Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Opel Astra 2016 tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunā Opel Astra 2016, kāda pieredze?

 
GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
18 0 Atbildēt

Opel Astra 2016

VWfans Reģ.: 21.02.2004
21 0 Atbildēt

Opel-Astra ir auto, kurš Rudens Mediju testa braucienā man vidēji labi patika. Manuprāt, auto bez trūkumiem. Mašīna ir būtiski augusi izmēros salīdzinājumā ar tām paaudzēm, kas bija līdz 2010.gadam, un tagad universāla veidolā sniedz tikpat daudz labuma kā senāk sniedza augstāku klašu auto, piemēram, Volkswagen-Passat B5. Labprāt nopirktu Astru Sports Tourer ar 1,4 litru bez-turbīnas benzīna motoru, iekļaujoties 16 tūkst.EUR budžetā.

Abavnieks Reģ.: 05.09.2016
25 2 Atbildēt

Jau gandrīz 2 mēnešus braucu ar Astra Sports Tourer 1,6TD A/T, nobraukti 5500km, vid. patēriņš 4,6l/100km. Opelis vinnēja manā konkursā, kurā tika izskatīti MB C kl., BMW 3kl., Audi A4, Volvo V60, Škoda Octavia, Toyota Auris un Avensis, kā arī daži Peugeot un Kia modeļi, bet tie jau bija atšķirīgi gabarītos. Kā alternatīva manai izvēlei bija miniveni, bet visi ražotāji (izņemot Toyota) par tiem prasa krietni vairāk (3-5 tūkstoši Eiro) kā par izmēros un aprikojumā līdzīgiem vagoniem.

Esošā auto cena ar visām atlaidēm 25 tūkstoši eiro.

Kādēļ izvēlējos Opel? Neviens no augstākminēto auto ražotājiem neko būtiski atšķirīgu aprīkojuma vai tehnisko parametru ziņā piedāvāt nevarēja! Piemēram, tikai dažos modeļos varēja pasūtīt pilnu LED lampu komplektu, bet saliekot visas cenas kopā sanāca, ka MB un BMW ir par 15 tūkstošiem, Audi un Volvo par 10 tūkstošiem dārgāki kā Opel!

Pārejie cenā kaut kur līdzvērtīgi, bet aprīkojumā krietni atpalika. Neuzskatu, ka tikai par brendu ir vērts 10-15 tūkstošus maksāt vairāk, arī to dizains nav tik būtiski labāks. Par ieekonomēto naudu nopirku sievai mazu auto!

Kādi iespaidi? Ietilpīgs, ērts, dinamisks auto. Kluss uz laba ceļa, bet garākā ceļā uz ielāpiem bagāta asfalta pie max. ātrumiem ceļa troksnis kļūst uzkrītošs, tad vai nu jāpagriež skaļāk radio, jeb 10km/h jānomet. Vēlētos salonā vairāk glabātuves sīkumiem, kaut vai zem priekšējiem sēdekļiem. Nav ari kabatas, kur varētu iebāzt dzērienu pudeli lielāku par litru! Latvijā (un laikam visā Baltijā) nestrādā dažas jaunākās elektronikas fīčas, kuras dileri tikai sola ka tūlīt būs: OnStar un SOS palīdziba; problēmas sajūgt viedtālruni un auto borta datoru, lai tie dublētu viens otru kā normāls datoru tīkls! Vēl, daži aprīkojuma elementi pasūtot auto, jāgaida ilgāk par 2 mēnešiem??!!

Kopumā jūtos ar auto apmierināts, rekomendēju visiem, kas vēlas jaunu auto pirkt, šo modeli izmēģināt!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
18 0 Atbildēt

Jā, tieši ar šādu Astru braucu Rudens Mediju testa braucienā no Bikstiem gar Saldu Kuldīgas virzienā līdz Vārmes pagriezienam.

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
18 0 Atbildēt

Manuprāt Astra principā ir laba kompaktklases mašīna. Ar dažādu paaudžu Astrām esmu nobraucis ap 400 000 km. Arī jaunās paaudzes modelim nav ne vainas. Kā jebkuram mūsdienu auto, ļoti daudz atkarīgs no komplektācijas. Īpašas pieminēšanas vērti ir IntelliLux diožu lukturi, kas nodrošina pretīmbraucējus nežilbinošas tālās gaismas, un reālos Latvijas apstākļos tas tiešām ievērojami atvieglo automobiļa vadīšanu tumsā pa šoseju. Pats esmu par to pārliecinājies. Jūtams progress salīdzinot ar iepriekšējo paaudžu gudrajām apgaismojuma sistēmām. IntelliLux ir papildaprīkojums, ja nemaldos par 1100 eiro, taču noteikti ir šīs naudas vērts.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
16 1 Atbildēt

Es kopumā par bagātīgākajām komplektācijām nefanoju, un pats labprāt nopirktu Astras universālu ar 1,4 litru 100 zirgspēku benzīna motoru, iekļaujoties 16 tūkst.EUR budžetā.

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
14 0 Atbildēt

Man vispār kaķi ne visai patīk. Tomēr ir nācies ar tiem sadzīvot gandrīz visu laiku. Par disciplīnas pārkāpumiem tos regulāri nācās sodīt. Tomēr man bija arī runcītis, kurš visā savā mūžā neizdarīja neko sliktu. Pat vairāk. Viņš vienkārši bija laps. Viņam vienkārši nebija kur piesieties. Tad vārda ""ŗuncītis"" vietā varat ievietot vārdu "jaunā Astra"" un lasīt tekstu no jauna.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
16 0 Atbildēt

Vairākiem Opel modeļiem (Adam, Corsa, Meriva, Mokka, jaunā Zafira) ir piedāvājumā variants ar rūpnīcā uzstādītu LPG iekārtu. Nez vai jaunajai Astrai tāda iespēja būs? Pagaidām cenu lapā neredzu...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
15 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Vairākiem Opel modeļiem (Adam, Corsa, Meriva, Mokka, jaunā Zafira) ir piedāvājumā variants ar rūpnīcā uzstādītu LPG iekārtu. Nez vai jaunajai Astrai tāda iespēja būs? Pagaidām cenu lapā neredzu...

Jā, Opel automobiļiem ar rūpnīcas gāzes iekārtu sadārdzinājums nav liels. Merivas modelim Enjoy komplektācijā benzīna variants ar 100 zirgspēku motoru maksā 14419 eiro, bet benzīna/gāzes variants, kuram ir tikai 120 zirgspēku motors - 16537 eiro. Starpība - 2118 eiro. LPG automobilis atmaksājas, nobraucot 70 tūkst.km, un pēc tam sākas ietaupīšana.

msh Reģ.: 16.04.2007
11 0 Atbildēt

Man būtu ļoti interesanti redzēt kāds tur ir tehniskais izpildījums... Starpība cenā ir diezgan liela, ja nu vienīgi ja tā gāze ir sestā paaudze, tad būtu pieņemami.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
12 0 Atbildēt

Pienācis zelta rudens ar tam raksturīgo Oktoberfest Opel dīleru salonos. Tikai šonedēļ, pasūtot jaunu Opel automobili, daudziem modeļiem un komplektācijām ir dabūjamas izcilas atlaides.

www.opel.lv/tools/pricelists.html

rolis Reģ.: 31.08.2001
6 0 Atbildēt

Gribu uzslavēt Astru, aizvien slaida ...un praktiski vienkārša.

Noturējusies pretim kārdinājumam uzaudzēt apmērus!

Ceru ka atradīs tos praktiskos pircējus, kuriem interesē funkcionalitāte.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 0 Atbildēt

Vispievilcīgākais diapazons, kad pērk jaunu auto, ir cenu koridors no 13 līdz 15 tūkst.EUR. Tas attiecas uz Opel-Astra universālu.

Tā kā lietota auto iegāde netiek izskatīta, tad sāksim ar cenu līmeni 9-11 tūkst.EUR. Par to naudiņu dabūjam kaut ko pavisam mazu, bieži ar neērtu sēdēšanu, bieži bez kondicioniera, piemēram, Renault-Twingo, Volkswagen-up!, Toyota-Aygo.

Liekam klāt pāris štukas un ejam cenu grupā 11-13 tūkst.EUR. Dabūjam jau krietni lielākus auto, ar ērtu sēdēšanu, ar kondicionieri, piemēram, Ford-Fiesta, Hyundai-i20, Škoda-Fabia. Bet tomēr vēl drusku mazuma sajūta māc.

Un tad nākamais 13-15 tūkst.EUR līmenis. Ja sameklējam piedāvājumus ar atlaidēm, tad iegūstam jau kompaktklases universālus ar kondicionieri

, kuri tagad izmēros ir krietni paaugušies un sniedz visu, ko sirds var vēlēties, būdami jau REĀLI BAUDĀMI. Tālāk kāpt uz augstākiem cenu plauktiem īsti nav nepieciešamības, jo tad iegūstam papildus vēl tikai drusku lielāku auto, dārgu, nevajadzīgu papildaprīkojumu vai skaļa zīmola vārdu.

Un tā šībrīža labākie jaunie auto, kas dabūjami Latvijas tirgū un iekļaujas 15 K budžetā, ir:

Ford-Focus universāls, Toyota-Auris universāls un Hyundai-i30 universāls.

imzz Reģ.: 27.02.2015
5 0 Atbildēt

Vēl jau ir KIA Ceed. Tomēr zem 15000 ir tikai ar 1,4 MPI . Neesmu liels motoru speciālists , bet MPI taču ir kaut kas vecmodīgs.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Vecmodīgs gan, taču uzticams!

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
5 0 Atbildēt

Opels vēlreiz apliecina savu konkurētspēju. Auto labs, ērts un praktisks ikdienas lietošanā. Pietiekoši stabils vadāmībā. Lai gan ir pieejams arī sporta režīms, Astra vairāk ir ģimenes auto. Nobeidzot, no tik liela ražotāja tomēr gribējās kādu "odziņu".

Ivars_Caune Reģ.: 20.03.2014
4 0 Atbildēt

Pirms brauciena ar Astru, jau gandrīz biju pārliecināts, ka viņa mani nepievils. Un tā arī bija-laba dinamika, patīkams,neuzbāzīgs salons...savā nišā viens no vadošajiem auto.

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
5 1 Atbildēt

Nezinu par Astra, bet paziņa laimīgi tika vaļā no Insignia, kas sāka lūzt diezgan jauna. Nopirka lietotu Subaru un gandrīz neko neremontē.

Man svarigakais nav cik Astra labs auto, bet vai joprojām bleķi folija biezumā. Tad tādā mani nedabūsiet, ka kaķi ūdenī

ZigmarsKrumins Reģ.: 02.08.2016
4 0 Atbildēt

viens no līderiem savā segmentā uzdevis labu toni. "Golf klases" auto ir dabūts iekšā adaptīvie LED lukturi un vēl kaudze ar dažnedažādām opcijām!! nu ir ko komplektēt. Komplektāciju atvieglina "opciju pakas" kas ir tiešām gana daudz, gana dažādas un gan pieejamas! Salons kvalitatīvs, uz sajūtām nav vēl premiums, bet kopumā ņemot atbilsoši cenai. Patīkami pārsteidz turbo dzinēju veiktspēja+ braucot uz 100 vienmērīgi iespējams ieraudzīt 5 l patēriņu!!

pie mīnusiem vagona versijai par daud trokšni dzirdami+ par cieta un skaļa piekare. Šīs nepilnības gandrīz nebija jūtamas hečbekā!

ātruma pārslēgs- it kā visu dara, bet kaut kādas precizitātes kustībā un kvalitātes satvērienā pietrūkst!!

lielisks savas klases auto!!

par bleku biezumu tiešām nesanāca aizdomāties, bet uz sajūtām viss atbilstoši cenai un Subaru nu gan nav biezākie bleķi!!

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
4 0 Atbildēt

Ar Opel ir braukts gana daudz, lai jaunajā Astrā varētu sajust gan braukšanas komforta uzlabojumu, gan saskatītu jaunās papildsistēmas. Kā jau šādas klases automobilim pienākas, nekas īpaši nepārsteidz – pietiekama dinamika, laba vadāmība, ērts un pietiekami liels salons. Ja šodien atkal izvēlētos iegādāties jaunu auto, noteikti Astra būtu starp pretendentiem.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
4 0 Atbildēt

Interesantas Opel Astra fīčas

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Esmu sajūsmā par to, ka Opel noliktavas izpārdošanas ietvaros atsevišķi Opel Astra automobiļi un pat īsteni lielie, ietilpīgie un baudāmie universāli ir nopērkami par cenu zem 15 tūkst.EUR.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti