Gājējam aizliegts spert soli uz brauktuves ja tuvojas transports!
Gājējam bez apstāšanas tālāk iet aizliegts!
Gājējam aizliegts izraisīt transporta līdzekļu sadursmi!
Auto vadītajam aizliegts apstāties par tuvu gājēju pārejai!!!
Gājējam aizliegts iziet uz brauktuves no šķēršļa.
Palaidniex ar savu rīcību varētu neveidot šķērsli, kura dēļ cieš gājējs.
Gājēja un auto vadītāja attiecības ir kultūras jautājums.
Mums te dažam labam ar kultūru ir tā kā ir.
Gājējs tiek palaists visur un vienmēr, arī tad, kad viņam tur vispār tur nebūtu jāiet.
Nevajag pieļaut situāciju, kad gājējs var ignorēt savu drošību!!!
Varbūt vajag likvidēt gājēju pārejas?
Te lasu un nebeidzu priecāties cik ļoti daži autovadītāji vēlas neredzēt un neievērot 145. punkta prasību - dot ceļu gājējam uz gājēju pārejas.
Nu ko, varbūt jālikvidē gājēju pāreja kā tāda, ja jau uz tās nevajag dot gājējam ceļu? Te gari un plaši referēja un ar putām uz lūpām rakstīja daži, ka gājējam viss ir jāizdara un jāizprot transporta līdzekļa vadītāja vietā - jānovērtē ceļa segums, transportlīdzekļu ātrums, bremzes, spēja stāties, redzamība...
Tāds bermudu nogrieznis sanāk tās gājēju pārejas... Gājējām nu nezkā ir jāizpildās, lai tam tiktu dots ceļš. Kaut zīme DOT CEĻU GĀJĒJAM redzama pa gabalu.
Diez kā tie auto vadīāji tomēr prot izvēlēties ātrumu, novērtēt ceļa stāvokli, tiek galā ar redzamību tuvojoties zīmei Dot ceļu automašīnām? Kā tie spēj noreaģēt uz gaismas maiņu luksoforā bez šādu gājēju palīzības.
Varbū likvidējam gājēju pārejas? Tik daudz atstarojošās krāsas ietaupīsies, tūkstošiem ceļa zīmju varēs nodtot pārstrādē un vairs neatisīt? Automašīnām sataupīsies bremzes, lampiņas, degviela... Vieni vienīgi labumi!
Jo es īsti neredzu nepieciešamību pēc tām gājēju pārejām, ja dažu indivbīdu prāt, tās jāšķērso precīzi tā pat kā iela pilnīgi jebkurā citā vietā...