Siltajās un pat karstajās dienās(+30) startējot aukstu dzinēju,sākumā 1200 apgriezieni un tad lēni nokrīt līdz 700.Tagad kad pienāca vēsais laiks auksta motora sildīšana pazuda,uzreiz 700 apgriezieni.Kas tie par jokiem?
Dažiem auto ir dzinēju vadības programma , kura karstā laikā uzsilda katalītisko konvertoru. Aukstā laikā ar īslaicīgu sildīšanu nepietiktu, tāpēc programma nemaz neieslēdzas.
Ja tas ir iemesls, tad, ja ir paaugstinātie apgriezieni pēc starta, izslēdzot motoru un startējot to pēc brīža otrreiz, paaugstinātie apgriezieni neieslēdzas.
Pilnīgi iespējams. Man ir auto ar VW TSI motoru, kurš ražots 2011. gadā. Arī ir šāda tukšgaitas apgriezienu īpatnība. Es palasīju forumos, tāds efekts ir zināms, un šāds bija izskaidrojums.
Un, kas attiecas uz VW 122 ZS TSI dzinējiem, tie pat var nedaudz rīstīties pie šiem paaugstinātajiem apgriezieniem. Tas ir "nekaitīgi un normāli":
Betroffen sind nur 1.4 TSI mit 122 PS. Grund ist die Kat-Vorheizung, die mit erhöhter Leerlaufdrehzahl und Zündverstellung erreicht wird. Die Ursache für das Abgasgeräusch ist die Zündverstellung. Das Verhalten ist normal und unbedenklich.
Tukšgaitas apgriezieni.
Siltajās un pat karstajās dienās(+30) startējot aukstu dzinēju,sākumā 1200 apgriezieni un tad lēni nokrīt līdz 700.Tagad kad pienāca vēsais laiks auksta motora sildīšana pazuda,uzreiz 700 apgriezieni.Kas tie par jokiem?