1.9cdti vs 1.7cdti

FastKiller Reģ.: 05.10.2005

Ir plāns pavasarī iepirkt Opeli Zafiru tā ap 2007. vai 2008. vai pat 2009. gadu.

O.k., o.k. zinu šejieniešu tramīgumu saistībā ar opeļiem =) un stereotipiem par tiem, bet tomēr jautāšu, kurš dzinējs labāks 1.9 vai it kā jaunākais 1.7?

Mani interesē vairāk kurš labāk iederas Zafīrā?

1.9 ir nedaudz jaudīgāks, savukārt 1.7 ekonomiskāks.

Kā ar remontiem un vājajām vietām?

Stāstus par to, ka katrs auto reiz kļūs par Opeli, varat izklāstīt, bet tie netiks ņemti vērā

Nu ko, eksperti, VWFans u.c. sarosās,

 
i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Nu bkienis. A kādos auto ir teiksim 1,9 Ecotec dīzelis??? Vai pareizāk sakot vieglāk būs nosaukt tās firmas kas to neliek!

GM savulaik pamatīgi apkakājās ar savu šedevru 2.5 VM dīzeli - tagad vairs nekonstruē, laikam lai vēl reiz mēslos neielīstu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Gauss

Opelis jau nemāk dzinējus ražot, liek iekšā citu ražotāju pārpalikumus.

==================

Tev ir arī kāds arguments, lai pamatotu šitādus nezinātniskās fantastikas sasniegumus? Opel allaž ir ražojis visai "robustus", izturīgus dzinējus, savukārt dīzeļu konstruēšana (ne obligāti ražošana!) GM koncerna ietvaros sen ir "nogrūsta" Isuzu apakšvienībai. Nu un, kā visai daudzi autoražotāji, OPEL nelaiž garām izdevību bāzt arī kāda cita ražotāja dzinējus, ja tas ir komerciāli izdevīgi.

Ja par vecām ķerrām - vakar nācās veikt drusku vairāk par 450 km ar tādu auto, kā Nissan NP300 pikapu ar dubultkabīni, 2009. gads, turbodīzelis. Jāsaka, man šie pikapi vispār visai labi patīk, regulāri izmantoju sievas darba vietas Mitsu L200 2.5 turbodīzeli. Šitas Nissan vispār man ļoti patika - ērts, kluss, nezvalstās...nekāda sacīkšu mašīna nav ar tiem saviem 135 (laikam) ZS, bet ļoti labi pielasīti pārnesumi 5-man kārbā un nav problemu ne mierīgi ripot, ne pie vajadzības apdzīt Bet vislabāk man patika tas, ka zem haubes rēgojas nevis

kaut kāds "komonrails", bet klasiskais VE tipa sūknis. Un nav nekādu kvēpu filtru un citu pribambasu, tikai EGR.

Autiņam, kad iesēdos uz šiltes bija jau 197 000 km, kā teica pilsonis, kurš ar viņu diendienā brauc, vienkāršs, kā 3 rubļi, un attiecīgi izturīgs - pa šiem gadiem nav bijis nekādu problēmu, kuras būtu prasījušas jūtamus finansiālus ieguldījumus, regulārie apkopes darbi un šādas tādas sīkdaļas. Pat stūres pirksti vēl dzimtie no rūpnīcas... Man tas auto patika

Jā, labs darba zirgs, ko tirgo joprojām un arī neslikti pērk... Tikai dēļ tā paša iemesla - neatbilstībām ES prasībām šī modeļa dienas jau ir skaitītas.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Jā, labs darba zirgs, ko tirgo joprojām un arī neslikti pērk... Tikai dēļ tā paša iemesla - neatbilstībām ES prasībām šī modeļa dienas jau ir skaitītas.

=====================

Njā, it kā šitas pats auto tagad ir dabonams arī ar "common rail" dīzeli un kvēpu filtru + diesel kat, jauda un citi parametri it kā tādi pat. Mani piesaistīja tieši tas VE sūknis - būtiski, ja ir nodoms izmantot kaut kādu no Krievijas vestu degvielu, no kuģa, vai vēl trakāk, no "trubas" Nja, būtu līdzekļi, toč nopirktu kaut kādu lietotu, paskatījos, ar relatīvi nelieliem noskrējieniem par visai patīkamā'm cenām dabonami. Interesanti, ka vairumam šito uz foto pakaļā ir piekabe ar ZIRGU

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Jā, labs darba zirgs, ko tirgo joprojām un arī neslikti pērk... Tikai dēļ tā paša iemesla - neatbilstībām ES prasībām šī modeļa dienas jau ir skaitītas.

=====================

Njā, it kā šitas pats auto tagad ir dabonams arī ar "common rail" dīzeli un kvēpu filtru + diesel kat, jauda un citi parametri it kā tādi pat. Mani piesaistīja tieši tas VE sūknis - būtiski, ja ir nodoms izmantot kaut kādu no Krievijas vestu degvielu, no kuģa, vai vēl trakāk, no "trubas" Nja, būtu līdzekļi, toč nopirktu kaut kādu lietotu, paskatījos, ar relatīvi nelieliem noskrējieniem par visai patīkamā'm cenām dabonami. Interesanti, ka vairumam šito uz foto pakaļā ir piekabe ar ZIRGU

Zini, tas par to Krievijas degvielu patiesībā ir mīts...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Nu bkienis. A kādos auto ir teiksim 1,9 Ecotec dīzelis??? Vai pareizāk sakot vieglāk būs nosaukt tās firmas kas to neliek!

GM savulaik pamatīgi apkakājās ar savu šedevru 2.5 VM dīzeli - tagad vairs nekonstruē, laikam lai vēl reiz mēslos neielīstu.

VM ir neatkarīgs sūdu ražotājs, kāds tam sakars ar GM?

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

i_edgars rakstīja: Nu bkienis. A kādos auto ir teiksim 1,9 Ecotec dīzelis??? Vai pareizāk sakot vieglāk būs nosaukt tās firmas kas to neliek!

GM savulaik pamatīgi apkakājās ar savu šedevru 2.5 VM dīzeli - tagad vairs nekonstruē, laikam lai vēl reiz mēslos neielīstu.

VM ir neatkarīgs sūdu ražotājs, kāds tam sakars ar GM?

tik vien kā 50% no VM Motori S.p.A. pieder GM

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Jā, labs darba zirgs, ko tirgo joprojām un arī neslikti pērk... Tikai dēļ tā paša iemesla - neatbilstībām ES prasībām šī modeļa dienas jau ir skaitītas.

=====================

Njā, it kā šitas pats auto tagad ir dabonams arī ar "common rail" dīzeli un kvēpu filtru + diesel kat, jauda un citi parametri it kā tādi pat. Mani piesaistīja tieši tas VE sūknis - būtiski, ja ir nodoms izmantot kaut kādu no Krievijas vestu degvielu, no kuģa, vai vēl trakāk, no "trubas" Nja, būtu līdzekļi, toč nopirktu kaut kādu lietotu, paskatījos, ar relatīvi nelieliem noskrējieniem par visai patīkamā'm cenām dabonami. Interesanti, ka vairumam šito uz foto pakaļā ir piekabe ar ZIRGU

Zini, tas par to Krievijas degvielu patiesībā ir mīts...

nu kam gan tu to stāsti...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

GB12

Zini, tas par to Krievijas degvielu patiesībā ir mīts...

===================

Zini, ja gana ilgi es nebūtu darbojies degvielas frontē, tostarp analīžu jomā, un ja viens otrs no maniem kādreizējiem kolēģiem tagad nestrādātu Krievijas

izdevumos "Za Ruļom" un "Avtorevju", kuri regulāri

nodarbojas ar ekspertīzēm par "degvielas tēmu", es

varētu pat piekrist tev Diemžēl neko nezinošam un nesaprotošam ļautiņam es piekrist NEVARU!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Diemžēl neko nezinošam un nesaprotošam ļautiņam es piekrist NEVARU!

