Dažreiz vienkārši eļļas maiņa dara brīnumus.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Dažreiz vienkārši eļļas maiņa dara brīnumus.
Nomainiju, trīs reizes pa trim litriem izlaidu cauri.
Tu noteikti to darīji uz atro. Ir jāpabrauc un tad jālej nost. Es mainīju tā - pirmoreiz apmetu loku kādi 3-4km un nolēju, nākamā reizē jau filtru nemaina un brauc kādus 400-500km, nolej. Atkarto to velreiz, kamer eļļa tek caurspīdīga. Jāpabrauc ir tāpec, ka jaunā eļļa tai kārba mazgā visus atlikumus ārā un var kkas, kur aizsisties. Tas ir ja tu maini novēloti un tev jau tur ir saaudzis ar sūdiem.
Tas ir pavecām, vienkāršām kārbām šada procedūra der. Mūsdienīgākas jau nāk ar elktronisku adaptāciju, tur kkas kompī jānomet nost. Savādak šams domā, ka brauc ar vecu eļļu un atiecīgi arī reaģē.
krusts kaut kad pa vidu nav jāmet, jāpiesit pie koka, un trīsreiz jānospļaujas pār sāls biķeri?
Varbūt vienkāršāk ir nelekt augstāk par savu dirsu?
Varbūt tomēr aizbraukt pie spečukiem pirms kārbai čau.
Nakādā gadījumā nekur nevajag braukt pie spečukiem, jo īstie spečuki ir šeit
Nu nu spečuk, iesaki kādu. Pazvanīju uz RAAP 1500 eur restaurāciji, pie dīlera var nopirkt lētāk pilnīgi jaunu hidrobloku, riņķī apkārt vieni vienīgi spečuki.
Tev ir kāds garantijas devis, ka nomainot hidrobloku, viss būs labi? Viņš sataisīs no savas kabatas, ja tomēr hidrobloks nebūs pie vainas? Vai tas kas teica, ir tante uz soliņa?
Man priekš MB paprasīja par hidrobloka maiņu 1000€ un pateica uzreiz, ka visas pazīmes norāda uz to, bet nedod nekādas garantijas, jo tur var būt vēl kaudze problēmu, pat arī dēļ kā hidrobloks ir noklājies.
Varbūt pašā hidrobloka 1 detaļa tikai jānomaina, kura maksā kapeikas, bet varbūt problēma ir nopietnāka. To varēs pateikt tikai jaukšanas procesā speciālists, bet kā redzi speciālisti nejauc. Viņi uzreiz pārdod restaurētās par 1500. Es teiktu, ka tik jaunam auto lētāk var sanākt nopirkt lietotu kārbu, ja nav pazīstams večuks, kurš savā garāžā jauc kārbas. Daži šroti vēl nāk pretī un samaina, ja lietotā kārba izrādās beigta.
Bet eļļu labāk ir mainīt ar pilnas eļļas maiņas iekārtu, kura sūknēšanas procesā nomaina veco.
Tieši tā ari izdarīju, pirmajā reizē nobraucu apmēram dienu, plus mīnus kadus 20 km, nākamreiz kad nomainīju nobraucu apmēram kādus 400 km un tagad nesen bija trešā reize, kārba tika restartēta katru reizi. Šī kārba adaptējas pati, nav iespējas veikt adaptāciju ar datoru.
Šī nav līdzīga problēma?
insignia-drivers.uk/threads/22067-Automatic-Gearbox-(AF40)-problem-on-2011-sri-160hp-108k-miles-gutted!?highlight=automatic
Izskatas ka diezgan līdzīga problēma.
Parasti jau hidrobloks beidzas no abarazīva kas nodilis no frikcijas diskiem, nomainot tikai hidrobloku pastāv diezgna liela iespēja ka pavisam drīz izlīdīs cita problēma. ja ar to auto paredzēts vēl kādu laiku braukt tad es ņemtu pilnu restaurāciju, ja tirgot tad iespējams lietotu.
Mani palūdza šo nokomentēt , jo izteicos ka tie tekstiņi ne visai iedvesmo, un tā lūk:
nomainīt šo agregātu pret darbderīgu ( restaurētu, restaurētu rūpnīcā, jaunu vai lietotu) un lietot auto nākamos ?k , tas ipašnieka ziņā...
jajankins rakstīja: Tieši tā ari izdarīju, pirmajā reizē nobraucu apmēram dienu, plus mīnus kadus 20 km, nākamreiz kad nomainīju nobraucu apmēram kādus 400 km un tagad nesen bija trešā reize, kārba tika restartēta katru reizi. Šī kārba adaptējas pati, nav iespējas veikt adaptāciju ar datoru.
Tad viss oki. Ja nav noslēpums cik kārba lietota bez eļļas maiņas? Man sākumā arī bij tādi sitieni kad straujāk sabremzejas un ātrāk uzsāk. Ar laiku palika mazāk, eļļa visu izmazgaja un visu nolemjam. Tas kas tev palīdzēja mainīt jau vajadzēja noteikt vai kārbai pēdējās stundiņas. Filtra bija jābūt magnētiem pie kuriem arī pieliptu metāla skaidinas, ja jau tur kādi frikcioni vai kas jau būtu beigti. Vēl eļļai jasmirdot pēc deguma. Tas ir pazīmes, ka ar vienkāršu eļļas maiņu netiks cauri.ja nekā tāda nebija tad pa braukā vēl.
Kārbā eļļu samainīju uzreiz kā iegādājos auto, tas ir pirms gada, kad parādijas sitieni, domāju ka varbūt līmenis nav, vai kas tāds. Kad mainija eļļu, viņa bija briesmīga smirdēja pec sūdiem. Šaij kārbai filtrs nemainās, viņš ir kaut kur pašā kārbā. Kopš pēdējas eļļas maiņas ir palicis krietni labāk nu jau kādu piekto dienu braucu bez problēmām ātrumi slēdzas daudz labak un sitieni ar nav bijuši.
Tad jautājums kas ir šis?
autotransflush.eu/product/filter-kit-automatische-versnellingsbak-gm-volvo-aw-af40-tf-80sc/
Ja plāno vēl kādu reizi mainīt to eļļu tad varbūt ir vērts noraut karteri un samainīt to filtru pie viena-savādāk filtrs aizaugs un un kārba pati sevi apēdīs.
Ahā, skaidrs. Izklausās kā neesi ņēmis nost to padonu, kurā ir iekšā magnēti un pieejams tas filtrs. Esi vienkārši izlējis cauri eļļu?
Jārauj vaļā tas vāks, rūpīgi jāizpēta vai tur nav džezs skaidiņas(pie MAGNĒTIEM), jāizmazgā viņš un jānomaina tas filtrs. Ko tā tu pie motora eļļas maiņas maini filtru, bet šeit nē? Tā neies cauri, draudziņ.
Insignia
Sveiki.
Varbūt kādam ir bijusi līdzīga problēma. Insignia 2012 gada automāts, no rītiem kārba strādā ideāli, nekādu problēmu, kad auto uzsilsts, pārslēdzoties piemēram no R uz D ir tāds ka neliels sitiens, kad ripo brīvgaitā ātrumiem szlēdzoties uz leju starp 4. un 3. (no 70 uz 60 km/h) var just tādu kā raustekli. Kas varētu būt par vainu?
Saka ka hidrobloks čau.