iAuto tests – jaunākais Audi A6 sedans (+ foto) www.iauto.lv/zinas/testi/29355-iauto-tests-jaunakais-audi-a6-sedans-foto
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
iAuto tests – jaunākais Audi A6 sedans (+ foto) www.iauto.lv/zinas/testi/29355-iauto-tests-jaunakais-audi-a6-sedans-foto
Audi ir unikāls autoražotājs. Viņi pamanās dizainēt mašīnas tā, ka nezinātājam grūti noteikt vai auto maksā divus, divpadsmit, divdesmit vai divsimts tūkstošus. Ja mašīna ir nupat nomazgāta un nav sasista, neviena blondīne nepateiks, cik čalim īsti naudas. Šis A6 ir tieši tāds gadījums. Ļoti laba, zolīda, varētu pat teikt neuzkrītoša masīna. Tās labākā īpašība ir precīza sabalnsētība starp jaudu, izmēru, komfortu un kvalitāti. Par to liecina kaut vai tas, ka ar šo mašīnu testos vizinājos visilgāk, jo vienkārši bija forši! Es draudzīgi ieteiktu visiem, kas jauna auto meklejumos vandās pa X5, X6, Q5, Q7 plauktiem, pamēģiniet A6!
Diezgan patiess formulējums.Jo to audi īpašnieku nospiedoši lielākajai daļai ir pilnīgi pie vienas vietas, ko par viņiem domā dažādi garāmgājēji.Pietiek ar to,ka viņi paši savā starpā visu jau pa labu gabalu saprot, kas te ir kas.Priekš kam tur kādam ko skaidrot- vienkārši pagriez galvu uz otru pusi un aizbrauc no viņa prom.
Nu, atšķirt var. Kas irnesavienojams, audi kā limuzīns un dizeļa smaka. Ja premium tad benzīns.
Kāda vispār var būt smaka 2018.gada mašīnai? Gādīgs saimnieks kad Zobu norāvis salonā,vai, ārā izkāpjot ,ja bikšupriekšu kopā ar riteni apčurājis, vai ko?
Paver mobile de, tur ir šis/tas saskaitāms.Pieejamie 2018.g izlaiduma a6 limuzīni 88% ir ar pilnpiedziņu.No tiem savukārt kādi 82% ir dīzeļi.Ja kopā skaitīt ar/bez pilnpiedziņas, tad 79% no visiem ir ar dīzeli.
2012-2015.g izlaiduma universāls a6= pilnpiedziņas variantā 96% ar dīzeli, no visa kopskaita ar/bez q = 94% ar dīzeli.
2012-2015g. izlaiduma a6 allroad= visi quattro,no tiem 98% (deviņdesmi astoņi!)ar dīzeli.
2016-2017.g. izlaiduma a6 allroad- pieejami 498 gab., no tiem 497 gab ar dīzeli,99.8%....
Cik gan bezgalīgi varam te demagoģēt??
Audi A6/A7
Bija laiki, kad izvēlēties varēja tik vienkārši – patīk Audi? 80 vai 100 modelis? Sedans, kupeja vai universāls? Dīzelis vai benzīns? Trīs izvēles un varam braukt!
Ja šodien esi Audi markas piekritējs, tad veikt izvēli ir salīdzinoši daudz grūtāk – septiņi A modeļi 7 dažādās virsbūves versijās, pieci Q modeļi, katram vismaz 3 dažādu dzinēju izvēle, kā arī TT, R8 un etron. Un to kļūs vēl vairāk!
Kā ražotājam izdodas piedāvāt tik plašu spektru? Unifikācija ir atbilde tam – vieni un tie paši agregāti, mezgli un interjeri (ar atšķirīgiem akcentiem) – nozīme ir tikai izmēram
Vārdu sakot – katra pircēja gaumei un vēlmēm ir iespējams piemeklēt atbilstošāko, ja vien pats saproti, ko vēlies – vieta kur izpausties talantīgiem un profesionāliem konsultantiem!
Unifikācija ir veiksmes atslēga visa VW koncerna ietvaros, tādēļ pat instrumenta paneļu saturiskais dizains ir līdzīgs VW, Škoda, Seat un Audi modeļiem, bet vai vienāds? Redzamā daļa - grafiskais dizains Audi gadījumā ir daudz pārdomātāks un veiksmīgāks par to pašu VW flagmani – Touareg – tas nav tik sadrumstalots, ir lakoniskāks, tādēļ vieglāk uztverams. Un tas nav mazsvarīgi, jo panelī mēs ieskatāmies ļoti bieži un ir labi, ja vajadzīgo informāciju varam ieraudzīt un uztvert pēc iespējas ātrāk – varam skatu atkal pievērst ceļam.
Zināmu atšķirību konstatēju arī Matrix LED priekšējo lukturu darbībā (šī sistēma neizgaismo pretī braucošo auto, bet pārējā daļā tiek saglabātas tālās gaismas) – ja vadot VW Touareg tumšā rudens vakarā man trīs pretimbraucēji “uzspīdināja”, lai izslēdzu tālās gaismas, tad braucot ar Audi dienu vēlāk tādā pašā tumsā un maršrutā – neviens nepieprasīja atslēgt “Matriksu”. Kaut ko Audi inženieri ir mācējuši uzlabot, par to prasot tikpat naudiņas kā VW.
Bez lielas reklāmas Audi ir ieviesis “mild hybrid” sistēmu – īsumā – ir noņemts klasiskais starteris un ģeneratora vietā ir elektromotors/ģenerators, kurš prot a/m bremzējot ar dzinēju ģenerēt 48V spriegumu, kas tiek uzkrāta nelielā litija jonu akumulatorā. Elektromotors tiek izmantots arī a/m aukstajam startam, start/stop sistēmai (kas slāpē dzinēju arī a/m esot kustībā), kā arī spēj neilgu brīdi pie nelieliem ātrumiem kustināt pašu automobili bez degvielas patēriņa vai palīdzēt dzinējam tā darbībā uzsākot braukšanu! Ticiet vai ne - tas palīdz – mans testa brauciens ap 100 km garumā pie āra gaisa temperatūras + 6…7 grādi noslēdzās ar 4,9 litru patēriņu uz 100 km (ražotāja norādītais degvielas kombinētais patēriņš ir 5,5 – 5,8 l/100 km) – 3 litru dīzelim šāda apetīte ir pat ļoti laba jeb maza!
Īpašs paldies Audi dizaineriem par izsmalcināto un lakonisko salona interjeru – izgaismots līnijas akcents, neliels apgaismojums kāju apvidū – tas rada prieku un atvieglo nokritušo lietu atrašanu!
Bet eksterjera izstrādātājiem gan gribētu adresēt pārmetumu – nu kādēļ aizmugures skata kamera ir stacionāra? Tā kļūst netīra un neizmantojama automašīnai par kuru ir samaksāti 60 000 – 120 000 EUR???
Audi A7 liftback četrdurvju modeli sāka ražot 2010.gadā, mūsu vērtēšanā nodotais ir tikai otrās ģenerācijas produkts, bet par tālāko Audi divdurvju radinieku varētu uzskatīt Audi 100 Coupe S no tālā 1969.gada – acīmredzami modes tendences ik pa laikam atgriežas, jo arī pārējiem lielā vācu trijnieka ražotājiem bruņojumā ir liftabck modeļi.
Par Audi A6/A7 braukšanas sajūtām pat ir grūti ko teikt, jo manā skatījumā tās ir tuvu etalonam – un šī gadu desmitiem izkoptā prasme veidot perfekti vadāmas šasijas ir tas, kas liek izvēlēties Audi!
Šeit 2018/19g "testētie" gan a6 gan tuaregs gan vēl citi/līdzīgi suv bija ar dīzeļa motoru.Konkrēti tieši ar 3l dīzeli.Jūs (testētāji) viņus atzināt par moderniem, tehniski attīstītiem un dinamiski pabraukt spējīgiem.
Šajā kontekstā- kā konkrēti Jūs kā Eksperts vērtējat turpat tam MollerAuto pāri ielai esošā "citas markas" salona saimnieka nesenos izteikumus iAuto titullapā- ar tekstu jau pašā raksta Virsrakstā par to,ka Eiropā dīzeļmotoriem ir pasludināts (jau IR, nevis ka būs vai varbūt/kaut/kad) "nāvesspriedums" un ka šo te dd (hlamu?) atlikusī vērtība pēc 5 gadiem būs apaļi 0%.
Kā vērtējat piem šādu te par tiem 70k eur šogad nopirkta dzelzsgabala labticīgā īpašnieka varbūtējo dvēseles stāvokli, izlasot šo te augstākminēto sirsnīgo infomateriālu?
Audi A6 tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019
Jaunais Audi A6 2018 / 2019, kāda pieredze?