Portāls ar galotni - .co.uk
Tas ir par okupantu - šļupstētāju zemi.
Portāls ar galotni - .co.uk
Tas ir par okupantu - šļupstētāju zemi.
Tas ir angļu laikraksts, protams, bet raksts ir par ES. Tur pieminēts arī , ka britu auto sertifikācijas aģentūra piemērosies ES standartiem arī pēc Brexit. Un tas pats ir arī vāciski, ja tev patīk:
EU-Beschluss: Alle Neuwagen bekommen ab 2022 eine Tempobremse
Tad jau jāpaspēj 2021.gadā nopirkt divus jaunus auto: lielisko Škoda-Fabia universālu un sprigano, košo Hyundai-Kona.
Tad jau sanāk, ka 2030.gadā 2020.izlaiduma gada auto rūkdami ies garām jaunajiem auto, kam būs ierobežotāji.
Būs jauns čipošanas pakalpojums
Pavandījos vēl pa internetu, ES dokuments tiešām eksistē, tajā pieminētas 11 drošības sistēmas, kas auto un/vai kravas auto un autobusiem būšot obligātas no 2022.gada, tajā skaitā arī tas ātruma asistents, tikai neatradu, ko tam asistentam būtu īsti jādara, ka asistents samazināšot dzinēja jaudu , izskatās, ir Daily Mail piepušķojums, un to pārpublicējuši citi angļu laikraksti un portāli, pēc tam tūlīt vācu arī.
ES preses relīze latviski:
(c)...Daudzas no jaunajām sistēmām jau pastāv, jo īpaši dārgākos transportlīdzekļos...(c)
Jau gadus 10 tas pastāv.Pie attiecīgas vēlēšanās sen jau var sevi ierobežot un salāgot 1:1 savu ātrumu un distanci ar priekšābraucošo. Sistēma darbojas bezmaz perfekti jau kopš savas dzimšanas. Bet,piem., (laikam/iespējams/atvainojiet..) tādai braši lieliskajai fābijai tādu brīnumainu īpašību (nezkāpēc) nav...
Tur tajā EK apkārtrakstā nav sacīts, ka vieglajiem tiks obligāti veikta sasaiste ar gps un ceļazīmēm.Acīmredzot,tā informēšanas iniciatīva tiešām pieder kaut kādiem anglijas lohiem domātajiem klikšķu krāšanas portāliem.Mums LV tas nedraud, jo šeit nav pat līdzekļu līniju uzkrāsošanai.Galvenais ka ir iniciatīva elektrības atbalstam valsts mērogā ,pārējie tie 99,998% ceļu lietotāji (lohi) lai par to maksā un paši lai pa tumsu brauc ar (..)lupu zobos.
Videoreģistrators šodien maksā kapeikas- nav skaidrs, kāpēc moderno datortomogrāfijas ierīču apsēstajos mūsdienu auto tāds nieka štrunts nav uzstādīts sērijveidā.Ja viņus noteiks obligāti, kā diez tas "saskanēs" piem ar Austrijas likumdošanu, kur par viņa lietošanu pienākas 10k sods? Kā arī, līdz pat šai dienai gan Austrijā, gan Vācijā nezkāpēc nav izplatīti google streetview ielas attēli.Vismaz viņu tur nav tādā formā un daudzumā, kā tas ir dabiski pierasts citās valstīs- tie redzami vien atsevišķos ceļu fragmentos.Kāpeec diez??
Man patīk tas uzsvars uz to, ka, lūk, katru gadu atstiepj pedāļus tik un tik tūkstošu, un vairums dēļ cilvēka kļūdas, un to var un vajag mainīt - nu jā, esošo cilvēku kļūdu dēļ radīt vēl rupjākas cilvēka kļūdas [dēļ paļaušanās uz pusautomatizētām mašīnām] un ieviest jaunu problēmu - tehnikas kļūdas...
Un kad vēl padomā ka tas viss būs standartā jaunām tačkām - nu bļin, cik daudz sūdus vajadzēs ravēt laukā no lietotām mašīnām... Uzskatāms piemērs ir riepu spiediena kontrole, kuru ~10 gadus vecām mašīnām ļoti bieži ravē laukā.
Tagad iedomājamies situāciju, kad uz satiksmes noslogota ceļa kāds bremze velkas uz 80- 85 un neviens netiek tam garām, jo visu laiku nāk pretī, bet iebērt nevari, jo pie 90 tevi apcērt, kā tas notiek skūteriem pie 45. Cik būs stresa, lamāšanās un pat avāriju! Būs darbs čipotājiem? Nedomāju, ka ko tādu ieviešot, tas netiks pārbaudīts teh. apskatē, tā ka čipotājiem darbs būs divreiz gadā. Tā gan būtu ellīgi idiotiska sistēma. Kaut arī ES spicē savākušies lielākie Eiropas mudaki, gan jau ka viņu padomnieki līdz tam aizdomāsies.
Pasaki kā tehniskajā spēs pārbaudīt vai auto ievēro ceļazīmē / ceļa posmā atļauto ātrumu? Ieviesīs papildus pārbaudi - izbraucienu pa ceļu?
Pie čipošanas būs papildus opcija - ar vieglu roku kustību uz TA aktivizēt rūpnīcas iestatījumus.
Ar močiem taču veic izbraucienu. Kādēļ nē? Uz vieglu rokas kustību varēji paļauties analogajā laikmetā. Laikam ne pārāk orientējies mašīnas softā.
Ar močiem izbrauc nelielu līkumu (mazāk par minūti) pa laukumu, lai pārbaudītu vai darbojas gps/ātruma zīmju aptazīšana ar to nepietiks. Tātad pieaug viena auto apkalpošanas laiks un izmaksas.
Nu ko... Līdz 22. gadam jāiegādājas jauns auto un jābrauc līdz mūža galam
Jā, jāiegādājas, piemēram, koši zilu Fabija universālu ar 1,0 TSI benzīna motoru...
Ja man būtu interesējusi tikai savas pēcpuses nogādāšana no punkta A punktā B, tad nebūtu sev ņēmis Focus.
Fabia principā ir ķerra ar 4 riteņiem garlaicīgai braukšanai nekad tādu neņemtu. Nesaprotu to Tavu apsēstību ar Fabia
Cilvēkiem vispār ir raksturīgi slavēt to, kas viņiem ir.
Nebrauktu ar fabiju, bet ar astru - slavētu to.
It kā tas tavs fuckuss būtu labāks par to fabiju... Tu varbūt vienīgi kaut kādu pusmotoru ieķeksēji, atšķirībā no fana.
Zinām jau zinām, ka nekas nav labāks par Tavu Golf 2.
Tā nu gluži nav. Jebkurā gadījumā mani izbrīna ka lēta un prasta tarantasa braucējs var apgalvot fanam ka to nopircis jo viņu interesējot kas vairāk par garlaicīgu braukšanu Vienīgais no iepriekšējās paaudzes fuckusa klāsta kas varētu būt kaut cik jēdzīgs, ir RS - ST noteikti ir nabagu GTI; iet apmēram kā GTI tikai nenormāli smird pēc lētuma, par citām versijām nav pat ko runāt, tās noklusējumā ir paredzētas fanam līdzīgiem personāžiem, kā arī sievietēm un pensionāriem.
Mani izbrīna, ka viens, kurš brauc ar Golf 2 tagad ņemas pļūtīt par to kas ir prasts un kas nav.
Focus vienmēr bijis viens no līderiem vadāmības ziņā. Fabia līdz tam tālu. Lūk tur arī rodas robeža starp jautrāku braukšanu un garlaicīgu pārvietošanos. Focus ir lētāk uzbūvēts līdz ar to lētāka cena. Bet tas netraucē Focus pārdoties ļoti labi.
To ar to "Fuckusa" gribēji dikti gudrs sajusties vai kā? Vai domā, ka esi baigais asprātis?
Par ko tev tāds izbrīns? Jā, tieši tā - jau manu golfu var piesviest par lētuma mērauklu kaut kādam fordelim - labi, salons, iespējams, jauniem fordeļiem beidzot ir pārsniedzis mk2 kvalitātes slieksni - 15 gadus atpakaļ tas toč bija līdzvērtīgs, ja ne sūdīgāks - bet kad palien apakšā - vienam ir klasiski tehniskie risinājumi, otram tur var ieraudzīt forda/fordeļa specialitāti - uzražot ķeksīša pēc pa lēto kaut kādu pieklājīgāku mašīnu risinājumu.
Fofāgena grupa neērtāku piekari [un līdz ar to labāku vadāmību] piedāvā noteiktās komplektācijās, tas tiesa. Bet kāda jēga no neērtas mašīnas ar labu vadāmību bāzītē, ja motors nehuja nevelk? Ikdienā tā tava labā vadāmība tur kaut kādas vidējas vai vājas komplektācijas mašīnai ir tik vajadzīga kā zaķim stopsignāls - toties to vai tu sēdi lētu plastmasu apskāvienos vai nē, gan jūt visu laiku...
A pašam par ko tāds izbrīns bija?
Tas lētais, bezgaumīgais, plastmasīgais, grabošais salons Golf 2 Tev skaitās etalons? Absolūti pajāt, kas bija pirms 15 gadiem . Lai kāds tas salons bija tad, tas netraucēja Focus pārdoties kā karstiem pīrādziņiem līdz pat šai dienai.
Neredzu problēmu ne tik jaudīgos auto izveidot labu vadāmību. Tā kā Tavs arguments ir bezjēdzīgs. Tieši labā vadāmība bija viens no "main selling point" Focusam.
"lētais, bezgaumīgais, plastmasīgais, grabošais salons" - tu to par kuru mašīnu? Tu iedomājies tikai - mani golfā apņem mazāk plastmasas kā tevi - tev uz durvīm plastmasa - man audums [nākotnē būs āda] un tikai pāris rokturi no plastmasas - tev panelis visdrīzāk plastmasa - man hvz kas, bet plastmasa ir tikai detaļas, kas skrūvējas panelī iekšā. Grabēšanā abi noteikti ietilpst vienā kategorijā - "kad kaut ko sapiš, tad grab" - izskats abiem ir vienlīdz bezgaumīgs, tikai katram atbilstoši savam periodam. Vot vienīgi mk2 ir skaļāks salons, jo tajos laikos nevajadzēja tērēties ar skaņas izolāciju lai mašīnu iesmērētu pircējiem, kā tas notiek šodien
Kur tā fuckusa vadāmība ir kā viens no pirkšanas iemesliem - latvijā? Vai tomēr rietumeiropā, kurā ir nesalīdzināmi labāki ceļi? Vārgākas mašīnas uztaisīt cietākas un neērtākas jau nav problēma - problēma ir tā ka galvenā pircēju kategorija šādām mašīnām angliski saucas "boy racer". Reku paprasi fanam, kam viņš dotu priekšroku - mašīnai ar kuru var asi izcirst krustu, bet pārējā laikā zobi grab, vai tomēr mašīnai, kas līgani brauc pāri bedrēm...
Ir plastmasa (mīkstā plastmasa panelī) kā visos mūsdienu auto un auto ražotiem pēdējos 50 gados.
Tu tā naivi domā, ka tā nav plastmasa no kā sastāv tas panelis Tev, nez kas tad? Atceroties savējo Golf 2 - plastmasa visur . Panelis - cieta plastmasa visam, durvis ar auduma ielaidumiem, kā visos auto. Tātad kā tieši Tavā Golfā ir tā mazāka apņemtība ar plastmasu? Vai arī Tev liekas, ka apšuvums Tev ir no kompresētiem feju putekļiem?
Tas, ka Tavam auto etalonam Golfam nav skaņas izolācijas nenozīmē, ka tajā laikā tā bija visiem auto. Saprotu, ka gribas mērīt visu pēc Golfa, bet laiki ir mainījušies.
Es kaut kur pieminēju, kā pirkšanas iemeslu tieši LV? Runa bija par vispārējiem pārdošanos apjomiem. Nezinu, kas ir Boy Racer un patiesībā dziļi vienalga .
Man liekas mēs jau nokonstutējām kam Fans dod priekšroku, ne?
Nezinu ko Tu ar šo visu gribēji panākt. Ja pataisīt sevi par muļķi, tad Tev tas izdevās.
Tu laikam esi palaidis garām ka ir mašīnas, kurām ir divi paneļi, viens ciets un viens mīksts. Tu laikam esi redzējis tikai mk2 cieto paneli, kurš tiešām ir viengabala plastmasas štancējums, kam piedevām pa mūsu ceļiem mēdz priekšējie stiprinājumi nolūzt. Bet man, kā jau lielākajai daļai vēl atlikušo mk2, ir mīkstais panelis - no kā tas ir gatavots? Virspusē kaut kāds vinils vai kas tamlīdzīgs, zemāk kaut kādas stingras putas, pašā apakšā, laikam presēts kartons, un tam visam klāt piekniedēti dažādi stiprinājumi un kronšteini - no plastmasas tur ir tikai detaļas, kas panelim pieskrūvējas klāt Bet durvju apšuvumi ir no stiklašķiedras.
Skaņas izolācija - nu parādi kurā golfa klases hečbekā pirms 30 gadiem bija daudz skaņas izolācijas Eskortā diez vai.
Kas ir boy racer? Puišeļi kam patīk izpildīties. Tādiem tāds fuckuss ir kā reiz - lēts, kaut kāda vadāmība, vēl tik izpūtējs skaļāks jāuztaisa un neglīti ļitaki jāuzliek un aizziet.
Fabija piedāvā izkoptu, garšīgu vadāmību par samērīgu cenu. Bet liela jauda Latvijas ceļos nav vajadzīga!
Es braucu arī ar 95 km/h. Braucu dažādi, gan ar 85, gan 95. Un bieži velku arī piekabi ar 400-500 kg kravu. Pat tad Fabija pārliecinoši tur 90-95 km/h (zinu, ka ar piekabi drīkst tikai līdz 80 km/h).
Nu labi - un kā ar šo piekabi - vai ar pilnu mašīnu - ir apdzīt fūres - patīkami? Vai tomēr jāsēž fūrēm astē?
Neviens jau nesaka ka tas tavs 1.2 nemotoriņš nespēj noturēt tos 95 kilometrus stundā - problēma ir tāda ka tam nav jaudas rezerves - nu labi, ir, bet tā ir maza, un tās izmantošana to padara par degvielas kapsētu.
Nav jau to fūru tik daudz, vismaz brīvdienās nav. Es neieciklējos uz to apdzīšanu tā, ka vajag tūlīt un tagad. Piemēram, tukšākā posmā uzskrienu uz kādiem 92-95, bet Pierīgā varu pabraukt ar fūrēm vienā tempā, nepārdzīvojot, ka tie varbūt ir 86 km/h.
Gluži vienkārši tev derētu padomāt par savām dzīves vērtībām. Ir diezgan bēdīgi, ja dzīvē nav nekā interesantāka un vērtīgāka, kā pavadīt laiku pie budžeta klases auto stūres.
No vienas puses es gluži labi varu saprast cilvēkus, kas auto neuztver kā baigo dzīves vērtību un brauc ar to, kas pagadās. Vai mersis vai fabija, viss viens. Pārvietošanās līdzeklis, nekas vairāk. Dzīvē gūst prieku no kā cita.
Taču fanot par 70 ZS pilnas fabijas + 500 kg piekabes dinamiku - nu tas gan liekas vairāk kā savdabīgi...
Par to jau arī runāju - ir virkne cilvēku, kam braukšana ir nekas vairāk, kā dzīves nepieciešamība un auto tikai pārvietošanās līdzeklis - šie cilvēki nekad neuzskatīs, ka iespēja pavadīt ilgāku laiku auto, ir ieguvums. Un tāpat varu saprast ja kādam auto ir dzīvesveids, nevis pārvietošanās līdzeklis. Bet tas, kas ir nožēlojami - ja pārvietošanās līdzeklis kļūst par dzīvesveidu.
Es nevaru saprast, kā var braukt ar folksvāgenu, bet škoda - tas ir lēts folksvāgens....
Ir dzirdēts, ka mazie TSI pie 100 štukām ir tādā stāvoklī, ka remonts neatmaksājas. Tā ka līdz mūža galam nesanāks.
Manas Škodas 1,2 HTP motors ir ideālā stāvoklī par spīti 137,7 tūkst.km nobraukumam.
Nepārved pārmijas! Tu gribētu 1,0 TSI un es par to arī izteicos. 1,2HTP ir no citas operas. Neturbēts mazjaudas motors, tātad ar lielu resursu. Es tikai nesaprotu, kā Tu ar tiem 47 kw brauc. Mazohists vai?
Mani dīda nemiers, ka tik nepiemetās caureja- kas pa desām, kapc divās vāciski runājošajās valstīs googlem neļauj filmēt ielas?
Vāciešiem un austriešiem esot alerģija pret datu vākšanu, jo vēl atceroties Gestapo un Štasi.
Visa tā ielu filmēšana ir laba lieta, bet tai nav nekā kopīga ar valsts drošību.
Jebkurā konflikta, kara gadījumā ( terorisma) vairs nav vajadzīga izlūkošana. Papētīji bildes un izplānoji ko vajag.
Par šīm valstīm gan izbrīnos. Pat Krievijā ir Google strīts. Vatnistāna kurā baidās no NATO zaldātiem, atļauj ( by gan neļauj).
StreetView iebildumi ir pret Orvela aprakstītajiem procesiem - t.i. savu iedzīvotāju aizsargāšanu no totālas uzraudzības, nevis ārvalstu izlūkošanu. Pie mūsdienu militārajām satelītu tehnoloģijām, militāristiem šādas kvalitātes bildītes nav vajadzīgas.
Es teiktu, tādas sistēmas būtība ir murgs. Jau tagad ne reizi vien gadījies izbraukt, piemēram, uz Rīga-Jelgava ceļa - vasarā zīme 100, bet man auto displejā signalizē zīme 30 Tā opcija vismaz LV strādā nepilnīgi un kļūdaini. Kāds vēl ātruma ierobežojums saskaņā ar ceļazīmēm?
Bez tam vēl Latvijā visvairāk vajadzīgās sistēmas: "intelektiskā bedru apbraukšanas asistenta" ieviešana nemaz nav paredzēta :-/
Nene, ko jūs, kāds nepilnīgi, mums viss ir ka pilnīgāks būt nevar.Mums tak ir dārgākās ceļazīmes visā reģionā un resnākie ceļubūves xvideoxperti.
ps- prēmiju tam, kurš ar savu jauno auto (pa moderni horizontāli marķēto valsts Garāko 3-joslu ceļu, ne pa lauku) nobrauks no skaja līdz jūrmalai, izmantojot tāluredzošā infrapjezokristāliskā joslā noturēšanas asistenta pakalpojumus.
ES no 2022.gada jauniem auto būšot ātruma ierobežošanas tehnoloģijas.
Runa ir par Intelligent speed assistance (ISA), inteliģento ātruma asistentu, kurš neatļaus ar auto braukt ātrāk nekā maksimālais atļautais ātrums dotajā ceļa posmā, un būs obligāts Eiropas auto, ja noteikumus apstiprinās EK. Vismaz tā raksta Evening Express.
www.eveningexpress.co.uk/motoring/new-cars-to-be-fitted-with-speed-limiting-technology-under-eu-rules/