Kāpēc ne Toyota Siena? Vai tas nav labāks auto?
Fiat Freemont?
Voyager?
Kāpēc ne Toyota Siena? Vai tas nav labāks auto?
Fiat Freemont?
Voyager?
KIA Sorento arī 7 vietīgs un ar 6,8 pakāpju parastām kārbām.
Toyota sienna, dārga rijīga, un pāri 3 l motors, ceļa nodoklis ohoho. un vēl man cryslerviedigie neder, ir nianeses, ka otrā rindā jābūt 3 sedekliem, nevis 2 kā Siennai un Crysleriem
Un Fiats ir citā cenu kategorijā, džips ar 2 papildvietiņām.
KIA Sorento, ar bij no sākuma topā, bet arī cita cenu kategorija, un mazs piedāvājums..
un arī džipos Freemontā un Sorento, otra rinda vidējais sēdeklis ir kā pusīte, nav 3 pilnvērtīgi sēdekļi .. nu tas tāds novērojums..
Tiem auto imo ir atšķirība - Zafira, Picasso (un šeit var vēl Renault Grand Scenic un Espace) ir pilnvērtīgas 7 vietas. 5008 , ka ārī Sorento ir 4 pilnvērtīgas un 3 nepilnvērtīgas vietas. Rīga - Berlīne tajās nepilnvērtīgās būs patiesi mokošas.
Tātad vispirms jādefinē vajadzības. Izvēles ir 2: 1. ērti, bet bez pontiem (izņemot Espace, kuram arī pontu pietiek); 2. Ponti, bet ļoti neērti lielākam skaitam cilvēku.
No ārpuses jau redz tikai pontus....
mans galvenais kritērijs, Klasiskā autom Kārba, ne divsajūgu, ne robots, ne variators.Espacei un Scenicam nav klasiskās AK
Tad jau tikai Zafira un C4 palika. 5008 tā trešā rinda tāda aizdomīga.
Ģenerāli Opeļi parasti ir diezgan izturīgi, sēdvietas īpaši ērtas. Citrons gan arī ar ērtībām neskopojas....
Mans skatījums būtu: Opelis izturīgāks un vienkāršāk remontējams. Citrons dotu būtiski vairāk aprīkojuma, stipri ērtāks, bet remonti stipri sarežģītāki. Mana citronu pieredze vēl saka, ka LV meistari klasiski centrējas uz vāču auto un to pieeju. Tāpēc vairums gadījumu franču piegājienu (lai arī gudrāku un atjautīgāku bieži vien) viņi nav spējīgi saprast. Resp sāpēs galva kamēr meistaru atardīsi.
Stāstu gan būtiski maina iepriekšējais lietotājs. Tāpēc konkrētais ex jāskatās.
nu jau tuvāk manām domām...
vienīgi, automatus Zafiras 2015-2016 gada sludinajumos nav, cilvēki paši brauc, vel netirgo,
Zafīrs īsti nav 7 vietīgs tik daudz cik viņā ispiesti kaut kā tie krēsli. Kā nekā kompaktklases auto jeb saucamais kompaktvens, kas taisīts uz Astras platformas, kur aizmugurējie sēdekļi iestūķēti bagāžniekā, ja vajag septiņas vietas tad prasītos tomēr kaut kas lielāks. Neapskaužu trešajā rindā sēdošos ja šis auto dabūtu kaut vismazāko triecienu no aizmugures, bet trakākais ,ka tur parasti nosēdina savus bērnus,kas pašiem ir tie vissvarīgākie
Tiešām DSG neizskati? Atšķirībā no pirmās paaudzes jaunās DSG ir pietiekami uzticamas. Sharan vai Allhambra noteikti būtu ērtāki ar 7 pinvērtīgām vietām. Es ar Sharānu tūlīt būšu nobraucis 370K km un vēl viss turās, paziņa, kas strādā Moller servisā apstiprina, ka tā nav tipiska problēma atšķirībā no iepriekšējās paaudzes DSG, kas bira nost krietni biežāk.
Man ir bijusi saskare ar pirmās paaudzes ( laikam ) Powershiftu, tas bij Āmen. un tapec ari esmu uzlikusi krustu divsajugiem, robotiem utml.,
Pie tam wvolksvagenu lietotaju bij apkārt daudz, kas nokristījās - pirmo un pēdējo reizi. Pat ne dēļ kārbas, bet viss cits plīsa ar tādu regularitāti, ka maz nelikās...
Pie tam divas papildvietas lielākoties ir nepieciešamas no aprīļā līdz oktobrim. Atlikušo laiku braukājam trijatā, nu max 4-atā +plus šunelis
Man arī ļoti sklikta pieredze ar VAG.
Volvo XC 90 tie pakaļējie nav pilnvērtīgi? Tur toč ir parastais automāts.
Forda Galaxy un CMax ir pilnie sēdekļi. Par automātu nav ideju. Diezgan izturīgi.
rord Galaxy palielam tas pats sharans je Alhambra vien bus , nevarētu gan teikt ,ka vini ir neizsturīgi pirmiem modeliem ritosais isti neturēja mūsu ceļus jo bija diezgan sarežģīts. Bet 'ta viņi ir ilgmūžīgi ne pa velti daudzi viņus izvēlās kā taksus, Ja meklē lietot tad grūti sakariigu dabūt jo parsvarā visiem ļoti lieli nobraukumi sākot no 300 - līdz pat 700, protams ar skaruķītiem odometrioem uz 200. Un jtrāpās tāds kas pāri par pus miljonu nobraucis tad ļoģiski ,ka ar laiku Tur saksies līst daudz kas ārā, viss tomēr nolietojaas.par automātu vecais automāts tomēr ir pagatne, ne viņš ekonomisks ne normāi slēdzās, un tie ar nav mūžīgi. domaju ka dsg ir diezgan labi tagad atstradaati un problemu nevajadzetu buut, agraak jau ariitur bij parsvaraa elektronikas ķibeles
Sen jau vairs nav. Abi pa lielam ir Mondeo. Pirmo modeļu VAG nekvalitāte piespieda jamos izgudrot pašiem savu. Diviem paziņām ir, neko nesūdzas. Liekas diezgan labi uztaisīti. Izņemot piekari - no sedana pārsēžoties tā grīļīgā gaita reāli kretinē.
Kopš kura laika fordelim jebkad ir bijusi kvalitāte? Tur tā problēma noteikti bija cita - fofāgens mēdz izmantot pieklājīgus risinājumus, kamēr fordelis ir lētās desas kaste, ķep ļep pa lēto salikts, izmantojot atjautīgus risinājumus lai varētu vēl lētāk uzražot. Es ceru ka vismaz pēdējo 30 gadu laikā viņi ir iemācījušies tās savas kastes uzražot remontējamas, nevis kā agrāk, kur lietas, kas kādam fofāgenam vai audī mainās viegli, tur zilajam ovālam viss dziļā ānusā, piecos līkumos salauztas rokas rullz utt.
galaxy, alhambra un šaran - TAS IR VIENS UN TAS PATS MODELIS.
Jau šo modeļu otrās versijas sāka nedaudz atšķirties, iet savu ceļu. Bet v1,0 tika izstrādāta kopīgi, sanakot so kompāniju inženieriem kopā - ar mērķi - attīstīt Eiropā minivenus. Jo līdz tam, Eiropā bija populāri tikai katafalki.
Mondeo jau nav galīgi nekāds kvalitātes etalons , švakā salona apdare, korozija ir galvenie iemesli kapēc pie mums fordiņus nēmīl, arī pēc tam pārdot tādu būs grūti,ne pa velti pie mums fordiņus nemīl. Mondeo piekare viņam ļoti vioenkārtša tapēc arī grīļojās, , sharanam piekare saražģītāka un daudz konfortablāka, lai gan īsti netur mūsu ceļus tapēc nākās biežāk pie piekaresroku pielikt, tas gan vairāk raksturīgs 2000 gada modeļiem. Cik zinu kam ir sharani i'paši par viņiem nesūdzās, dzinēji izturīgi un ilgmūžīgi, ne pa velti vēl joprojām saglabājušies ļoti daudz 20 gadīgu sharanu, atšķirībā no analogiem piemēram vojāžeriem, kas pārsvarā jau nokaplpojuši , lai gan ja grib normālu sharanu buš diezgan padārgs prieks ap 20 tūkst nāktos šķirties, lētākie būs ap 300 un virs noskŗe'jienu vai pēc csn . Tā kā nav jabrīnās ka tadiem būs japieliek roka
Labāk būtu dzēris- Sharan, Alhambra un Galaxy ir 1:1 līdz 2006 gadam kad Ford uztaisīja savu Galaxy/Smax. Līdz tam atsķirība bija vizuāljā noformējumā un benzīna dzinējos, VAG lika savus, Ford savus.
Vecumā līdz 10 gadiem Galaxy/Sharan ir ļoti jāgrib jo jaunu cenas normāli komplektētiem bija ogogo(~40k eur) attiecīgi otreizējā cena ir relatīvi augsta.
"biežāk" ir nepareizs vārds. Šarana piekare turēja aptuveni 6 mēnešus. Plīsa visneiedomājamākās (tiešām neiedomājamas) lietas. Tāds hlams man nav bijis pirms tam, ne pēc tam. Runa iet par jaunu.
Nesūdzas, jo Folksvāgena baznīcas draudzes locekļi. Tur sūdzēšanās ir nāves grēks.
Tos fordus, ko redzu, apdare ir OK. Tā konsole varbūt patizla. Par rūsus sūdzību nav.
Paziņa ilgi cīnījās ar Galaxy (laikam 2012.g.) automātisko stāvbremzi, kas ne pa kam negribēja, lai mašīna kaut kur brauktu. Pēc n-to reižu izjaukšanas un salikšanas, kad nekas labāk nepalika, mašīna tikai pārdota, lai cits ar to cīnās
Tiem, kas man pieejami stāvbremze ir tāds milzīgs kloķis. To vnk atlaid un viss.
Viņai neko neatlaida, varēja tikai zīlēt vai varēs aizbraukt vai nē?
Viens kolēģis pirms kādiem 3 gadiem izdomāja aizstāt savu 1990. gada B3 A80, kas ir viņa īpašumā no 2004. gada, ar kaut ko jaunāku - paši tak zināt, jaunāks ir labāks, bla bla bla. Nopirka 2003. gada moņģiku ar ķīseli, kādus divus gadus pabrauca, bet labi ka A80 atstāja par otro mašīnu, jo šad un tad kaut kas moņģikam padārgāks izbeidzās un līdz algai ar kaut ko jābrauc, jo dzīvo kādus 8 km no darba. Kaut kad pagājušā gada rudenī tai mizai beidzās apskate, un bija visādas problēmas, tajā skaitā rocene uz mašīnas sprūda, lai arī noņemts tur viss darbojās - nah, izārdīja to lamatu un turpina braukt ar A80
Man pirmā mašīna bija Ford Escort, pēc tās sev stingri apņēmos, ka Fords man vairs nebūs nekad!
Nebija tā, ka mašīna bija galīgi nojāta pirms manis (pēc manis gan ), bet lūza neiedomājamākās lietas. Piemēram, Forda zīmuļatslēga sāk griezties korpusā, komutatoru, kas ir plastmasas korpusā un iekšā pieliets ar želeju, no apakšas saēd sāls (cauri plastmasas korpusam) utt.
man viens no ģimenes auto ir Peugeot 5008 ar lēno automat.robota kārbu. Šādai kārbai galvenais pluss - to ir lēti remontēt, ja parādās tāda vajadzība. (man bija jāmaina sajūgs)
1.5diesel ir mega ekonomisks.
kopumā tā ir parasta 5-vietīga mašīna, jo 2-aizm papild vietas ir ļoti šauras un bēdīgas. tās der tikai ķeksītim, lai legāli pārvadātu svešus bērnus. Savējie nav ar mieru tur spiesties
Nu Sharanam jau arī tās 3. ridas vietas par pilvērtīgām nesauktu. Bija dienesta Sharan (tas gan iepriekšējā paaudze). Reiz nācās 3. rindā līdz Daugavpilij. Ne esmu liela auguma (1.80), bet kājas vai nu plati izplestas vai uz vienu sānu šķībi. Tur var sēdināt tikai bērnus vai sievasmāti .
Pilnvērtīgas 7 vietas ir Renault Trafic un vēl pat kaut ko no bagāžas var ielikt.
Atkarīgs no braucēju izmēra, ja vidējais ir zem 1,7m un svarā 50-60 tad būs labi arī zefīrs/picaso un 5008.
Tas pats S-max bija ļoti labs 4 lieliem un vienam mazam, ja būtu divas papildvietas bagažniekā tad varētu braukt 4 normāli un trīs mazi, jo tad jāsāk vidējā rinda stumt uz priekšu.
protams, ka arī minivens nav diez ko ērts aizmugurē sēdošajiem , bet vismaz kaut cik piemērots sēdēšanai, nevis kā kompaktveni, zafīrveidīgie, touran veidīgie un citi, un protams busiņš būs būs ērtāks jo ir taču vēl lielāks
businš būs ērtāks vadāt cementu. Bet ja 90% kravas ir cilvēki, tad tos pērk tikai mazohisti.
Nē, nu ja mēs runājam par Amerikas busiņiem, tad piekritīšu. Bet Eiropā busiņi ir paredzēti kā komerctransports.
attēlā Ševrolet express.
nu vai budžeta klases ekspresis:
Kurš ir busiņš cilvēkiem, kurš - lopiem?
Krēsli:
guļvieta:
...
Tā ka beidz te reklamēt tos transportierus ( ar nosaukumu multivan), kas paredzēti cementa atvesšanai no Depo.
Bet ford S-max neizskati?
Tam ar šaranu jau nav nekā kopīga.
No šī trīnieka es ņemtu citramonu. Vai pižiku.
Opeļi ražo lieliskas budžeta klases automašīnas, bet ja zafiru salīdzinam ar šiem, tad tā tomēr zaudē.
S-max ar parasto automātu beidzās 2010.
5008 varētu būt ar visdraņķīgāko salona apdari tieši no kvalitātes viedokļa, tāpat klasiskais automāts nāk tikai ar 2 litru dīzeli, kas ir gana liels retums, tas pats arī citramonam un tikai līdz 2013 gadam, pēc tam automāti tikai benzīnam.
ieteiktu padomāt par pasažieru drošību, šajās papildus vietās trešajā rindā. Tur no sēdvietām līdz auto pakaļai, ļoti mazs attālums. No aizmugures ja nemaldos pat crash testus neveic un auto izturība pret triecienu no aizmugures ir nekāda.
Tu pērc mašīnu lai ar to brauktu, vai lai to nošķiltu? Ko vispār nozīmē "auto izturība pret triecienu no aizmugures ir nekāda"? Mašīnas aizmugure nomināli visdrīzāk ir ne mazāk izturīga par priekšu; vienīgā man zināmā mašīna, kurai aizmugurē NAV lanžeroni, ir B3 audī, visiem citiem ir, un mašīnām, kurām grabažniekā ir paredzēts sēdēt, ražotājs noteikti to vietu arī pastiprina. Cita lieta ka aizmugurē nav motors, un kāds pseidodžips var trāpīt virs bufera/lanžeru līnijas.
Opel Zafira, Peugeot 5008 vai Citroen C4 grand Picasso
Domāju iegādāties 7 vietīgu auto, ar kasisko automātu, bez pneimopiekares, 2015-2016 g.
Tā kā autiņu ar klasisko automātu ir gaužām maz piedāvājumos, izvēlējos šos trīs modeļus, kam esot klasika.
Bet kā lai izdara pareizāko izvēli, pie tam auto pērku ne uz 2-3 gadiem, bet uz ilgaku laiku.
Palīdziet zinātāji.