Ar Ssang-Yong Rexton pie stūres nebraucu, taču palika tāds patīkams iespaids, ka Rexton ir tikpat labs kā Land Cruiser. Patika iebūvētā TomTom navigācija.
Pilnīgi citādas braukšanas sajūtas, nekā ar mūsdienu kompaktajiem krosoveriem. Jūtama šūpošanās un satricinājumi uz nelīdzena šosejas asfalta, pietrūkst arī dinamikas, taču bezceļos droši vien Rexton būs karalis.
VWfans rakstīja: Ar Ssang-Yong Rexton pie stūres nebraucu, taču palika tāds patīkams iespaids, ka Rexton ir tikpat labs kā Land Cruiser. Patika iebūvētā TomTom navigācija.
Zini kāds man palicis iespaids par Tevi?
Tas, ka Tu pilnīgi neko nejēdz, vai arī nepārtraukti troļļo šeit!
"Rextons= Kruzaks = patīk iebūvētā navigācija" - Klausies Tu varētu rakstīt pašam AutoBild, neko daudz neatšķiries no "tiem tur".
Kas ir nepareizs apgalvojumā, ka Rextons ir līdzīgs Kruzakam?
Ja es tuvotos pensijas vecumam, būtu pārticis, zinātu, ka mani gaida laba pensija, tad, iespējams, salīdzinātu Kruzaku ar Rextonu. Rezultātā iegādātos Rextonu kā komfortablu, lielu, ērtu auto atlikušajam mūžam - 18 gadiem, kuros nobraukt 250 tūkst.km.
Par šo auto varu teikt tā, kāpu iekšā smīkņādams, bet izkāpu daļēji pārsteigts! Nesanāca gan izbaudīt viņa 4x4 īpašības, bet no grāvja/slīpuma viņš izbrauca daudz vieglāk nekā Jaguar E-pace. Varu piekrist VW fanam, ka ļoti atgādināja Land Cruiser, šeit tu Viensexpert nevietā VW fanu apliec, kaut bieži arī pasmaidu par viņa apsēstību ar lētiem auto! Salona apdare bija vislabākā no austrumkrasta auto, dinamika tāda pati, kā daudz mazākiem brāļiem, un LABĀKA, kā Land Cruser ar 2.8L motoru, šim bija 2,2L patēriņš zem 10L (ap 9,0 -9,5). Tātad mazāks kā tai pašai Eclipse Cross, Cruiser man testa laikā stabili bija virs 12L un pie tam ar Cruiser Es nebraucu 120-140. Mums viņu sanāca testēt visgarākajā posmā (ap 60km), tā ka iespaids radās! Visa info sistēma un vidējā konsole mūsdienīga, saprotama, patika, salons milzīgs ar LABU apdari! Jā uz šosejas gāzelīgs, bet tas arī bija gaidāms, ātrumu viņā nejuta, pat uz 140 braucot. Nebija gan zināma testa eksemplāra cena, bet ja viņš maksā 40K tad, ja gribētu pirkt Cruiser, pa 60K, kasītu pakausi, ko darīt. Neesmu gan pētījis, cik straujš ir viņu cenas kritums. Pieļauju, ka šāda auto pamatpircēji dzīvo no Zilupes uz austrumiem, bet auto likās interesants!
Lai salīdzinātu ar citiem šīs klases automobīļiem, nepieciešams būtu zināt nedaudz vairāk par to, ka tas ir Rextons. Vismaz elementāru info-dzinējs,jauda,cena tieši šim konkrētajam auto.
Bet kam patīk lielas mašīnas, noteikti iesaku pamēģināt izbraukt ar Rextonu.Liels milzenis.Salona apdarē arī nekas slikts neleca man acīs. Par dinamiku grūti spriest, jo trūka info par konkrēto auto, bet tukšā ceļa posmā izdevās attīstīt palielu ātrumu...Tiesa uz nelīdzena asfalta izjutu diezgan lielu auto gāzelēšanos.Labprāt pavizinātos ar Rextonu bezceļa apstākļos.
Rexton ir ļoti patīkams pārsteigums. Latvijā pieejamas 3 versijas, bāzes versija no 30 990 EUR ar PVN, dārgākā 38 990 EUR. Gada Auto braucienā laikam bija vidējā par 35-36 tūkst EUR. Piekritīšu VWFanam, ka šis modelis pavisam noteikti ir liekams blakus Toyota Land Cruiser un daudzos aspektos pat to pārsit - pirmkārt jau cenas dēļ, otrkārt - braukšanas komforts un dinamika, treškārt - apdares materiāli un tas, cik rūpīgi korejieši nostrādājuši interjeru vissīkākajās detaļās. 10 litru patēriņš 2.2 tonnu smagam automobilim ar 2.2 litru 181 Zs dīzeļdzinēju šķiet ok, bet tomēr mūsdienās jau ir pieejami efektīvāki dzinēji.
Gluži bezceļos nesanāca iedzīt, bet stāvos motokrosa kalnos izgrieza pogas, piem., Mistubishi Pajero, kas stāvajā slīpumā nevarēja uzsākt braukt kalnā. Ar Rexton mierīgi - arī atpakaļgaitā.
Nebūtu korekti salīdzināt ar Landcruiser. Kas ir zināmā mērā kulta auto modelis. Pieļauju, ka Baltijā un apkārt (ne Centrāleiropā) tas būs arī statusa jautājums. Neiedomājos nevienu veiksmīgu biznesa cilvēku, braucam pie stūres apm.40k vērtā Rexton - ar domu, "ko par mani padomās apkārtējie", tipa tāds "nabagu džips" vai tml.
Korekti, ne nekorekti, bet iespaids palika tāds! Izmēros apmēram tāds pats auto, gaitas īpašības līdzīgas. Pie tam salons likās simpātikāks. Tas ka mums auto bieži pērk dēļ bļambas un statusa, tas skaidrs, bet mašīna likās interesanta.
Motorolers rakstīja: Korekti, ne nekorekti, bet iespaids palika tāds! Izmēros apmēram tāds pats auto, gaitas īpašības līdzīgas. Pie tam salons likās simpātikāks. Tas ka mums auto bieži pērk dēļ bļambas un statusa, tas skaidrs, bet mašīna likās interesanta.
Pa "kurieni" Jūs testējāt to Rextonu? tikai pa šoseju braucāt, vai bija arī vismz kaut, kāda bezceļu trase? Par kruzaku +- viss ir zināms tāds pats, kā pirms 10 gadiem, kā būs ar rextona dzīvotspēju, kas kruzaka gadījumā arī ir vērā ņemams faktors!
Kā būs ar salona paneļu grabēšanu utt., tas pagaidām ir jautājums, ja viss kārtībā tad protams izskatās ok, varbūt nedaudz pāršāvu pār strīpu apvainojot šo auto. Paskatījos foto, izskata ziņā arī vairs nav tas kroplais sangyongs, kāds tas bija agrāk.
Rextons tiešām atgādināja Cruiser, Liels, plašs, ērti sēdekļi. Milzīgs bagāžnieks, bet uz bagāžnieka rēķina aizmugurējā sēdekļu rindā būs jāpierauj ceļi. Auto salons diezgan kvalitatīvs. Dinamika tik lielam auto arī pieņemama, bet auto pārāk zvalstīgs. Trūkst stabilitātes, bet braucējam pārliecības par tā uzvedību ātrumā un ekstremālā situācijā.
Uzdevums pareizi novērtēt šo marku būtu veicams ja tam noslēptu jebkādu atsauci uz tā brendu.... ta sakot ar aizsietām acīm. Man protams neviens neliedza redzēt nosaukumu un sākumā man bija skepse vai atkal nebūs ķīnietī sabāzts, kas no eiropas autiņiem... varbūt, bet mašīna uzvedās gana rāmi un komfortabli.
Kā vairums, kāpu auto ar aizdomām. Braucot paugurainajā 333 trasē - nekādas aizķeršanās. Šīs klases automobiļi man parasti šķiet par lielu, tomēr pārsteidza, ka ar visu lielumu ilgi mācījos, kā iekāpt automobilī neatdauzot galvu. Citādi - komfortabli un ērti.
SsangYong Rexton tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019
Jaunais SsangYong Rexton tests 2018 / 2019, kāda pieredze?