Nu tā, ar kārbas un bremžu jautājumiem tiku galā. atlikusi pēdējā šābrīža problēma - motors 2.3l rij eļļu. viss tīrs, nekādas noplūdes nav. varbūt vārstu gumijas? pēdējā vīkendā nokrita no puslīmeņa uz minimumu pa 400km. tas sanāk kādi 0.35l eļļas!! brīžiem gan braucu 130-140, bet tas tak nav 200! un pie šāda ātruma ar manu automātu ir tikai 3000 apgriezieni. itkā nav baigā motora mocīšana. varbūt jāmaina uz kādu citu marku vai viskozitāti? pašlaik 5w40 sintētika (eurol laikam).
Jā , nedūmo. apskatē ar atgāzēm ok. ilgstoša dīkstāve nav sanākusi. kā lai nosaka vainu ? braukt uz servisu lai jauc ārā un skatās ? bet tas aizņem laiku. un ja par velti un vaina citur ? varbūt ir kāda vienkārša diagnostika ? kā tur ir ar to gāzu analizatoru ? tas kāds krutāks verķis kā apskatē ?
Tāda vienkāršā metodīte, kura palīdz saprast, kur tā eļļa paliek- izskrūvē sveces, un palūko, vai vītnes daļa eļļaina, vai elektrodi apauguši ar uzdegumu.
REXX rakstīja: Tāda vienkāršā metodīte, kura palīdz saprast, kur tā eļļa paliek- izskrūvē sveces, un palūko, vai vītnes daļa eļļaina, vai elektrodi apauguši ar uzdegumu.
nu un kā pēc tā Tu nosaki, vai bojāti vārstu blībgumijas, vai izdilis licinderis/ sadiluši eļļas gredzenu purculim?
arko2 rakstīja: Jā , nedūmo. apskatē ar atgāzēm ok. ilgstoša dīkstāve nav sanākusi. kā lai nosaka vainu ? braukt uz servisu lai jauc ārā un skatās ? bet tas aizņem laiku. un ja par velti un vaina citur ? varbūt ir kāda vienkārša diagnostika ? kā tur ir ar to gāzu analizatoru ? tas kāds krutāks verķis kā apskatē ?
Brauc uz servisu, paarbaudi saspieshanas spiedienus cilindros, ja normaali - maini nost taas vaarstu gumijas. DFarbs nav sarezhgjiits un daargs.
arko2 rakstīja: Jā , nedūmo. apskatē ar atgāzēm ok. ilgstoša dīkstāve nav sanākusi. kā lai nosaka vainu ? braukt uz servisu lai jauc ārā un skatās ? bet tas aizņem laiku. un ja par velti un vaina citur ? varbūt ir kāda vienkārša diagnostika ? kā tur ir ar to gāzu analizatoru ? tas kāds krutāks verķis kā apskatē ?
Brauc uz servisu, paarbaudi saspieshanas spiedienus cilindros, ja normaali - maini nost taas vaarstu gumijas. Darbs nav sarezhgjiits un daargs.
REXX rakstīja: Eļļaina vītne liecina par problēmām ar vadīklām/vārstu gumijām, bet apaugums+sausa vītne- cilindri+gredzeni. Nav izslēgts, ka var būt abi
REXX rakstīja: Eļļaina vītne liecina par problēmām ar vadīklām/vārstu gumijām, bet apaugums+sausa vītne- cilindri+gredzeni. Nav izslēgts, ka var būt abi
Tā kā daudzos servisos saka ka mazdām un hondām eļļas patēriņš ir ikdienišķa parādība, un ka no vārstu gumiju maiņas manā gadījumā jēgas nebūšot, noriskēju pamēģināt piedevu eļļai PROLONG AFMT. ir reāli piemēri ka situācija uzlabojas. izskanēja iespēja, ka varētu būt iesēdušies eļļas gredzeni. kompresijas mērījumi to protams neuzrādīs. nobraukšu kādu 1000-2000km, tad atrakstīšos. Varbūt kāds jau ir lietojis. Sportisti arī izmantojot diezgan daudz, var lietot visos mezglos - kārbās, motoros u.t.t.
nevienu sliktu atsauksmi neatradu pat plašās Krievijas saitos.
arko2> mazdām ar eļļu mēdz būt čakars, bet, ja tev izdodas atrast vainu padalies. Man brāļa autiņam līdzīga vaina, bet viņš nav saņēmies tai lietai pieķerties pa nopietnam.
šodien arī sanāca runāt ar cilvēku, kuram ir bijis tieši šitāds motors. arī saka ka ap 1l uz 1000km un nekādu dūmu un citu pazīmju. lejot tik klāt un braucot. galvenais nenogulēt līmeni, jo nekādu datčiku nav. ir dzirdēti gadījumi ka aizbrauc cilvēks uz eļļas maiņu, a karterī tikai nepilni 1,5 litri eļļas!!! itkā neko tur nevarot padarīt. tāda konstrukcija!?
Šāds eļļas zudums gan liecina par motora problēmām, bet eļļu gan vajadzētu izvēlēties labāku. Labāk ielej Brenda pussintētiku, nevis lētāko sintētiku. Jo nav noslēpums, ka lētā gala eļļas ražo no jau reiz lietota produkta, tādēļ tas izstrādājas daudz ātrāk un ir jāmaina biežāk.Vārdos nesaukšu, bet Ieteiktu iet garām Beļģu produktiem, "Vācu", kuri tiek ražoti mūsu platuma grādos (pirmie burti Ka .., Ma.., ), un arī no mūsu ražotajiem. Respektīvi no pašiem lētākajiem.
Jā, martindel, kas gan ir jāpīpē / jāšņauc / jāosta, lai šitādas pasaciņas izdomātu?
Vispār jau palielināts eļļas patēriņš nav nekas jauns, savulaik BMW Alpinai manuālī skaidri un gaiši bija teikts, ka kritiskais eļļas patēriņš ir 1.5 ltr / 100 (2.7 litru dzinējs),
tas gan bija auto bez katalizatora. Litrs uz 100 km vispār ātri vien nobeigs kat ...
Reģenerēto eļļu izmantošana būtībā nav nekas jauns, tiesa, motoreļļas uz šādas bāzes ražo reti, visspēcīgākie savulaik šai jomā bija firma Burmah Oil (Castrol), tieš iar to izcēlās, ka iepirka lielos daudzumos "otrabotkas". Bet nu tas bija minerāleļļu laikmets ...
martindels rakstīja: Šāds eļļas zudums gan liecina par motora problēmām, bet eļļu gan vajadzētu izvēlēties labāku. Labāk ielej Brenda pussintētiku, nevis lētāko sintētiku. Jo nav noslēpums, ka lētā gala eļļas ražo no jau reiz lietota produkta, tādēļ tas izstrādājas daudz ātrāk un ir jāmaina biežāk.Vārdos nesaukšu, bet Ieteiktu iet garām Beļģu produktiem, "Vācu", kuri tiek ražoti mūsu platuma grādos (pirmie burti Ka .., Ma.., ), un arī no mūsu ražotajiem. Respektīvi no pašiem lētākajiem.
Vai Jūs spējat iedomāties kādas ir izmaksas lietotas eļļas savākšanai no visas pasaules, nu kaut vai Eiropas, filtrēšanai, pārstrādei u.t.t.? Tur galaprodukts sanāk daudz dārgāks par brendīgajām "svaigajām" eļļām.
Tas skaidrs, ka eļļas patēriņš ir normal lieta, bet nejau 0,5 l uz 500 km. Ja vien tā nav sporta mašīna.
Par otru tēmu.Nekas nav ne jāpīpē, ne jāosta. Vienkārši pastrādā nozarē un uzzināsi daudz. Starp citu, par bīstamo atkritumu pārstrādi uzņēmums saņem subsīdijas, ko nesaņem par neatjaunojamu dabas resursu izmantošanu, no tā arī veidojas cena. Kā Tev liekas, kur tad tā atrabotka paliek ko neizkurina? Grāvī to neviens nelej. Ir jābūt papīram par to ka esi tutilizējis, ko savukārt dara speciāli kantori. Un filtrēšanu sauc par hidrokrekingu, iesit googlē un palasi, diezgan populāra padarīšana.
