tas IR normāli
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
gagarins rakstīja: Vai ir kāda ideja kāpēc kandiškas kompresora mufta iesledzas un pec apm. 10 sekundem izsledzas, un tad apm pec 10 sekundeem iesledzas utt sleegaajaas. Saldee, bet slēgājaas ar apmēram 10 sek. intervaalu. divos servisos spečuki ar to netika galaa. Viens spečuks teica ka tas itkaa esot normāli.
Gribeetos zinaat vairaak par to.
Paldies
Būs pacani iegoņījušī gaļimuju kandiškas muftu. Koļī krutos spečukus, lai ķīlē foršo no korišiem.
Lūk, lūk - manam hundajam ,diemžēl, šogad nobeidzās kondiķis. Dilerservisā tā arī teica - kompresora mufta pagalam. Darbs ar visu muftu + atlaides= ap 300 eiro. Ko darīt ? Meklēt iespējas citos specializetos servisos? Kādi ieteikumi.
IkdienasViesis rakstīja: Lūk, lūk - manam hundajam ,diemžēl, šogad nobeidzās kondiķis. Dilerservisā tā arī teica - kompresora mufta pagalam. Darbs ar visu muftu + atlaides= ap 300 eiro. Ko darīt ? Meklēt iespējas citos specializetos servisos? Kādi ieteikumi.
nokraaso kuidaju zalju, un nodod luuznjos. par ieguuto naudu nopeerc mocekletu: ieguusi:
*kondejs nafig nau vaidziigs, taapat labi
*probkaas jaastaav nav
*iespaidu pulka vairaak
*citi mocekletisti uz celja sveicina, ja kas tehnisks atgadiisies - piestaas, paliidzees - vienvaardsakot, sajutiisies, kaa nokljuvis pagaatnee uz gadiem 30+ ar auto - sava "kasta"
*degvielu rij juutami mazaak
*dinamika juutami labaaka
*noparkot var praktiski dajebkur
nu un veel shis tas. vienvaardsakot - nedomaa - riikojies!
pamēģini pie Gvidis Valmieras ielā :http://www.gvidis.lv/?gid=22&p=nxt
Zinot ka hujdajam, lai arī jūtami sūdīgākam aparātam, bet tomēr oriģināldetaļu cenas neatpaliek no VAG detaļu cenām, 300 eiras par detaļu un darbu liekas tīri pēc sviestmaizes Pieņemot ka tur tāpat ir kaut kāds denso kompresors, nevis kāds korejiešu specbrīnums, ietaupījums remontējot kur citur būs tikai tad, ja hujdajs tāpat kā VAG ieruba sulīgas cenas detaļām.
msh rakstīja: Zinot ka hujdajam, lai arī jūtami sūdīgākam aparātam...
Nja... fascinē mani cilvēki, kas dzīvo pagātnē. Mēģināšu tevi apbēdināt, jo šobrīd salīdzinot jaunu vienādas klases Hyundai pret VW (kas no VAG grupas atbilst kvalitātes segmentam) ir ievērojami labāk nokomplektēts un nedaudz lētāks. Tajā pat laikā paši vācieši ir savu VW ierindojuši pēc kalitātes tikai 12. vietā, kamēr Hyundai ieņem godpilno 1.:www.hyundai.lv/...
Ja manas personīgās domas - tad, piemēram, tik populārajā "Golf klasē", starp trīs visnotaļ līdzvērtīgiem pretenentiem VW Golf, Hundai i30 un Škoda Rapid, apsvērtu izvēli tikai starp pēdējiem diviem, nevis VW, kura cena ir neadekvāti augsta tieši dēļ tādiem cilvēkiem, kas ir gatavi maksāt tikai par VAG vārdu, nevis reāli novērtēt auto kvalitāti.
msh tak salīdzina 2. golfu ar konkurentiem.
Viņš ir labāk nokomplektēts un pati urna maksā bik lētāk - nu un tālāk? Kā ar nemotoru klāstu, kroplo paskatu un lētās plastmasas salonu? Kaut gan sūds par to, te vispār bija runa par hujdaja remontu - man, par laimi, nav bijusi saskarsme, cilvēki, kam ņemšanās ar mašīnām ir pamatnodarbe un kam ir bijusi saskarsme, saka ka ir vienkārši čau - oriģināldetaļas - kosmoss, kas sit pušu to pašu fofāgenu, dīlera apkalpošana čau, un pašas urnas uzbūves kvalitāte tādā pat līmenī.
Bet nu tu kā mūsdienu cilvēks varētu ietiekt IkdienasViesim viņa hujdaju neremontēt - jo tak mūsdienās ir muderni tās jaunās urnas ņemt tāpēc, ka jauns, nobraukt, pamest zem preses un ņemt atkal jaunu, nakuj tur kaut ko remontēt... Bez kondiša var pabraukt? Var
P.N. Atceries cik getzam maksā jauni priekšas lukturi...
cik saprotu atbildes par jautajumu nebuus. galiigi no teemas prom
Uz kādiem apgriezieniem griežas radiatora ventilators? Ož pēc pārāk augsta spiediena sistēmā
Ja jau saldee - lai tik sleegaajaas! Tas kaut kaa traucee? Starppiba starp iesleegshanaas -izsleegshanaas spiedienu ljoti maza, taapeec ar sleegaajaas bez gala. Gan jau to var kaut kaa piereguleet.
Jautājums no kāda pieredzes, iespējams.
Mazda 5 A/c (klimats) strādā ar "gļukiem". Sākumā saldē perfekti, bet pēc laika jūtu, ka sāk pūst siltu gaisu (tātad A/c nestrādā). Vairākas reizes izslēdzot un atkal ieslēdzot kondišku, tā atkal sāk pūst aukstumu uz kādu laiku, līdz atkal siltu gaisu pēc kāda laiciņa. Kas par šaizi, kā domājat?
P.S. Auto turpinu apkopt pie dīlera no labas gribas, bez maldiem un spaida
msh rakstīja: Uz kādiem apgriezieniem griežas radiatora ventilators? Ož pēc pārāk augsta spiediena sistēmā
abi servisi pildija sistemu. teica ka var buut par mazu spiediens.cik iepldija, nezinu, neuzradija. iespeeejams ka pelnia naudu
vienmer vajag prasīt izdruku.
Chankaishi rakstīja: Ja jau saldee - lai tik sleegaajaas! Tas kaut kaa traucee? Starppiba starp iesleegshanaas -izsleegshanaas spiedienu ljoti maza, taapeec ar sleegaajaas bez gala. Gan jau to var kaut kaa piereguleet.
Pieregulēt? Nekādīgi. Kondišu var izslēgt pārāk zems spiediens, pārāk augsts spiediens vai pārāk zema temperatūra pēc iztvaicētāja. Jebkurā no šiem trīs gadījumiem tā ir aizsardzība, un to klimats/kondiša vadības bloks izveic pēc atbilstošiem devējiem, kurus regulēt nevar nekādīgi.
msh rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Ja jau saldee - lai tik sleegaajaas! Tas kaut kaa traucee? Starppiba starp iesleegshanaas -izsleegshanaas spiedienu ljoti maza, taapeec ar sleegaajaas bez gala. Gan jau to var kaut kaa piereguleet.
Pieregulēt? Nekādīgi. Kondišu var izslēgt pārāk zems spiediens, pārāk augsts spiediens vai pārāk zema temperatūra pēc iztvaicētāja. Jebkurā no šiem trīs gadījumiem tā ir aizsardzība, un to klimats/kondiša vadības bloks izveic pēc atbilstošiem devējiem, kurus regulēt nevar nekādīgi.
Kas par iztvaiceetaaju?
Redzi, kondišam nav kā žargonā pierasts - motortelpas radiators un salona radiators - bet gan ir iztvaicētājs, kurā freons iztvaiko, paņemot siltumu, un kondensators, kurā saspiestais freons atdod savu siltumu un atkal paliek šķidrs - mašīnā attiecīgi iztvaicētājs atrodas salonā un kondensators ir pieskrūvēts dzeses radiatora priekšā.
msh rakstīja: Redzi, kondišam nav kā žargonā pierasts - motortelpas radiators un salona radiators - bet gan ir iztvaicētājs, kurā freons iztvaiko, paņemot siltumu, un kondensators, kurā saspiestais freons atdod savu siltumu un atkal paliek šķidrs - mašīnā attiecīgi iztvaicētājs atrodas salonā un kondensators ir pieskrūvēts dzeses radiatora priekšā.
Vai ir iespēja pārbaudīt to temperatūra pēc iztvaicētāja?
Domaaju ka tie divi servisi nevareeja kluudiities ar to spiedienu.
kandiška
Vai ir kāda ideja kāpēc kandiškas kompresora mufta iesledzas un pec apm. 10 sekundem izsledzas, un tad apm pec 10 sekundeem iesledzas utt sleegaajaas. Saldee, bet slēgājaas ar apmēram 10 sek. intervaalu. divos servisos spečuki ar to netika galaa. Viens spečuks teica ka tas itkaa esot normāli.
Gribeetos zinaat vairaak par to.
Paldies