Eu, eu.... neturi sveci zem pūra! Tak ar ko Krievijā Statoil dīzelis ir sliktāks par LV nopērkamo zupu?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

i_edgars

Eu, eu.... neturi sveci zem pūra! Tak ar ko Krievijā Statoil dīzelis ir sliktāks par LV nopērkamo zupu?

===================

Nekas un nekur nevienam nav jātur Pietiek ar to, ka regulāri palasa kaut vai tos pašus "Avto Revju" un "Za Ruļom", viņi visai regulāri un nežēlīgi ķidā degvielas tirgotājus Krievijā Tur fiška ir tā, ka Krievijā ne Statoil, ne citas kompānijas nedarbojas pašas, bet tikai uz franšīzes pamatiem. Attiecīgi arī degvielas tiek tirgotas tādas, kuras var dabūt. Lielākie trūkumi turienes degvielām ir augsts sēra saturs, liels mehānisko piemaisījumu saturs un t.s. sveķu saturs. Tieši tāpēc Krievija importē kvalitatīvu benzīnu un DD no ārvalstīm, lielākais piegādātājs ir NESTE. Tikai ir viena nepatīkama lietiņa - importētā degviela padārgi maksā, tirgo gan to praktiski tikai Maskavā un SPB. Speciāli vakar sasaistījos ar savu kādreizējo priekšnieku, viņš strādā "Za Ruļom", viņš pastāstīja, ka viņu "ciematā"

pie "Rubļovkas" tā sauktais "somu benzīns" pašlaik maksājot 45,- RUR par litru, bet DD 42,- RUR. Cik tas sanāk mūsu lašos, vari sarēķināt pats. Nu jau eksprezidents Medvedevs gan izdeva dekrētu, kurā valstij tika pavēlēts ar 2012. gadu tirgot tikai Euro-4 normai atbilstošas degvielas, bet , tā kā nav atbilstošu ražošanas jaudu, pirms pāris mēnešiem šo dekrētu klusiņām nolika uz "garā plaukta" Principā tas arī ir galvenais iemesls, kāpēc virkne ārvalstu ražotāju oficiāli nepārdod Krievijā savus jaunākos un "krutākos" auto modeļus, vai arī komplektē tos ar vecāku modofikāciju dzinējiem. Degvielas, kuras tirgo ārpus lielajiem centriem, tālāk no Maskavas un SPB, lielā daļā gadījumu ir laimes spēle, kāda nu gadīsies. Ne velti Krievijas šoferi attiecībā uz savām degvielām lieto mīļvārdiņu "bodjaga"

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

āugsts sēra saturs jau īsti nav "trūkums"

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Lielākie trūkumi turienes degvielām ir augsts sēra saturs, liels mehānisko piemaisījumu saturs un t.s. sveķu saturs.

Tieši to pašu es varu pateikt par DUSos iegādājamo degvielu LV!

Tieši tādēļ, ka noklājās augspiediena sūknis (tieši degvielas dēļ) un regulāri bija grūtības iziet TA dūmainības dēļ pārgāju uz Krievijas DD. Ne jau tādēl ka lētāk! Un tieši ar to momentu nezi kādēļ TA mierīgāk var iziet (ne jau bez ķīmijas, bet var), un ar sūkņa darbību nav tik milzīgu problēmu.

Pēc 3 gadu braukšanas uz LV dīzeli izjaucot sūkni tā detaļas bija pārklātas kā ar darvas kārtiņu!! Pie kam sūknis noģība manu acu priekšā. Šitādas šaizes ar RU dd es neredzu!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Tāda pati "bodjaga" ir LV degviela! Paskatoties satistiku tik un tik % tiek uzrādīts kā Lavijā izgatavoto degvielu (arī kad bio vēl nebija). Kurā vietā LV ir naftas pārstrādes rūpnīca??? Vai elementāri pie teiksim A-76 tika piejaukts naftalīns un pasludināts par AI-93??

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: āugsts sēra saturs jau īsti nav "trūkums"

Nu tad ielej tādu beņu bākā pārdesmit gadus vecam būmerim ar V8 bīdeli...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Lielākie trūkumi turienes degvielām ir augsts sēra saturs, liels mehānisko piemaisījumu saturs un t.s. sveķu saturs.

Tieši to pašu es varu pateikt par DUSos iegādājamo degvielu LV!

Tieši tādēļ, ka noklājās augspiediena sūknis (tieši degvielas dēļ) un regulāri bija grūtības iziet TA dūmainības dēļ pārgāju uz Krievijas DD. Ne jau tādēl ka lētāk! Un tieši ar to momentu nezi kādēļ TA mierīgāk var iziet (ne jau bez ķīmijas, bet var), un ar sūkņa darbību nav tik milzīgu problēmu.

Pēc 3 gadu braukšanas uz LV dīzeli izjaucot sūkni tā detaļas bija pārklātas kā ar darvas kārtiņu!! Pie kam sūknis noģība manu acu priekšā. Šitādas šaizes ar RU dd es neredzu!

slima sunisa murgi. ciemata atkal preilju dzelteno pieveda?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Lielākie trūkumi turienes degvielām ir augsts sēra saturs, liels mehānisko piemaisījumu saturs un t.s. sveķu saturs.

Tieši to pašu es varu pateikt par DUSos iegādājamo degvielu LV!

Tieši tādēļ, ka noklājās augspiediena sūknis (tieši degvielas dēļ) un regulāri bija grūtības iziet TA dūmainības dēļ pārgāju uz Krievijas DD. Ne jau tādēl ka lētāk! Un tieši ar to momentu nezi kādēļ TA mierīgāk var iziet (ne jau bez ķīmijas, bet var), un ar sūkņa darbību nav tik milzīgu problēmu.

Pēc 3 gadu braukšanas uz LV dīzeli izjaucot sūkni tā detaļas bija pārklātas kā ar darvas kārtiņu!! Pie kam sūknis noģība manu acu priekšā. Šitādas šaizes ar RU dd es neredzu!

slima sunisa murgi. ciemata atkal preilju dzelteno pieveda?

mjā .... i-edgaram panesies uz fleitēšanu

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais

augsts sēra saturs jau īsti nav "trūkums"

-----------------------------------

Modernajiem dīzeļiem un benzīna dzinējiem ar visvisādiem neitralizatoriem, katalizatoriem utt. diemžēl ir

i_edgars

Tāda pati "bodjaga" ir LV degviela! Paskatoties satistiku tik un tik % tiek uzrādīts kā Lavijā izgatavoto degvielu (arī kad bio vēl nebija). Kurā vietā LV ir naftas pārstrādes rūpnīca??? Vai elementāri pie teiksim A-76 tika piejaukts naftalīns un pasludināts par AI-93??

-------------------------------

Nezinu, cik ir nācies pašam taisīt analīzes LV iegādājamajai degvielai, nekad "normālo" kantoru DUS paraugos nekas slikts nav ticis konstatēts. savās DUS mēs veicām 100% kontroli katrā piegādes reizē... Viss bija standartu pieļaujamajās robežās.

Lai izgatavotu degvielas, naftas pārstrādes uzņēmums nebūt nav vajadzīgs. Tavai zināšanai galapārdošanai degvielu (DD un benzīnus) vienmēr jauc no vairākiem komponentiem, arī gadalaiku dēļ. Tiešās pārtvaices degvielas (jēlbenzīns, jēldīzelis) izmantošanai auto ir maz piemērotas, bet, pēc pašu krievu aprēķiniem, ap

20% viņu tirgū ir maisījumi tieši uz šo pusfabrikātu bāzes Latvijā divi lielākie degvielu "blendētāji" ir

"Kurzemes degviela" un "Lukoil", arī "Augstceltne". Problēmas ir bijušas ar "mazo" tirgotāju DUSiem provincē, īpaši tiem, kuri provēja liet klāt "trubas dīzeli" vai kontrabandas jēlbenzīnu, arī lielas MTBE dozas (Trest). Analizators ir bezkaislīgs un dažās minūtēs "izspļauj" spriedumu

Bīstos, ka tavs auto bija kritis par upuri kādu veiklu darboņu manipulācijām ar degvielu ...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Pirmais

augsts sēra saturs jau īsti nav "trūkums"

-----------------------------------

Modernajiem dīzeļiem un benzīna dzinējiem ar visvisādiem neitralizatoriem, katalizatoriem utt. diemžēl ir

nu ja tu gribi liet un mainīt parasto eļļu pa 20000km pie 5000 gada nobraukuma tad jā

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja: āugsts sēra saturs jau īsti nav "trūkums"

Nu tad ielej tādu beņu bākā pārdesmit gadus vecam būmerim ar V8 bīdeli...

esi slikti informēts arī R6 bija ar nikosilu, un nemaz ne tik veci.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Problēmas ir bijušas ar "mazo" tirgotāju DUSiem provincē, īpaši tiem, kuri provēja liet klāt "trubas dīzeli" vai kontrabandas jēlbenzīnu, arī lielas MTBE dozas (Trest).

VIADAs DUS Rīgā uz Maskavas ielas ir mazs vai liels?? Ar šo dīzeli TA laikā dūmgāžu analizators aizrijās!! Uzrādīja maksimumu, kaut pirms šī DUSā ielietās degvielas tādi brīnumi nekad netika novēroti.

Nestes degviela pārvērtās krecelī pirkta novembra beigās pie - 10 grādiem! Neste ir mazs vai liels??

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Problēmas ir bijušas ar "mazo" tirgotāju DUSiem provincē, īpaši tiem, kuri provēja liet klāt "trubas dīzeli" vai kontrabandas jēlbenzīnu, arī lielas MTBE dozas (Trest).

VIADAs DUS Rīgā uz Maskavas ielas ir mazs vai liels?? Ar šo dīzeli TA laikā dūmgāžu analizators aizrijās!! Uzrādīja maksimumu, kaut pirms šī DUSā ielietās degvielas tādi brīnumi nekad netika novēroti.

Nestes degviela pārvērtās krecelī pirkta novembra beigās pie - 10 grādiem! Neste ir mazs vai liels??

nezkāpēc tas viss notiek tikai ar tevi

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

nezkāpēc tas viss notiek tikai ar tevi

Nezkāpēc kā pārgāju uz Ru dīzeli, tā vairs nekas slikts nav noticis??

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Nestes degviela pārvērtās krecelī pirkta novembra beigās pie - 10 grādiem! Neste ir mazs vai liels??

Nu šitā ir reāla,smaga diršana.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: esi slikti informēts arī R6 bija ar nikosilu, un nemaz ne tik veci.

Pokuj, tiem netā pakaļ neviens neraud, jo kas tad tur galu galā ir - būmera seši katli vienā rindā ir tāds parasts širpotreba motors, vismaz katrā otrajā būmerī sastopams, bet V8 gan ne...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Problēmas ir bijušas ar "mazo" tirgotāju DUSiem provincē, īpaši tiem, kuri provēja liet klāt "trubas dīzeli" vai kontrabandas jēlbenzīnu, arī lielas MTBE dozas (Trest). Analizators ir bezkaislīgs un dažās minūtēs "izspļauj" spriedumu

Bīstos, ka tavs auto bija kritis par upuri kādu veiklu darboņu manipulācijām ar degvielu ...

MTBE - piedevas kas paceļ oktānskaitli?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti