Čau. Varbut kads ko tadu pieredzejis un var izpalidzet ar padomu. Audi a6c6 quattro 2004g. Automāts. Sanslīdē ejot neliels sitiens un mašina apstajas. Nekādu trokšņu, ne liekot draivā, ne atpakaļgaitā nav. Nodomāju, ka kārba, pieslēdzu pie kompja, kļūdu nav. Aizdzinu uz pacelaja, visas miroņgalvas darba kārtībā, eļļa nekur no kārbas nav tecejusi. Vilku uz servisu palaistu, panelī rādijās ka robi slēdzās un parsledzot uz tipinieku ari vareju robus parslegt, bet kustiba nekāda. Helpp
Pazīstamam priekšpiedziņas Škodai šitāds izgājiens ar vieglu piesitienu apmalei beidzās ar kārbas maiņu. Trieciens pa riteni caur pusasi kautko salauza kārbā.
Pats jaunumu atklāju, ka Allrods atšķiras no A6 quattro, jo allroadam nav nekādas berzes diferenciala ar klišķi pieslēdzas pakaļas tilts pie slodzes vai nospiesta ESP. Palabojiet manu stāstu!
Tev no volvo vai skodas tas tilts ielikts vai kas tur ir ? Audi ir pastāvīgā pilnpiedziņa un nekas nekur nenafig nepieslēdzas un Allroads no parasta a6 atšķiras vienīgi ar piekari un ārējo izskatu.
Audi a6 c6
Čau. Varbut kads ko tadu pieredzejis un var izpalidzet ar padomu. Audi a6c6 quattro 2004g. Automāts. Sanslīdē ejot neliels sitiens un mašina apstajas. Nekādu trokšņu, ne liekot draivā, ne atpakaļgaitā nav. Nodomāju, ka kārba, pieslēdzu pie kompja, kļūdu nav. Aizdzinu uz pacelaja, visas miroņgalvas darba kārtībā, eļļa nekur no kārbas nav tecejusi. Vilku uz servisu palaistu, panelī rādijās ka robi slēdzās un parsledzot uz tipinieku ari vareju robus parslegt, bet kustiba nekāda. Helpp