Volkswagen Touareg auto tests, atsauksmes 2018/2019

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jaunais Volkswagen Touareg 2018 / 2019, kāda pieredze?

 
GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
0 0 Atbildēt

Jaunais Touareg ir visnotaļ mūsdienīgs auto ar ļoti plašu pieejamo moderno tehnoloģiju klāstu. Nav jēga šeit uzskaitīt visus asistentus un ekrāna collas. Arī kvalitātes sajūta un braukšanas īpašības ir augstākajā līmenī. Taču ir viens bet, un tas ir saistīts ar cenu. Tas vairs nav Volkswagen. Izskatās, ka viņi vēlreiz kāpj uz Phaeton grābekļa.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Par grābakli piekritīšu, jo Touareg cena no 58 000 EUR iespārda. Es sēdēju eksemplārā, kura cena sniedzās pāri 90 000 eur... par to vispār bez komantāriem arī ar visu infrasarkano kameru, kura naktī rāda cilvēkus u.c.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 2 Atbildēt

Ar dārgāku auto var vairāk nopelnīt.

Interesanti ka lētākais variants kā tikt pie V6 dīzeļa ir viens no lielākajiem VAG auto-Amarok, pat lielākajā jaudas versijā un pilnāko aprīkojumu tas ir lētāks par A4,A6 un Touareg bāzes versijām ar sešu cilindru dīzeli.

Ja Amarok ir relatīvi šauras nišas produkts un tiek ražots lai būtu, tad Touareg tiek pozicionēts kā luksus ar attiecīgu cenu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Bet iepriekšējā paaudze arī nebija neko lēta, bet pirka to taču labi.

Damn Reģ.: 07.12.2003
1 0 Atbildēt

Izbraucot nelielu testa braucienu:

Jaunās pieejamās papildopcijas iepriecina, bet gribētos to visu iepriekšējā modelī - jaunais šķita pārāk liels.

Vadība bez pogām - iespējams pēc ilgākas lietošanas būtu ok, bet pirmajā brīdī galīgi neintuitīvi.

Īsti neticās par norādīto 0-100km/h 6.1s, pēc sajūtām cēliens bija samērā gauss. 286 zs versijai.

Cena

rolis Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt

Jau pirmajā versijā ar pneimo piekari šis auto uzstādīja latiņu, nu tā pacelta augstāk. Protams auto platforma ir vairākiem

koncerna automobiļiem un manuprāt veiksmīga. Aprīkojums augstākā limenī ( testētajam ).Ekscelenti sabalansētas gaitas ipašibas. Ja iegādāsties Tuaregu šoferi nevajadzēs algot kā Q8 gadījumā( lai neizskatītos nepieklājīgi)

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Kurš riskēs izlikt tos 80+k, lai pēc tam ikdienā iAuto titullapā lasītu par sevi kā nācijas indētāju un gaidītu Taisno tiesu, kura viņam jau aizparīt "aizliegs" braukt pa ielu? Tas 6.1sek ir drošvien domāts no launčkontroles- kurš testeris to reiz sadūšosies izmēģināt darbībā, ja reiz ir aizdomas ka tas dzelzsgabals "neiet" kā viņam pienāktos? Kapc arī šeit neviens no izmēģinātājiem nepiemin testējamā auto degvielas veidu?

rolis Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt

Laiks kad benzīnnieku un dīzeli atpazina pa gabalu ir pagājis. Iss ieskats vēsturē kad degvielas iesmidzināsanu sāka vadīt elektroniski: pirmie izravienu taisīja benzīnnieki un pat LV jau no 2001 gada Cat ir jābut kartībā to noteica pat ar likuma spēku, dīzeli ieviesa DPF un nu vēl nav ar likumu ievieta norma kas liktu DPf turet pilnīgā kartībā, atstāja spaugu 0,3 dūmainību, nekas gan ieviesīs stingrākus noteikumus. Tas par LV , bet pasule arī benzīnniekiem sak reglamatēt cietās mazās daļiņas FSI gadījumā , tapat ir ar NOX utt.

Ja konkrēti par VW Tuaregu 3.0 Dīzelis , protams EU6, jauda jau nemainās , bet varētu būt nelielas izmaiņas AT slēgšanas un pārnesumu attiecībā, lai saglabātu ne sliktākus rezultātus dinamikā!

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Kā tad tā- ietekmīgi k-gi raksta petīcijas,iAuto titullapā vienā laidā nonstopā publicē tendenciozus textus (ka vācijā dīzelis top Aizliegts, neizdalot kur un kā un kāpēc un kādas EUR pielaides aizliegtas- vnk musinot lasītāju prātus)), bet šeit izrādās, ka tas tomēr ne ar ko neatšķiras no laba benzīnnieka un ka LV TA mērāmo atgāzu pielaides cipari desmitiem-kārt pārsniedz EUR5, simtkārt pārsniedz EUR6 un pat vispār vairākkārt dajebkuru EUR, kuru tā īpašnieks vēl nav paspējis izvarot un pārveidot par NE-EUR.Kāpēc ietekmīgie dabasdraugi un zaļumu ieviest/apgūt ieinteresētie darboņi necīnās konkrēti pret šo acīmredzami idiotisko parādību?

AgnarsJundass Reģ.: 01.02.2018
2 0 Atbildēt

VW Touareg 3.0 V6 TDI 286 ZS, 8 pakāpju automāts. Bāzītes cena 64 tk euro, bet testētais auto ar pilnu aprīkojumu un R-line paketi maksāja pavisam tuvu pie 93 tk euro. Kad sēdos pie stūres, cenu vēl nezināju. Pārsteidza komfortablā gaita uz visāda seguma ceļiem, šajā ziņā Touareg man pat patika labāk par Q8. Otra pārsteidzošā lieta bija milzīgais digitālais "televizors" priekšējā panelī, kādu šobrīd vēl nevar dabūt nevienā Audi modelī. Vai tiešām folksvāgens sācis iebrukumu Audi teritorijā - Premium automobiļu tirgus segmentā?

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

Līdz šim Tuareg mani nebija uzrunājis – šķiet pārāk masīvs automobilis tam saturam, ko tas pārvadā. Gada auto braucienos izrādījās viens no interesantākajiem automobiļiem. Pa 333 pauguraino trasi brauc kā spēlējoties – nekādas piepūles no autovadītāja. Tā kā bija iedots visai pilnīgas komplektācijas automobilis, sanāca gandrīz kā vizināšanās uz dīvāna (pārāk atslābuša braukšana gan var arī nebūt droša). Netīšām biju izvēlējies adaptīvo kruīza kontroli ar ātruma ierobežojumu ievērošanu. Apdzīvotā vietā uzspiežu ātruma uzstādījumu un braucu atpūzdamies. Kad izbraucu no apdzīvotas vietas, noslinkoju nospiest uzreiz gāzes pedāli (iAuto forumā bija rakstīts, ka tā darot tikai sliktie autobraucēji), auto pats ieskrienas līdz precīzi 90. Sāku spēlēties – ļaut ātrumu izvēlēties auto. Kā zīme 70, jau laicīgi ar motoru piebremzē un brauc visai precīzi 70, tā vairākas reizes, līdz atkal apdzīvota vieta, atkal 50. Jocīga sajūta. Tad ar šo beidzu. Izbraucu mežu. Nav paraduma tādā vietā braukt ātri, tomēr iznāca nedaudz ātrāk nekā ar citiem auto, ar kuriem iebraucu meža stigā - kā pa laideniem viļņiem nevis krata uz katra nelīdzenuma. Kā pa šoseju. Var izkāpt ar smaidu. Režīmu pārslēgšana kopā ar ceļa izvēli pārslēdz arī balstiekārtas augstumu, bet var arī individuāli, kas šķiet īpaši ērti. Tā arī nesapratu, vai vēlos atgriezties Tuareg – visai dārgs un ļoti ērts automobilis, bet brīžiem šķiet, ka par ērtu un par lielu.

Juris_Zvirbulis Reģ.: 24.03.2014
3 0 Atbildēt

Ļoti kvalitatīvi nostrādāts – tipisks vācu darinājums. Klasisks dizains, bez avangardiskiem izlēcieniem. Komfortabls un patīkami vadāms. Neiedomājami plašs pieejamā aprīkojuma klāsts. Moderno tehnoloģiju klātbūtni var sajust katrā darbībā. Nāk prātā teiciens: ērtība ir vērtība.

333 kompleksa apvidus trasē Touareg bija ļoti pārliecinošs, visus šķēršļus pārvarēja bez problēmām, lieliski nodemonstrēja savu gudro pilnpiedziņu un bezceļa īpašības kopumā. Noteikti gribu akcentēt šādu Gada auto pretendentu – krosoveru kopīgo bezceļa izbraucienu lietderību. Tā ļauj uzskatāmi pārliecināties par dažādu modeļu spējām un salīdzināt tuvākos konkurentos. Taču Touareg cena gan šķiet paņemta no augstāka plaukta. Tipiskam Volkswagen lietotājam tā noteikti ir par augstu.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti