Nezinu, man kaut kā sirdsmiers un apziņa, ka nebūs pēkšņi un negaidīti izdevumi, atsver dārgākās apkopes. Drīz man būs otrā (apkopju intervāls 15 000 km), bet nav nekādu plānu nedzīt pie oficiālā dīlera. Tieši sirdsmiers bija viens no svarīgākajiem argumentiem par labu jaunai mašinai.
Es nezinu, cik ilgi plāno mašīnu paturēt, bet noteikti būs vieglāk pārdot un varēsi dabūt augstāku cenu, ja būsi apkopies pie oficiālā dīlera. Iespējams, ka tā arī varēsi "atgūt" apkopēs izgrūzto naudu.
Garantija
Pārdomas. 2013.gada decembrī tika iegādāts jauns OPEL auto no salona. Tūliņ pienāks kārta pirmajai tehniskajai apkopei. Nevaru izlemt ko īsti darīt - aizmirst par garantiju un nemaksāt dīlerim astronomiskās summas par apkopi, vai tomēr šķirties 200Eur un gadu braukt ar domu - ja kas dīleris saremontēs. Šaubu iemesli - benzīna motoram uzlikta gāzes iekārta, protams atbilstoša, ar garantiju utt. No autorizētā servisa saņēmu info ka itkā tas uz garantiju iespaidu neatstāj, bet tomēr uz daļām kur iejaucās gāzes licēji garantija neattiecas. Principā sapratu, ka garantija man jau neattiecas uz motoru un iešprici, pieļauju ka arī uz vēl kaut ko. Papildus - nomainīju eļļu un filtru uz 15000, tagad 19000, autorizētais serviss to visdrīzāk neatzīs(grāmatiņā ir atzīme ka mainīts + zīmogs). Sekojoši apkopē lai saglabātos garantija mainīs jaunu eļļu.
OPEL dod 2 gadu pilnu garantiju un trešajā sākas dalītā. Tagad nevaru izšķirties vai ir vērts tērēt vai nē, jo it kā iebraukāts ir, nekas nav nācis ārā un pat ja kāda bukse izlīdīs, tad tās nomaiņa nebūs tik vērta lai pārmaksāt par apkopēm.
Tiešs jautājums - vai kāds ir jaunai mašīnai atteicies no garantijas un plānotās apkopes veicis pats, kāda jūsu pieredze?
Komentāri par tēmu - nopirki jaunu tad maksā ragā nederēs, principa pēc negribu par eļļas maiņu autorizētajā maksāt 80Eur, ja citā oficiālā servī to dara par 45.