Nudien savāda izvēle. Divi dažādas klases auto. Ir man Zafira Tourer 13` 2.0 CDTI. Esmu apmierināts.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nudien savāda izvēle. Divi dažādas klases auto. Ir man Zafira Tourer 13` 2.0 CDTI. Esmu apmierināts.
Es arī nesen iepirku kā ģimenes otro auto Zafira Tourer ar 2L dīzeli 165Zs, tomāts, Cosmo pakojums, ir dažas lietas, kas nepatīk pagaidām, un daudzas kas apmierina. Visvairāk neapmierina patēriņš, pilsētas režīmā ap 10L, šoseja ap 6.5L-7L, Amserv Krasta ielā teica, ka tā esot...liekas padaudz, papīros ir mazāki skaitļi minēti, Audi 3L ar 300zs stipri līdzīgi tērē.
Pirku tādēļ, ka ir trīs sīči un suns, minivens bija vajadzīgs
Abiem 7 vietas un cena diezgan līdzīga. Man nav bijis ne opel ne nissan, tāpēc prasu gudrăkiem čaļiem!
Nu jā, bet viens ir pseidodžips, uzpūsta un pacelta golfa klases mašīna, kamēr otrs ir tikai pastiepta golfa klases mašīna...
Skaidrs... saprati, ezi74? jāpērk otrais trusis... vai kaut kas cits no VAGa ne jaunāks par 1990.gadu.
Jaunu vai lietotu?
Kādreiz bija lietojumā 2004-2005g 2,2 dci Xtrail vairāki auto. Tika ļoti daudz vilkta 2asu piekabe ar labu kravu. Piekarē nekas netika mainīts, pa visu laiku vienreiz aizmugures gultnis. Ļoti, manā uztverē, izdevies auto, kas labi turas pretī korozijai, salons ļoti plašs, daudzas pārdomātas lietas. Ziemā ātri uzsilst, teicamas gaismas, dinamika un degvielas patēriņš stabils 7l, Uz ceļa stabils pat lielos 140km/h ātrumos. Pilnpiedziņa atslēdzama, labi bloķējās. Auto viegls tāpēc aizputinātus ceļus forsēja labāk kā ramjveidīgie 4x4 . Mazas pārkares un labs klīrenss. Vienkārši labs ikdienas auto universāls. Ar attiecīga gadagājuma zafīru nesalīdzinoši labāks auto. Ja nu tikai OPC versija, bet tas cits auto, citiem mērķiem...
Papētot patēriņu X-trail ir mazāks pat nekā Zafirai! Papīros X-trail 5.1 ,bet reāli droši vien kādi 6,5, bet Zafirai ir 7,5.
Un arī CO2 Zafirai ir lielāks.
Kašķejam, dīzelim, mēnesis parasti noslēdzas ar aptuveni -60 litriem grāmatvedības atskaitē, nobraucot ap 4 tkm. Lielākajam x-trail ar tādu pašu dzinēju varētu būt pat vairāk. Tās ražotāj patēriņa normas izskatās tiek noteiktas kautkādos ideālajos apstākļos. Mūsu klimatā kā minimums ir jāpiemet +20%.
Ezis74
Cik man ir bijusi saskare ar Nissan dīzeļiem, tad ļoti maz problēmas un nosacīti labs patēriņš. Ko gan nevaru sacīt par Opel. Un paskaties apkārt uz ielām, ar ko tauta brauc...netiešs bet rādītājs.
Izbrauc ar abiem - kurš vairāk cepī, to ņem ciet.
Es ņemtu X-Trail... īstenībā, šobrīd izskatu kā variantu gada beigās pārsēsties uz tādu.
Opel plusi varētu būt apdares materiālu kvalitāte un skaņas izolācija, nu jā... apdrošināšanas izmaksas.
X-Trail, domāju, būs tehniski uzticamāks, X-Trail noteikti būs labāka tālākpārdošanas vērtība un arī vieglāk pārdot. Nezinu, vai jaunā modeļa Zafirai ir, bet X-Trail ir līdzena grīda, attiecīgi, var gulēt un praktiskāks bagāžnieks. Subjektīvi - manuprāt, X-Trail ir vizuāli baudāmāks.
Bet vēlreiz saku - izbrauc ar abiem un tad jau pats sapraīsi.
No šiem diviem? X-Trail, varēsi ātrāk pārdot un vērtības zudums būs mazāks.
Ātri uzmetu skatienu cenu lapām. Zafira par to pašu cenu sanāk labāk nokomplektēta, ar jaudīgāku dzinēju. Septiņvietīgajā versijā Zafirā ir vairāk vietas. Braukšanas komforts ar Zafiru būs labāks.
torkjis rakstīja: Golfa klases mašīnas ir visas. VISAS.
Atšķirās vien uzpūšanas,pastiepšanas un pacelšanas koeficienti.
Šī arī?
Protams, virsbūvi var nedaudz pastiept, sevišķi garumā, par platumu nedaudz apšaubu - bet tam visam ir viens spēcīgs ierobežojums - platforma ierobežo motortelpu - tā neplešas. Tāpēc arī visiem mūsdienu pseidodžipiem, kam apakšā slēpjas golfa klases mašīnas virsbūve, komplektācijā tāda svarīga lieta kā "motors" neeksistē - jo no kompaktklases hečbeka tirgus prasa četrus katlus, un to arī saņem - bet brīdī kad uz tās platformas ir uzmesta pseidodžipa virsbūve, rodas problēma - hečbekam domātiem motoriņiem ir jāvelk jūtami lielāku un jūtami smagāku kasti.
Es balsotu par X-Trail.
Vienīgais kas Nissan-os samulsina ir tas, ka priekšējais apakšrāmis dažus gadus vecam Qasqai bija jau labi parūsējis. Šo info ņēmu no vācu reportāžas YouTube.
Hyundai Tucson tā neko.
Ja X-Trail, tad tikai ne ar 1.5 l dīzeli. Darbā ir šādi 4 gab. Trūkst jaudas
X-Trailam nav 1.5 dīzeļa.
Toties 1,6 dīzelis ir gan
Kas nav baigi nopietni tādam auto.
Pirms gada bija 110 dCi motori pieejami priekšpiedzinas versijām, ja nemaldos, tie bija 1.5
Tagad skatos, ka palikuši tikai 110 dCi - tie 1.6
X-Trail NEKAD nav bijis 1.5 dCi dzinēja. To 1.5 110 zs liek kaškajam un pulsaram.
Uz topika jautājumu atbildot - ilgi nedomājot, mana izvēle kristu par labu ZAFIRA TOURER minivenam, ja vien otrās rindas sēdekļu atzveltnes reguētos arī slīpi
Citādi sanāk sēdēt kā uz cieta krēsla.
No tehniskā izpildījuma, nudien, tur viss ir kārtībā, visos aspektos.
kasinsh79
Ne pa tēmu, bet bāž tur jaunajos auto visādus elektro navarotus, kurus pa lielam daudzi ieslēdz lai paskatītos tīri kā tie funkcionē. Ņemam piemēram zafīru, laba lieta būtu ja otro sēdekļu rindu varētu pabīdīt ne tikai uz priekšu, kā tas ir arī daudziem citiem auto modeļiem, bet tieši otrādi uz aizmuguri. Tad braucot varētu ērtāk atlaisties, izstiept kājas. Arī veciem cilvēkiem būtu ērtāk iekāpt utt. Tad lūk šādu ekstru es gan izskatītu kā lielu priekšrocību konkurentu sarakstā
Man arī nav izprotams, nafig otro sēdekļu rindu nevar uz aizmuguri vēl pabīdīt, man pie tam ir 5v versija, tā bedre aiz beņķiem ir pilnīgi lieka!
Nav apkārt cilvēku ar jaunām/mazlietotām Zafirām, bet ir divi zināmi ar X-Trail un tur bijušas problēmas. Vairākas reizes 1-1,5g laikā viesošanās servisā dēļ kaut kādiem gļukiem, arī attieksme no dīlera (Skandi) neesot bijusi tā labākā.
Personīgi X-Trail simpatizēja, gan no ārpuses, gan iekšpuses. Zafira gan daudz praktiskāka, bet kad pirkām auto, Auto Blitz:ā neviens man nepievērsa uzmanību, lai gan teicu, ka man jautājumi ir... tāpēc tālāk par aptaustīšanu salonā netiku. Varbūt, jo biju sestdienā 40 min pirms darba dienas beigām, lai gan tas nav attaisnojums.
"Attieksme no dīlera" ir tik šausmīgi subjektīvs vērtējums, ka vai nu... Iespējams, taviem zināmiem taisnība, a tikpat labi iespējams, ka viņu pašu attieksme "neesot bijusi tā labākā" - izkāpis no gultas ar kreiso kāju, attiecīgi, arī visi pārējie liekas slikti - ne tā tur paskatījās vai ne tik dziļi ielīda, kā gribētos... vai kaut kas nenotika pēc klienta, tā teikt, labā prāta... Lai nu kā, pēdējos 13 gadus esmu nostrādājis klientu apkalpošanā dažādās nozarēs, tai skaitā, arī jaunu auto pārdošanā, līdz ar to, zinu, ko runāju.
Detaļas baigi neatceros, bet bija kaut kas par neizpildītiem solījumiem, "pazudušiem" iesniegumiem, cilvēka laika čakarēšanu (pasaka, lai brauc uz servisu pakaļ auto, bet pēc tam izrādās, ka tomēr detaļa vēl nav ielikta un jābrauc vēlreiz rīt) u.tml. lietas, cik es atceros.
Zafira otrās rindas krēsli ļoti daudz stumjās uz aizmuguri un vietas sanāk ļoti daudz. Atzveltne gan noliecas slīpi ļoti minimāli
Vietas pietiek, ņemot vērā ka mans augums ir 193cm, aiz manis var brīvi sēdēt, bet kāpēc vēl vairāk viņi neuztaisīja, kaut vieta atļauj!
Vai nu lai varētu lielīties par lielu minimālo grabažnieka tilpumu, vai lai novērstu ka nejauši trešajā rindā sēdošajiem saspiež kājas...
Man nav trešā rinda...
Stumjās tad viņi daudz bet atbīdot priekšējo krēslu līdz galam (manā gadījumā) aizmugurē vietas itnemaz nav daudz.Otra lieta ka atbīdot otrās rindas krēslu priekšā zem krēsla veidojas tāds kā izvirzījums kas zog vietu kājām.
Bija man tajos laikos kantainais voyagers. Tam otrajā 2 un trešajā rindā 3 nieks lielais dīvāns. Vidējai mētājās mājās, un trešais tika izmantots kā pamata sēdeklis. Tam dīvānam bija sava sliežu parikte apakšā, kuru aizbīdīju cik var uz priekšu. Vienkārši limuzīniskas braukšanas sajūtas. Pasažieri nāk ar visām somām pa taisno salonā, nav ne jābakstās ne bagāžnieks netīrs jāvirina. Eh labas atmiņas. Tagad tie stown go, grīdā laižamie sēdekļi, lētu tabureti atgādina. Dodiet man atpakaļ ādas dīvānu un savāciet to stown go, nafig 100 gadi nav vajadzīgs...
Piedod, bet Voyagers ir pilnīga miskaste, vienīgais pluss ir salona plašums - viss pārējais - PILNĪGS šrots!
Salons tad ir liels un plašs bet pati sedpozīcija gan parasto krēslu gan stwo&go variantā kā uz poda, protams ja augums ap 170 tad ir ok bet kolēģe ar drusku zem 1,80 teica to pašu-kā uz poda(ceļi ļoti augsti jo pats krēsls zemu)
Motorolers
Daļēji varētu Tev piekrist..., BET kantainie limited 3.3 ir sava laika celmlauži, un nekāda vaina labas atmiņas. Patreiz jaunais ar 3,8 arī patika, tam piekare savādāka un kārba arī kā wāgenam panelī. Vispār liekas ka ap vw routan tur vācieši ar amīšiem kopā ķīmiķojuši. Brauc labi un patēriņš ap 8. Nafig tur to dīzeli. Bet tas atkal cits stāsts.
Kantainais savā laikā bija ok! Bet jaunie, esot štatos izīrēju jauno modeli ar ķipa 300zs (apmēram) motoru, pilnīgs mēsls...
Motorolers
Es ar 3,8 kaut kāds eco variants, nobraucu 5k pa turieni. 6 braucēji ar bagāžu no krusta bez sport režīma, ja straujāk piespiedās akselerātors, riepinieki nočīkstēja labi. Uz higway cēliens labs, auto neļogās kā iepriekšējais modelis un pie stūres ar nav pusguļus jāsēž. Tas nav apbraukt apkārt testā kvartālu, man patika viss. Patēriņu rēķinājām pēc degvielas čekiem un nobraukto ceļu, Pilsētas, āŗpus un arī nedaudz kalni.
ZZZZ rakstīja: Kādreiz bija lietojumā 2004-2005g 2,2 dci Xtrail vairāki auto. Tika ļoti daudz vilkta 2asu piekabe ar labu kravu. Piekarē nekas netika mainīts, pa visu laiku vienreiz aizmugures gultnis. Ļoti, manā uztverē, izdevies auto, kas labi turas pretī korozijai, salons ļoti plašs, daudzas pārdomātas lietas. Ziemā ātri uzsilst, teicamas gaismas, dinamika un degvielas patēriņš stabils 7l, Uz ceļa stabils pat lielos 140km/h ātrumos. Pilnpiedziņa atslēdzama, labi bloķējās. Auto viegls tāpēc aizputinātus ceļus forsēja labāk kā ramjveidīgie 4x4 . Mazas pārkares un labs klīrenss. Vienkārši labs ikdienas auto universāls. Ar attiecīga gadagājuma zafīru nesalīdzinoši labāks auto. Ja nu tikai OPC versija, bet tas cits auto, citiem mērķiem...
Ko saki par pārējiem nissan bezcelniekiem . patroli ,patfainderu
Dīvaini, bet Patrol Latvijā nepiedāvā. Laikam nav maksātspējīgo.
Bija kautkad lietošanā (apmēram gadu) 2005 gada Patrol 3.0D. Ideāls lauku darbu zirgs. Varēja gan no meža baļķus izvilkt, gan no jūras laivu. Pilsētai un ātrai braukšanai pa šosejām īsti neder. Par lielu gabarīti un troksnis no motora un pretvēja. Vienu reizi nomainīju eļļu, TA izgāju pa nullēm. Vienīgais vērā ņemamais mīnuss - bieži un daudz jāmazgā pēc izklaidēm.
Patrolu nezinu, pathfinder liela pieredze. Šeit ir jāizvēlas kam tev tas auto vajadzīgs, vairāk darbam (liela piekabe) vai sevis vizināšanai. Respektīvi pathfinders ir vairāk prasīgāks tehniskās uzmanības, apkopes ziņā. Tas auto gaitas ziņā arī nav tik komfortābls kā x-trail. Man dizainiski un tehniski pašam pathf kā auto patīk. Bet tikai ja sevis vadāšanai ņemtu 2005g X-trail. Vienkāŗšs praktisks, uzticams braucamais.
Opel Zafira vai Nissan X-Trail
Sveiki. Savai ğimenei plānojam jaunu auto. Skatoties piedāvājumus pagaidām cena piejamāka ir opel zafira c un Nissan X-Trail. Kādi ieteikumi, kuru labāk izvēlēties?