Autobusa šoferi, kuri brauc maršrutā Bauska – Rīga – Bauska nolēmuši neklusēt. Viņiem piegriezusies darba devēja (Nordeka) drastiskā attieksme,
apollo.tvnet.lv/zinas/autobusa-soferiem-piegriezusies-darba-deveja-drastiska-attieksme/788408
Autobusa šoferi, kuri brauc maršrutā Bauska – Rīga – Bauska nolēmuši neklusēt. Viņiem piegriezusies darba devēja (Nordeka) drastiskā attieksme,
apollo.tvnet.lv/zinas/autobusa-soferiem-piegriezusies-darba-deveja-drastiska-attieksme/788408
Šis maršruts ir viens no "atsaldētākajiem" pasažieru pārvadājumos.
Neticēšu, ka pats tā ne reizi nesi darījis.
Cilvēks domāja apstāties uz minūti, bet negaidīti apstākļi, tāpēc sanāca ilgāk...
Drīksti neticēt. Man atšķirībā no prāvas daļas šejienes auto kurinātāju, nepiemīt niķis - uz 5 minūtēm jau drīkst, mazbišķiņ jau nav pārkāpums utt niķi. Ja es pārkāpju ātrumu, tad es nekurnu topot pieķerts un nestrīdos ar milici, ka tas nedrīkstēja slēpties, mērīt ātrumu, tas ir svešs ātrums.
Bet par parkošanos es esmu gana strikts. Man NEKAD nav gabals nolūzis paieties mazliet tālāk, kā arī vienmēr max pārsimts metru attālumā ir izdevies atrast vietu kur legāli noparkot savu auto... Arī lielveikalā man nevajag noparkoties tieši durvīs.
Bet te vairāk jautājums vienam CSL 19. punkta lielsludinātājam, un avārijas trijstūru paģērētājam... Kā tas nākās un kas attaisno šitādu izpildījienu?
Tur gadījumā nav kāds tūrisma kantoris? Nordekas šoferi regulāri haltūrē pie tūroperatoriem.
Pārlapojot CSL un CSN nekur neatradu atļauju autobusus nomest zīmes apstāties un stāvēt darbības zonā izlīdzoties ar parastu avārijas uguņu ieslēgšanu...
Un, ja jau ir ieslēgtas avārijas ugunis - KUR IR izliktais TRIJSTŪRIS?
Nekāds gabals tiem "tūristiem" nenolūztu, ja autobuss izmestu lieku līkumu pa rayonu, un tāpēc tiem nāktos to kasti pāris minūtes uzgaidīt...
Gabals nolūztu Nordekas budžetam, jā nāktos meklēt un apmaksāt stāvvietu.
Ā - tagad arī budžets ir pietiekams pamats CSN pārkāpumiem? Ne tikai grafiks?
CP neesat meģinajuši iet strādāt?
pat kgb juris tā neklauvēja
Autobuss, garažas Nr. 210. bija apstājies, lai izlaistu pasažieri invalīdu! Autobuss ir atbilstoši aprīkots, jo pārvadā bērnus. Kur Tu biji Palaidniex, kad skolā mācīja CSN? Kāpēc Tu pārkāpjot noteikumus, nesamazinot ātrumu un ar īpašu piesardzību nebrauci lēnām? Otram acī redzi skabargu, bet savā baļķi nespēj ieraudzīt! Pārējiem "līdzskrējējiem" nepalika kauns?
Vai autobuss bija reģistrēts kā specializētais invalīdu transports? Vai autobusam bija izņemta atļauja pārkāpt apstāšanās un stāvēšanas noteikumus?
Tieši tā! Ar liftu un atbilstošām zīmēm autobusam priekšā un aizmugurē! Ir vēl divi tādi busi! Palasi CSN un arī Tu netēlo muļķi! Tikai Palaidniex kā tirgus bāba redz tikai to ko viņš spēj saskatīt! Ar savu stulbumu nevajag lepoties, tas tāpat ir acīm redzami!
Domā šo punktu:
123. Piespiedu apstāšanās gadījumā vietās, kur apstāšanās vai stāvēšana aizliegta, transportlīdzekļa vadītājam jādara viss iespējamais, lai atbrīvotu brauktuvi un nogādātu transportlīdzekli vietā, kur apstāšanās un stāvēšana nav aizliegta.
Tātad busam nebija IeM ministirjas izdota atļauja pārkāpt apstāšanās un stāvēšanas noteikumus?
Autobuss DRĪKST izlaist invalīdu UN BRAUKT PROM!
Kad vajag uzņemt atpakaļ invalīdu - ATBRAUC UN UZŅEM - nevis vismaz desmit minūtes stāv ar avārijas uguņiem bez trijstūra un bez jebkādas darbības, kura līdzinātos invalīda izsēdināšanai un uzņemšanai, vietā, kur apstāšanās un stāvēšana IR AIZLIEGTA!
Vai es ko nesaprotu?
Kāpēc TU nepiegāji pie tā autobusa un nepieprasīji aizbraukt prom? Kāpēc TU neizsauci policiju, kad redzēji šo neganto likuma pārkāpumu? Aizbrauc labāk atpūsties kkur uz kādu rehabilitācijas iestādi, citādi jau krampji drisā metas, kad lasu shito jūsējo ikdienas 3-gaiļu diskusiju gadu garumā ;D
Es jau to prasu paraugvadonim - kāpēc paša kurinātāji nepilda CSN.
Kāpēc viņš un viņējie drīkst, bet citi nedrīkst?
Kur attaisnojums?
P.S.
Ja vēlies - nākamreiz saukšu ar to policiju. Vajag?
Protams, ka "vajag".Kādam taču ir iniciatīva jāuzņemas.Ja tas ir patiess nodoms sabiedrības labā, nevis kāds no kontexta izrauts gadījums kasīšanās diskusijas ierosināšanai.Tur visai dienai pietiks ko darīt- jo izsaukt varēsi uz katra stūra un pie katra staba.Aizbrauc piem uz Csdd rajonu tur kkur uz Antenas ielu- tur katru dienu ikdienā un gadiem ilgi zem zīmes stāv treileri ar atvestiem auto un reāli rada avārijas situāciju un stresu garāmbraucējiem- bet neviens to "neredz".
Palaidniex slimo ar slimību "aklums ar vienu aci". Viņš nekad nepārmetīs stāvēšanas pārkāpumus vieglajiem auto, bet ar putām uz lūpām gadiem ilgi katru dienu histēriski kasīsies internetā par invalīdu autobusa apstāšanos, lai izlaistu un uzņemtu invalīdus. Tāds nu šis cilvēks ir, tur neko nevar darīt.
Nesatraucies, man nepatīk neviens, arī Tavs privātais auto, kas nomests nevietā vai nepareizi. Ir kāds strēķis biezo normālu sodu atrāvušies par nespēju noparkoties atbilstoši zīmei vai bloķējot satiksmi.
Mans auto nekad nav nomests nevietā vai nepareizi. Taču es tāpēc necenšos pašapliecināties, nemitīgi kasoties internetā ar kādu.
Es nekasos. Es vispirms apvaicajos demagogam par paša postulātu neievērošanu. Nakamreiz foto vai video būs policijas rokās, te neko nerakstīšu,vernons varēs meklēt savu ģintermužas izziņas padzisušo derīguma termiņu instancēs...
Ir desmitiem tūkstošu normālu kravas un autobusu vadītāju, tik mums viens te tāds histērisks demagogs...
266. 326. zīmes darbības zonā atļauta:
266.3. personu ar invaliditāti iekāpšana transportlīdzekļos, kas apzīmēti ar invalīdu stāvvietu izmantošanas karti, vai izkāpšana no tiem;
151. Tuvojoties apturētam transportlīdzeklim, kuram uzstādīta bērnu grupas pārvadāšanas pazīšanas zīme, transportlīdzekļa vadītājam jābrauc ar tādu ātrumu, lai, ja nepieciešams, varētu apturēt transportlīdzekli un palaist garām bērnus, kas šķērso brauktuvi.
1. Vai bija redzams iekāpšanas vai izkāpšanas fakts?
2. Kurās vietās drīkst šķērsot brauktuvi pilsētā?
3. Vai drīkst maldināt citus autovadītājus, lietojot avārijas gaismas signalizāciju, ja nav notikusi avārija? Un vai šādos gadījumos nav jālieto trijstūris?
147. Jebkurā gadījumā (arī ārpus gājēju pārejām) transportlīdzekļa vadītājam jāpalaiž garām neredzīgi gājēji, kas rāda signālu ar baltu spieķi.
Kādā veidā bērni pēkšņi kļuva par neredzīgiem gājējiem? Vai gājēji ir jālaiž garām vai tomēr jāļauj tiem šķērsot brauktuvi? Vai gājēju ar baltu spieķi ir jālaiž šķērsot brauktuvi arī uz Vanšu tilta?
Lasu un nebeidzu rēkt!
Kad vernonam iesaka dažus punktus, kas padarītu satiksmi mazāk steresainu plūdenāku un drošāku - tā kviec un kauc.
Kā jāpārkāpj max ātrums (kaut stāsta, ka FR piestādot par +1 jau) un jāpārkāpj stāvēšanas un apstāšanās noteikumu izņēmumi, bez redzama pamata, tā bērnus gatavs nosaukt par akliem un par tiesīgiem šķērsot ielu JEBKUR.
Nesatraucies vernoniņ, gāju garām tam inventāram pa Kr. Barona ielu - Es reizēm esmu tevis nīstais kājāmgājējs - jau iztālēm redzēju to inventāra numuru nomestu pie Rozes grāmatnīcas ar avārijas signāliem, gan tam paejot garām vēl ilgi redzēju to stāvam un mirkšķinam avārijas ugunis, nedz invalīda iekāpšanu/izkāpšanu, nedz bērnus, nedz neredzīgus bērnus ar baltiem spieķiem autobusam pat tuvumā neredzēju...
"Jebkurā gadījumā"! Bet tas neiet kopā ar CSL 19. panta 3. punkta uzstādījumu. Un pie šodienas iespējām, kad ir sociālie darbinieki, tādai situācijai nevajadzētu vispār rasties.
Uz jebkuru muļķīgu jautājumu man ir atbilde no CSN!
Uz 3. punkta jautājumu atbildi Tev sagatavojuši ir vācieši. Ieslēdzot liftu invalīdam automātiski ieslēdzas avārijas signāli un bremžu kamerās visās tiek padots gaiss, lai autobuss neizkustētos!
Nu skaidrs - nolaižam lafeti un stāvam, kaut stundu! Vienalga - notiek vai nenotiek cilvēka ar kustību traucējumiem ie- vai izkāpšana. Kolosāls attaisnojums. Variants - apstājies izliki lafeti - izlaidi invalīdu, pacēli lafeti un aizbrauci un vēlāk atbrauci pakaļ - jau nekādi nav iespējams.
Var piesaukt tiesības pilsētā šķērsot ielu kur gribās, kā arī sākt kaut ko murgot par neredzīgiem bērniem.
BRAVO, maestro, BRAVO!
Vernons gatavs pats būs apsēsties krēslā un sabildēties, lai tik nebūtu jāatzīst, ka nekāda invalīda nav bijis.
Pirms 10 gadiem viens students stāstīja, kā šis uz lekcijām braucis un centrā pie ekonomikas faķa auto atstājis. Noliek auto, atver kapotu, izliek trijstūri un aiziet uz 3-4 stundām. Dažreiz trijstūris pazudis, bet tāpat iznācis lētāk kā par maksu.
Kāpēc kapots jāver???
Tā jau varēja ne tikai bez trīsstūra palikt!
Reku viela pārdomām par "Taisnās Tiesas Spriešanu"- šodien visas krievu ziņas to vien stāsta, iespējams kāds pundurass beidzot dabūs pēc nopelniem:
Nordeka šoferīši arī paspīdējuši "jūras spēku" whatsapp grupā. Nekādu pārsteigumu, viena mafija.
Tieši nupat noskatījos... Es tā domāju - no vienas puses, a ko tam šoferim darīt, ja tādu algu maksā? No otras - nafig strādā tādu darbu? Uz fūrēm var nopelnīt vairāk, pat nezogot. Ja visi atteiktos strādāt par tiem grašiem, Šķēle ar Šleseru būtu spiesti paaugstināt algas, citādi nebūtu, kas strādā. Bet, nu, kā jau tur teica - nafig šamiem iespringt, ja par tām biļetēm valsts tāpat samaksās un ATD ir visai bezzobains iestādījums? Bet, nu, tāpat - dzīvot un visu laiku pizģīt, un trīcēt par to, ka uzrausies... Da nu!
Zini, kā uz to paskatas, formāli es un tu darba laikā lasot vai komentējot iAuto ziņas arī "zogam darbalaiku", protams katram ir savas nianses (man formāli darbs tad kad klientiem ir problēmas), bet nu pēc fakta es to laiku ko šīs rindas raxtu, varētu turpināt mācīties un "kraut kaudzē IT sertifikātus" utt...
T.i. gribu teikt ka ļoti rets personāžs negūst pašlabumu no darba devēja darbarīkiem, infrastruktūras utml.
Atkarīgs no darba devēja un amata specifikas. Vietās, kur pēdējos 15 gadus esmu strādājis, galvenais ir bijis rezultāts. Kā tu to panāc - sēžot ofisā vai pludmalē, mācoties vai komentējot iauto - nevienam tas nav interesējis. Ja es būtu darba devējs, mana nostāja būtu tieši tāda pati.
Tur Nordeku pat nepieminēja.
TV sižetā bija balss ieraksti no tās zagļu grupas no Nordeka nolaupītajiem maršrutiem, tā kā ir doļā. Tā arī uzvar tā lētākā cena.
Tu balsis labi pazīsti? Nordeka savu gulbja deju ir no dejojusi, tālāk par Olaini un Zaķumuižu vairs nebrauc.
Maršrutu nosauca pajoliņ.
Ko tu vispār no tiem maršrutiem saproti,tenku vācele.
WALA rakstīja: Zini, kā uz to paskatas, formāli es un tu darba laikā lasot vai komentējot iAuto ziņas arī "zogam darbalaiku", protams katram ir savas nianses (man formāli darbs tad kad klientiem ir problēmas), bet nu pēc fakta es to laiku ko šīs rindas raxtu, varētu turpināt mācīties un "kraut kaudzē IT sertifikātus" utt...
T.i. gribu teikt ka ļoti rets personāžs negūst pašlabumu no darba devēja darbarīkiem, infrastruktūras utml.
Katrs jau laikam vērtē no savas perspektīvas. Es tieši otrādi - izmanotju savu personīgo infrastruktūru un darbarīkus darba devēja labā. Un arī par "laika zagšanu" jautājums nemaz nav vienkāršs, jo dēļ laika zonām nākas arī "zagt" savu privāto laiku ārpus oficiālā draba laika.
Nē no perspektīvas, ka spēju ieraudzīt stipri vairāk kā vidējais ļautiņš pamana.
Un jā arī izmantoju privāto transportu darba devēja labā, privāto portatīvo datoru, specializētos instrumentus, jo manējie ir labāki, kā darba devējam utml. Bet tas nenozīmē, ka manas darba stundas "kā tas aprakstīts darba līgumā" netiek pavadītas apgūstot kaut ko no kā darba devējam nekāda tieša labuma nav , jeb citiem vārdiem "zogu darbalaiku" ...
Darba apjomam un izpildes ātrumam tas netraucē, tomēr formāli tas nekur tālu no degvielas zagšanas nav ...
Paraugs satiksmē
Vakar tā ap 18:00 Nordekas inventāra numurs toļi 210 toļi 120 stāvēja ar ieslēgtām avārijas gaismām Kr. Barona ielā zīmes apstāties un stāvēt aizliegts zonā. Apmēram pie Rozes grāmatnīcas. Stāvēja krietni ilgāk par 5 minūtēm.
Izrādās ka tā drīkst darīt - NEIZVIETOJOT TRIJSTŪRI!
Vai arī tā darīt atļauj vēlais uzraksts "Norīkojumā" uz inventāra "skrienošā teksta" info plafona, vai arī bezjēdzīgi atvērtās priekšējās durvis...
Kā tur ir?
Sekošanas vērts paraugs?
Braukšanas apmācības instruktora pūliņu augstākais sasniegums?