Variators

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Man pasvaigs avensis ar variatoru , pašlaik viss kārtībā , ekonomisks u t t

Bet paklausoties citu teikto saprotu nav ilgmūžigs .(100-150 k km )Visvairāk cilvēki cepas par multitroniku audi izpildījumā . Par tojotas variatoriem forumos neko nēesmu manījis , vai tas nozīmētu tojotas variatora uzticamību vai vienkārši daudz mazāk izplatīts . Vai lētāk remontējas ...cits

 
TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

un cik ilgi taisies braukt? Tevi satrauc notikumi pēc 150kkm?

Un tas nau VAGu sūūc , tā kā nau ko ķert kreņķi

Varātoriem nepatīkot ilgstoša maukšana max. ātrumā . Man ,ar Jūku gadijās ~ 100km ar pedāli grīdā ''gonki mašini'' režīmā ,izkāpjot no auto bij bišķi svilumsmacenieks bet nekādu jūtamu seku . Citādi ikdienā ar viņu arī netiek ''sēņots'' , nu jau 41kkm un nekādu sliktuma pazīmju nau .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Cik ilgi . Laikam pirms garantijas beigām šķirties .

Vienkārši atbilstoša info varētu šo lēmumu stiprināt . Jo ar ravu krietni pabraucu jau pēcgarantijas , lai gan sākumā bija doma tikkai līdz garantijai .

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tātad, esmu viens no tiem "laimīgajiem", kuri uz savas ādas (maka) izjuta visu ziedu buķeti - MULTITRONIC nelaimes.

Pēc kā nosolījos sev AUDI brīnumdarbu nekad, nekad vairs.

Bet, remontējot to sasodīto kārbu kārtējo reizi, servisa vīri uzreiz teica, lai pērkot taču japāni, kuriem automāti nelūstot vispār un esot teju mūžīgi ;) Tas tā, viela pārdomām.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 1 Atbildēt

kārbu kārtējo reizi, servisa vīri uzreiz teica, lai pērkot taču japāni, kuriem automāti nelūstot vispār un esot teju mūžīgi ;) Tas tā, viela pārdomām.

.....

Vai servisa vīri domāja japāņu variatoru ?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Vispār - kontekstā. Sacīja, ka ļooti uzticamas kārbas pretēji vācu brīnumdarbiem...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vispār jau jautājums ir diskutabls. Man skandimotora servisnieki "pa blatu" klusi pastāstīja, ka ar JUKE CVK kārbām jau garantijas laikā esot problēmas. To NAV daudz, bet ir. Kāds ir to max.resurss, neviens īsti pat nezin. Vismaz ar auģiku "multitronicu" 200 000km izvilcis ir retais. Kādeeiz 80-tajos gados tās kārbas bija arī 300-tās sērijas volviķiem. Toreiz ar tām arī bija daudz problēmu.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 1 Atbildēt

Vispār jau jautājums ir diskutabls. Man skandimotora servisnieki "pa blatu" klusi pastāstīja, ka ar JUKE CVK kārbām jau garantijas laikā esot problēmas. To NAV daudz, bet ir. Kāds ir to max.resurss, neviens īsti pat nezin. Vismaz ar auģiku "multitronicu" 200 000km izvilcis ir retais. Kādeeiz 80-tajos gados tās kārbas bija arī 300-tās sērijas volviķiem. Toreiz ar tām arī bija daudz problēmu.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

JUKE jau tirgū 4 gadi . Teorētiski ja tā kārba būtu tendēta uz brukšanu it kā vajadzētu jau dzirdēt

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

"To nav daudz, bet ir"... vispār jau tā var pateikt uz gandrīz jebkuru jebkuras automašīnas mezglu... Tad ta atklājums pa kluso

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Un jā, Skandi čaļi pa kluso pasaka, a ikdienas viesis publiski šos nostučī... varēji vēl pateikt, kurš konkrēti čalis pateica...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
2 0 Atbildēt

IkdienasViesis

Kādeeiz 80-tajos gados tās kārbas bija arī 300-tās sērijas volviķiem. Toreiz ar tām arī bija daudz problēmu.

=================

Paga, paga, 300-sērijas Volvo tak bija tā Variomatic transmisija aizmugurē, ar divām ķīļsiksnām un ar visām problēmām, kas no tādas konstrukcijas izrietēja ... Ar

šodienas CVT transmisijām pamaz sakara, vismaz

konstruktīvi.Bet tā šodien neviens īpaši nekliedz uz tiem

CVT, vismaz japāņu JATCO un AISIN ražotajām...

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Paldies izlasīju . Tojotai AISIN . Plaš klientu loks

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Nu bet Skandi tokš pačukstēja.... ak vaj šausmas kādas konulaidara :O:O:O

Viens LV autoritatīvs autospecs uz jautājumu kur pirkt Jūku ,Skandi neieteica.....

Savukārt man NORDĒ,acīs skatoties , ''pa bratski'' pačukstēja ka 5gadi 150kkm ''pagarināto'' garantiju Jūkam nax nevajaga - tā kā dārgais vecbiedr' IV neķer kreņķi

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu, ja tu gribi ieriebt tam, kurš tev "pa bratski" to pateica, tad uz priekšu...

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

V'ardu uzv'ardu gribi zināt ?

P.S. D.B.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu sk., tas daudz ko maina... bet, nu, ideju saprati, vai ne? Nav tomēr labs tonis publiski stāstīt to, ko kāds pa draugam iesaka, ja tas ir pret viņa darba vietas politiku...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Bet tagad paskatāmies no citas puses.

Visi zin par VAG slaveno 2.5 TDi V6 - tik un tā tos pērk, salabo, brauc atkal.

Tas pats par bēdīgi slaveno AUDI MULTITRONIC variatoru - pilna reklāma ar tādiem auto gan pie mums, gan Vācijā utt. Cilvēki pērk un brauc par spīti reālai citu lietotāju pieredzei u.tml.

Tādu piemēru var minēt laikam jau padaudz. Vai vērts uztraukties par svaigu auto, kam variators - manuprāt, absolūti nē! Brauc mierīgi

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

7pakakapju DSG ar neesot ūgu maize :O

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

mašīnas ražo max 10 gadiem. Nu, vismaz 1 mezgls ir ierēķināts, lai pēc 10 gadiem būtu vai nu jānoliek megakāposts servisos, vai nu lai pirktu jaunu auto.

Ja mašīna uzticamāka tehniski (japāņi, korejieši) tad vismaz dizains ir uztaisīts tā, lai jau pēc 6 gadi tas pepelacs riebjas dizainiski, un gribas jaunu.

Ar hibrīdiem un elektro tas pats. Degvielu tērē mazāk, bet summā savas dārdzības dēļ sava mūža laikā tas izmaksā lietošanā tik pat cik benzīnnieks.

Manas pārdomas pēc 2008. gada forda dīzeļa izbeigšanās kaut kur pie Venēcijas, ar sekojošu evakuatora un lidmašīnas biļešu izmaksu segšanas:

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 1 Atbildēt

Savulaik man viens tojotas centra iečukstēja lai d4d pie 150 k pārdodu . Un čukstētājam bija taisnība .

Šogad čukstētājs teica , vēl nevajag ņemt mazo tojotas 2,o d , jāgaida kad dīzels būs no BMW . Bbija ziņa par tojotas sadarbību( aizņemšanos ) ar bmw , tieši mazo ( līdz 2.0 )dīzeļmotoru jomā www.autoexpress.co.uk/toyota/verso/84754/toyota-verso-powered-bmw-diesel-engine

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

rudens68

Paldies izlasīju . Tojotai AISIN . Plaš klientu loks

==================

Nujā, pa lielam JATCO pieder Nissan, Aisin savukārt ir

Toyota kantoris. Tas gan viņiem netraucē piegādāt tās

ātrumkārbas pa labi un pa kreisi visai pasaulei :-)Man

savulaik uz Volvo 240 klasikas bija Aisin AW automāts

ar "overdraivu" - darbojās nevainojami līdz pārdošanas

brīdim, 275 000 km ...Kvalitatīvs kantoris. Bet tie bija

"vecie laiki", pieļauju, ka tās CVT pārnesumkārbas var

tādus nobraukumus nesasniegt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti