Auni pie stūres

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002

Vārdu sakot - ja kāds grib pārdot savu auto - Rīģā ir jaunumi satiksmes organizācijā.

Nobraucot no G.Zemgala pārvada krustojumā ar Brīvības gatvi nu ir 4 (!!!) joslas.

pirmā - taini un pa labi, otrā taisni, pārējās divas tikai pa kreisi.

Ja gribās pārdot auto - brauciet pa pirmo joslu taisni un kontakts garantēts ja nenoraustīsieties un neatlaidīsiet gāzi vai pat nepiebremzēsiet.

Džigiti, kas uz zīmēm NEKAD neskatās un satiksmes organizācijas izmaiņām savos maršrutos neseko ar pilnas taisnības apziņu griezīs jums virsū!

 
Kaapeec Reģ.: 23.09.2003
0 0 Atbildēt

Sorry, neko nesapratu. Attēlu studijā!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Vēl viens nepatīkams jaunums ir kreisā pagrieziena likvidēšana no Keldiša uz Saharova ielu. Nevienam tas netraucēja! Kāda velna pēc vajadzēja divas joslas taisni, ja tur nav intensīva satiksme???

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaapeec rakstīja: Sorry, neko nesapratu. Attēlu studijā!

Agrāk arī bija 4 joslas tinyurl.com/... :

1. pa labi,

2. taisni,

3. taisni un pa kreisi,

4. pa kreisi

Tagad arī 4 joslas tikai

1. TAISNI un pa labi,

2. taisni,

3. pa kreisi,

4. pa kreisi

Čaļi, kas uz zīmēm neskatās un neko nesaprot un negrib saprast velk no 2. joslas nevis taisni pāri uz 2. joslu pāri Brīvības gatvei, bet nezkāpēc mērķē uz 1. joslu pāri Brīvībenei faktiski stumjoties visū tiem, kas mierīgi un arī faktiski brauc taisni no 1. joslas un grib trāpīt uz 1. joslu.

Ļoļikiem no 2. joslas nezkāpēc krustojumā gribās pārkārtoties uz 1. joslu.

Kaapeec Reģ.: 23.09.2003
0 0 Atbildēt

OK, paldies, tagad sapratu!

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Vārdu sakot - ja kāds grib pārdot savu auto - Rīģā ir jaunumi satiksmes organizācijā.

Nobraucot no G.Zemgala pārvada krustojumā ar Brīvības gatvi nu ir 4 (!!!) joslas.

pirmā - taini un pa labi, otrā taisni, pārējās divas tikai pa kreisi.

Ja gribās pārdot auto - brauciet pa pirmo joslu taisni un kontakts garantēts ja nenoraustīsieties un neatlaidīsiet gāzi vai pat nepiebremzēsiet.

Džigiti, kas uz zīmēm NEKAD neskatās un satiksmes organizācijas izmaiņām savos maršrutos neseko ar pilnas taisnības apziņu griezīs jums virsū!

Hmmm... jābrauc apskatīties? Tiešām 4(!) joslas? goo.gl/... - cik atceros pēc bildē redzamās situācijas tika veidota vēl viena papildus josla, sašaurinot sadalošo joslu. Attiecīgi loģiski būtu ka šobrīd ir 5 joslas. Pēc tava skaidrojuma sanāk, ka tagad joslas, kas iet "taisni" ir līkas, kā Valdemāra ielai Raiņa bulvāra krustojumā. Ja tā, tad jāsit ne tikai džigitus, bet arī satiksmes organizatorus.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Vārdu sakot - ja kāds grib pārdot savu auto - Rīģā ir jaunumi satiksmes organizācijā.

Nobraucot no G.Zemgala pārvada krustojumā ar Brīvības gatvi nu ir 4 (!!!) joslas.

pirmā - taini un pa labi, otrā taisni, pārējās divas tikai pa kreisi.

Ja gribās pārdot auto - brauciet pa pirmo joslu taisni un kontakts garantēts ja nenoraustīsieties un neatlaidīsiet gāzi vai pat nepiebremzēsiet.

Džigiti, kas uz zīmēm NEKAD neskatās un satiksmes organizācijas izmaiņām savos maršrutos neseko ar pilnas taisnības apziņu griezīs jums virsū!

Hmmm... jābrauc apskatīties? Tiešām 4(!) joslas? goo.gl/... - cik atceros pēc bildē redzamās situācijas tika veidota vēl viena papildus josla, sašaurinot sadalošo joslu. Attiecīgi loģiski būtu ka šobrīd ir 5 joslas. Pēc tava skaidrojuma sanāk, ka tagad joslas, kas iet "taisni" ir līkas, kā Valdemāra ielai Raiņa bulvāra krustojumā. Ja tā, tad jāsit ne tikai džigitus, bet arī satiksmes organizatorus.

Joslas bija 4!

tur bija tā stulbi - uz tilta bija 2 joslas,

1. joslā iekļāvās no patiltes nākošais ceļš,

Tad parādās Elkor iebrauktuve/izbrauktuve, bet joslas joprojām 2!

Tad kopā ar apgriešanās vietu parādās 3. josla kreisajā pusē

Dažus metrus tālāk parādījās papildus josla labajā pusē un jau bija 4 joslas.

No kurām krustā -

1. josla pirms sliedēm pa labi

2. josla tikai taisni

3. josla taisni un pa kreisi

4. tikai pa kreisi.

Tagad 3 joslas jau ir gandrīz no tilta nobrauktuves (nesen izbūvēja) un 4. josla (malējā labējā) sākās kur vienmēr sākusies mazliet aiz apgriešanās vietas

un jaunais sadalījums kā krustu šķērsot pa joslām

1. josla TAISNI (speciāli izbūvēja šādu iespēju) un pa labi (agrākā pa labi pirms sliedēm vietā);

2. josla tikai taisni

3. un 4. josla pa kreisi.

Tas būtiski izmaina krustojuma caurlaidību - nu ir 2 joslas taisni, 2 pa kreisi

agrāko 1,5 pa kreisi un 1,5 - taisni vietā...

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Vēl viens nepatīkams jaunums ir kreisā pagrieziena likvidēšana no Keldiša uz Saharova ielu. Nevienam tas netraucēja! Kāda velna pēc vajadzēja divas joslas taisni, ja tur nav intensīva satiksme???

Grūti līdz apgriešanās vietai aizbraukt?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Visi auni, visi duraki. Autors ir vislielaakais pamulkjis, tas skaidri redzams. tev klaun savs cinciits netraucee?

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Vārdu sakot - ja kāds grib pārdot savu auto - Rīģā ir jaunumi satiksmes organizācijā.

Nobraucot no G.Zemgala pārvada krustojumā ar Brīvības gatvi nu ir 4 (!!!) joslas.

pirmā - taini un pa labi, otrā taisni, pārējās divas tikai pa kreisi.

Ja gribās pārdot auto - brauciet pa pirmo joslu taisni un kontakts garantēts ja nenoraustīsieties un neatlaidīsiet gāzi vai pat nepiebremzēsiet.

Džigiti, kas uz zīmēm NEKAD neskatās un satiksmes organizācijas izmaiņām savos maršrutos neseko ar pilnas taisnības apziņu griezīs jums virsū!

Un?

tad aunu dēļ nedrīkst veikt izmaiņas satiksmes organizācijā?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Vārdu sakot - ja kāds grib pārdot savu auto - Rīģā ir jaunumi satiksmes organizācijā.

Nobraucot no G.Zemgala pārvada krustojumā ar Brīvības gatvi nu ir 4 (!!!) joslas.

pirmā - taini un pa labi, otrā taisni, pārējās divas tikai pa kreisi.

Ja gribās pārdot auto - brauciet pa pirmo joslu taisni un kontakts garantēts ja nenoraustīsieties un neatlaidīsiet gāzi vai pat nepiebremzēsiet.

Džigiti, kas uz zīmēm NEKAD neskatās un satiksmes organizācijas izmaiņām savos maršrutos neseko ar pilnas taisnības apziņu griezīs jums virsū!

Un?

tad aunu dēļ nedrīkst veikt izmaiņas satiksmes organizācijā?

Da nē, izmaiņas ir super, bet pirms palaiž šādas izmaiņas var pielikt papildus plakātus ceļa malā, kas brīdina par izmaiņām, kā bija dažviet par izmaiņām ātrumā, sakrāsot nepārprotamus CHA, un ja vēl nepielec nolikt milici!

seaman Reģ.: 18.08.2005
2 0 Atbildēt

sveiciens auniem, kuri brauc ar LED virtenēm priekšā, dienas tumšajās stundās (krēslā) un aizmugurē nedeg NEVIENA lampa! gan jau kāds ie3.14sīs pēcpusē

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

seaman rakstīja:

sveiciens auniem, kuri brauc ar LED virtenēm priekšā, dienas tumšajās stundās (krēslā) un aizmugurē nedeg NEVIENA lampa! gan jau kāds ie3.14sīs pēcpusē

lai ie3,24stos pēcpusē , vajag arī nosprāgušus bremžuguņus un naxrenizētus atstarotājus .

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man labāk patīk ka tos draņķus dažs labs klauns uzlicis mašīnai, kurai ir miglas. Saprotu ja kādam otrajam golfam, B3 passātam vai kam tādam kam miglas ir ahūns retums vai vispār nebija, negribot dedzināt lielos lukturus, tos sūdus uzliktu, bet mašīnām, bieži vien pat skaistām, kurām ir miglas ?!

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Man labāk patīk ka tos draņķus dažs labs klauns uzlicis mašīnai, kurai ir miglas. Saprotu ja kādam otrajam golfam, B3 passātam vai kam tādam kam miglas ir ahūns retums vai vispār nebija, negribot dedzināt lielos lukturus, tos sūdus uzliktu, bet mašīnām, bieži vien pat skaistām, kurām ir miglas ?!

Tas pieber zirgus vadjilam

un ciniti(ka viens rakstija) pagarina, lai netraucetu

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Oriģinālajā izpildījumā jābūt krēslas sensoram, kad tuvo gaismu lukturi un aizmugures gabaritlukturi tiek ieslēgti automātiski, kļūstot tumšākam

Puse LV brauka ar kaut kādiem Chinese style vispār

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Oriģinālajā izpildījumā jābūt krēslas sensoram, kad tuvo gaismu lukturi un aizmugures gabaritlukturi tiek ieslēgti automātiski, kļūstot tumšākam

Puse LV brauka ar kaut kādiem Chinese style vispār

man vienam auto ira Osram DLS 'paģelkas' un dzimtais 'auto' režīms gaismas kloķim -viss notiekās

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

vispār nesaprotu, kā ar tiem ķīniešu lediem skati iziet. gaišā dienas laikā vismaz pusei no krānu pagarinātājiem tie iedegtie ledi pamanāmi ir tikai ap 50m attālumā.

tip, redzi, ka brauc pretim bez tuvajām, uzmirkšķini, piebrauc tuvāk - ok, ledi kaut kādi spīguļo...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu! Arī esmu vairākiem mirkšķinājis, jo tie a la LED reālu gaismu un efektu nedod! Tomēr esmu par oriģinālām daļām

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

kasinsh79

Pilnīgi piekrītu! Arī esmu vairākiem mirkšķinājis, jo tie a la LED reālu gaismu un efektu nedod! Tomēr esmu par oriģinālām daļām

--------------------------

Mja, varu piekrist - Bauskas EČ autokrosa sakarā vairākas dienas nobraukāju ar visai savdabīgu auto, franču Citroen Berlingo, franču "kabluku". Un tam daiktam kā reiz ir "oriģinālie" LED dienas gaismas lukturi. Speciāli kāpu laukā un pētīju, cik labi var redzēt - izrādījās, redz ļoti labi. Laikam jau tāpēc, ka oriģinālie, no rūpnīcas ...

Bet kas mani pārsteidza - kā iet tas "štrunta" 1.6 ltr

turbomotorītis, nu jā, paliek vēl jautājums, cik ilgi tie

mazmotori iet, bet nu iet, kā Fredis saka, "točna"!

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

vnk reti kad latvietis praktiskais spēj izdot 100-150eur par kvalitatīviem DRL. tāpēc arī ir pilnas ielas ar mahhhima dabūtiem mēsliem. es nepažēloju 100eur

content10-foto.inbox.lv/albums/t/tdir5/chrysler/drl1.sized.jpg?1403773402

content10-foto.inbox.lv/albums/t/tdir5/chrysler/drl2.sized.jpg?1403773420

content10-foto.inbox.lv/albums/t/tdir5/chrysler/drl3.sized.jpg?1403773433

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Spīd super

Tad nu arī Osram ir laba izvēle, atzīstu

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: vnk reti kad latvietis praktiskais spēj izdot 100-150eur par kvalitatīviem DRL. tāpēc arī ir pilnas ielas ar mahhhima dabūtiem mēsliem. es nepažēloju 100eur

content10-foto.inbox.lv/albums/t/tdir5/chrysler/drl1.sized.jpg?1403773402

content10-foto.inbox.lv/albums/t/tdir5/chrysler/drl2.sized.jpg?1403773420

content10-foto.inbox.lv/albums/t/tdir5/chrysler/drl3.sized.jpg?1403773433

šitie ir ok. un oriģinālie, protams arī

bet nu, tiem B4 un visādiem citiem tamlīdzīgiem spridzekļiem saliktās ļoti daudz gadījumos ir pilnīgi sū**

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt
sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

OSRAM LIGHT@DAY DRL (Daytime Running Light) Installation Video

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

es nekad netiecos pēc zemākās cenas, bet pēc kvalitātes un servisa. ņēmu pie hellas pārstāvja. jo tur nekad nav problēmu ar garantiju. savukārt ar inetveikaliem un urlisko bixenonu nekad neko nevar zināt

šie no video, ir krietni dārgāki

Lasītākie raksti

Jaunie raksti