Problēmas ir ar virsbūves daļām. Tāpēc labāk nesist. Pārējais kā visām mazdām.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Problēmas ir ar virsbūves daļām. Tāpēc labāk nesist. Pārējais kā visām mazdām.
Kam tev vajag tās klapatas, rūsē tā ka prieks tās Mazdas. Aizmirsti.
Skaties un "priecājies" - www.google.com/...
Ja tā ir "tikko" no Amerikas un ne no plūdu skartajiem reģioniem, tad rūsas problēmas var vēl nebūt aktuālas. Reāli šie ķīmiski aizsargātie auto iztur 4-5 mūsu ziemas un tad sāk līst ārā rūsas punktiņi caur krāsu. Protams, tas ir atkarīgs no tā, kā to auto ekspluatē.
Tomēr beigās paņēmu līdzvērtīgu eiropas variantu 2.3 ar 5pak. automātu. esmu ļoti apmierināts. nedaudz sabiedēja tā v6 apetīte - ap 13-15l.
šim pagaidām 10.2 braucot tikai pa pilsētu. jāliek gāze un būs vēl lētāk nekā jebkurš traktors, kurš tāpat ēstu vismaz 6.5l pie tās jaudas.
To jau uzreiz varēji pateikt, ka V6, loģiski, ka gāzi tādam uzstādīt ir dārgāk nekā 4-cilindru.
nu bija jau teikts ka 3.0, kurš nemaz savādāk kā v6 nemēdz būt. vai es būtu ko palaidis garām un ir vēl citas modifikācijas no aizokeāna?
Mazdas V6 motors ir motoru karalis, pēc manām domām! Man gan viņš skaitījās 2.5l. ideāla manta, gan prasīgs pēc labas eļļas, bet tāds patēriņš, kā tu saki, noteikti nav! Pa pilsētu mierīgi varēja braukt ar 5 ātrumu, nemokot motoru.Pa šoseju, ja nebrauc ātrāk par kādiem 120km/st, patēriņš pat ļoti patīkams tāda lieluma mašīnai. Ar četrcilindru motoru mazda ir tikai viena triviāla govs, ar V6- superkomfortabls ferrari!
Chankaishi rakstīja: Ar četrcilindru motoru mazda ir tikai viena triviāla govs, ar V6- superkomfortabls ferrari!
Bez saules brillēm tu esi prasts āzis, bet ar saulenēm ķipa Holivudas stārs ?
nezinu gan, man liekas ka 2.3 ar 166zs ir ok. tam 3.0 v6 ko piedāvāja pēc pases bija 145kw (197zs). nav diezko vairāk. bet apkopēs v6 neapstrīdami ir dārgāks. un pašmasa arī par 50 kg vairāk. un patēriņš pēc tagadējā īpašnieka vārdiem reāli ir 13-15 pārsvarā pa pilsētu īpaši riepas nesvilinot. daudz.
p.s.
pēc papīriem 5 pak. automātam mazdai nav paredzēts mainīt eļļu, tikai pārbaudīt līmeni ik pa 60.000km. tā varētu būt taisnība? instrukcijā tā stāv rakstīts, bet baigi aizdomīgi tas liekas. pat manuālim ir jāmaina eļļa..
Mazda 6 amerikāņu variants
Sveiki. Vai kāds var pateikt ko labu vai sliktu par Mazda 6 2007g. 3.0 automāts. visas ekstras. ir piedāvājums pirkt un pēc tam likt gāzi. noskrējiens mazs, ap 63000. vai nav kādas īpatnības un problēmas ar rez. daļām, apkopēm utml.