Piemetīšu savas 5 kapeikas - par sadalenēm un vēl šo to :
Sadalenes sets ar roļikiem, ūdenssūkni (t.s. "pompa") ~200 eiro + pārējās siksnas (ģenģeris, stūres sūknis un kondiška), beigās ar visu šķidrumu (tāpēc, ka tomāts) nomaiņu detaļām un darbu sanāca kkur eiro 600 kopā un sākās tas viss no tā, ka eļļa bagātīgi pilēja no vārstu vākiem (tās blīves jau nav dārgas, bet gemorojs liels).
Vilkt jau velk, bet lēts tas auto nu nav nekādīgi, iepretīm C4 simtniekiem un a6 rindiniekiem - bet arī tiem jau resursi ir pie beigām .
Ne pa TĒMU, bet piebraucu vienā lūžņu pieņemšanas punktā. Vajadzēja tādus šādus pabiezākus metālus...A tur džeks pudienslaika ietvaros. maina savam audi 100 dzesēšanas pumpi. Viņam zem motora vāka gan bendžas 4 katlu dvēsele un tur tādi plašumi. ka pats gandrīz var iekāpt. Tāda nostaļģija uznāca...un detaļas pa brīvu, jo mūsu tauta veco bērīti vairs uz šrotu neved. Lūžņos ņem ko vajag pa sviestmaizes cenu tik pašam jāskrūvē.
Plašumi jo motortelpa paredzēta V8 vai R5 turbo. Attiecībā par šrotu - vecām plikākām mašīnām lielākoties cena ir lūžņu cena, tāpēc tas, vai nonāk tolmetā vai šrotā, atkarīgs no dažādiem citiem faktoriem.
msh rakstīja: Plašumi jo motortelpa paredzēta V8 vai R5 turbo. Attiecībā par šrotu - vecām plikākām mašīnām lielākoties cena ir lūžņu cena, tāpēc tas, vai nonāk tolmetā vai šrotā, atkarīgs no dažādiem citiem faktoriem.
Tā kā tagad radari priekšā un pakaļā, kā visādas robotizētās sodīšanas mašīnas, tad būtiski ir, kur par to bērīti dod papīru, ka var norakstīt to mašīnu nost, jo tāpat jau to izdarīt nevar, cēesdēdē neļauj, tas viens. Otrs visādi šroti jau ir skopi un nekas vairāk par to pašu lūžņu cenu (jeb kategorija auto) nesanāk + gaudošana, ka viņš nabags jau neko nenopelnīs (kad ko vajag tad ieslēdzas šrotinieku pretējais meldiņš par raritātēm) - labāk tad, lai ir uz tolmetu.
Par tām vietām...njā paskatoties sava 80kapotā - doma ir, ka 4.2 tur var iebāzt mierīgi , tas gan neozīmē, ka visam ir ērta piekļuve.
"kad ko vajag tad ieslēdzas šrotinieku pretējais meldiņš par raritātēm"
Ļoti atkarīgs no šrota. Es liepājas šrotos nekad tādu dziesmu neesmu dzirdējis - vai nu detaļa ir, vai tās nav. Es, protams, esmu haļavas cienītājs - mans iecienītais šrots arī ir no tiem, kas iepērk par lūžņu cenu jebko, patur kādu laiku, pēc tam ar rezaku un lomiku sadala un uz tolmetu - šādas pieejas dēļ jebkas, kas ir pārdots, ir plusā, un cenas atbilstošas - tā kā man pamatā saistoši ir visādi sīkumi, reizēm aizbraucot es jūtos it kā es būtu to šrotu aplaupījis; pēdējoreiz es savācu lietas, par kurām man nebūtu bijis žēl nolocīt 30 eiras, bet man paprasīja 10...
msh rakstīja: "kad ko vajag tad ieslēdzas šrotinieku pretējais meldiņš par raritātēm"
Ļoti atkarīgs no šrota. Es liepājas šrotos nekad tādu dziesmu neesmu dzirdējis - vai nu detaļa ir, vai tās nav. Es, protams, esmu haļavas cienītājs - mans iecienītais šrots arī ir no tiem, kas iepērk par lūžņu cenu jebko, patur kādu laiku, pēc tam ar rezaku un lomiku sadala un uz tolmetu - šādas pieejas dēļ jebkas, kas ir pārdots, ir plusā, un cenas atbilstošas - tā kā man pamatā saistoši ir visādi sīkumi, reizēm aizbraucot es jūtos it kā es būtu to šrotu aplaupījis; pēdējoreiz es savācu lietas, par kurām man nebūtu bijis žēl nolocīt 30 eiras, bet man paprasīja 10...
Un tad par 20 ietaupītām eirām iepildot gāzi msh dodas uz Latvijas galvaspilsētu lai izšmonītu guļamrajonu zaļos konteinerus,vdrug kāds kādu delikatesi izmetis.Zilajā konteinerā ir iespēja tikt pie MK2 plakāta.
Jūsu piredze ar Audi a6 2.5 tdi
Mani interese viss par šo motoriņu. Vājās vietas, rezerves daļu izmaksas, cik uz 100km ēd utt.