Grib pirkt Audi A4.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007

Tad nu tā - lūgums piedāvāt ekselentā stāvoklī šādu autiņu cenā līdz 2000ls! Cenšos atrunāt, ka nav jēgas tādu meklēt, bet tāda nu sievietes loģika! Tiks uzklausīti arī iemesli, kāpēc tāda vēlme nav īpaši gudra!

 
1 2 3
farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Tāpēc jau šīris staigā noplukušās kedās, ka viss kāposts aiziet hadenē...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Šīrim ar hadeni ir noplukšanas problēmas vai tad ?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Galvenai jau tomēr- kādu izvēli izdarīja potenciālā pircēja?

Visi tie argumenti, ka 'man izjuka lētā šara, tāpēc Audi ir sūds' vai ' man vienam kaimiņam tāds bija, baigais mēsls' ir sūds pa lielam ņemot.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Pirmais rakstīja: man kaimiņš pirms gadiem uzlika visu alumīniju no lemfordera

vēl man baigi lielījās un stāstīja kā atrast pareizo lemforderi

tāpat visa piekare pēc pusotra gada tehskatē grabēja kā opelim

tad jamais uzstutēja visu ķīnu un ik pa brīdim maina nosprāgušās ķegas

Nu ja, nu ja galvenais ar pilnu muti stāstīt

man pokui... ne jau man ar to mizu jābrau un jamā jāremontē.... par lemforderi zinu tāpēc, ka es jamam piedāvāju Sviestca pakalpojumus.... šis lepni atteicās, jo šim redz esot iespēja nopirkt pareizo lemforderi un pēc pusotra gada jams dziedāja pavisam citu dziesmu.... lemforderis sūc, ņikujā netur... tad jau labāk ir 2 reizes gadā likt lēto ķīnu, jo tāpat viss izjūk

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

vispār ieteikums mainīt vēl neizdegušu lampiņu, vai veselu ķegu bijiņ atsit uz to, ka ne tik senā pagātnē iekš īauto reklamējās viens auhjennijs servismenis (gačo laikam), kurš stāstīja, ka vajag gultņus maiņit pa pāriem un pirms pie jamā servīzē veikt "kārtīgu gultņa diagnostiku" un vēl pērle bija "mazgāt iuzpūtēju ar destilētu ūdeni"

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

protams, ka viss tajā piekarē ir saistīts un viena noplīsusi lieta ātri izčakarēs pārējās..... bet ja pārējās NAV izčakarētas, tad kāpēc tās mainīt?

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Potenciālā pircēja noteikti teiks paldies iauto ekspertiem, kad izlasīs jūsu atziņas! Pierunāt pirkt citu autiņu diez vai izdosies, tā kā - paldies arī no manis! Jāprovē tikt tai Vāczemē, varbūt!

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Potenciālā pircēja noteikti teiks paldies iauto ekspertiem, kad izlasīs jūsu atziņas! Pierunāt pirkt citu autiņu diez vai izdosies, tā kā - paldies arī no manis! Jāprovē tikt tai Vāczemē, varbūt!

Tāpēc jau nav jābrauc uz turieni,lai nopirktu auto.

Raacens Reģ.: 30.01.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: protams, ka viss tajā piekarē ir saistīts un viena noplīsusi lieta ātri izčakarēs pārējās..... bet ja pārējās NAV izčakarētas, tad kāpēc tās mainīt?

Tāpēc, ka jaunā piekares detaļa uzvedīsies savādāk, kā vecā svaigākas gumijas, varbūt kādas konstrukcijas atšķirības utt., utjp., un tas varētu būt redzams piem. uz riepu nodilumu, gaitu kas zin. Izņēmums varētu būt ja skaidri redzams ka otra detaļa mainīta nesen. Arī "stends" kaut ko maksā. Ksenona lampiņas arī mainu abas, tāpēc lai spektrs gaišums būtu vienāds. Neko nevaru teikt par riteņu gultņiem un izpūtēja mazgāšanu, tos gan pa vienam.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Šodien viens āzis Toyota salonā taisīja traci, jo serviss nepiekrita garantijas ietvaros mainīt visus amortizatorus.

Mašīna 7 mēneši jauna, sācis suloties viens amortizators, to mainīs. Bet viņam vajag ja ne visus 4 , tad abus uz vienas ass noteikti.

Droši viens kāds speciālists liels bija.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Raacens rakstīja:

Pirmais rakstīja: protams, ka viss tajā piekarē ir saistīts un viena noplīsusi lieta ātri izčakarēs pārējās..... bet ja pārējās NAV izčakarētas, tad kāpēc tās mainīt?

Tāpēc, ka jaunā piekares detaļa uzvedīsies savādāk, kā vecā svaigākas gumijas, varbūt kādas konstrukcijas atšķirības utt., utjp., un tas varētu būt redzams piem. uz riepu nodilumu, gaitu kas zin. Izņēmums varētu būt ja skaidri redzams ka otra detaļa mainīta nesen. Arī "stends" kaut ko maksā. Ksenona lampiņas arī mainu abas, tāpēc lai spektrs gaišums būtu vienāds. Neko nevaru teikt par riteņu gultņiem un izpūtēja mazgāšanu, tos gan pa vienam.

pareizi un riepas arī pie reizes jāmaina, jo vecās taču var būt šķībi nodilušas.... un stūres reika jāmaina, jo jamā tak arī ir izsista....

Raacens Reģ.: 30.01.2004
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Šodien viens āzis Toyota salonā taisīja traci, jo serviss nepiekrita garantijas ietvaros mainīt visus amortizatorus.

Mašīna 7 mēneši jauna, sācis suloties viens amortizators, to mainīs. Bet viņam vajag ja ne visus 4 , tad abus uz vienas ass noteikti.

Droši viens kāds speciālists liels bija.

Nezinu par kādu Toyota salonu Tu runā bet Wess ir amortizatoru stends, ja sulojošais piem. bija 60% tam pretim nesulojošs 70%, jaunam 88% tad kāpēc neprasīt maiņu vismaz uz vienas ass? Par % neprasi viņiem tādas izdruka līdz 60% +/- OK zem 40% fail.

Raacens Reģ.: 30.01.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Raacens rakstīja:

Pirmais rakstīja: protams, ka viss tajā piekarē ir saistīts un viena noplīsusi lieta ātri izčakarēs pārējās..... bet ja pārējās NAV izčakarētas, tad kāpēc tās mainīt?

Tāpēc, ka jaunā piekares detaļa uzvedīsies savādāk, kā vecā svaigākas gumijas, varbūt kādas konstrukcijas atšķirības utt., utjp., un tas varētu būt redzams piem. uz riepu nodilumu, gaitu kas zin. Izņēmums varētu būt ja skaidri redzams ka otra detaļa mainīta nesen. Arī "stends" kaut ko maksā. Ksenona lampiņas arī mainu abas, tāpēc lai spektrs gaišums būtu vienāds. Neko nevaru teikt par riteņu gultņiem un izpūtēja mazgāšanu, tos gan pa vienam.

pareizi un riepas arī pie reizes jāmaina, jo vecās taču var būt šķībi nodilušas.... un stūres reika jāmaina, jo jamā tak arī ir izsista....

tu arī mainot riepas meklē tādu pašu protektoru kā "zapaskai" un pērc 3, jo "zapaska" takš gandrīz "0"

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Raacens rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Šodien viens āzis Toyota salonā taisīja traci, jo serviss nepiekrita garantijas ietvaros mainīt visus amortizatorus.

Mašīna 7 mēneši jauna, sācis suloties viens amortizators, to mainīs. Bet viņam vajag ja ne visus 4 , tad abus uz vienas ass noteikti.

Droši viens kāds speciālists liels bija.

Nezinu par kādu Toyota salonu Tu runā bet Wess ir amortizatoru stends, ja sulojošais piem. bija 60% tam pretim nesulojošs 70%, jaunam 88% tad kāpēc neprasīt maiņu vismaz uz vienas ass? Par % neprasi viņiem tādas izdruka līdz 60% +/- OK zem 40% fail.

Amserv. Servisa pieņēmējs pēc tam, kad biju ieripinājis savu pepelacu pagalmā teic, ka nekāda pamata prasīt abu nomaiņu nav. Vienkārši pāvs.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Speciali gudrajam deksteram.

redzi, saakshu ar to, ka tu neko nerubii, bet tikai tuksi muldi.

panjem un nomaini tadam audi a4 b5 tikai vienu no augshejam sviraam. vasku d.ir.siisi pamulkji. ja tu nerubii to, ka to vienu sviru praktiski nav iespejams nomainit, nesabojajot otru, tad turpini dziit te savu demagogjiju.

tas ko tu te druka tikai parada kads lohs tu patiesiba esi. kautko pamuldet bez argumentiem. vot tads tu ari dzive esi kads sheit...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Šīris kā tāds VWfans,pieraksta katras detaļas cenu

Šīrīt, svira pa 28 latiem ir mēsls, ierubī sev paurī to. Tādi auni, pērk lētā gala preci un stāsta, cik tas liels sūds, baigie asi

Tas, ko tu te skricelē, ir tas pats, kas ieiet Maxima X , nopirkt lētāko sarkanvīnu tetrapakā un tad baigi ar speciālista manierēm klāstīt, kādi mēsli ir tie sarkanie vīni

lemforder sviras maksa par kadiem 5 latiem vairak gabalaa. ieej grosauto un apskaties.

un vel izlasi ko nozime mainit sviras pa paariem, ja vinas ir divas augsha, un divas apakshaa un katra pusee ir chetras. stulbs tu esi bez gala, pamanit var katru reizi kad atver savu klavieri.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pajautāšu rīt kādam, kurš zin, kā IR precīzi.

Latvijā katrs datorists un katrs tulkotājs ir īstenie servismeņi

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Raacens rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Raacens rakstīja:

Pirmais rakstīja: protams, ka viss tajā piekarē ir saistīts un viena noplīsusi lieta ātri izčakarēs pārējās..... bet ja pārējās NAV izčakarētas, tad kāpēc tās mainīt?

Tāpēc, ka jaunā piekares detaļa uzvedīsies savādāk, kā vecā svaigākas gumijas, varbūt kādas konstrukcijas atšķirības utt., utjp., un tas varētu būt redzams piem. uz riepu nodilumu, gaitu kas zin. Izņēmums varētu būt ja skaidri redzams ka otra detaļa mainīta nesen. Arī "stends" kaut ko maksā. Ksenona lampiņas arī mainu abas, tāpēc lai spektrs gaišums būtu vienāds. Neko nevaru teikt par riteņu gultņiem un izpūtēja mazgāšanu, tos gan pa vienam.

pareizi un riepas arī pie reizes jāmaina, jo vecās taču var būt šķībi nodilušas.... un stūres reika jāmaina, jo jamā tak arī ir izsista....

tu arī mainot riepas meklē tādu pašu protektoru kā "zapaskai" un pērc 3, jo "zapaska" takš gandrīz "0"

renaultam ir oriģinālā zapaska, kas ne reizi nav bijusi uzlikta uz ķerras

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Pajautāšu rīt kādam, kurš zin, kā IR precīzi.

Latvijā katrs datorists un katrs tulkotājs ir īstenie servismeņi

nu jautā!

mēs ar šīri jau šite

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Pajautāšu rīt kādam, kurš zin, kā IR precīzi.

Latvijā katrs datorists un katrs tulkotājs ir īstenie servismeņi

nu jautā!

mēs ar šīri jau šite

Jūs varat mierīgi turpināt mainīties apenēm.

Raacens Reģ.: 30.01.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: renaultam ir oriģinālā zapaska, kas ne reizi nav bijusi uzlikta uz ķerras

Tu takš saprati par ko runa . Labi vārdu "gandrīz" svītrojam .

Jūs te visi tādi "gonšķiki" un speci uz visu. Kas, tas ir tik neiespējami, ka dazāda nolietojuma transmisijas detaļu dēļ pie ātrākas braukšanas par mūsu kvalitatīvajiem ceļiem autiņu kaut kur sāks vilkt, kaut kā ne tā viņš griezīsies, bremzēs utml. Protams ja jāstumdās pa pilsētu po, tur neko nejutīs, bet jūs tak turat autiņu kārtībā un līdz 90 km/h tak arī ieskrienaties ne tā.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Pajautāšu rīt kādam, kurš zin, kā IR precīzi.

Latvijā katrs datorists un katrs tulkotājs ir īstenie servismeņi

---------------------

Tur jau tā lieta, ka nav vis, ar tulkotājiem reizēm vispār var krampjus dabūt, jo terminu un teksta tēmas nepārzināšanas dēļ tie tulkojumi reizēm atgādina, teiksim, Googles mašīntulkojumu, īpaši par tehnikas tēmām

Ar tiem amortizatotiem ir tā, ka gan autoražotāji, gan amortizatoru ražotāji, nemaz nerunājot par visādiem ADAC,AvD utt., cieši iesaka mainīt ABUS vienas ass amortizatorus, ja vienam no tiem kaut viens no parametriem atšķiras no otra amortizatora parametra vairāk par 10%. Kaut čomi - izmēģinātāji savulaik teica, ka pieredzējis ļautiņš aktīvi braucot sajūt jau 5% atšķirību

kāda amortizatora darbā, turklāt var pateikt, kura vadāmība, saproties ...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Tajā leksusa gadījumā ir cita lieta. Tiek nomainīts defektēts mezgls. Un, visticamāk, pa 7 mēnešiem tas otrs amītis ir jauns jo jauns saglabājies. Tad jau sanāks, ka tas raspaļcovščiks ar savu kruto beibi uz servisu mainīt amīšus pa garantiju prauks ik pa 7 mēneši.

Domāju,ka tas amītis tika samaukts kādā bedrē, tantīte tāda izskatījās, kurai viss pojig.

Tulkotājs= Šīris

Datorists= Pirmais

Japnis Reģ.: 06.11.2006
0 0 Atbildēt
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Japnis rakstīja: suchen.mobile.de/...

suchen.mobile.de/...

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti