis iecienitaja biznes klase neiederas pieminetie mazmotori. izvele ir stapr bedu dizeliem un tik pat bedigiem v6.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es joprojām nesaprotu, kur tev rodas tie bēdīgie V6? Par 2.8 30v es dzirdu tikai labus vārdus, ieskaitot to, ka B5 2.8 30vq avants vidēji patērē mazāk degvielas nekā B4 2.6q sedans

Bet par 2.5 24v kuļmašīnu tas ir labi zināms fakts - tā kuļmašīna ir jākopj un pērkot jārēķinās ar to, ka iepriekšējais visdrīzāk nebūs kopis un jābūt gatavam uz atbilstošām sekām [lasīt - remontiem] un uz kopšanu lai tas neatkārtotos. Manam brālēnam jau piecarpus gadus ir pirmā izlaiduma C5 2.5 TDI avants ar šķiptroniku. Protams, šo gadu laikā ir visādi sīkumi mainīti, bet savādāk kā iet, tā iet.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

es joprojam nesaprotu ko tu jūsmo par nebaudāmām lamatām nu nav audi nekā bez piedziņas, tu taču to zemapziņā zini pats, tik kauns atzīties

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

eu - ko nozīmē "mašīna ir jākopj" un jārēķinās, ka iepriekšējais īpašnieks nebūs kopis?

jābrauc ir ar to lamatu.... un kad nobirst, tad pa dārgo jāpārdot lohiem no nīcas ar vārdiem - "tas taču ir audī!"

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: 3.8 ir ideāls motors, iet mūžību, apkopes nekadas dižas neprasa, tik vien kā rij kā lops

Cik tas ir "kā lops"? Nesen viens mans paziņa nomainīja šādu auto pret dīzeļzafīru - apnika šim liet 30 litrus uz simtu! Pa šoseju uz Rīgu un atpakaļ šķiet mazliet neadekvāts patēriņš (kaut 4x4), man domāt normāli būtu 2x mazāks (ja brauc +/- pēc CSN), tam auto noteikti kaut kas nebija kārtībā.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: 20vt un r5 tdi ir izcili izdevušies,

Kurš 20vt? 2.2 vai 2.3, vai abi?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

msh

MTBE - piedevas kas paceļ oktānskaitli?

===============

Draudziņ, mans maigais, uzsit Googlē MTBE un

ETBE, un tu visu dabūsi zināt. Šitai "portālā" mani

neviens nav noalgojis, lai nejēgām kaut ko skaidrotu!!!

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

msh

MTBE - piedevas kas paceļ oktānskaitli?

===============

Draudziņ, mans maigais, uzsit Googlē MTBE un

ETBE, un tu visu dabūsi zināt. Šitai "portālā" mani

neviens nav noalgojis, lai nejēgām kaut ko skaidrotu!!!

Ja maksās, tad skaidrošu!

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

Slinkais rakstīja: 3.8 ir ideāls motors, iet mūžību, apkopes nekadas dižas neprasa, tik vien kā rij kā lops

Cik tas ir "kā lops"? Nesen viens mans paziņa nomainīja šādu auto pret dīzeļzafīru - apnika šim liet 30 litrus uz simtu! Pa šoseju uz Rīgu un atpakaļ šķiet mazliet neadekvāts patēriņš (kaut 4x4), man domāt normāli būtu 2x mazāks (ja brauc +/- pēc CSN), tam auto noteikti kaut kas nebija kārtībā.

manējais ēd ap 16-18lpg uz trases bik mazak.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

M77 rakstīja:

Slinkais rakstīja: 3.8 ir ideāls motors, iet mūžību, apkopes nekadas dižas neprasa, tik vien kā rij kā lops

Cik tas ir "kā lops"? Nesen viens mans paziņa nomainīja šādu auto pret dīzeļzafīru - apnika šim liet 30 litrus uz simtu! Pa šoseju uz Rīgu un atpakaļ šķiet mazliet neadekvāts patēriņš (kaut 4x4), man domāt normāli būtu 2x mazāks (ja brauc +/- pēc CSN), tam auto noteikti kaut kas nebija kārtībā.

manējais ēd ap 16-18lpg uz trases bik mazak.

Es atkal jūtos laimīgs, ka esmu no tās lamatas ar 3,8L motoru ticis vaļā...pilnīgs nemotors! Rij apmēram, kā Tu saki, bet uz priekšu tak viņš neiet! Eļļu arī viņš nesmādēja

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ko varat pateikt par baltkrievijas dīzeli? Lietoju kādu gadu apmēram...neko sliktu neesmu izjutis, vienīgi pie -25 tāds jocīgs palika, kāds tam "ķīmiskais" saturs?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja:

Slinkais rakstīja:

M77 rakstīja:

Slinkais rakstīja: 3.8 ir ideāls motors, iet mūžību, apkopes nekadas dižas neprasa, tik vien kā rij kā lops

Cik tas ir "kā lops"? Nesen viens mans paziņa nomainīja šādu auto pret dīzeļzafīru - apnika šim liet 30 litrus uz simtu! Pa šoseju uz Rīgu un atpakaļ šķiet mazliet neadekvāts patēriņš (kaut 4x4), man domāt normāli būtu 2x mazāks (ja brauc +/- pēc CSN), tam auto noteikti kaut kas nebija kārtībā.

manējais ēd ap 16-18lpg uz trases bik mazak.

Es atkal jūtos laimīgs, ka esmu no tās lamatas ar 3,8L motoru ticis vaļā...pilnīgs nemotors! Rij apmēram, kā Tu saki, bet uz priekšu tak viņš neiet! Eļļu arī viņš nesmādēja

jā, gaitā virs 100 var teikt ka nejiet jo tomer tam deforsētam klucim patīk zemie apgriezieni. no vietas uzraviens ir pietiekams lai daudziem krustā ieliktu eļļas patēriņš manam ir tuvu 0. bet nosacītā neiešana un lielais strebiens kompensējas ar ilgmūžību un prastu konstrukciju prakstiski bez apkopēm. manuprat tadam vajadzētu būt katram dzinejam. un vel. ja parēķinam izmaksas uz LPG, tad patēriņš ir zem 10. kas ir super priekš tik liela auto ar tomatu, milzu riteņiem un kondišenu nostopā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

Slinkais rakstīja: 20vt un r5 tdi ir izcili izdevušies,

Kurš 20vt? 2.2 vai 2.3, vai abi?

Nav audī tāds 2.3 20vt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: es joprojam nesaprotu ko tu jūsmo par nebaudāmām lamatām nu nav audi nekā bez piedziņas, tu taču to zemapziņā zini pats, tik kauns atzīties

Audī piedziņa kā reiz īpaša ir tikai ar to, ka uz ceļiem 95% braucēju brauc ar bezpiedziņām, neko vairāk, bet īpašs ir tas apvienojums - ilgmūžīga virsbūve, piedziņa ar plusa zīmi, daudzmaz sakarīgi motori, no kuriem bariņš ir leģendāri, kā arī normāls, sakarīgi uztaisīts salons. Nevis kā zilibaltais vācu žiķelis - vairāk kā gadsimtu veca bezpiedziņa, zem haubes kaut kādi rijīgi nemotori, kuru krutākās versijas jāmeklē kā ar uguni, viegli pūstošas virsbūves, saloni, taisīti pēc principa "skrūvēsim iekšā skrūves līdz vairs negrabēs" utt Bet nu labi, būmeris beidzot labojas - kaut kur lasīju agresīvas izpildīšanās fanu gaudas ka būmeri bez xdraiva esot grūti nopirkt, bet to, ka šiem motoru klāstā nu ir daudz turbomotoru, ir grūti nepamanīt - beidzot progress

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

M77 rakstīja:

Slinkais rakstīja: 20vt un r5 tdi ir izcili izdevušies,

Kurš 20vt? 2.2 vai 2.3, vai abi?

Nav audī tāds 2.3 20vt.

Un, kas ir šis? Kļūda?catalog.auto.ru/...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nē, tā ir 2.3 atmosfēra.

aizvermuti Reģ.: 07.06.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nē, tā ir 2.3 atmosfēra.

a ja uzliek turbīnu, vai ta nesanāk izcili izdevies mators?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti