Nez ko tu tagat sagaidi. Džipu busu un citu spēkratu uzskaitījumu?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nez ko tu tagat sagaidi. Džipu busu un citu spēkratu uzskaitījumu?
Skaidrs ir viens - jauns šādām prasībām atbilstošs auto nesanāk pilnīgi noteikti.
Varbūt kļūdos, bet 90 grādu leņķi vienīgi VW Multivan un tam līdzīgie var nodrošināt.
2.paaudzes (2007.-2013.) Nissan X-Trail.
Neiespējamā misija - naudas daudzums neiet kopā ar prasībām.
Pajero ir ok. Tikai tam dizelim paterins ir paliels.trase 10nieks.pilseta 14 var mierigi sasniegt.multivan butu ekonomiskaks.
Ja pamata prasība ir lai viegli iekāpt tad drīzāk jāskatas visādu pastiepto hečbeku virzienā-Verso, Golf plus, c-max, Scenic, utt, sēdeklis no grīdas ir augstāk kā standarta zemajiem, bieži pat augstāk kā lielajos džipos un iekāpt vieglāk kā džipā jo augstums no zemes mazāks bet durvis plašākas.
par 10 eur gan jauns vai mazlietots sanāks tikai Lada vai Dacia kas diemžēl nebūs ar automātu.
Jauns par 10 000 var būt tikai nesertificēts ķīnietis. Bet ja gribi mazlietotu, tas vajag izskatīt lēto brendu nabagdžipus vai busus.
Reno, dacia, mazda...
MB B klase! Krēsli atgādina taburetes un pats auto atgādina busu.
B klase ir ērts, ja augstums vajadzīgs tikai iekāpšanas dēļ. Klīrenss tam ir mazs, dēļ dubultās grīdas. Variatora kārba jauka braukšanai, bet nemīl skriešanu un eļļas maiņas ignorēšanu.
Iespējams, ka lētākais variants ir bulku vāģis, resp. mazais komercauto, tikai tam tomāts diez vai būs.
Voyager veidīgie oir ar augstiem beņķiem
Mb b klase un voidžeri pēc tēmas veidotāja parametriem atbilst, bet par 10 000 jaunu vai mazlietotu neatrast. Ja nu vienīgi sasistu lūzni vai slīkoni.
Mans , experta, viedoklis - labāk nopirkt vecāku, bet tādu kurš patīk, nevis jaunu kompromisu.
nomiks rakstīja: Skaidrs ir viens - jauns šādām prasībām atbilstošs auto nesanāk pilnīgi noteikti.
Varbūt kļūdos, bet 90 grādu leņķi vienīgi VW Multivan un tam līdzīgie var nodrošināt.
Tādos pseidodžipos kā tavs cirvis tak arī ir tā "sēdi uz taburetes" sēdpozīcija...
Atver jebkuru auto sludinājumu portālu, ievadi vēlamos kritērijus un skaties, ko tauta piedāvā. Tad atlasi potenciālos auto, apskaties dzīvē, izbrauc un izvēlies.
Kad man vajadzēja džipu, tad braucu ar apmēram šādu:
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/patrol/gniom.html
Bet tā kā tas tika izmantots ražotāja paredzētajam mērķim, tad tikai mehānika. Praktiski nenokaujams darba zirgs. Lempīgs, rijīgs, bet savu darbu izdara.
Tad vēl man bija buss. Labākais ko atradu un ko varu droši ieteikt ir Traffic, īsais, zemais, ar divām sēdekļu rindām (labāk 2+3, jo divi atsevišķie sēdekļi priekšā ir daudz labāk kā dubultais pasažierim) un kravas telpu ar saliekamo sietveida starpsienu. Kārba, protams, šādam transporta līdzeklim mehānika. Arī lempīgs (1.9), bet braukšanai Latvijas robežās ar ideāls.
Nu tad pa vidu starp šiem ir braukts ar Forester. Arī labs, bet atkal ar mehāniku.
Bet NEVIENS no šiem un līdzīgajiem auto nesniedz tādu braukšanas baudu, komfortu, arī ekonomiju kā klasiskais sedans. Kā otrā mašīna vai darba auto ok. Bet ikdienā pārvietoties ar busu vai džipu (ne-parketnieku) negribu. Šodien pavēroju savas kājas, 90-grādu leņķis man ir parastā universālī. Ērti iekāpt? Nesūdzos, ir paaugstinātā piekare un beņķis pašā zemākajā pozīcijā.
Tā tava noskatītā Dacia droši vien ir Duster. Nu tur nu gan nebūs ne ērti iekāpt, ne braukt. Nez vai Duster vispār ir ar automātu. Domu par jaunu labāk uzreiz atmet, jo budžets par īsu vismaz 2-3 reizes. Klasiskais mazlietotais (līdz 2 gadi un līdz 100 tkm) arī nekas īpašs nesanāks. Drīzāk tos 10 000 iemaksā kā pirmo iemaksu jaunam, tad kautkas varētu pat sanākt.
Es pa savu mūžu neesmu braucis ne ar vienu sedanu, kurā viegli iekāpt - izkāpt. Neesmu speķis, vai kāds šķībs vai vājš, un nav grūti, bet par ĒRTU to nosaukt nevar. Visērtāk iekāpt ir miniveni- suv- krosoveri.
man ir bijuši sedani, bet tie nav praktiski manam dzīvesveidam (visu laiku kaut kas jāvadā, laivas, velo, uz laukiem materiāli etc). katram savs zinu biroju/pilsētas cilvēkus kuri nopērk 2 sedanus. Man pa Rīgas bedrēm/sliedēm labāk patīk suv - redzi laicīgi kreisos pagrieziena veicējus, nav jābremzē pirms pumpakiem, sliedēm, ziemā var visur izbraukt netīrot sniegu - nemaz par copes izbraucieniem nerunājot. nekad vairs sedanu nepirkšu.
ērti sēdēt palielā suv vai multivanā piem. tas ir fakts.
Es neesmu tāds auto snobs,ka man baigi vajadzīgs tas ērtums tajā kastē. katram savs.
Nezinu kur tu lien braucot makšķerēt, bet rīgas problēmu apraksts pa lielam ir problēma blīvē starp stūri un sēdekli, nekas vairāk - uzliec hoķ 4motion golfam augstākas pederes un riepas ar normāla augstuma gumiju un būs pie vienas vietas bedres, sliedes, atsevišķas bordas, un ziemā brauksi vēl labāk nekā ar SUVu, jo tomēr vieglā mašīna. Attiecībā par to "redzu laicīgi kreisā pagrieziena veicējus" - jā, un tevis dēļ aizmugurē braucošie to tiešām nepamana.
SUVs pa lielam ir vajadzīgs cilvēkiem ar seksuālas dabas problēmām - cilvēkiem kam daudz kas jāvadā un jābrauc pa bezceļiem, ir domāti tādi pikapi kā mitsubišī L300 vai ford ranger.
Smieklīgi ar augstu mašīnu apstāties vidējā joslā, neregulējamā krstojumā. Kad pa labi apstājas kāds sedans un nevar nogriezties pa labi, jo neredz aiz tevis, kā arī kreisajā pusē stāv viens sedans, kurš grib nogriezties pa kreisi un arī neredz aiz tevis otru pusi. Tad kamēr tu neaizbrauksi, viņi stāvēs.
Jokus mīlot var pastāvēt ilgāk.
Atkarīgs jau arī no tā pasažiera auguma. Man prātā nāk, ka jāpaskatās Zafiras, Sharan un tamlīdzīgie, varbūt der.
Varbūt der sēdeklis ar regulējamu augstumu? Pat ja nav oriģināli iekšā, varbūt var dabūt, tādu, ko var pieregulēt?
Man jaunajā Zafirā tā arī nesanāca pieregulēt sēdekli, lai nesāpētu mugura. 150 km un viss - jākāpj ārā pastaigāt. A klases mersī (krietni vecākā)- bez problēmām. Runāju par vadītāja sēdekli, pasažieriem tur iespējas vēl mazākas.
Nu nezinu, nezinu. Es ar savu Zafira (2013) no Varšavas pat bez čurupauzēm vienā plēsienā uz Olaini atbraucu, šķiet, 9 stundās. Vispār nejutu nekādu nogurumu. Ne mugurai, ne pakaļai. Tieši otradi, man Zafira krēsls šķiet ļoti viegli noregulējams ideālajā sēdpozīcijā.
Vai nevar būt tā, ka tu esi pieradis braukt ļoti zemā sēdpozīcijā vai arī ar pārāk slīpu atzveltni? Ja mugura ērti nepieguļ atzveltnei, tad mugura ir saspringta un ātri piekūst.
Auto iegāde - ko ieteiksiet?
Sveiki,
Man ir tāda situācija, ka ir nepieciešams auto līdz 10 000 EUR (jauns vai mazlietots) un ir pāris obligātie kritēriji:
- Automātiskā kārba;
- Auto jābūt augstam (džips, buss vai cits auto, kurā ērti iekāpt)
- Sēdeklim ir jābūt tā, ka pasažiera kājas vienmēr atradīsies 90 grādu lenķī (tapēc neder zemie auto).
Šādas prasības ir veselības apsvērumu dēļ.
Ko Jūs varētu ieteikt?
Vienīgais, ko esmu atradis ir Dacia džips.
Iepriekš bija Suzuki Grand Vitara.