Vai Jūs spējat iedomāties kādas ir izmaksas lietotas eļļas savākšanai no visas pasaules, nu kaut vai Eiropas, filtrēšanai, pārstrādei u.t.t.? Tur galaprodukts sanāk daudz dārgāks par brendīgajām "svaigajām" eļļām.
------------------------
Tas bija dārgi pirms gadiem 20 - 25, tagad tehnoloģijas tālu aizgājušas uz priekšu un virkni industriālo eļļu ražo tieši no reciklētām eļļām. Tiesa, zināmu problēmu rada tas, ka vienā "podā" lej gan minerāleļļas, gan daļēji sintētiskas, gan sintētiskas. Vienā otrā gadījumā šādus maisījumus pat sadedzināt nevar, tie vienkārši nedeg , un viss
martindels
Nekas nav ne jāpīpē, ne jāosta. Vienkārši pastrādā nozarē un uzzināsi daudz.
----------------------------
Jā, pareizi, ko es arī darīju veselus 16 gadus, vadot TEXACO tehnisko dienestu Baltijā Un nemitīgi nācās apgūt ko jaunu, visus šos gadus...
Starp citu, par bīstamo atkritumu pārstrādi uzņēmums saņem subsīdijas, ko nesaņem par neatjaunojamu dabas resursu izmantošanu, no tā arī veidojas cena.
----------------------------
Jā, tieši tā, turklāt tieši izlietoto eļļu apjomi savulaik bija tiešs grūdiens t.s. "long life" eļļu izstrādei. Vieglajiem auto tas ir mazāk būtiski, bet kravas auto un smagajai bezceļa tehnikai eļļu apjomi mēdz būt desmitiem litru, tad arī parādās stimuls eļļas "pierunāt" darboties vairākas reizes ilgāk. Tas pats notika ar antifrīziem. Mūsu koncerns vairākas reizes saņēma "Year Award"us par "long life" tipa produktu izstrādi.
Kā Tev liekas, kur tad tā atrabotka paliek ko neizkurina? Grāvī to neviens nelej. Ir jābūt papīram par to ka esi tutilizējis, ko savukārt dara speciāli kantori.
------------------------------
Mūsu kantorim bija divi pārstrādes kompleksi sniedzamā attālumā - Ģentē, Beļģijā, un Gēteborgā, Zviedrijā. Reģenerētās eļļas izmanto kā bāzes šķidrumus
lielu apjomu lētu eļļu un smērvielu ražošanai, izmantošanai tur, kur patērē lielus apjomus, piemēram , kalnrūpniecībā un taml.. Bez tam daļa tiek attīrīta un pārdota citām firmām, ir tādas, kuru galvenā specializācija ir tieši ražošana no reciklētām bāzes eļļām.
Un filtrēšanu sauc par hidrokrekingu, iesit googlē un palasi, diezgan populāra padarīšana.
-------------------------------
Jāapbēdina tevi, bet hidrokrekings NAV filtrēšana, bet lielo naftas ogļūdeņražu molekulu sašķelšana vieglākās (mazākās) ūdeņraža un katalizatoru klātbūtnē. Ļauj ievērojami palielināt produkcijas gala apjomu, HK ir galvenā metode ligroīna, dīzeļdegvielas, reaktīvās petrolejas un LPG ieguvei... Un ne tikai no "vieglajām" t.s. degvielas naftām, bet arī no smagajām, kā Venecuēlas nafta, un pat no "naftas smiltīm", kā to dara Kanādā.
Nu nezinu kurš te Jūsu pulciņā speciālists, kurš nav. Vismaz redzu, ka Crankshaft nav pirmo gadu ar pīpi uz jumta. Mana sākotnējā doma bija cilvēkam pateikt to, ka nav jēgas ietaupīt pāris latus uz eļļas maiņu, bet labāk ieliet labu, zināmas izcelsmes eļļu, nevis brendu kura vesture sniedzas max. 5 gadus atpakaļ. Nez kāpēc Latvijā un citās 3.pasaules valstīs prezentē aizdomīgi lētu piem.: "vācu eļļu", ko nemaz paši vācieši nav redzējuši? Pats saproti, ka labu eļļu par tādu naudu nav iespējams saražot, tātad tehnoloģiskājā procesā ir kāds iztrūkums. Zinu, ka hidrauliskā eļļa no šī ražotāja E, ir tumša, tādas pat arī motorenes, nav pamata nedomāt, ka ar bāzi šai eļļai ir viss kārtībā.
Domāju, Crankshaft, ka pats savā autiņā nelietu augstākminēto un vēl dažas citas, Tev zināmas, eļļas
Aizmirsu pieminēt, ka uzņēmumus, kuri ir lietojuši šo produktu ( šajā gadijumā domāju autoparki, nevis servisi), ir piemeklējušas lielākas vai mazākas problēmas.
Aizmirsu pieminēt, ka uzņēmumus, kuri ir lietojuši šo produktu ( šajā gadijumā domāju autoparki, nevis servisi), ir piemeklējušas lielākas vai mazākas problēmas.
==============
Nezinu, kādu autoparku (un sekojošu 3. šķiras autoparku tu pārstāvi, bet gana daudz esmu mācījis!) tu pārstāvi, bet , acīmredzot, 2. ŠĶIRAS! Nosauc kompānijas vārdu, un es tev pateikšu, ir vērts ar viņiem strādāt, vai ne. Es nolēmu, ka NAV! Iemeslu pats sapratīsi!
Kaadreiz bija 626. mazda ar 2.5(varbuut2.3) V-veida 6cilindru benziinmotoru, pirku jau krietni gados - nekaadi eljljas pateerinji nebija. Tas motors vispaar prasiigs uz labaam eljljaam un laiciigu eljljas mainju - tad straadaa ideaali un ilgi! Ja taa nav bijis, tad nokaujoties fiksi un aatri.
sāka rīt eļļu ap 1.0 l uz 1000 km, servisa doma - ieauguši gredzeni un rekmendācija - nobrauciet kādus 3000 km agresīvi.
Jāatzīmē, ka ikdienā mierīgi braucot nemaz nesanāk virs 2500 iegriezt.
Pēc agresīvi nobrauktiem, rokas režīmā ar 1 un 2 ātrumu visu laiku griežot līdz max, pirmiem 1000 km , eļļas patēriņš 500
Pēc nākošiem 1000 km - 300, pēc 3šā 1000, eļļas patēriņa nav !!!!!
Mācība - dzinējams jāstrādā visos apgriezienos !!!!
un lai tā degvielas taupīšana iet ....
jā, viena no idejām bija par gredzeniem. un es kā reiz pēdējos pāris tūkstošus esmu arī pagrozījis to motoru līdz sarkanajam, bet nekādu izmaiņu manā gadījumā....
tieši pretēji - bija padomi ka eļļas patēriņš tieši rodas no pārāk lieliem apgriezieniem!?
tad sekoja padoms nevis atkoksēt gredzenus ar standarta metodi, bet pieliel eļļai prolong. ko arī izdarīju. jo vispār konstatēt tieši gredzenu vainu var tikai izjaucot motoru. tādēļ sanāk tāda zinātniskās iebakstīšanas metode.
2.3l motors rij eļļu
Nu tā, ar kārbas un bremžu jautājumiem tiku galā. atlikusi pēdējā šābrīža problēma - motors 2.3l rij eļļu. viss tīrs, nekādas noplūdes nav. varbūt vārstu gumijas? pēdējā vīkendā nokrita no puslīmeņa uz minimumu pa 400km. tas sanāk kādi 0.35l eļļas!! brīžiem gan braucu 130-140, bet tas tak nav 200! un pie šāda ātruma ar manu automātu ir tikai 3000 apgriezieni. itkā nav baigā motora mocīšana. varbūt jāmaina uz kādu citu marku vai viskozitāti? pašlaik 5w40 sintētika (eurol laikam).
Ir kāds saskāries?