Vispār, cik pieredze rāda, ja vārstu blīvslēgi vairs nav OK,
pat 4 cilindru motors spēj mierīgi aprīt līdz litram / 1000 km motoreļās. Un tas viss bez stipras dūmošanas utt.. Vai
iedarbinot pēc ilgākas stāvēšanas neizspļauj "dūmu"? Tā
mēdz būt viena no vārstu blīvslēgu nolietošanās pazīmēm,
gāzu analizators var palīdzēt apstiprināt minējumu. Starp
citu, ja stipri padilušas vārstu vadīklas, plika blīvslēgu nomaiņa var nepalīdzēt ...
2.3l motors rij eļļu
Nu tā, ar kārbas un bremžu jautājumiem tiku galā. atlikusi pēdējā šābrīža problēma - motors 2.3l rij eļļu. viss tīrs, nekādas noplūdes nav. varbūt vārstu gumijas? pēdējā vīkendā nokrita no puslīmeņa uz minimumu pa 400km. tas sanāk kādi 0.35l eļļas!! brīžiem gan braucu 130-140, bet tas tak nav 200! un pie šāda ātruma ar manu automātu ir tikai 3000 apgriezieni. itkā nav baigā motora mocīšana. varbūt jāmaina uz kādu citu marku vai viskozitāti? pašlaik 5w40 sintētika (eurol laikam).
Ir kāds saskāries?