Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kā Jūs pārbaudiet Volvo automašīnas vēsturi?

autoDNA_lv Reģ.: 10.06.2016

Sveicināti, cien. iAuto foruma biedri!

Šajā sadaļā vēletos padalīties ar Jums mūsu pieredzē pārbaudot Volvo automašīnu vēstures datus. Kā arī dzirdēt Jūsu viedokļus un pieredzi.

Nevienam nav noslēpums, ka Volvo automašīnas ir #1 pasaulē, kuru nobraukums tiek koriģēts visvairāk. Tam ir vairāki iemesli, bet viens no galvenajiem ir vienotas datu bāzes trūkums.

Tādēļ lielākai daļai VOLVO markas automašīnām ir "notīts" nobraukums.

Pārsvarā scenārijs ir tāds: Pārdevējs pirms pārdod auto aizved automašīnu pie dīlera, kurā veic piem. eļļas (jau iepriekš nopirktu) maiņu. Un palūdz, lai šo nobraukumu fiksēt dīleris. Nobraukums protams jau ir pārdevēja norādīts.

Un Volvo sistēma pat neuzrāda iepriekš veiktās apkopes pie dīleriem, jo katram Volvo dīleru centram ir sava informācija par automašīnām, kuras iepriekš apmeklējušas šo dīleri.

Volvo global sistēmā var redzēt tikai dažus ārpus garantijas laikā fiksētos nobraukumus, bet pārsvarā tas ir ļoti vājš atskaites punkts. Bet protams, tas ir labāk nekā, ja vispār nav informācija.

Protams mūsu ikdienas darbā mēs pārbaudām Volvo automašīnas uzreiz pie dīlera vai valstī, kur automašīna ir atradusies ilgāku periodu. Ņemot vērā, ka pilnīgi jauniem auto pirmais nobraukums tiek fiksēts tikai pēc 3 gadiem, ja vien nav bijis izsolē / novērtēšanā / garantijas apkopē utml.

Lūdzu uzrakstiet Jūsu viedokli par šo automašīnu, cik gadījumos Jūs esiet sastapušies ar nobraukuma korekciju. Kā arī vai tā ir ietekmējusi Jūsu izvēli.

---

Mazliet statistikai, Šogad Latvijā reģistrētām automašīnām nobraukums tika attīts pārsvarā posmā no 102 000 km līdz 420 000 km. Populārākie modeļi V70 | XC90 | XC70.

Bilde: autodetektivs.lv/stats/bilde-volvo-tops.png

 
GB12 Reģ.: 29.03.2011
31 0 Atbildēt

Es nupat iegādājos 10-gadīgu V70. Gan šo (uz tāfeles 268 000), gan iepriekš noskatīto 2007.gada V50 (203 000) izsitu caur autodna. Neko neatradu. Ne tikai kaut kādus kilometru rādījumus, bet vispār neko pirms ienākšanas Latvijā (mans no Vācijas ienāca pirms 3 gadiem, tas otrs V50 - pirms gada no Itālijas). Attiecīgi sāku šaubīties, vai vēl kādreiz ir jēga tērēt tos 8+ pārbaudei. Nu, neticu, ka var būt tāda sagadīšanās, ka divas teju desmitgadīgas mašīnas no DE un IT ienākušas ar pilnīgi tīru, baltu un pūkainu vēsturi... Īstenībā, neslikts bizness - paņem piķi, bet informācijas nav, sorrī.

autoDNA_lv Reģ.: 10.06.2016
21 0 Atbildēt

Sveiks, Ļoti labi, ka uzrakstīji

Paldies par Viedokli. Bet VIN numuru pasaulē viss ir ļoti atkarīgs no diviem faktoriem:

1 - reģions, kurā auto ir dzīvojis (vin numuri iedalās reģionos, vai tas reģions var sniegt info pēc VIN piem TA stacija vai tikai pēc reģistrācijas numura, tad mums vajag divas datubāzes NR+VIN.)

2 - no paša īpašnieka, ko un kā ir darījis ar auto. ( apmeklējis apkopi, braucis uzmanīgi, cik reizes pārdevis auto, veicis novērtēšanu uc.)

Tādēļ esmu nolēmis izveidot šeit rubriku, kurā palīdzēšu cilvēkiem saprast mana produkta būtību, lai Jūs nedomātu, ka paņem naudu un neko nedod.

Tā gluži, nav jo man arī jāmaksā par šo informāciju attiecīgi citiem info sniedzējiem. AutoDNA atskaite ir atskaite, kas apkopo informāciju no daudziem info avotiem.

Ja auto būs norakstīts vai smagi cietis negadījumā, tas tiks pievienots datubāzē automātiski - tiklīdz uzņemts foto/ izsole/ apdrošinātājs.

Atsūti lūdzu automašīnas VIN, paskatīšos, kas ir zināms par auto offline reģistros. Varbūt izdosies piemeklēt reģistrācijas numuru.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
18 0 Atbildēt

Tam es ticu, ka Tev jāmaksā par info. Stāsts ir par to, ka 2 reizes man diezko nekas nepalīdzēja. Lai nu kā, uzraksti e-pastu, nosūtīšu (te laikam PM vairs nosūtīt nevar, vismaz es nevaru atrast kā).

autoDNA_lv Reģ.: 10.06.2016
17 0 Atbildēt

Tāpēc es cenšos pirms atskaites iegādes uzrādīt pieejamo info, lai cilvēks pirms iegādāties atskaiti var izvērtēt. Kāda atskaite ir piemērotākā un vai tur būs info.

Bet ja jums ir kādi ieteikumi, droši dodiet zināt. Iespējams Pirms-Pārbaude nav pārāk labi pārskatāma vai kas cits. Mēs centīsim izveidot, lai ir saprotamāk.

Uztaisīsim rubrikai šo e-pastu: km@autodetektivs.lv

Droši sūtiet savus auto, mēģināsim nočekot!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Paga, paga. Kaut kā neiet kopā, ka AutoDNA jāmaksā tālāk par info, lai gan tai pat laikā pie pasūtīšanas it kā jau redz, ka info datubāzē nav.

autoDNA_lv Reģ.: 10.06.2016
8 0 Atbildēt

Sveiks,

Tas Jums lietotājiem jāmaksā tikai par to, kad ir informācija. Man ir jāmaksā par katru pieprasījumu, jo jau PIRMS atskaites iegādes tiek pārbaudītas citas datubāzes vai tur ir info. Kā kuram info piegādātājam - citiem "pre-check" ir maksas citiem bezmaksas. Bet klientam mēs sagatavojam jau visu ar "+" vai "-" .

Ja ir info ir "zaļš" aplīts, ja nav info un tas ir domāts, ja nevienam no piegādātājiem nav info tad ir "zils/sarkans".

Tāpēc pirms atskaites iegādes uzmanīgi jāpievērš uzmanība, tiklīdz "loading" logs sameklē pieejamo info. Paskatīties, kas ir kas nav.

Un ja tiešām ir interese par auto droši rakstīt mums e-pastu, jo varbūt šim auto ir pieejama informācija pēc Valsts numura. Tad mēs nosūtam pieprasījumu un saņemam atbildi.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
8 0 Atbildēt

Par auto nobraukumu var spriest ne tikai pēc odometra rādījuma. Bez tam, nu jau ļoti daudziem auto nobraukums tiek ierakstīts vairākos blokos. Un ne visiem "kruķītājiem" ir sajēga un resursi nobraukuma izmaiņai visos šajos blokos. Piemēram, BMW X5 nobraukums ir piefiksēts pat 7 blokos. Standarta "kruķītāji" tiek galā ar max 4 līdz 5 blokiem.

Bez tam, ne visi jauna auto pricēji ārzemēs ir paraugpilsoņi, kuri auto apkops un remontēs pie dīlera. Ir redzēti Vācijas auto, par kuriem nav datu pat vācu dīlerim. Cilvēks auto ir nopircis, piesmējis garantiju un auto apkopis/remontējis sev tīkamā garāžā, kas nefiksē nobraukumu. Pat orģinālajā servisa grāmatiņā ir tukšums.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
0 0 Atbildēt

Nu tad nav ko tādu auto pirkt. Es točna tādu nepirktu. Kad cilvēks auto ved pie oficiāļiem, tad ir kaut kāda garantija, ka daudzmaz laikā viss tika mainīts un pret normālām detaļām. Lietots auto jebkurš ir loterija, bet pirkt auto, kurš nezin kur tika remontēts, tā ir krievu rulete ar četrām patronām.

Tāpēc nav tā, ka ja nav informācija, tad slikti. Ja nav informācija, tad tas nozīmē, ka šo auto labāk nepirkt.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Ko tu tur pērc, mašīnu vai papīrus? Tu tagad izklausies pēc brita - viņiem pērkot vecas mašīnas, ļoti no svara tur visi šitentie atejas papīri, kuri, domājot ar galvu, tāpat kaķim zem astes.

Princips tas pats, kas pērkot 20 gadus vecu mašīnu - neviens neko nezina kur kas un kā ir ticis remontēts, bet cilvēks, kam ir smadzenes galvā, vai nu pats pārbauda to, kas pārbaudāms, vai pieaicina gudrākus cilvēkus. Nu hoķ vecais labais joks kā pirkt audī ar 2.5 V6 TDI - apskatīt mašīnu, un, ja apmierina, aizbraukt uz servisu paraut vaļā vārstu vākus, lai redzētu kas darās apakšā... Kā tie tavi atejas papīri šādā situācijā paradītu kas tur darās? Pareizi, tie tikai parādītu ka ir vai nav kādreiz tikušas mainītas sadalenes, ne to stāvokli.

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
1 0 Atbildēt

Es arī domaju kā brits. Un ir vislabāka pieredze ar automašīnām, kurām ir patiesa servisa grāmatiņa. Katram savs

GB12 Reģ.: 29.03.2011
14 0 Atbildēt

Nu ja dara kā tu - pabrauc un pēc tam nomet garāžā, lai sapūst, kaut arī joprojām sauc to par Mašīnu, tad jā - nekādas. Bet, ja kādreiz plāno arī pārdot, tad tas ir diezgan svarīgi.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Redzi, visa šitā urķēšanās pa papīriem ir runga ar diviem galiem. Es varu saprast vēlmi kaut ko zināt, ja nu tur ir kaut kas samudrīts - bet mudrītājs visdrīzāk arī safabricēs vēsturi, aiz ko šis rīks paliek bezzobains. No otras puses tas ir pircēju vai pārpircēju rīks lai kaulētu cenu nost, lasīt - appistu godīgu pārdevēju. Ko tu darītu, ja tev svarīgie atejas papīri rādītu ka mašīna ir bijusi sista, lai arī dabā viss ir lieliski? Noteikti kaulētu cenu nost, vai arī nepirktu. Tas nekas ka galvenais rādītājs ir pati mašīna - ja ar krāsu un šuvēm viss ir kārtībā, ja bail, brauc uz stendu pārbaudīt virsbūves ģeometriju. Tikpat labi pēc atejas papīriem viss ir kārtībā, bet dabā ir šķība virsbūve, jo kaut kur sanācis uzslidēt uz kādas bordas vai kaut kā savādāk, bet atejas papīros tas neatspoguļojas, jo nav bijuši iesaistīti ne specdienesti, ne serviss...

Labu mašīnu pārdosi arī bez kaut kādiem atejas papīriem, sevišķi ja tā būs tādā vecuma grupā, kurā citiem vai nu tie būs apšaubāmi, vai vispār nebūs. Vislabākā mašīnas vēsture ir kāda autoforuma attiecīgās mašīnas topiks - jo tas atspoguļos gan to, kas darīts, gan kā darīts, gan kādu ražotāju detaļas un materiāli izmantoti, gan kā braukts...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Problēma jau nav kruķīšana, bet gan cenas uzkrūvēšana tā it kā auto būtu ar oriģinālo noskrējienu.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 2 Atbildēt

Nu, tas jau atkal atkarīgs no pircēja. Man tās žīdu dvēseles kas kaulējas, nav saprotamas - bez šaubām, ja kādreiz sanāks pirkt mašīnu, pielietošu to pašu principu, ko lietoju uz dajebko citu - ja man lieta un cena ir pieņemami, pērku, ja nav, apgriežos otrādi un eju prom.

autoDNA_lv Reģ.: 10.06.2016
8 0 Atbildēt

Arī sava taisnība,

Mēs veicām pārrunas ar vienu no Itālijas TR reģistru un mums tur pateica, ka daudzi itāļu dīleri nemaz nepiefiksē nobraukumu kamēr automašīna tiek izmantota Itālijā. Kad auto īpašnieks taisās pārdot auto viņš notin nobraukumu un to ieraksta apkopes datos. Tā jau ir apzināta krāpšana ar nodomu, ar tādiem var cīnīties tikai pēc TR Apsakatē fiksētiem KM, bet tiem ir vajadzīgs vismaz divi parametri.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Tā starp citu - priekš Latvijas pirkt auto no Itālijas un citām siltām zemēm neiesaka.

Var nebūt pretrūsas apstrādes (respektīvi, cinkojuma), jo tur tas nav baisi aktuāli. Tad vēl esot problēmas ziemā ar pielaišanu, ar allaž lielu aukstumu autiņā u.t.t.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 1 Atbildēt

Kāds ražotājs var izdomāt taupīt uz tik ļoti fundamentālu procesu kā cinkošana? Loģiskāk būtu sataupīt uz apstrādi - nejauc cinkošanu ar apstrādi - piemērs iz mana audī, kam rūsas bija daudz - virsbūvi vispirms nocinkoja, pēc tam nogruntēja, un beigās, apakšā, kur vajadzēja, virsū mastiku biezā kārtā - bet tā kā vācu ražotāji sāka jau astoņdesmito beigās ekonomēt, tad zem izpūtēja karstuma aizsargiem tās mastikas nav, attiecīgi tā kā grunts nav visvaroša un cinks mūžīgs, tad parasti tur apakšā ir rūsa, un mašīnām, kurām ir 20 gadi vai vairāk, jau izveidojušies caurumi.

Pielaišanas problēmas arī izklausās pēc kaut kā izdomāta, neba vienam un tam pašam motoram taisīs dažādus regulējumus - vienīgi varētu siltākos tirgos iztikt bez ieplūdes gaisa sildītāja, tb trubas no izplūdnieka. Par aukstu mašīnu gan ticētu - pašam ir gadījies saskarties [lasīt - uzrauties] audī ar lētu aftermarketa salona radiatoriņu, kurš noteikti bija domāts siltākiem platuma grādiem, un rezultātā pa ziemu varēja braukt pufaikā, kamēr ar šrotā paņemtu piecus gadus vecu Behr [OEM] radiatoriņu pirti varēja sakurināt...

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Labi, varbūt terminoloģijā nebiju precīzs, bet ideju saprati.

Katrai valstij savs tirgus un nebija Zviedrijai paredzēts dārgāks auto ar autonomo krāsni, pretrūsas aizsardzību ut.t. būtu vajadzīgs Itālijai. Pirkt jau var, bet tas dārgāk maksā.

Un otrādi.

Man te zināja stāstīt, ka kaut kādu glaunāku auto (Volvo?) partija bija ienākusies un jau pēc 1. ziemas ļautiņi vērsušies pie dīlera, jo kaut kas JAU bija sācis rūsēt. Itāļu partija, redz, bijusi.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
16 14 Atbildēt

Šīs tēmas sakarā teikšu, ka esmu ļoti izbrīnīts par pavecu, nojātu Volvo-XC90 popularitāti Latvijā! Tie cilvēciņi taču pērk tos auto par 7-12 tūkst.EUR situācijā, kad par 13 tūkst.EUR var nopirkt labu JAUNU Škoda-Fabia Combi 1,2 TSI.

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
10 0 Atbildēt

ZB jau slavināt savu Fabia

VWfans Reģ.: 21.02.2004
15 5 Atbildēt

Kāpēc ZB ? Jauna Fabija - ļoti laba mašīna. Aizbrauciet uz Poliju un paskatieties, ka tur gan īpaši nepērk tos dinozaurus Volvo-XC90, bet kaut ko mazāku un jaunāku !

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
6 0 Atbildēt

Labi neuztrver personīgi Un prieks, ka neuztver.

Katram savs. Ja Škoda, tad labāk es atrastos SuperB.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
13 0 Atbildēt

Nu, tad stāvi un brīnies. Tu jau ar to savu XC90 komentāru kā papagailis - jau kuro reizi... Pašam par sevi smiekli nenāk?

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Jo sevišķi Polsky Fiat, kurā vēl pamanās 5 pieauguši poļi sakāpt un braukt uz baznīcu ar baudāmu ātrumu, visiem tālbraucējiem šoferiem par prieku.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
6 0 Atbildēt

... pa ceļa vidu Ir ir šādi fani Polijā redzēti. Tiesa gan, Polski Fiat te Rīgā tagad var vairāk redzēt kā tur - Polijā. Vispār, es te kādu brīdi atpakaļ ģenerēju ideju tādu iepirkt... Kā man viens draugs, kuram tāds bija, teica: "Maziņš Ferrari. Sarkans ar motoru aizmugurē"

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Tad pērc zaporožecu!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
14 2 Atbildēt

GB12 rakstīja: Nu, tad stāvi un brīnies. Tu jau ar to savu XC90 komentāru kā papagailis - jau kuro reizi... Pašam par sevi smiekli nenāk?

Nu es šito lietu tiešām nesaprotu - kāpēc pirkt vecu, lielu, lempīgu Volvo-XC90 par TIK LIELU naudu??? Ja pērk lietotu, tad labāk Volvo-V70, kas sniedz praktiski to pašu, bet 2004.-2008.gadā izlaists maksā par 3-5 tūkst. eiro lētāk ???

GB12 Reģ.: 29.03.2011
15 0 Atbildēt

Tāpat kā es nesaprotu, kā var pirkt un 30 tūkstošus gadā braukt ar neejošu, nekomfortablu, neglītu plastmasīgu mazauto kā iepriekšējās paaudzes Škoda Fabia ar 1.2 atmosfēras motoru, no kura pēc tam mocīsies tikt vaļā vēl vairāk kā no Merivas, un slavēt to, kā kaut kādu autobūves etalonu un paraugu citiem. Es nesaprotu, kā var nopirkt Opel Merivu tik izcili tizlā krāsā kā tā parasti zilā. Es nesaprotu, kā var pieaudzis cilvēks kā papagailis nepārtraukti kladzināt vienu un to pašu. Es nesaprotu, kā pieaudzis cilvēks var tik bieži domas mainīt. Es nesaprotu, kā pieaugušam cilvēkam nav neērti staigāt pa saloniem un čakarēt citiem cilvēkiem laiku un prātu, labi zinot, ka tāpat neko nepirks. Turpināt vēl? Tevī ir daudz vairāk nesaprotamā par visiem XC90 pircējiem kopā ņemot...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
18 8 Atbildēt

Gan mana Meriva, gan Fabija ir glīti, baudāmi auto un saprātīgas izvēles.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
14 1 Atbildēt

Saprātīga izvēle varbūt, bet glīta un baudāma nu nekā tur nav.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 1 Atbildēt

Tikai pateicoties VWFanam vispār tās Merivas uz ceļa pamanu un katreiz no tā skata rauj uz augšu. Nu tikpat kroplīgs kā vairums elektroauto. Par gaumi nestrīdās, bet nu tomēr...

>V70 2004.-2008.gadā izlaists maksā par 3-5 tūkst. eiro lētāk ???

Tādam ar nezināmu nobraukumu divmasu sajūga, kārbas un pārējie remonti izmaksās tieši tos pašus 3 tūkstošus.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
16 0 Atbildēt

Bet viena vecuma un nolietotības pakāpes apmēram desmitgadīgs Volvo-XC90 maksā par 3-4 tūkst.EUR dārgāk nekā Volvo-V70??? Tad kādi ir saprātīgi iemesli izvēlēties dārgāko XC-90 ???

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
11 1 Atbildēt

Cik vērta ir Tava dzīvība ..13000eur, 30000eur, 100000eur?

Lai cik viņa nebūtu vērta XC90 Tu esi lielākā drošībā kā V70, Fabia un Meriva. Un tas ir fakts, ko nevar apstrīdēt

Dzīvības by the way es apdrošinu

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
9 0 Atbildēt

Labākā dzīvības apdrošināšanas reklāma, kādu es esmu pēdējā laikā dzirdējis.

Nez kapēc prārā atausa fragments no latviešu kinofilmas "Dāvana vientuļai sievietei".

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
4 0 Atbildēt

Epizode ar apdrošināšanas aģentu bija laba

msh Reģ.: 16.04.2007
7 3 Atbildēt

Ja tu tik ļoti baidies par savu ādu, tad tev jāvēršas baznīcā, nevis pie lielu kastu tirgotājiem. Un kad filosofē par SUVu "drošību", atceries ka vadoties pēc tavas loģikas, tu otram stipri samazini izdzīvošanas iespējas, respektīvi, varēsi čomiem lepoties "re cik es biju gudrs, nopērkot XC90, es izdzīvoju! Tas otrs tajā fabijā gan bija līķis, bet pats vainīgs!". Bet savādāk tur nekā droša nav, ja neskaita egoistisko drošību frontālajos - treknajos gados, kad panesās lielo kastu bums amūrikā, tur vismaz vienu grāmatu sarakstīja, kas šito mītu apgāza - nestabilākas, lielākas iespējas ka zem lielā svara paraujot vāku, tiksi samīcīts lupatās starp ķebli un jumtu, var izdarīt vēl visādus brīnumus, tur par piemēru bija minēts gadījums kad tēvs savu sīko pie mājas nobrauca [ne par velti tām kastēm atpakaļskata kameras pasākuši likt] - noteikti vēl var paturpināt. Noslēgumam, paskatoties kā brauc liela daļa lielo kastu braucēju, ir skaidrs - kaut kāda drošība viņiem ir pie vienas vietas - nu kāpēc tad vēl lai ar ne sevišķi stabilu mašīnu sirsnīgi liktu mīksto CSN tā it kā tā būtu sporta mašīna?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
17 0 Atbildēt

Es arī par to dzīvību ierēcu. Atceros, ka krīzes gados man šitā viens tipiņš mēģināja Kirby putekļu sūkātāju iesmērēt... ar jautājumu - cik, tavuprāt, vērta ir tavas mājas tīrība? cik tu esi gatavs par to maksāt...

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
3 0 Atbildēt

Tā ir nopietna lieta

autoDNA_lv Reģ.: 10.06.2016
8 0 Atbildēt

Veiksmi darbos!

Šeit būs vēl viena, domāju noderīga informācija, kurai pievērst uzmanību auto iegādes brīdī.

Visbiežāk odometra koriģēšana notikusi šiem modeļu gadiem.

Ja vēlaties iegadāties šo gadu automašīnas, noteikti griezieties pie dīlera / paziņām un kur vien var. Kā arī droši rakstiem uz km@AutoDetektivs.lv

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Hei autodektīv, aizsūtīju Tev facebook linku (vakar) no ss.lv, kur džeks tirgo A6 ar kruķītu km rādītāju, samaksāju par šo atskaiti 18Eur, padārgi, bet ok, redzēju ka nevajag pirkt, nopublicē lūdzu, lai cilvēki redz!

Kā arī pa šiem 18Eur vēļētos redzēt pilnāku ainu, labi ka parādījās tas pēdējais nobraukums, bet tendences cik kurā gadā braucis utt, nav redzamas!

msh Reģ.: 16.04.2007
3 3 Atbildēt

DeAngelo rakstīja: Tā ir nopietna lieta

Nu, vēl par to tavu filosofiju par drošību. Nedaudz padomāju - pazīstu burtiski uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmus cilvēkus, kurus skars 2019. gada nodokļu pacēliens, lasīt - tādus, kas brauc ar mašīnām, kas jaunākas par 7 gadiem, nedaudz vairāk tādu, kam mašīnas ir līdz 10 gadiem vecas, atkal uz rokas pirkstiem saskaitāmu daudzumu ar cilvēkiem, kas brauc ar džipiem vai pseidodžipiem - pārējie brauc ar 15+ gadus vecām mašīnām ar visu no tā izrietošo - karoč lielais vairums man pazīstamo šoferu, manus vecākus ieskaitot, un es pats, esam dzīvi miroņi, cilvēki kas iekāpj savos zārkos, lai ietu bojā - vismaz pēc taviem uzskatiem. Tajā pašā laikā es zinu divus cilvēkus, kuri ir gājuši bojā autoavārijā - viens bija šī foruma lietotājs, kuru es nepazinu, bet bija bik IRC čatots, gāja bojā savas gadu vecās lokanās dacītes pasažiera ķeblī - otrs, par mani jaunāks čalis, izlīda uz šosejas fūrei priekšā ar kaut kādu pavecu bulkuvāģi, zvēru karaļa partneri vai kaut ko tādu, apstākļi rādīja ka bijusi pašnāvība. Ko tas viss parāda? Ka ieķert lielu kasti drošības nolūkos ir tikpat svarīgi kā, teiksim, aprīkot mašīnu ar rozā aizkariņiem lai braucot ļaunas acis nelūr salonā. Drīzāk drošības nolūkos vajadzētu nodokļu sistēmu, kura veicinātu šitentā egoisma mazināšanos, teiksim - gribi braukt ar XC90 vai X5 - maksā 2k eiru ceļa nodoklīti - lai būtu uz ceļiem mazāk potenciālo slepkavu ar savām 2 tonnu smagajām kastēm.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
11 0 Atbildēt

Man patīk, ka Tu arī skeptiski lūkojies uz Volvo-XC90 ! Vai pie Jums Liepājā arī ir daudz šo dinozauru ???

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
4 0 Atbildēt

Lielāku murgojumu nēesmu lasījis. Skaudība ir grēks.

Tev patīk Golf 2, VW fanam - Fabia un Meriva.

Citam lietotājam Toyota Prius.

Man jājūtās vainīgam, ka man patīk Volvo XC90? WTF.

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
3 0 Atbildēt

Un mana atbilde bija par dzīvības apdrošināšanu kopumā, nevis par XC90.

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
3 0 Atbildēt

Saskaņā ar Tavu murgaino loģiku ikviens smagā auto vadītājs ir potenciāls slepkava.

Kraviniekus vispār saskaņā ar to jāaizliedz.

Varbūt gluži otrādi. Tie kas brauc ar džipiem grib būt pasargāti no visādiem tīņiem, kas brauc ar Golf 2, BMW3 u.t.t.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 4 Atbildēt

Nu ja skaudība ir grēks, tad nenodarbojies ar to. Parasti jau vieglāk ir meklēt citu acīs skabargas, nekā savējās baļķus, vai ne? Interesanti ka tu uzreiz tu piemini skaudību Tik jāprasa - ja jau man skauž, kāpēc es nekur nepieminu septītās sērijas, S600, A8 un tamlīdzīgas mašīnas - kuras ir vēl dārgākas par to pašu X90? Tāpēc ka man nav nekas pretī, ja cilvēks, kam nauda spiež kabatu, nopērk dārgu mašīnu - bet man nepatīk ka šāds cilvēks, kompleksu mocīts, nopērk paaugstinātas bīstamības un traucējamības kasti. Drošība? Nu tad pērc A8 vai semaku, liels, garš, smags - būs drošs, un avārijā normālu mašīnu paņems 1:1, nevis stiklu līmenī, kur tādai NAV domāts uzņemt sitienu - normālu mašīnu braucējus nežilbinās ar saviem augsti novietotajiem lukturiem un normālu mašīnu braucējiem netraucēs redzamību situācijā, kad tādam nākas braukt aiz tādas kastes.

Kraviniekus tu piesauci ne pa ķeksi, kā viss cits tavs ļoti emocionālais teksts. Kravinieks pārvadā kravu. Tas spēj bremzēt ne sliktāk par vidējo mašīnu, bet tā vadītājam nav motivācijas braukt ātrāk par 90, ja viņš to vispār spēj, atšķirībā no vidējās mašīnas. Kraviniekam pie stūres sēž profesionāls šoferis, kuram, lai tur apsēstos, jākārto speciāla kategorija un vēl jāiziet speciāli kursi - atšķirībā no XC90, kas, lai arī paaugstinātas bīstamības mašīna, neprasa speciālus kursus un tamlīdzīgas lietas. Laikam tāpēc arī pilns internets ar amerikāņu un krievu viģikiem, kur ar SUViem izpildās, sajaucot pedāļus un ko tik vēl ne.

Fan, nezinu kā liepājā sastāv ar XC90. Pirmkārt, es uz tādas klases mašīnām neskatos, ja vien akurāt kāds tādas braucējs man netraucē vai neizpildās - pamatā tie ir X5 braucēji, kas šādi pievērš manu uzmanību, lielākoties ar ātru braukšanu - otrkārt, es neesmu liepājnieks.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
11 1 Atbildēt

parketnieks - paaugstinātas bīstamības avots... labs

msh Reģ.: 16.04.2007
2 6 Atbildēt

Kas tur smieklīgs? Nestabilāks, stipri lielāka iespēja ka švaks vadītājs pie ruļļiem, smagāks, augstāki buferi [atceramies to veco avāriju, kur tuaregs pajaunam hondas sedanam pakaļu nonesa līdz stiklam, jo pa buferi netrāpīja] , augstāki lukturi, augstāki stikli - parketnieku gadījumā vēl bieži vien neadekvāti vāji motori, izraisot papildus apdzīšanas manevrus apkārtējajiem [apvienojumā ar otro punktu]. Par maz?

P.N. XC90 klasificējas kā SUV, nevis parketnieks - apakšā tomēr ir nevis golfa klases mašīna, bet gan bik lielāka segmenta dzelzis.

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
1 0 Atbildēt

Paskaties youtube.com: Volvo XC90 vs. Golf5 crash test. Tev tad vispār būs trauma uz mūžu un ienīdīsi visus Volvo īpašniekus

Pēc Tavas loģikas kravas auto šoferi ir profesionāļi, bet es ar savu 21gadu ilgo autovadītāja pieredzi kaut kāds lohs, kas tiesības nopircis RIMI vai Maxima.

Tev būtu jāiet uz X Factor. Izkonkurēsi Kristapu Kandi

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
4 0 Atbildēt

Viss, kas ir lielāks un smagāks par Golf2 ir paaugstinātas bīstamības avots y

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Trauma uz mūžu? Diez vai - vienkārši būs vēl viens un ļoti uzskatāms arguments, kāpēc tās kastes vajadzētu ja ne aizliegt, tad vismaz apgādāt ar to iegādi nestimulējošiem ceļa nodoklīšiem. Man slinkums meklēt un skatīties, bet es varu iedomāties, kas tur būs redzams.

Fūres vadītājiem ir jāiet speciāli kursi, regulāri, un, jā, nomināli viņi pavada savas 40 stundas nedēļā uz ceļa, tu diez vai, ja vien neesi taksists. Par tavām braukšanas prasmēm neņemos spriest, bet par to "lohu" - nu ja tu vēlies tā to pasniegt, tad jā, tu esi - jo tev pār veselo saprātu virsroku ir ņēmušas emocijas, kuras ir uzkurinājis ražotāju veikalings. Tāpēc arī tu te iepin klāt skaudību un otro golfu Man žēl, bet golfa klases mašīnas pēdējo 30 gadu laikā nav daudz izmainījušās - palikušas kādu pustonnu smagākas, pieaugušas dažus centimetrus platumā un garumā un augstumā.

Es pirmīt intereses pēc uztaisīju vienu mazu mērījumu - aizgāju uz garāžu un izmērīju priekšējo lukturu viduspunkta augstumu - 63 cm - un pakaļas stikla augstumu - metrs - vadītāja acu augstumu nemērīju, bet varētu būt metrs divdesmit - metrs trīsdesmit rajonā. Ja tev ir tevis apfanotais XC90, drīksti tam šitos ciparus izmērīt - nebrīnītos ja izrādītos ka naktī aiz muguras braucošs SUVs vai CUVs spīdinātu savus lukturus salonā, ļoti spēcīgi "uzlabojot drošību". Žēl, mans audī ir pārāk tālu, savādāk varētu izmērīt, cik augstu no zemes atrodas tā durvīs esošās alumīnija sijas, domātas lai uztvertu no sāna nākošus triecienus - nejustos sevišķi pārsteigts, ja SUVa buferis izrādītos esam augstāks. Tā ka tu vari filosofēt ka tev vajag SUVu lai pasargātu tavu ģimeni no ar golfiem vai trešās sērijas bembijiem braucošiem jauniešiem - patiesībā to tev vajag lai to ģimeni pasargātu no taviem tava vecuma draugiem, SUVu pilotiem, jo no pieminētajiem jauniešiem to pietiekami pasargās piecsimtais bembijs vai A6, vai E klase.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
7 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Hei autodektīv, aizsūtīju Tev facebook linku (vakar) no ss.lv, kur džeks tirgo A6 ar kruķītu km rādītāju, samaksāju par šo atskaiti 18Eur, padārgi, bet ok, redzēju ka nevajag pirkt, nopublicē lūdzu, lai cilvēki redz!

Kā arī pa šiem 18Eur vēļētos redzēt pilnāku ainu, labi ka parādījās tas pēdējais nobraukums, bet tendences cik kurā gadā braucis utt, nav redzamas!

Tu jau vari te ielikt saiti uz sludinājumu un pašu atskaiti arī kā foto!

Konuss Reģ.: 10.02.2015
3 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kas tur smieklīgs? Nestabilāks, stipri lielāka iespēja ka švaks vadītājs pie ruļļiem, smagāks, augstāki buferi [atceramies to veco avāriju, kur tuaregs pajaunam hondas sedanam pakaļu nonesa līdz stiklam, jo pa buferi netrāpīja] , augstāki lukturi, augstāki stikli - parketnieku gadījumā vēl bieži vien neadekvāti vāji motori, izraisot papildus apdzīšanas manevrus apkārtējajiem [apvienojumā ar otro punktu]. Par maz?

P.N. XC90 klasificējas kā SUV, nevis parketnieks - apakšā tomēr ir nevis golfa klases mašīna, bet gan bik lielāka segmenta dzelzis.

Nu tad tā - dažādos periods esmu ilgāku laiku braucis ar tādiem 'autobūves ziedu laiku' braucamajiem kā Golf 2, Golf 3, VW Vento, Nissan Sunny III, kā arī jaunākiem - Golf 5, Honda Civic VII un Mitsubishi Lancer IX. Vārdusakot, ir ko salīdzināt. No šem auto vadīšanas (manevrētspēja, stabililtāte, stūres reakcijas, apstāšanās) ziņā varu uzteikt Golf 5 un Lancer. BET, jau pusgadu braucu ar augstāku un šķietami tūļīgāku mašīnu ar šķietami nīkulīgu 1.4 turbo motoru, un droši varu sacīt, ka manevrētspēja, stūres reakcijas un apstāšanās ir teicama, stabillitātes sajūta lielāka, nekā abos iepriekšminētajos, un pat ar 125 Zs motoru nav problēmu apdzīt ar pilnu automašīnu.

Pēdējā laikā ir sanācis braukt arī ar citiem paaugstinātiem braucamrīkiem un secinājumi ir līdzīgi. Un kāpt atpakaļ tādos 'etalonos' kā 3. golfs, Audi 80 u.c. nemaz negribas. Jo atšķirība ir pamanāma. Arī augstāki un lielāki vāģi kā Q5, X5, X3 ir sajūtās līdzīgi. Vienīgais - jāpierod pie lielākiem gabarītiem, taču automašīnu stabilitāti kiritizēt neprasās.

Labi, pašlaik man ir viens grūti pārsitams e-talons - Audi Q2, kas ceļam ir burtiski pielīmēts. Par sporta auto šeit nerunāsim - tas ir cits stāsts.

Pēc ilgākiem novērojumiem, visbiežāk paaugstinātas bīstamības avots ir VW Passat B3, B4 automobiļi. Tos sastopot, jābūt īpaši uzmanīgi, jo to autovadītāji brauc neadekvāti un neprognozējami, kā arī bieži šo auto tehniskais stāvoklis ir bēdīgs.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Nē nu, augstai kastei stabilitāti var panākt divos veidos - vai nu ļoti cieta piekare, vai amarti ar kosmosa tehnoloģijām, par kurām jāsamaksā pērkot, un tas īpašnieks, kuram tie izbeigsies, arī nebūs laimīgs - bet augstāks smaguma centrs ir jebkurā gadījumā, fizikas likumus apmānīt nevar. Nepazīstu īpaši daudz cilvēku, kam būtu tāda tipa mašīnas, tāpēc ir sanācis braukt tikai ar vienu - svaigu sestā vai septītā gada hujdaja tukšonu - sēdi kā uz vistas laktas un, braucot pa gludu šoseju, līgojies...

Attiecībā par normālām mašīnām, paturi prātā ka tur ir dažādi piekares aprīkojuma līmeņi - TUR komfortam var atļauties uzlikt mīkstas atsperes, un masīna no tā asākā līkumā vai šaurākā aplī neizlidos ārā, jo tā ir zemāka. Man te blakus, uz otra moņa, stāv atvērta veca ETKA - fofāgena grupas elektroniskais detaļu katalogs - tik veca, ka tur no kastēm ir tikai tuaregs - tam priekšas tiltam ir septiņi priekšējo atsperu kodi, bet pēc marķējuma krāsām sanāk trīs - trīs veidu atsperes. Piektajam golfam ir četras lapas, kurās ir priekšas piekare - pirmā lapa, bezpiedziņa, 29 [!!!] kodi, kuri pēc krāsu kodiem varētu būt noīsināmi uz 10-15 veidu atsperēm, man tiešām negribas iedziļināties tajos, otrā lapa, GTI - četri kodi, kas noīsinās uz trīs veidu atsperēm, trešā lapa, 4motion, ar 23 kodiem, un noteikti atkal noīsinās uz 10-15 veidu atsperēm, ceturtā, R32, tur gan tikai viena veida atsperes - kaut kas tur noteikti pārklājas, bet beigās tāpat sanāk ka piektais golfs varēja komplektēties ar 15-20 dažādām, dažādu augstumu un cietību atsperēm. Līdzīga aina ir visiem vecajiem VAG sedaniem, universāļiem un hečbekiem - 5-10-15 dažādu veidu atsperes. Ko es ar to gribēju pateikt? To ka normālas mašīnas drīkst būt ar mīkstām atsperēm, un lielākoties, sevišķi vecajos modeļos, ar tādām arī ir aprīkotas - tāpēc arī liekas ka kaut kāds parketnieks, kurš vajadzības dēļ ir aprīkots ar stingrām bez variantiem, pat tur līdz - piemēram, B3 A80 standartā komplektējās ar pederēm, ar kurām ar pilnu mašīnu pakaļa bezmaz velkas pa zemi - ja tādas negribas, jāliek sporta tipa atsperes, kuras bāzītē nāca tikai kupejām, varbūt vēl kādiem A90, bet ne jau pelēkajai masai.

Ā, un vēl jau tas mazais sīkumiņš ka tagadējie uz golfa un polo klases mašīnām bāzētie [un arī lielāki] pseidodžipi komplektējas ar zemprofila riepām un lieliem diskiem - uzliec tam savam, kas tev tur ir, tiguāns vai kas, ripuļus, kam riepu augstums ir 55-65, kā visām vecajām parastajām mašīnām, un plikāku komplektāciju jaunajām - būs savādāk un interesantāk

Konuss Reģ.: 10.02.2015
5 0 Atbildēt

Ir 215/65 R16 ripuļi. Zemāku profilu šai mašīnai noteikti negribētu. Pašlaik ir ļoti labs kompromiss starp vadāmību un komfortu, ko gan nevarētu teikt par iepriekšminētajiem 90. gadu brīnumiem. Pilna mašīna nenosēžas, kā tas bija ar Golf 3 un Vento - ne tajos bija komforts, ne vadāmība.

Es no šādu - automobiļiem par salīdzinoši saprātīgu cenu neprasu luksusa klases komfortu - protams, nelīdzenumi būs vairāk vai mazāk jūtami atkarībā no balstiekārtas uzstādījumiem (atsperes, amortizatori, riepas u.c.). Jā, fizikas likumi ir tādi paši, kā 1991. gadā, tā arī 2016. gadā. Neapšaubu Tavas erudītās zināšanas tehnikas jomā, un neapšaubu, ka arī vecākas automašīnas var labi saregulēt. Bet, pērkot automobili un dodoties testa braucienā, neviens Tev nepiedāvā 20 balstiekārtas variācijas (ja vien nav kāda speciāla paka vai adaptīvā piekare), neviens nepiedāvā izglītojošus kursus balstiekārtu detaļu kodu apgūšanai, neviens nedod 3 dažādu veidu amortizatorus līdzi. Piedāvājumā ir konkrēti - optimāli noregulēti automobiļi, kuri tad arī tiek salīdzināti. Pieļauju, viena modeļa versijai ir vieni un tie paši uzstādījumi, nevis katram automobilim individuāli rūpnīcā tiek kaut kas pielāgots balstiekārtā, ja viss pārējais ir vienāds. Atšķirības varētu būt versijās - ar dažādu tilpumu motoriem atšķirās auto pašmasa. Lai to kompensētu, pieregulē balstiekārtu. Ne velti, nepiekrauts pikaps pa ceļu lēkās tā kā sienāzis. To piekraujot, uzlabosies vadāmība un stabilitāte, taču tas jau ir specifiskam uzdevumam paredzēts auto. To pašu dara ar dažādām viena modeļa versijām - lielāks, motors, cietākas atsperes, lai izlīdzinātu svara radīto iespaidu.

Par balstiekārtu runājot, prātā Gada Auto 2017 izbrauciens ar jauno Volvo S90 pa bēdīgo P101 ceļu no Ventspils līdz Liepājas šosejai (tas, kas gar Ķemeru tīreli) - šīs automašīnas gaitu un mieru salonā nespēja satricināt pat viena no pabriesmīgākajām šosejām Latvijā. Uz Ventspils šosejas brauciena dalībnieki citās automašīnās turējās līdzās, bet uzbraucot uz šī ceļa, aiz muguras esošie arvien vairāk attālinājās, kamēr ar S90 bez problēmām varēja saglabāt ierastos 100-110 km/h. Stūres reakcijas šim kuģim arī bija labas - protams, nekāds asais sportists S90 nav, taču tā galīgi nav prioritāte.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Ar standarta piekares regulējumu ir tas pats, kas ar aprīkojumu - vecajās mašīnās tā nav, izņemot topmodeļus, ne jau tāpēc ka nebija, bet tāpēc, ka tirgus to nepieprasīja Man šobrīd ir ļoti mīksta mašīna - 13" ripuļi un ar 1.3 nemotoriņu komplektā nākošās atsperes - gan ir priekšējais stabilizatora stienis - čoma sieva, kurai pirms pāris mēnešiem piedzima sīkais, stāvoklī būdama, kad šo kaut kur vedu [lielākoties maršrutā ietilpstot pāris kilometriem grants], mēdza komentēt "atšķirībā no citām mašīnām, šajā nejūt bedres", laikam mērinstruments bija vēders - man diez ko nepatīk, un kaut kad to labošu, bet patlaban, ja būtu trasē jālīkumo kopā ar kādiem parketniekiem, diez vai būtu jāpaliek kaunā, tīri smaguma centra dēļ

Tevis nosauktais atgadījums uz tās šosejas gan ir dēļ cita iemesla - liela daļa autobraucēju ir lupatas, un kaut kā neatstāj sajūta ka lielākā daļa no šīm lupatām brauc ar pajaunām mašīnām - cik nav jāskatās ka dažus gadus veca mašīna pie dzelzceļa vai tramvaja pārbrauktuves sadzēšās lai pārrāpotu pāri sliedēm, reizēm mani izprovocējot uz agresīvu apdzīšanas manevru. Pirms pāris nedēļām man sanāca braukt pa tevis nosaukto šoseju - turpceļā man blakus sēdoša, uz datora rasējoša meitene vienā posmā sūdzējās ka nevar parasēt - atpakaļceļā, braucot ar mašīnu, kam pakaļa velkas pa zemi, kaut kādam jaunam passātam nācās cēli paiet garām, jo krita uz nerviem viņa raustīšanās Vispār nekad neesmu sapratis to braucēju sugu, kas, sākoties bedrainākam gabalam, samazina ātrumu par 5-10 kmph, bet sākoties labākam, palielina - kas no tā izmainās?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 7 Atbildēt

Msh

No tā izmainās braukšanas baudījums! Ja nomet ātrumu un nelīdzenāku posmu izbrauc lēnāk, tad tik stipri nekrata un netiek sabojāta brauciena bauda.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
12 0 Atbildēt

Mazliet offtopic.

MSH, Tev kaut kāda baiga sāpe par visu jauno autobūvi.

Iespējams, jo neesi to auto mērķauditorija materiālā stāvokļa dēļ (kas nav nopeļami nepavisam).

Tev gan jāiemācās korekti izteikties par to, ka nav Tavs! Citādi izklausies kā smieklīgs (pat ļoti) cilvēks, slavinot tikai to, kas Tev jau ir, kā vislabāko pasaulē.

Tu dzīvo kaut kādā lielā iedomātā kastē, iesaku padomāt par ko vairāk (angl. "to think outside the box")

Nožēlojami, ka esi tikai muldētājs, nevis darītājs.

Nupat taču iauto.lv aicināja mūsu visus lielajā GADA AUTO testa braucienā, kur Tu biji tajā laikā??? Kāpēc nepiedalījies un neatvēri savas aizmiegtās acis beidzot?

Kāpēc neatļāvies aplikt jaunos auto līdz ar zemi aci pret aci ar reālu ekspertu? Kāpēc neizsmēji jaunos auto sarunā ar dīlera cilvēkiem?

Tā var turpināt ilgi.

Visiem citiem - viela pārdomām.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu tad padomā ārpus sava rāmja, savādāk tu, un vēl pāris ļautiņi, man šad un tad, atkal un atkal, cenšas personīgi uzbraukt sava šaurā rāmīša robežās - un lielākoties šis rāmītis ir rocība Ja tu spētu padomāt ārpus tā sava rāmīša, tad tu saprastu ka ja man būtu kompleksi, kas liek pirkt pseidodžipus, tad man nebūtu problēma tos apmierināt - pilngadīgs honda cr-v maksā ~1k - vienu pašu audī pārdodot varētu tādu nopirkt un staipīt krānu, braucu ar džīīīīpu, nevis hečbeku Protams ka es slavinu normālas masīnas - hečbekus, sedanus, unversāļus - jo neviens te nav spējis izspļaut kādu reālu, sataustāmu pseidodžipu plusu - tikai "man labāk patīk izskats" vai arī "es tajā jūtos drošāk" - un tad nu kaut kādu sajūtu dēļ brauc ar mašīnu, kura pa izpūtēju izpūš litru, divus vairāk degvielas gaisā, nekā cita, mazāka, kura spēj izdarīt visu to pašu. Kā to sauc? Egoisms. Reku mums te augstāk bija cilvēks, kuram egoisms ir visaugstākajā izpausmē, jo šis cilvēks nekaunējās uzrakstīt ka viņa ģimenes dēļ kāds cits var arī mirt, un tas ir normāli - galvenais lai viņa ģimene ir pasargāta.

Attiecībā par to tavu testa braucienu, princips tas pats, kuru es ievēroju arī uz citām lietām - kas man nav aktuāls, par to neinteresējos - es neesmu fans, kam patīk pamasēt uz jaunām mizām - ja man kabatā būtu pārdesmit štukas un noteikums par tām nopirkt jaunu mašīnu, tad interesētos, kas un kā, bet savādāk, netaisos ar to piesārņot savu galvu. Pilnai laimei, aizbraukt uz šādu bezjēdzīgu pasācienu man izmaksātu 30-40 eiras - lai nesāktu uzskaitīt ko es par to naudu varētu izdarīt, nosaukšu tikai ka mani ikmēneša izdevumi par zupu svārstās uz 50-60 eirām.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Nav tā, ka es veltīgi interesētos par jauniem auto. Divus jau esmu nopircis un domāju par trešo.

opelis Reģ.: 03.10.2005
6 0 Atbildēt

Atļaušos atgriezties tpakaļ pie topika tēmas! Gāju savam V70 skati un pirms skates biju iebraucis pie džeka, kas solijās man uzlikt latviešu/krievu valodu instrumentu panelī. Valodu uzlikt neizdevās, lai to izdarītu, sākot no 12.gada Volvo jāņem nost instrumentu panelis un uz tādu pasākumu es neparakstījos. Bet stāsts ir par citu tēmu... Pajautāju džekam, kā ir ar odometra pieregulēšanu - modeļiem no 12.gada ir diezgan piņķerīgs pasākums. Dati jāmaina vairākās vietās - abās priekšējās durvīs, airbag blokos un vēl kur tur. Viņš pamēģināja nomainīt ciparu tikai odometrā - nomainās, bet tikai uz dažām minūtēm, tad atlec atpakaļ uz reālo nobraukumu. Un , ejot skati, inspektors man teica, ka viņa kompis rāda kļūdu mana auto centrālajā vadības blokā un tas varot būt, ka kāds mēģinājis mainīt datus. Tā ka nav tik vienkārši..,

Iepriekšējo V70 2002.gada izlaidumu pārdevu paziņam, kurš, kā pirmo darbiņu - pie džeka aizdzina un nometa rādītājus līdz manas iepriekšējās skates ciparam. Tgad brauc ar krietni svaigāku auto, nekā nopircis

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Tas varētu tā būt jau stipri jauniem modeļiem.

Citādi Volvo ap 2010.gada modeļiem tā ir tikai 1 (!) Odo korekcija ar kabeli pie OBD un portatīvā datora...

opelis Reģ.: 03.10.2005
2 0 Atbildēt

Nu jā, 2013.gads. Un uz odometra 153000km, kas ir reāli. Braucu tikai brīvdienās, darba laikā ir darba auto. Paskatijos ss.lv - tur ir pat 2002.gada V70 ar līdzīgu nobraukumu. Un cilvēki tam tic...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Savā FB lapā jau auto detektīvs taisa īstu revolūciju

autoDNA_lv Reģ.: 10.06.2016
1 0 Atbildēt

Jā, bet paskaties kā Volvo markai tin tos nobraukumus - nereāli. Grūti atrast Volvo, kuram būtu orģināls nobraukums.

Mēs tagad apkopojam datus par šogad ievestiem auto no Skandināvijas - tur būs vienkārši bomba. Vidēji notin 250 000 km.

Tādēļ jābūt ļoti uzmanīgiem, jo nevar zināt cik ir patiesais un vai īpašnieks veic visus nepieciešamos apkopes darbus.

autoDNA_lv Reģ.: 10.06.2016
1 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Hei autodektīv, aizsūtīju Tev facebook linku (vakar) no ss.lv, kur džeks tirgo A6 ar kruķītu km rādītāju, samaksāju par šo atskaiti 18Eur, padārgi, bet ok, redzēju ka nevajag pirkt, nopublicē lūdzu, lai cilvēki redz!

Kā arī pa šiem 18Eur vēļētos redzēt pilnāku ainu, labi ka parādījās tas pēdējais nobraukums, bet tendences cik kurā gadā braucis utt, nav redzamas!

Sveiks,

Atvainojos par novēlotu atbildi.

Tu iegādājies autoDNA + Beļģijas?

Tas A6, kuru nosūtījām uz Capital FM?

Ja jā, tad tam audi varēja iztikt tikai ar AutoDNA atskaiti, kurā bija bildes. Jo diemžēl viņš gāja tikai tranzītā caur BE.

Ja būtu bijis reģistrēts Beļģijā -> Ietu TA -> tad varētu redzēt nobraukuma dinamiku. Iztikti tikai ar AutoDNA_BE - 8,00 Eur.

Pati autoDNA atskaitei cena ir atkarīga no mašīnas markas, VW grupas automašīnas labas atskaites ir 11,90 Bet citām markām pa 8,40 jau laba atskaite.

Tāpēc, ka foto ir bezmaksas, bet nobraukuma vēsture maksā 0,50 centus pārējo summu tiek noteikta pēc markas un pārējās informācijas.

Varam šeit izveidot kādu atlaides kodu - piem iauto un tie, kas ņems atskaites iauto.lv portālā saņems atlaidi. Sakiet piedāvājumu kaut ko sadomāsim

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti