Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Garantija

Danimars Reģ.: 19.08.2002

Pārdomas. 2013.gada decembrī tika iegādāts jauns OPEL auto no salona. Tūliņ pienāks kārta pirmajai tehniskajai apkopei. Nevaru izlemt ko īsti darīt - aizmirst par garantiju un nemaksāt dīlerim astronomiskās summas par apkopi, vai tomēr šķirties 200Eur un gadu braukt ar domu - ja kas dīleris saremontēs. Šaubu iemesli - benzīna motoram uzlikta gāzes iekārta, protams atbilstoša, ar garantiju utt. No autorizētā servisa saņēmu info ka itkā tas uz garantiju iespaidu neatstāj, bet tomēr uz daļām kur iejaucās gāzes licēji garantija neattiecas. Principā sapratu, ka garantija man jau neattiecas uz motoru un iešprici, pieļauju ka arī uz vēl kaut ko. Papildus - nomainīju eļļu un filtru uz 15000, tagad 19000, autorizētais serviss to visdrīzāk neatzīs(grāmatiņā ir atzīme ka mainīts + zīmogs). Sekojoši apkopē lai saglabātos garantija mainīs jaunu eļļu.

OPEL dod 2 gadu pilnu garantiju un trešajā sākas dalītā. Tagad nevaru izšķirties vai ir vērts tērēt vai nē, jo it kā iebraukāts ir, nekas nav nācis ārā un pat ja kāda bukse izlīdīs, tad tās nomaiņa nebūs tik vērta lai pārmaksāt par apkopēm.

Tiešs jautājums - vai kāds ir jaunai mašīnai atteicies no garantijas un plānotās apkopes veicis pats, kāda jūsu pieredze?

Komentāri par tēmu - nopirki jaunu tad maksā ragā nederēs, principa pēc negribu par eļļas maiņu autorizētajā maksāt 80Eur, ja citā oficiālā servī to dara par 45.

 
AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Nezinu, man kaut kā sirdsmiers un apziņa, ka nebūs pēkšņi un negaidīti izdevumi, atsver dārgākās apkopes. Drīz man būs otrā (apkopju intervāls 15 000 km), bet nav nekādu plānu nedzīt pie oficiālā dīlera. Tieši sirdsmiers bija viens no svarīgākajiem argumentiem par labu jaunai mašinai.

Es nezinu, cik ilgi plāno mašīnu paturēt, bet noteikti būs vieglāk pārdot un varēsi dabūt augstāku cenu, ja būsi apkopies pie oficiālā dīlera. Iespējams, ka tā arī varēsi "atgūt" apkopēs izgrūzto naudu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Es gan Opel-Merivai visas trīspadsmit apkopes esmu gājis pie dīlera.

nordic Reģ.: 12.04.2002
0 0 Atbildēt

Ja gribi ieekonomēt naudiņu, vari pie dīlera neapkalpot, nekas tam opelim nenotiks. Ja izdomāsi pēc 3 gadiem to pārdot, izredzes to izdarīt ātri, būs sarukušas. Agrāk, kad pirku mazlietotās mašīnas, pirmais ko skatījos bija dīlera serviss.

Tas ir "must have Nr.1". Ja jāskaita 200eiro gada apkopei, tad nav saprotama auto iegādes nepieciešamība, būtu braucis ar tramvaju.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

nordic rakstīja: Ja gribi ieekonomēt naudiņu, vari pie dīlera neapkalpot, nekas tam opelim nenotiks. Ja izdomāsi pēc 3 gadiem to pārdot, izredzes to izdarīt ātri, būs sarukušas. Agrāk, kad pirku mazlietotās mašīnas, pirmais ko skatījos bija dīlera serviss.

Tas ir "must have Nr.1". Ja jāskaita 200eiro gada apkopei, tad nav saprotama auto iegādes nepieciešamība, būtu braucis ar tramvaju.

Nordic, nu nav jāskaita 200Eur, bet man žaba dušī tos atdot ne par ko - salona supertelpu uzturēšanai, 10 apkalpotāju algām utt. Starp citu - tramvaja mazpilsētās nav...

Un jauns autiņš tika ņemts, jo apnika krāmēties ar lietotiem.

Starp citu, jauno opel īpašnieki padalieties ar remontiem garantijas laikā, salona personāla attieksmi, izmaksām, ja tādas bija?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ļoti saistoša lasāmviela šīs tēmas sakarā ;)

www.kp.gov.lv/lv/aktualitates/316-kp-par-aizliegtu-vienosanos-soda-as-kia-auto

P.S. Bet savam ģimenes auto tik un tā turpinām apkopes pie dīlera, tikai labās gribas vadīti.

BB Reģ.: 20.08.2003
0 0 Atbildēt

Principā ES noteikumi atļauj remontēt jebkurā atbilstošā servisā, ne tikai pie dīlera, bet laikam jābūt kādai sertifikācijai. Cik zinu lielie LV servisu tīkli drīkst veikt apkopes un tas garantiju neietekmē, bet paroc dziļāk. Ir servisi kas to piedāvā, cenas būs drusku zemāk kā pie dīlera.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Rajonos ir servisi ar kuriem dīlers sadarbojas . Piemēram Jelgavā Autofans var veikt toyota apkopes . Un ir lētāk .

Nezinu kā autora apdzīvotā vietā ar tiem dīlera akceptētiem servisiem .

Bet jāpievienojas tiem ,kuri pada neizpratni par iespējamo 200 naudiņu ieekonēšanu gada laikā atsakoties no dīlera .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Pie tēmas . Reizēm garantijas apkope var neplānoti sarežģīties , vismaz man .

Piemēra, gāzes iekārtas garantijas apkope ir tikai nepāra darba dienās un līdz 17 oo , lai gan dīler servis līdz 19 oo un arī sestdienās . Protams vairumam nav problēmas dotajos laikos ierakstīties . Bet man atrašanās Rīgā darba dēļ ir otardienas , reizumis ceturdienas . Nesanāk apvienot , jābaruc speciāli uz Rīgu .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Danimars

Starp citu - tramvaja mazpilsētās nav...

.............

Cik km Tev jābrauc pie dīlera ? Nokļūšas izmaksas/laiks ... varētu būt papildus arguments Tavai vēlmei nekopties pie dīlera .

Piemēram draugi no Liepājas ņēma jaunu auto no pilsētā esošā dīlera , tieši viegli pieejamo apkopju dēļ .

nordic Reģ.: 12.04.2002
0 0 Atbildēt

Pēc mēneša insigniai 4 gadi. Garantijas laikā tikai priekšējo sēdekļu apsildes elementi. Tā problēma, cik sapratu no forumiem, bija katrai otrajai mašīnai. Neskatoties uz to ar vienas reizes apmeklējumu atrisināt neizdevās, bija jāsaskaņo u.t.t., tas tā akmentiņš amserv dārzā. Pie 55tūkst pr.bremžu uzlikas. Lampiņas nekādas nav mainītas, elektronikas gļuki nav manīti. Trīs regulārās gada apkopes amserva. Pirmā, trešā apkope 200eiro, otrā apkope bija 300eiro amservā. Dīlers ir ok, bet sievas hondai piemēram

pēc katras apkopes arī dzinējs spīd un laistās, sīkums, bet patīkams.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Danimars

Šaubu iemesli - benzīna motoram uzlikta gāzes iekārta, protams atbilstoša, ar garantiju utt. No autorizētā servisa saņēmu info ka itkā tas uz garantiju iespaidu neatstāj, bet tomēr uz daļām kur iejaucās gāzes licēji garantija neattiecas.

................

Sāku komentēt pavirši izlasot Tavu tekstu . Te der palasīt ko saka riga taxi šefs gan forumieši .......Nomiks Par Muižnieka teikto varu pastāstīt daudz precīzāk.

Jau iepriekš biju rakstījis, ka mans sencis strādā RTP. Arī viņš bija viens no "laimīgajiem", kurš pirms pāris gadiem no dīzeļS-Max tika pārsēdināts LPG S-Max.

2 gadu laikā senča S-Max tika nomainīti 4 (!!!) katalizatori. Pa garantiju, protams. Un tas nebija tikai viņa mašīnai, bet gandrīz visām.

Iespējams, ka pie vainas bija arī tas, ka konkrētie S-Max (atškirībā no Baltic Taxi rīcībā esošajiem) ir ar E85 benzīnu darbināmi. Tam komplektā nāca Autonams uzliktās gāzes iekārtas. Tā kā Autonams pamatbizness nekad nav bijis LPG iekārtu uzstādīšana, tad LPG iekārtu uzstādīšanas kvalitāte un iekārtu apkalpošana to arī pierādīja, ka nevar āzi likt par dārznieku. Autonams nevienā brīdī negrasījās (negribēja? nemācēja?) noskaidrot iemeslus, kāpēc katalizatoriem bija kirdik ik pa 30-40 t.km.

Problēma, manuprāt, nevis pašā gāzes kvalitātē (ar tādu pašu gāzi braukā vai pusLatvija), bet gan iekārtas regulēšanā. Ir "jāapmāna" kompis ar citu sadegšanas temperatūru, piemēram.

Tagad sencis atkal pārgāja uz jaunu dīzeļS-Max un atkal ir laimīgs

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Es ''apkopes'' , taisu pie dīleriem ,tādejādi nodrošinot smuku servisa grāmatiņu un ''sirCmieru'' nākamajam lietotjam

Negarantijas remontus -vadoties no apstākļiem ko vajag mainīt/činīt. Ne vienmēr ''vasjas garāžai'' ir ekonomiskais pamatojums .

Ietektu apkopes veikt pie dīlera arī dēļ visādiem ražotāju ''apgreidiem'' un atsaukumiem, protams ja tie 200eur nau ''nazis tirzā''

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tieši tāpat domāju. Pirku auto mazlietotu LV, turpinu vest pie dīlera arī pēc garantijas beigām, veidojas caurspīdīga vēsture utt. Apšaubu lietderību "lētākiem" servisiem.

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

īsti nesapratu nafigam uz 15K negāji pie dīlera uz apkopi? lai ietaupītu 50 eiro, tagad samaksāsi 200, malacīc!

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

par to jau ir tas stāsts, iedrāztie ~ 50eur nau tā vērti

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

seaman rakstīja: īsti nesapratu nafigam uz 15K negāji pie dīlera uz apkopi? lai ietaupītu 50 eiro, tagad samaksāsi 200, malacīc!

Nebija doma taupīt, mēģināju pieteikties, bet tiem tāda rinda... Nu esot Rīgā pa Ulmaņa braucot redzu reklāma - opel auto eļļas maiņa 45Eur. Iebraucu un nomainīju. Ai, palasot uzbraucienus par nazi tirsā būs vien jābrauc un jāpiķo amserviem par sirdsmieru...

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

rudens68 - es uz gāzes braucu kopš 2007. Pavisam trīs auto. Ar katalizatoriem problēmu nebija un vispār neko sliktu nevaru teikt. Uz passata pat 210TK ar divām apkopēm. Jāliek gāze pareizajos kantoros - pirmo iekārtu liku pie cilvēka Kauņā, viņam rinda mēnesi uz priekšu. Nākamās Rīgā, pie džeka, kas stažējies Kauņā pie tā pirmā . Par takšiem dzirdēju - autonams man būtu pēdējā vieta kur likt gāzi, kaut gan tie ir sertificēti un autosaloni viņus atzīst, bet kvalitātes nav nekādas - ne iekārtām ne darbam. Nevienu nereklamēju un nenomelnoju.

Arī jauno Opel uzreiz aprīkoju ar gāzi. Plānots bija lielāks nobraukums, mainījās apstākļi - nobraukums 20000 gadā, būtu zinājis iespējams ņemtu jaunu dīzelīti.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Varēji jau padalīties ar Kauņas spečuka kontaktiem ;)

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Danimars

Jaunos mazos ,jaudīgos , modernos benzīnieksus neapgāzē pat amservs .

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu Danimars. No LPG nav jābaidās, vienkārši iekārta jāuzstāda pie tiem, kam ir liela pieredze un labas atsauksmes. Autonamu pie tādiem kantoriem diemžēl nevar pieskaitīt.

Runājot par tēmu pēc būtības. Garantijas laikā es tomēr ieteiktu veikt apkopes dīlerservisā. Nezinu, kā ir Opel, bet Honda un Toyota/Lexus klienta lojalitāte apkopju veikšanā nospēlē būtisku lomu gadījumā, ja pat pēc garantijas laika beigām ir kaut kas salūzis. Bieži nomaina to kā garantijas gadījumu. Manam CR-V tā bija, piemēram, ar kondiconieri. Noklājās 2 gadus pēc garantijas termiņa beigām, bet nomainīja šķiet, ka kondiškas sajūgu, pilnīgi pa frei. Tāpat aftermarketā mašīnas cenu būtiski ietekmē apstāklis, ka apkopes veiktas pie dīlera.

Es saviem auto arī pēc garantijas beigām veicu apkopes pie dīlera, vienīgi visas detaļas (filtri, bremžu diski, uzlikas utt.) iepriekš nopērku daudz lētāk, piemēram, Ape Motors (no kurienes tas pats Nippons par to pašu cenu arī iepērk, bet pēc tam pārdod klientam ar ne mazāk kā 200% uzcenojumu), un servisā veic tikai pašu darbu. Un attiecīgi samaksa par darbu ir tikai nedaudz augstāka kā citā normālā servisā, kur tiek maksāti visi nodokļi un kur ir atbilstoša darba kvalitāte.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

nomiks

No LPG nav jābaidās, vienkārši iekārta jāuzstāda pie tiem, kam ir liela pieredze un labas atsauksmes. Autonamu pie tādiem kantoriem diemžēl nevar pieskaitīt.

.......

Intresanti būtu uzzināt vai to pašu s max motoru citiem gāzes kantoriem izdodas apgāzēt bez problēmām .?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Kantorī, kurā es liku LPG, čaļi uzreiz pateica, kur ir problēma, piedāvāja RTP vienai mašīnai (manam sencim) to novērst pilnīgi par velti un tad, ja redzēs, ka ir rezultāts, tad pārējējiem takšiem to pašu varētu izdarīt par $. RTP atteicās, jo esot akmenī iekalts līgums (lasīt - tuvas un draudīgas attiecības) ar Baltic Motors un Autonams.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Danimars

Jaunos mazos ,jaudīgos , modernos benzīnieksus neapgāzē pat amservs .

Taisnība, bet LVA neviens dīleris "neapgāzē", vai nu tirgo ar jau uzstādītām kā piem. Dacia, vai liek šeit gāzes kantoros kā fordiņus.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Varēji jau padalīties ar Kauņas spečuka kontaktiem ;)

Kauņas kontaktu man nav, bet ir Rīgā čalis kas stažējies tur, nu liek iekārtas šeit. Ja parādās kaut kādi izaicinājumi, pēdējais cik atceros bija Hummer 2 vai 3 aprīkošana, tad konsultējas ar Kauņas spečukiem! Kontaktus šeit publiski nelikšu, sanāks reklāma. Var kaut kā diskrētāk.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

nomiks

Kurā kantorī liki LPG

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

autogaze.lv

SIA "Auto Gāze", A. Deglava ielā 60, LV-1035

Cerams, ka neizbanos par nesaskaņotu reklāmu

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Danimars

Iepriekš neprecīzi izteicos par tiem turbinētajiem modernajiem . Zinu ,ka dīlers neliek . Tas pats amservs visām tojotām ar " vienkāršajiem" motoriem ļauj likt .

Tomēr peugotā esošjam 1,6 THP neļauj likt , jo jau citas "paaudzes" motors .

Kāds Tev motors ?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Kā Jums šķiet - vai man Škodai Fabijai 1,2 HTP pēc garantijas laika beigšanās 2015.gada septembrī ir vērts likt gāzes iekārtu?

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Danimars

Iepriekš neprecīzi izteicos par tiem turbinētajiem modernajiem . Zinu ,ka dīlers neliek . Tas pats amservs visām tojotām ar " vienkāršajiem" motoriem ļauj likt .

Tomēr peugotā esošjam 1,6 THP neļauj likt , jo jau citas "paaudzes" motors .

Kāds Tev motors ?

rudens, man 1.6 85kW, vecā "H" astra.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Mierīgi, ja ir tāda vēlme.

Darbā kolēģis ir gazificējis 1998 gada Astru ar 1.6 8V, monošprice. Pie viņa nobraukumiem atmaksājās tas seks.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti