Sveiki, iAuto.lv lasītāji! Kādas ir jūsu domas par Krievijas autobūvi? Vai piekrītat apgalvojumam, ka gandrīz visās Krievijā ražotās automašīnu markās ,ir novērojamas citu valstu ražoto automašīnu dizaina iezīmes.
Ko domājat par Krievijā ražotu auto drošību un tehnisko uzticamību? Paldies!
Es teiktu tā, ka visās Krievijā ražotajās INOMARKĀS ir vērojamas Krievijā ražoto TĒVIJAS auto dizaina un kvalitātes iezīmes. Starpība ir tajā, ka Krievijā ražoto Tēvijas auto price/performance joprojām ir lābāka par Krievijā ražoto INOMARKU price/performance.
Bija te viens pasākums jaunajiem Lada auto, intereses pēc gribēju aiziet, bet nesanāca. Gribot Latvijā pārdot vairāk auto. Pagaidām viss apjoms ejot reeksportā
Tēvam bija zaporožecs. Šķūnī bija vinča, lai izceltu motoru, kas katru gadu vismaz reizi bija jāpārlasa, par sīkumiem pat nerunājot. Tā nu viņš 10 gadus ar to vraku mocījās. Tagad cilvēks 10 gadus brauc ar friču autobūves ne tuvu ne glaunāko auto un nekādas vainas.
Šādu cilvēku ir daudz - visa vecākā paaudze, kas mocījušies ar tiem šrotiem. Lai viņi pirktu krievu auto - domāju, ka tik daudz prāta viņiem pietiks gan, lai atturētos. Paskatoties internetā atrodamo materiālu, var redzēt, ka paši krievi smej par saražotajiem sūdiem. Tas tiešām ir nožēlojami - milzīga valsts, bet nespēj saražot pat auto, ar ko prezidents varētu nobraukt tos dažus tūkstošus kilometru. Ja nemaldos, Putina 3k km izbraucienā noklājās 3 Ladas Kaļinas (pie tam šaubos, ka viņš brauca ar uz dullo izvēlētu auto). Viss pavadošais sastāvs brauca ar glauniem ārzemju auto. Kāpēc tā?
Cik desmitus tūkstošu šis gadā nobrauca, ja reizi gadā bija jāpārlasa? Ir dzirdēts ka zaparam bija specifiskas problēmas ar pusasīm, bet nevis motoru, tā ka tas vairāk ož pēc roku leņķa un paviršības. Kvalitāte, protams, padomju kastēm bija tāda, nekāda, bet, ja neskaita atsevišķu mezglu līkas konstrukcijas, pamatā tās bija problēmas, kas sāmumā bija jāuzvar - mans vectētiņš, 1981. gadā nopircis jaunu trešo žiķeli, no sākuma cīnījās ar eļļas ēšanu, līdz tas tika uzvarēts, un tālāk bija normāla un uzticama mašīna, ar kuru 27 gadu laikā tika 250 štukas nobrauktas.
Priekš tāda šrota diezgan daudz - desmit gados nobrauca 160 tūkstošus. Tad, ja nemaldos, pārlūza kloķvārpsta un šis varenais auto vairs celts netika, jo bija citi laiki un tā vietā ienācās nojāts 2. golfs, kas pēc zapiņa likās pilnīgs kosmoss.
Vai tiešām liekas, ka tik slikta kvalitāte PSRS auto ir kas dīvains? Toreiz taču visi veči pa garāžām skrūvējās un ne jau tāpēc, ka nebija ko darīt. Kā tauta smēja, tādi auto tika ražoti, lai veči vakaros skrūvētu, nevis plītētu (tiesa, garāžas variants neizslēdza abu iepriekšminēto apvienošanu).
Ne velti tika pat lietots termins, kas nozīmēja jauna auto pārlasīšanu (mūsdienās kas neiedomājams), jo pēc nostāstiem kādus brīnumus vien nav atraduši - motorus bez eļļas u.tml. Tur kvalitāti gaidīt pilnīgi neiespējami.
Nu un karsa, saprotams, tas auto arī nejēgā. Tad tika likts tas pakaļējais gaisa savācējs, kas amizantajam auto izskatam uzlika vēl treknāku punktu.
Zaporozheciem lielaakaa probleema bija dzeseeshana - iipashi eljljas, liidz ar to shaales kaput, arii virzulju gredzeni. Par zhiguljiem - bija 1984. gadaa pirkts jauns zhigulis, peec 10 gadiem paardevu par 1500 dolaariem Rumbulaa pusstundas laikaa. Bija laba mashiina, varbuut taapeec, ka neklausiijos visaadu autoguru padomiem. Pa kaadiem tik neceljiem netika braukts! Protams - visa braukshanas bauda aizmirsaas, kad paarseedos uz 10gadiigu BMW. Tagadeejaa? Nezinu, shkjiet, ka izmisiigi censhaas izdziivot, koleegjim radi Krievijas dienvidos - spiitiigi turaas pie seedeeshanas bedree zem mashiinas Bet taadu laikam dikti maz. Lai gan - saprast var, ievestajiem autinjiem milzu muitas nodoklis.
Krievijas autobūve, jūsu domas?
Sveiki, iAuto.lv lasītāji! Kādas ir jūsu domas par Krievijas autobūvi? Vai piekrītat apgalvojumam, ka gandrīz visās Krievijā ražotās automašīnu markās ,ir novērojamas citu valstu ražoto automašīnu dizaina iezīmes.
Ko domājat par Krievijā ražotu auto drošību un tehnisko uzticamību? Paldies!