Pajautā www.vwmotion.lv forumā !
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pajautā www.vwmotion.lv forumā !
nu galīgs sviests, traki
pirmkart,mono sprice japarregule pec gazes iekartas uztadisanas,kas ir savadakas ka rupnicas sakotnejas,jaizmaina droseles stvokla regulejums,ka ari gaisa iepludes deveja sprauga,ko bez normalam smadzenem nevar izdarit pie vanas garaza,otkart,mono spricei nav NEKADA sakara ar vakumu!!! ja peld apgreizieni,tad no sakuma skaties blivi starp kolektoru on sprici,labak noperc breiku un pie iederbinata motora put virsu kolektora savienojoma vietas,viss ticamak ka tev suc lieko gaisu,ja nav izmainas,ta ir sprices vaina,lietota tikai uz laiku atrisinas problemu un pec laika viss saksies no jauna
Vento 1.8 mono gāzē kā nenormāls.
Vento 1.8 mono bendzīns/gāze
Palaižot auto apgriezieni uzlec uz 3.000-4.000
tas ir vienkārši nenormāli.
Biju diagostikā visu kas bija kļūdains salamainiju
Pamanīju kad noņemot štekeri kas iet blakus gaisa filtram nerodas izmaiņas ieliekot tas pats. Uz kurieni tas štekeris aiziet? Uz vakumnieku kurš zem filtra?
Cik jau lasīju daudziem līdzīgas problēmas rodas pēc zobsiksnas maiņas kad kontaktu izkustina, kontaktā vaina vai pēc viņa?
Gribēju arī pajautāt par vakumnieku nezinu kam viņš vispār paredzēts, jautāju bet neviens tiešu atbildi kam viņš domāts nemāk teikt, jo ievēroju kad viņam apakšā izsists robs.