Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Krievijā pilsētās aizliegs vecos smirdīgos hlamus

anonimikis Reģ.: 18.10.2002

Dīzeļu un citu vecu gaisa bojātāju aizlieguma zonu izveide paredzēta Krievijas satiksmes noteikumos.

Maskavā plāno sākotnēji aizliegt šrotus līdz Euro 3 dzinējiem, ieskaitot.

www.rbc.ru/society/28/01/2019/5c4f1b7c9a794733cd63880c?from=main

 
Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Oho, tāpēc daudzi nevarēja saprast kāpēc Akermehāniķis savu WV dīzeļbusu strauji nomainīja uz benzīnu.

www.youtube.com/watch?v=6ZPNtF7EUeg

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Bet toties LV reāllaikā strādājošā TA atļaus dajebko, tai skaitā ar cauru trubu un bez jebkāda eur, pat bez eur1 un bez eur2 :iesuukajiet_ppi:

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Jā, protams, te ir viena vienīga bēdu leja un citur viss ir labi.

Tajā pašā Anglijā tikai šogad laikam viņiem parādījusies nopietnāka skate, kas skatās reālu dūmainību ar DPF aprīkotiem auto. Līdz šim arī tur tauta šos grieza ārā.

Ja DPFus vēl var kaut šādi pārbaudīt, kas ir ar EGR? Vizuāla novērtēšana iespējama nav, nekādus slāpekļa oksīdus nemērā, lūdzu. Kā lasīts, arī tos viņi labprāt softiski piebeidz.

Domāju, ka citas ES valstis, arī noteikti attīstītās, nebūs stipri vien labākas. Procents ar šādām darbībām noteikti būs mazāks kā te, bet tāpat būs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

EGR parastais risinājums ir tā darbības režīma izmainīšana, ko, protams, izveic čipšķūneris - tā lai aukstam tas darbotos [paātrina uzsilšanu], bet siltam ne.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Domā, ka krievu TA neatļaus ? Krievi jau nav tā nācija, kas var "izķert zvirbuļus", to var ķīnieši ;)

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Nene, cienītie, es tak ne uz ko nepretendēju,protms ka visu atļaus.Jo- kad cilvēks pirka 92g golfu, viņam taču nebij japaraksta nekādi tur cilvēktiesību aizskaroši papīri, ka pēc 36g viņš vairs nedrīkstēs ar šo pirkumu braukt pa ielu.

Lieta vnk ir demagoģijā un tajā aspektā, ka gan pie mums (gan citur) katrs daudzmaz pie šprices esošais var (un Grib!) visupirms "bīdīt" lietas, kurās viņs ir personiski ieinteresēts.

TA vadībai personiski ir uzspļaut uz ekoloģiju- jo katrs TA teritoriju šķērsojušais 92g golfs atnes ienākumu.Kā bij sacīts tajā slavenajā Lohu Definīcijā- visus Lohus uzreiz nedrīkst apspiest, jo savādāk lohu Pārvaldniekiem nebūs ko apkāst.

Savukārt, zaļās enerģijas piekritējiem ir pilnīgi pajāt gan uz eko gan uz demo,gan uz visu jebko- jo viņu mērķis ir fiksi tagad "apgūt" un "ieviest".Un ,kas pats Galvenais princips- ka manīgi izdarīt to par visas sabiedrības kopējiem līdzekļiem.Paņemt uz Tava rēķina europas aizdevumu un ievilkt kosmiskās uzlādes tīklu priekš dažiem desmitiem izredzēto.Uz likt 100 fotoaparātus un aizkadrā (kādam) "nodrošināt" viņu apkalpošanu mūža garumā par "europas līmeņa" darba samaksu.Bet Lohiem iestāstīt, ka tas ir Galvenais, kas ir šobrīd cilvēku labā jādara.Savilkt līnijas, ieskrūvēt stabiņus,aizdarīt bedres,salāpīt caurumus drošibas sētā uz šosejas- to nee, tas ir trešās/zemākās šķiras uzdevumu saraksts, ne tur jēgas, nedz vieglas peļņas iespēju..

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Skaisti - friči uz šitādu joku atļāvās iziet, jo teorētiski viņējie spēj pirkt jaunas mašīnas - krievi, jo tur tāpat pie varas ir naudīgie, kam par tautu nospļauties. Es to rakstu sevišķi neburtoju, bet atverot pirmais kas iekrita acīs - teksts "maskavā 2016. gadā šādu mašīnu bija 40%, bet visā krievijā vairāk par 58%". Aizliegt valsts galvaspilsētā iebraukt vairāk kā pusei valsts - tādu joku tiešām var izdomāt tikai krievijā.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Pričom šeit friči tikai, ne jau tāpat visur Eiropā dominē mazlitrāžas auto, jo nodoklis augšā. Es pat atceros jau kādā 2002.g. viens UK mazlietotu auto pārdevējs baigi uzsvēra, ka jāpērk šitas vai tas mazauto, jo nodoklis mazs. Tas jau tikai pie mums brīnums, ka par lielām mašīnām ir arī daudz jāmaksā.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kāds sakars aizliegumam kaut kur iebraukt ar nodokļiem kas attiecas uz mašīnas litrāžu?

Par citām rietumeiropas valstīm nezinu, britiem mazmotori ir topā apdrošināšanas, nevis kaut kādu nodokļu, dēļ. Arī starp mašīnām, uz kurām vēl visi tie eko žmeko oglekļa dioksīda grami neattiecas, liela porcija bija fiestas, corsas un mikras.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

OK, tad saki B, kāpēc tad visi braukā ar tām Corsām? Domā, ka viņiem naudas nepietiek jaudīgākam auto?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Jo nepietiek naudas lai APDROŠINĀTU. Tu esi gatavs maksāt, teiksim, 2k eiru gadā par apdrošināšanu? Atšķirībā no latvijas, kur jauns čalis var par pirmo mašīnu paņemt 328-to behu, tur līdzīgam braucējam pirmā mašīna būs 1.2 corsa vai varbūt, augstākais, kāds 1.6 fuckuss. Es šo dabas parādību esmu pat sajutis sēžot pāris turienes autoforumos - vietās, kur lielākoties apgrozās nobriedušāki cilvēki - tajā skaitā sludekļos, kur jauns čalis izlēmis nopirkt savu pirmo mk2 golfu, bet tam obligāti jābūt ar 1.3, jo 1.6 būs grūti apdrošināt - vai arī, prātā nāk pļāpu tofiks iekš audī forumiņa, kur lietotājs iemeta bildi ar sava dēla pirmo mašīnu - pirmā mašīna nebija vecs audī, jo audī nebija pietiekami mazu motoru - pirmā mašīna bija 1.0 polo...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

UK ir papildus nodoklis 310BP pirmos 5 gadus par auto, kas dārgāki par 40000BP, neatkarigi no izmešiem.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Es vislaik gaidu, kad Rīgā kko tamlīdzīgu izdomās, bet nav jau vēlmes. Sen jau varēja no krastmalas līdz Tallinas ielai slēgt visus kaitīgos. Tādējādi tiek nošauti uzreiz 2 zaķi - sastrēgumi un ekoloģija. Problēma jau tā, ka RD sabiedrisko transportu pati nevarēs piedzīt tām normām.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Sastrēgumus un ekoloģiju varētu atrisināt - par galvaspilsētu izveidot kādu citu pilsētu. Piemēram - Jelgavu.

Rīgu atstāt kā ekonomikas centru, bet visas ministrijas, saemu pārnest uz Jelgavu.

Bet tas nevienam nebūtu izdevīgi.

Daudz izdevīgāk iekasēt idiņu nodokli. Tā var nokast naudiņu un var atsūkāt Eiropas idiņiem - re kādi mēs "ekoloģiski".

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 3 Atbildēt

Kādu idiņu nodokli? Tu domā tos nodokļus auto uzliek lai uzvārītos? Tad jau arī maksa par stāvvietu arī ir idiņu nodoklis. Ja nesaproti, maksa ir ieviesta, lai mazāk tu apstāstos un stāvetu. Ja tu runā par iebraukšanas maksu pilsetas centrā, tad to ievieš lai mazak tu to šķērsootu. Nesen biju Singapūrā, kas nedaudz lielāka par Rīgu(atrodas uz salas), tad tur arī ir automātiska maksa par iebraukšanu pilsētas centrā. Viss ļoti normāli, salikti automātiski radarveidīgi skaitītāji un automātā Tev no konta noskaita naudiņu ikreiz, kad šķērso centru. Neviens nekur neapstājas, nepērk caurlaides. Vienkārši tu divreiz padomāsi vai nevar pie sava čoma aizbraukt pa apvedceļu, neviss pa taisni caur biznesa centru, kur desmitiem debeskrāpju sabūvēti un atiecīgi uz turieni arī vairak mašīnu brauc.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

nē. idiņu nodoklis ir tas CO2 nodoklis.

Un tas jau nu ir lai uzvārītos ( bet nevis Latvija, bet auto ražotāji, "ekologu" biedrības, lielas korporācijas u.c. Tāpēc, tas saucas idiņu nodoklis. Jo Latvijas idiņi, kas to ievieš, domā, ka uzvārīsies, bet cilvēki pāries uz citiem auto, un nāksies tik un tā pieņemt savādāku likumu piemēram - nodokli pēc auto masas.)

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Tak tas ir tipiski Austrumu garā - pakazuhai un cara vai bajāru izdomātiem nepopulāriem lēmumiem un pilnīgs powers, ka tauta ņetjaņit ne pēc iespējam, ne pēc maka biezuma šādiem lēmumiem....Bet nu Maskava un Pēterburga vs visi pārējie ir KF realitāte jau labu laiku.

Nez kāds ir avatara mesidžs - ka vajag arī šeit lekt uz ecešām un būt svētākiem par pāvestu ?! Ja reiz nevar eļļas kurinātājus izskaust - aiz kuriem naturāli smird visa šoseja- tad kādā skarā te muldēt par kkādiem dīzeļiem, kurs starp citu vajadzētu pārbaudīt vai tirgotā zupa DUSos atbilst kvalitātes standartiem...bet vieglāk jau visu ir no "apakšas" ieviest - kas arī ir sirdī tuvs visiem Austrumniekiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 3 Atbildēt

Kamēr ekologi gavilē un izmanīgi zaļas nokrāsas vīreļi viskautko "ievieš", pa to laiku:

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Tādas kataklizmas ( AES uzsprāgšanas) notiek reti, un ne visus tas skars. Krievu stacijas neņemsim vērā, bet ņemsim normālas AES.

Cik ir notikuši negadījumi ar tādām AES?

Vienu reizi, Japānā. Un tas notika tāpēc, ka Japāņi neizplānoja, ka tas cunami "atslēgs" rezerves ģeneratorus. Ja tie būtu bijuši augstāk virs jūras līmeņa un neapplūstu, nekādas avārijas pat nebūtu.

Cik vēl tādi gadījumi bija?

bet kas tāds notiek miljoniem cilvēku:

Es neaizstāvu zaļos idiņus.

Vienkārši, bieži tiek liktas kopā divas pretējas lietas:

1) Piesārņojums ( smogs) lielās pilsētās

2) Globālā sasilšana.

..

Par pirmo nav nekas sakāms. Tā ir problēma, ko risina ar AES, un citam lietām, piemēram, kaut ko tādu:

Bet otrais punkts ir tīrā krāpniecība, lai uz 1.punkta rēķina un kaut kādām cilvēka lielummānijas rēķina nokāstu naudiņu saujiņa cilvēku.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

Un Latvijai ar to praktiski NAV nekāda sakara. Kad Latvijā runā par "ekoloģiju", tad tas nozīmē, ka neizglītots idiņš taisa minetu ārzemju kompāniju magnātiem.

Maz kas zin, ka tie magnāti, kuri atbalsta "ekoloģiju", savas impērijas uzbūvēja uz atkritumu kaudzes un rēķina. Un piespiežot "ekoloģiskot" citiem, viņi samazina sev konkurenci un uzspiež citiem strādāt ar mazāku peļņu. Jo jebko ražot ekoloģiski ir DĀRGĀK nekā ražot neekoloģiski. Līdz ar to, tas nes mazāku peļņu.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Viss pareizi, bet mums reāli un bez demagoģijas būtu jaatdala Ķinas ekoproblēma no Rīgas.Smogu palīdz radīt arī ražotņu skursteņi un putekļi no dilstošām ķīnas riepām,tām strīķējoties pret asfaltu.Smogs daudzkur bija arī pirms 30gadiem, kad vēl nebija izgudrots eur6. Atomstacijas sprāgst reti- bet nupat/nesen vēl "modīgās" atomindustrijas atkritumus turpmākos 99 gadus klusībā ēdīs un elpos lohuzemes ukrainas zemāko kastu iedzīvotāji.Bet bagātie ieviesēji un atļāvēji uz to pelnīs.Tāpat kā Baltijas jūrā rūsējošo ķīmisko ieroču atliekas drīzvien ieelpos piekrastes iemītnieki vairākās turīgi labklājīgās eu valstīs.Vēl cits ir (drošvien), ka piem pārapdzīvotajā Indijā cilvēki kakā uz ielas, čurā upē un met miroņus kaudzē vnk citu citam virsū. Krievijā pa jebkuru ceļu masveidā brauc arī fūres un gazeles,no kurām 2/3 ir atklātā textā hlama stāvoklī.Par to nav izdevīgi runāt- jo jaunu fūri reti kurš var atļauties.Pie kam, jaunu fūru tirgotājiem ir jādomā kaut kur kā un kam lai nogrūž vecās.Tur to iespēju un viegliapkāšamo lohu daudzums nav tik liels, kā skatoties uz vieglo autoparku.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Fukušimā appludināja nevis pašus ģeneratorus, bet sadales staciju. Un nav tas vienīgais tāds gadījums - vēl septiņdesmito gadu beigās bija ASV septiņu jūdžu salas AES avārija, beigta krāna dēļ bik padarbināja vienu reaktoru pa sauso un bik izlaida radioaktīvus tvaikus gaisā, dēļ kā to reaktoru pēc tam nācās norakstīt.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti