kandiška

gagarins Reģ.: 17.05.2014

Vai ir kāda ideja kāpēc kandiškas kompresora mufta iesledzas un pec apm. 10 sekundem izsledzas, un tad apm pec 10 sekundeem iesledzas utt sleegaajaas. Saldee, bet slēgājaas ar apmēram 10 sek. intervaalu. divos servisos spečuki ar to netika galaa. Viens spečuks teica ka tas itkaa esot normāli.

Gribeetos zinaat vairaak par to.

Paldies

 
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

tas IR normāli

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

gagarins rakstīja: Vai ir kāda ideja kāpēc kandiškas kompresora mufta iesledzas un pec apm. 10 sekundem izsledzas, un tad apm pec 10 sekundeem iesledzas utt sleegaajaas. Saldee, bet slēgājaas ar apmēram 10 sek. intervaalu. divos servisos spečuki ar to netika galaa. Viens spečuks teica ka tas itkaa esot normāli.

Gribeetos zinaat vairaak par to.

Paldies

Būs pacani iegoņījušī gaļimuju kandiškas muftu. Koļī krutos spečukus, lai ķīlē foršo no korišiem.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Lūk, lūk - manam hundajam ,diemžēl, šogad nobeidzās kondiķis. Dilerservisā tā arī teica - kompresora mufta pagalam. Darbs ar visu muftu + atlaides= ap 300 eiro. Ko darīt ? Meklēt iespējas citos specializetos servisos? Kādi ieteikumi.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Lūk, lūk - manam hundajam ,diemžēl, šogad nobeidzās kondiķis. Dilerservisā tā arī teica - kompresora mufta pagalam. Darbs ar visu muftu + atlaides= ap 300 eiro. Ko darīt ? Meklēt iespējas citos specializetos servisos? Kādi ieteikumi.

nokraaso kuidaju zalju, un nodod luuznjos. par ieguuto naudu nopeerc mocekletu: ieguusi:

*kondejs nafig nau vaidziigs, taapat labi

*probkaas jaastaav nav

*iespaidu pulka vairaak

*citi mocekletisti uz celja sveicina, ja kas tehnisks atgadiisies - piestaas, paliidzees - vienvaardsakot, sajutiisies, kaa nokljuvis pagaatnee uz gadiem 30+ ar auto - sava "kasta"

*degvielu rij juutami mazaak

*dinamika juutami labaaka

*noparkot var praktiski dajebkur

nu un veel shis tas. vienvaardsakot - nedomaa - riikojies!

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

pamēģini pie Gvidis Valmieras ielā :http://www.gvidis.lv/?gid=22&p=nxt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Zinot ka hujdajam, lai arī jūtami sūdīgākam aparātam, bet tomēr oriģināldetaļu cenas neatpaliek no VAG detaļu cenām, 300 eiras par detaļu un darbu liekas tīri pēc sviestmaizes Pieņemot ka tur tāpat ir kaut kāds denso kompresors, nevis kāds korejiešu specbrīnums, ietaupījums remontējot kur citur būs tikai tad, ja hujdajs tāpat kā VAG ieruba sulīgas cenas detaļām.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Zinot ka hujdajam, lai arī jūtami sūdīgākam aparātam...

Nja... fascinē mani cilvēki, kas dzīvo pagātnē. Mēģināšu tevi apbēdināt, jo šobrīd salīdzinot jaunu vienādas klases Hyundai pret VW (kas no VAG grupas atbilst kvalitātes segmentam) ir ievērojami labāk nokomplektēts un nedaudz lētāks. Tajā pat laikā paši vācieši ir savu VW ierindojuši pēc kalitātes tikai 12. vietā, kamēr Hyundai ieņem godpilno 1.:www.hyundai.lv/...

Ja manas personīgās domas - tad, piemēram, tik populārajā "Golf klasē", starp trīs visnotaļ līdzvērtīgiem pretenentiem VW Golf, Hundai i30 un Škoda Rapid, apsvērtu izvēli tikai starp pēdējiem diviem, nevis VW, kura cena ir neadekvāti augsta tieši dēļ tādiem cilvēkiem, kas ir gatavi maksāt tikai par VAG vārdu, nevis reāli novērtēt auto kvalitāti.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

msh tak salīdzina 2. golfu ar konkurentiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Viņš ir labāk nokomplektēts un pati urna maksā bik lētāk - nu un tālāk? Kā ar nemotoru klāstu, kroplo paskatu un lētās plastmasas salonu? Kaut gan sūds par to, te vispār bija runa par hujdaja remontu - man, par laimi, nav bijusi saskarsme, cilvēki, kam ņemšanās ar mašīnām ir pamatnodarbe un kam ir bijusi saskarsme, saka ka ir vienkārši čau - oriģināldetaļas - kosmoss, kas sit pušu to pašu fofāgenu, dīlera apkalpošana čau, un pašas urnas uzbūves kvalitāte tādā pat līmenī.

Bet nu tu kā mūsdienu cilvēks varētu ietiekt IkdienasViesim viņa hujdaju neremontēt - jo tak mūsdienās ir muderni tās jaunās urnas ņemt tāpēc, ka jauns, nobraukt, pamest zem preses un ņemt atkal jaunu, nakuj tur kaut ko remontēt... Bez kondiša var pabraukt? Var

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

P.N. Atceries cik getzam maksā jauni priekšas lukturi...

gagarins Reģ.: 17.05.2014
0 0 Atbildēt

cik saprotu atbildes par jautajumu nebuus. galiigi no teemas prom

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Uz kādiem apgriezieniem griežas radiatora ventilators? Ož pēc pārāk augsta spiediena sistēmā

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Ja jau saldee - lai tik sleegaajaas! Tas kaut kaa traucee? Starppiba starp iesleegshanaas -izsleegshanaas spiedienu ljoti maza, taapeec ar sleegaajaas bez gala. Gan jau to var kaut kaa piereguleet.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Jautājums no kāda pieredzes, iespējams.

Mazda 5 A/c (klimats) strādā ar "gļukiem". Sākumā saldē perfekti, bet pēc laika jūtu, ka sāk pūst siltu gaisu (tātad A/c nestrādā). Vairākas reizes izslēdzot un atkal ieslēdzot kondišku, tā atkal sāk pūst aukstumu uz kādu laiku, līdz atkal siltu gaisu pēc kāda laiciņa. Kas par šaizi, kā domājat?

P.S. Auto turpinu apkopt pie dīlera no labas gribas, bez maldiem un spaida

gagarins Reģ.: 17.05.2014
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Uz kādiem apgriezieniem griežas radiatora ventilators? Ož pēc pārāk augsta spiediena sistēmā

abi servisi pildija sistemu. teica ka var buut par mazu spiediens.cik iepldija, nezinu, neuzradija. iespeeejams ka pelnia naudu

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

vienmer vajag prasīt izdruku.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Ja jau saldee - lai tik sleegaajaas! Tas kaut kaa traucee? Starppiba starp iesleegshanaas -izsleegshanaas spiedienu ljoti maza, taapeec ar sleegaajaas bez gala. Gan jau to var kaut kaa piereguleet.

Pieregulēt? Nekādīgi. Kondišu var izslēgt pārāk zems spiediens, pārāk augsts spiediens vai pārāk zema temperatūra pēc iztvaicētāja. Jebkurā no šiem trīs gadījumiem tā ir aizsardzība, un to klimats/kondiša vadības bloks izveic pēc atbilstošiem devējiem, kurus regulēt nevar nekādīgi.

gagarins Reģ.: 17.05.2014
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Ja jau saldee - lai tik sleegaajaas! Tas kaut kaa traucee? Starppiba starp iesleegshanaas -izsleegshanaas spiedienu ljoti maza, taapeec ar sleegaajaas bez gala. Gan jau to var kaut kaa piereguleet.

Pieregulēt? Nekādīgi. Kondišu var izslēgt pārāk zems spiediens, pārāk augsts spiediens vai pārāk zema temperatūra pēc iztvaicētāja. Jebkurā no šiem trīs gadījumiem tā ir aizsardzība, un to klimats/kondiša vadības bloks izveic pēc atbilstošiem devējiem, kurus regulēt nevar nekādīgi.

Kas par iztvaiceetaaju?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Redzi, kondišam nav kā žargonā pierasts - motortelpas radiators un salona radiators - bet gan ir iztvaicētājs, kurā freons iztvaiko, paņemot siltumu, un kondensators, kurā saspiestais freons atdod savu siltumu un atkal paliek šķidrs - mašīnā attiecīgi iztvaicētājs atrodas salonā un kondensators ir pieskrūvēts dzeses radiatora priekšā.

gagarins Reģ.: 17.05.2014
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Redzi, kondišam nav kā žargonā pierasts - motortelpas radiators un salona radiators - bet gan ir iztvaicētājs, kurā freons iztvaiko, paņemot siltumu, un kondensators, kurā saspiestais freons atdod savu siltumu un atkal paliek šķidrs - mašīnā attiecīgi iztvaicētājs atrodas salonā un kondensators ir pieskrūvēts dzeses radiatora priekšā.

Vai ir iespēja pārbaudīt to temperatūra pēc iztvaicētāja?

Domaaju ka tie divi servisi nevareeja kluudiities ar to spiedienu.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti