Gāju skati savam Volvo un izrādās, no 1.janvāra nodoklis ir agrāko 130 eur vietā 120 eur. Internetā komentāros esmu redzējis, ka dažiem tas ir dramatiski pieaudzis. Laikam FB redzēju kvīti kādam amerikānim, kuram pat par 1000 eur pieaudzis.
Brīnuma nekāda. Principā vajadzētu būt tā, ka dīzeļiem krītas, benzīniem nodoklis ceļas.
Diži lielu loģiku es tur nesaskatu gan. Speciāli paskatījos neta lapās tos patēriņus (attiecīgi arī izmešus). Tāds Kia Ceed ar 1,6 benzīna motoriņu sanāca vienā grupā ar Audi A8 3,0 TDI. OK, Audi bija konkrētās grupas augšgalā, Kia apakšgalā, bet nu maksās tāpat vienādi.
Man ir nokritis teju par 120eur.No 285 uz 168.Ja nebūtu sagadīšanās precīzi uz nākamā robežcipara, būtu vēl par 24 mazāk.Taisnība uzvar, sitiens precīzi pa kuli benzīnrijēju demagogiem.Ja jau tik vareni un tik aizvainoti jūtas, lai iet uz sajmu sūdzēt un zinātniski lai pierāda.Jo būtībā nav jau ko pierādīt, ja visi sabiedrībā cirkulējošie iapgalvojumi balstās uz to, kurš skaļāk kliedz un kurš nekaunīgāks demagogs.
Voyager forumā stiprs sašutums par šo. Visiem, kam 2009. gads un jaunāks un ir benzīna motors it īpaši virs 3.5 (bonusā nodoklim plusā vēl 300EUR), nodoklis sanāk robežās no 700 līdz max iespējamiem 1050EUR. Pats tikko nopirku 2009. gada un izmantojot 3+ 50% atlaidi tāpat dabūju savus 350 samaksāt!
Cepiens ir par to, ka gandrīz visiem ir gāze, kas ir daudz draudzīgāka videi degviela, bet jāmaksā kā lielajam ļaunajiem.
Tad jau sanāk ka Voyager īpašniekiem ir zaļā domāšana,tā jau brauktu ar benzīnu bet jārūpējās taču par dabu,vai ne? Es ta domāju ka viņi gribēja izdevumus ietaupīt uz degvielu.
Par to jau ir tā lohu definīcija, citāti no kuras šeit katrreiz paceļ sašutuma vētru.Visam jābūt viļņveidīgi,visus lohus uzreiz nedrīkst iedzīt strupceļā.Vajag dot iespēju ieskrieties un noticēt- tā, lai vispirms Asv lūžņu importētāji kādu laiku uzvārās,lai arī kaut kādi nodokļi "modes pēc" ienāk.Tad 1mais signāls ar ievedmuitas pacelšanu un sertifikāciju.Ka nevajg vairs mums tos aizjūras lūžņus.Tad atkal "miera periods".Tad baumu periods- kad sen jau katram būtu jāzin, kas rakstīts viņa auto parametros un vajadzības gad tālredzīgi jātiek no tā hlama vaļā.
Bet nee- loham jau nav obligāti aizkadra jēgu zināt,lieki savu galvu aizbāzt.Viņš tik klausās vāvuļošanu un tik "cer".Ka viņš ,tas gudrais,apkāsīs visus tos negudros,gan arī vēl izfīrēs sabiedrisko domu par gāzi kā tīrāko pārtikas vielu.Neviens vojagera ražotājs to gāzi tam nav oem-uzlicis, bet LV šķūņos tā nozare zeļ un plaukst.Plus vēl var pacelt masveida domu par "kūpošajiem" eu5 un eu6 dīzeļiem,tā, lai ļauna prieka eiforijā ikdienā priecājoties,pašiem ātrāk un nemanāmāk tas "istais datums" pienāk.Un lūk,tas ir klāt,pēkšņi vienā brīdī ir jāsamaksā ar uzviju- gan par pagātni, gan par nākotni.Tas ir gana skarbi, var saprast...
Dīzelis ir ļoti labs un efektīvs motors. Dīzeļdegvielai ir par 14% augstāka siltumspēja, kā benzīnam. Jau pēc fizikas benzīna dzinējs nevar līdzināties dīzelim. Diemžēl pēc tās pašas fizikas un ķīmijas dīzelis ražo slāpekļa oksīdus vairāk kā benzīna dzinējs, jo strādā liesāka maisījuma un augstākas temperatūras režīmā.
Lai samazinātu dīzeļu izmešus, ir izdomāts Adblu NOX am un DPF daļiņām. Tā kā mūsu autovadītāju absolūtajam vairākumam pamatā ir svarīgas divas lietas, lai auto iet uz priekšu un lai varētu iziet TA, tad, tiklīdz DPF ir masīvi bojāts, to aizvieto ar butaforiju un vadības kontroleru attiecīgi pārprogrammē. Tā, ka kādiem 50% Euro 5 dīzeļu tas DPF jau būs izvāverots.
Latvijas iedzīvotājus apkrāmēt ar CO2 nodokli, piesaucot klimatu, saprotams, ir pamatīga nejēdzība. Latvijā nav vairāk iedzīvotāju tagad kā pirms 100 gadiem, kamēr pasaulē iedzīvotāju skaits no 1970.gada ir pieaudzis 3 reizes, kas arī ir galvenais piesārņojumu pieauguma iemesls. Galvenais CO2 nodokļa iemesls ir valdību vēlmes vienmēr iekasēt budžetā vairāk nodokļu, tās mūsdienās Rietumu pasaulē ir uzsēdušās uz degvielas nodokļiem kā narkomāni uz adatas.
Es vēl desmitoreiz.. mēs publiski spriežam par eko loģiju pēc jaunākajām eur6 vai eur5 normām. Mēs kritizējam un saprotam, ka ražotāji cenšas un ka eur6 ir galvastiesu augstāks. Ka tur dīzelim ir adblue un pretnox-a mēri pieņemti un ka benzīnam ir daļiņu filtrs, kas iepriekš tika noklusēts,. Patiesie benzīna dati tika aizkadrā slēpti. Tagad lūdzu- NAV pagaidām ne pat 2l benzīnmotora, kas būtu ielikts jaunajos prasību rāmjos. NAV. Ir reku 1, 6 triturbo. Viens nupat tikai tas vw 280zs 4cil., ko dabā vel neviens nav testējis. Kāds nafig vajagieris ar 3, 8, pat ja tas būtu no nulles un ar eur5,- bet tie vajagieri te ir vairumā bez katalizatora un ar atejā izmainītu degvielas veidu. KAM, kuram eur tas "atbilst"?
Tas ko te kritizē un nopeļ tos, kuri brauc ar kaut vai eur5 atbilstošu dd, tas NAV no tās kategorijas, kas uz ielas kūp un smird. Ja mašīnai ir izpūtējā Dpf-s, tāds izpūtējs nekūp pat teorētiski. Kas kūp, tas ir apzināti izrūnīts un tas neatbilst nekam- IZŅEMOT pajoliņu izstrādātos LV TA noteikumus. Kuri simtām reižu pārsniedz jebkuru eur-saprātu. Tā ka ostam un turpināsim ostīt, kamēr darīšana ar lohiem un demagogiem. Drosmīgie dabasdraugi un TA idioti "nevar'joprojām noteikt, kam un vai tas dpfs ir vai nav izgriezts. Jebkurš entuziasts to noteiktu pat pēc atgāzu mērijuma cipariem. Bet nee, tikai driršana un realitātē joprojām TA var izbraukt dajebkurš izgraizīts meesls.. Salīdzinam eur5 vai eur6 reālo ciparu 0, 00 un Lv TA pielaidi 1, 6...
Kāpēc tu domā kad benzīna motoram izrūnīts katalizators? Patiesībā tas katalizators ir mūžīgs bet ar turbo motoru viņa mūžs ir ierobežots,tas pats attiecas uz dīzeli.
Es neko nedomāju, vnk ļoti krietnu laiku dzīvoju teorētiskā saistībā ar visu šo suuduvaroņstāstu.Vēl kopš pašiem tā pirmsākumiem.Tas draņķis ne tikai to ka nav mūžigs,bet viņam neviens ingenieris reālu dzīvesmūžu vairāk par 150-200kkm nekad nav ne paredzējis, ne arī ne tuvu ne reāli garantējis.Turklāt, pašam tam auto ir masa visādu cimperlīgu lietu- sākot ar lambdazondi un beidzot ar motora regulējumu, un nemaz nerunājot par ātrumkārbas izturību vai simts citām smalkākām lietām.Pie jebkuras nobīdes degmaisījuma sastāvā tas katalizatoram kirdiks ir ātrs un neizbēgams.Vai šis degprodukta nobīdes bija (??) piemēram, atejā uzliktām gāzesiekārtām,kuru īpašnieki kādreiz 00-tajos masveida ziedulaikos brauca apkārt pa visu pasauli un sūdzējās un meklēja iespēju izlabot? Kad raustās un kad nepielec un kad neiet? Kas tādos brīžos tur nāk ārā pa to trubu un caur to katu? Nu protams nē,nekādu problēmu, bazāra nav, vienkārši Sagadīšanās,labākais auto uz zemesvirsas.Pat ja kko ierakstam uz dullo krievu googlē- reku ,luudzu, hronoloģiska "atskaite",kā viņi dzīvo un kā brauc: minivan.ru/phpBB2/about3490-270.html
viencexperc rakstīja: Viens narkomāns tev mīnusu ielika.
Es arī uzskatu, kā tā ir lielu pilsētu problēma.
Pat vēl vairāk - ekonomiski attīstītu.
Un visas ekonomikas attīstījās uz piesārņojuma. Un pēc ekoloģisko normu ieviešanas, ekonomiskie tempi sāk bremzēties.
Un kas interesantākais - pie pietiekami augstas ekonomiskās attīstības piesārņojums samazinās pats, bez ekoloģijas normām. Bet ar normām sabiedrība atkal tiek dzīta atpakaļ tajā nabadzības robežas dzīvesveidā, kas rada vislielāko piesārņojumu.
Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis
Gāju skati savam Volvo un izrādās, no 1.janvāra nodoklis ir agrāko 130 eur vietā 120 eur. Internetā komentāros esmu redzējis, ka dažiem tas ir dramatiski pieaudzis. Laikam FB redzēju kvīti kādam amerikānim, kuram pat par 1000 eur pieaudzis.