Nezinu, vai 5 min.ir ilgs laiks.
Tur tiek remontēts krustojums aiz Statoil DUS.
Ne turp, ne atpakaļ ilgi nenācās gaidīt.
Nezinu, vai 5 min.ir ilgs laiks.
Tur tiek remontēts krustojums aiz Statoil DUS.
Ne turp, ne atpakaļ ilgi nenācās gaidīt.
Nu tur gan nav nekādu problēmu!
Vernons rakstīja: Nu tur gan nav nekādu problēmu!
Ar SETRU kam saspiestas bremzes protams problēmu nekur nav. Nesen atkal redzēju kārtējo NORsEKtAS autobusu, kurš mauca uz 100km/h (pēc GPS) ignorējot, ka pēc kosmosa likumiem autobusi tik ātri braukt nesašķīstot gabalos nevar pabraukt.
Izskatās, ka arī Tu esi kārtējais jampampiņš kuram nav nekāda sajēga auto uzbūvē un Tu, kā "tirgus bāba" atkārto Pētera Lāča pieņēmumus, akli ticot ka tā būs patiesība.
Atradīsi kaut vienu SETRU, kurai ir Tevis pieminētā lieta, tiešām noņemšu cepuri Tavā priekšā! Un Tevi tas tik šausmīgi traucēja 100 km/h, ka nespēji viņu apdzīt! Tagad par Tevi smiesies visi, kad nespēj apdzīt autobusu!
Ventspils un Liepājas šosejās Nordeka mēdz braukt arī ar 110. Jautājums jau nav par ātrumu bet par ko citu - vai Vernons tiešām tic, ka tiem autobusiem ir viņa iedomātie ierobežotāji un viņu pašu čakarē viņa šoferi, jeb tomēr viņš te klaji muld mums par godu.
Ātrākais, no kalna lejā, varētu kāds ieskrieties 104 km/h, bet tad ieslēdzas retarders vai intarders, kas nu kuram un sabremzē līdz 100 km/h. Autobusiem visiem ātrums ierobežots 100 km/h un kalibrāciju tahogrāfam neveic ar nobrauktām riepām. Iespējamā kļūda + - 1km/h! Iespējamā čakarēšana, kā kāds domā, nav iespējama. Autobusa vadītāji nepiedalās autobusa remontā un apkopē. Visām "fīčām" galā stāv plombe. Visiem autobusiem ir vēl izsekošanas ierīce, kas nav atkarīga no tahogrāfa.
Ja ticēt "youtube" filmētam un komentāram, tad autobuss mēdz "skriet" arī 150 km/h! + - 100 km/h tāds nieks vien ir.
Braucu sestdien. Abos virzienos. Tajā Statoilā uz ateju un hotdogiem jāgaida ilgāk nekā uz tā ceļa.
Paņeveža, aktuālais ceļu remonts
Labrīt autodraugi,
rītdien jādodas komandējumā uz Eiropas pusi ar auto cauri Lietuvai un kolēģis ieminējās , ka esot ilga stāvēšana iespējama pirms Paņevežas apvedceļa.
Varbūt kāds ir braucis nesen garām un varētu apskaidrot cik nopietns tas remonts?
Vai būtu vērts ņemt Jelgavas/Šauļu virzienu līdz A1 autobānim uzreiz?