Opel Astra 1998.gada 2.0 dīzelis VIN numurs nav (apskati nevar iziet)

eddyyss Reģ.: 20.01.2013

Sveiki!

Auto tika iegādāts pirms gada ar apskati, bet šogad par lielu brīnumu auto apskatē neizgāju apskati, jo VIN numurs vairs nav (bija jābūt vadītāja pusē, kad atver durvis).

Sapratu, ka auto sliekšņi ir metināti, un VIN numura plāksne ir pazudusi/noņemta.

Ko Jūsu prāt var darīt lietas labā, lai izietu apskati, to VIN numuru, varbūt, var pats uztaisīt, vai jāved uz numuru salīdzināšanu, bet ja neko neatrod?

 
juriz Reģ.: 09.06.2001
0 0 Atbildēt

Takš prasi CSDD, ko tur var darīt.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

ved uz ekspertizxi lai šie iedod spravku kads ir tas vin numurs, domaju citu variantu nav

girts_s Reģ.: 01.03.2013
2 0 Atbildēt

Ja tā ir Opel Astra G, tad VIN numuram ir jābūt labajā (priekšējā pasažiera) pusē, nevis tieši slieksnī, bet grīdā blakus slieksnim. Grīdas polsterējumā jābūt mazam izgrieztam gabalam, ko var atlocīt.

Casio Reģ.: 24.12.2015
0 0 Atbildēt

Mhm, pasažiera pusē zem tepiķīša, pie sliekšņa.

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 11 Atbildēt

Kad būs jābrauc aiz šitāda 20 gadīga opeļdīzeļa noteikti nāksies pārslēgt salona ventilāciju recirkulācijas režīmā.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 1 Atbildēt

nabadziņš, dzen garām neviens taču neliek tupēt pie izpūtēja un ostīt

Casio Reģ.: 24.12.2015
4 2 Atbildēt

Recirkulācijas režīmā slēdzu katru dienu aiz visādiem čipotiem ķīniešu ledu cienītājiem - strādnieku sapņiem (A6, volvo ar d5, bmw), kuri daudz jaunāki. Mans 20 gadīgais Opelķīselis kūp tikai ar 3 ātrumu pie 4,5 k apgriezieniem, kad apdzenu kādu aklu telefona bakstītāju, kurš patraucējis izgriežot uz galvenā ceļa. Ēļļas, filtri mainīti, izplūde mainīta, nekas nav likvidēts, daudz labākā stāvoklī kā par pēdējo naudu pirktie šroti ar uzskatu - labāk nojāts, kūpošs audi a6 nekā opel, kurā mazgadīgās atteiksies iesēsties.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
3 0 Atbildēt

LV klasika - nopirkt palietotu audi/volvo/vw dīzeli un izraut DPF filtru ārā.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Pats vainīgs, ja neskaties, ko pērc.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

man pazinam bija tiesi ar astru lidziigi , mainot slieksnus laikam bija metinot sacakareets tas numurs. tad so sutija uz ekspertizi, cik vinsh teica tur aizbraucot rindaa stav , mershi, porshi un tamlidzigie, iedodot ekspertam opelisha dokumentus tas tik nosmejies un noteicis , ''vai tad tadus arii veel zog?'', un parakstijis dokumentu pat neaizejot to auto apskatiit

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Ja auto ir tīrs, tad jau izdosies papīrus nokārtot, bet vispār... nopirkt autiņu ar izgrieztu VIN, protams, ir ieberziens

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Agrāk bija tā, ka pārbauda auto - ja ir tīrs, tad dod slēdzienu, ka var reģistrēt ar ierakstu tehniskā pasē - VIN pārmetināts, VIN izrūsējis, VIN bojāts utt. Bet tad jārēķinās, ka pie katras darbības (arī noņemšanas no uzskaites) jāiet numuru salīdzināšana. Bet, nu, variantu jau nav.

Un aizmirsti par došanos uz Austrumu kaimiņvalstīm. Varbūt tagad gan kaut kas ir mainījies.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 2 Atbildēt

Vin numurs ir pasažiera pusē, nevis vadītāja. Ja meklēji vadītāja pusē, tad nav brīnums, ka neatradi.

Bet ja nav, tad jāiet pēc izziņas uz ekspertīzi. Aiuzej uz CSDD un paparasi. Vai pazvani.

371 670 257 77

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Īstais VIN numurs ir tas, kurš 2.bildē, tb., iesistais. Tas ir tas noteicošais, pēc kā tiek identificēts transportlīdzeklis. Pārējie ir plāksnītes un tabļičkas, kuras var būt un var nebūt... bet, ja aiztiek 2.bildi, var sanāk ziepes.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Tik tizlu vietu laikam tikai amerikāņi var izdomāt...

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 2 Atbildēt

Kāds sakars amerikāņiem ar Opeli.

Man visiem "amerikāņiem" VIN bija caur priekšējā loga stiklu redzams.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

tiesh sakars jo opeli razo amerikanji, precizaak GM, (General motors), Opel tik preču zīme

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 2 Atbildēt

Tā nu gan nav. Opel bija atsevišķa GM struktūrvienība, kas paši izstrādāja platformas un motorus. Protams, bija atsevišķas mašīnas (Sintra, Frotnera, Agila, moš vēl kāds) un mezgli, kas tika ņemti no citiem/un GM ražotājiem, bet populārie modeļi ir 100% Eiropas izstrādājums.

Tagad, kopš PSA viņus nopirka, izskatās, ka no Opel paliks tikai emblēma.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

Jā, bija atsevišķa struktūrvienība, bet nē, nekādus atsevišķus motorus un platformas šie neizstrādāja - tas stāvoklis vairāk bija kā audī iekš fofāgena grupas - kam 35 gadus atpakaļ atņēma aizsāktu 1.6 TD projektu un aizliedza to turpināt, bet atļāva uztaisīt no 2.0D 2.0 TD - un tālāk, deviņdesmito sākumā fofāgens izstrādāja 1.9 TDI, bet audī 2.5 TDI, bet izmantoja visi. Ja ir radies šāds uzskats - pietiek paskatīties opeļos izmantojamos motoros - teiksim, nav tāds opeļa ekoteks - ir GM ekoteks - paņemot sarakstu ar kādu lielāku opeļos izmantojamu motoru sēriju, tajā atradīsies vismaz pāris motori, kuri nekad nav no rūpnīcas likti mašīnā uz kuras rakstīts "opel" - teiksim, opeļa astoņdesmito gadu lielie četru katlu motori - ir C20NE, ir C20XE, un ir C20GET - a tas pēdējais ir 165 zs 2.0 8v turbo - opeļos tāds nenāca, tāds nāca tur kaut kādos pontiakos. Tas pats ar platformām - opeļa inženieri varbūt kaut ko vairāk izstrādāja, GM uzdevumā, bet beigās uz tām platformām vēl lika visādus holdenus un saturnus, utt.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

ja jaa 100 proc izstradajums astra ar 1.7 isuzu dizeli, katraa regionaa opeli kristii savadaak koreja savadaak anglijaa savadaak, no eiropas tur maz kas ,ja buutu vacietis tad vismaz salons butu kvalitativaaks ,bet palielam opelitim nav ne vainas

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Opel/GM Europe izstrādāja platformas un motorus, ko pēc tam izmanto visā pasaulē. Kad konkrēta motoru/platformas paaudze noveco, to atdod korejiešiem un tas turpina savu dzīvi zem Daewoo/Chevrolet ražojuma.

Amerikāņi saprata, ka mazākas mašīnas jādod izstrādāt Eiropā, ar lielajām tiek galā paši un tās der arī Austrāļu gaumei.

Bet nu ir starpkontinentālas paralēles- Piemēram, Opel Antara, kas ir ražots un izstrādāts Korejā, attiecīgi lai samazinātu izstrādes izmaksas, to vienkārši paņēma no korejiešiem. Tāpat kaut kādas tehnoloģijas/mezglus paņēma no citiem GM uzņēmumiem- piemēram Isuzu, SAAB. Tas viss lai ietaupītu.

Interesanti, ka Omegu (nedaudz pārveidojot) ražoja Austrālijā kā Holden, bet amerikāņiem sūtīja ar Cadillac nosaukuma no Opel rūpnīcas Vācijā.

Un par 1.7 dīzeli- Opel bija savs 1.7 dīzelis, tad gan jau saprata, ka labāk ir attīstīt Isuzu motoru tad arī tapa rūpnīca Polijā. Lai taupītu izmaksas, Honda arī šo motoru izmantoja vienu brīdi. Nav jau svarīgi, kas to motoru ražoja, galvenais, lai laba konstrukcija un kvalitāte.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 1 Atbildēt

isuzu motoram ,tieshi bija loti slikta kvalitaate, lai gan pashu motors arii nebija dizi labaaks , neieteiktu auto ar siem dzinejiem, arii resurs siem motorisiem iss , ap 300 tukst jau dzive iet uz beigaam ,kas prieksh dizela ir loti maz

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 1 Atbildēt

Varam atkal sākt "Japāņu 300k" tēmu vai arī pastāsti, kas tur tik slikts. Pēc manas pieredzes varu teikt pretējo.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Beidz, tas Opela motors vispār negāja, Isuzu, kaut arī nav dieva dāvana, vismaz kaut cik kustās uz priekšu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Divtūkstošo gadu pirmo pušu mersedesiem ir plus mīnus turpat. Tas pats ar fordiem... bet Tu pat iedomāties nevari, cik tizlās vietās mēdz būt iesistie numuri dažreiz.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

Nevaru un negribu - man pietiek ar fofāgena grupas izstrādājumiem, kam šasijas numurs ir iesists vietā, kas ir gan viegli atrodama un apskatāma, gan arī visa pārējā mašīna nopūs pirms šasijas numura, tb jebkādi remonti šasijas numuru neaiztiek, izņemot motortelpas krāsošanu.

robchix Reģ.: 04.03.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Agrāk bija tā, ka pārbauda auto - ja ir tīrs, tad dod slēdzienu, ka var reģistrēt ar ierakstu tehniskā pasē - VIN pārmetināts, VIN izrūsējis, VIN bojāts utt. Bet tad jārēķinās, ka pie katras darbības (arī noņemšanas no uzskaites) jāiet numuru salīdzināšana. Bet, nu, variantu jau nav.

Un aizmirsti par došanos uz Austrumu kaimiņvalstīm. Varbūt tagad gan kaut kas ir mainījies.

Busam naacaas paarsist numuru,citaa vietaa, negribeejaas gaidiit kameer ruusas deelj nevarees izlasiit, attieciigi ir attieciigs ieraksts tehniskajaa.

Katru gadu braucu uz Ukrainu vairaakas reizes, nekad par to nav piekasiijushies, vienreiz tikai naacaas paraadiit lai redz kuraa vietaa.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

GTD2 rakstīja: isuzu motoram ,tieshi bija loti slikta kvalitaate, lai gan pashu motors arii nebija dizi labaaks , neieteiktu auto ar siem dzinejiem, arii resurs siem motorisiem iss , ap 300 tukst jau dzive iet uz beigaam ,kas prieksh dizela ir loti maz

Nu iekš G astras tas motors bez remontiem bija noskrējis 450k un tad dēļ elektronikas gļukiem tika pārdots, spriežot pēc CSDD datiem tiek braukts vēljoprojām un tuvojas pusmiljonam.

Mazākajā jaudas versijā varbūt varēja būt kāds zs vairāk bet bija gana atsaucīgs lai mierīgi pārvietotos.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 2 Atbildēt

ledzep rakstīja: Varam atkal sākt "Japāņu 300k" tēmu vai arī pastāsti, kas tur tik slikts. Pēc manas pieredzes varu teikt pretējo.

pirmkart vienreiz braucu ar tadu astru šausmiigi gauss , visu laiku jadod slodzee lai kaut cik kustetos, cik dzirdeeti diezgan vinji ir arii neizturiigi. cik zinu vienai taksu firmai bija vairaaki,taadi un arii pie kaut kur 300 tukst. dzineji bija nobraukti,savukart 1.9 octavijas vini brauca ap miljonu un tad veel pardeva talaak laimigiem jauniem ipasniekiem

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti