Auto pieteikts Latvijas gada auto testiem, kur 31 auto cinīsies par Gada auto titulu. Mani priecē , ka pieteikts auto ar zināmu auru, kuru Ford saimē apzīmē ar ST abriatūru!
Tiklīdz būšu veicis testus, par saviem iespaidiem dalīšos!
Testu veicu .Šim auto šogad konkurentu netrūkst, apskatiet pieteikto auto sarakstu Latvijas gada auto. Vēture gan ST forda modeļiem ir garākā.
Braucot nekādi nepamanīju priekšas riteņu piedziņas ipatnības( tur apakšā ir kas labs sastrādāts). Baudīju reālos Latvijas ceļus ar smaidu , bez riska! Vēlētos stingrāku stūri, jo brauct lielā atrumā tā prasa uzmanību.
Par nebūšanām salonā un kur citur, apskatiet kādus testu aprakstus no FOKUSA, tie aizvien ir tur!
Normāls auto, kurš īpašu baudu noteikti sagādās sportiskākiem vadītājiem. Pieļauju, ka latvietis "parastais" īsti nepratīs daudzas ST versijas īpatnības novērtēt. Pilnīgi noteikti tas ir "pa šoseju gāžamais aparāts", jo uz lāpīta asfalta un lauku ceļa "trepītes" balstiekārta uzreiz norāda, ka šis segums nav domāts ST... Taču katram savs. Man šāds auto laikam nebūtu nepieciešams, taču tas nenozīmē, ka FORDam sanācis slikts produkts.
Ford Focus ST nav tik mežonīgs kā nopietnākais "brālis" ar iniciāļiem RS, tomēr ST spēj uzrunāt. Principā tas nav nekas īpašs, jo ST tāds vienkārši ir. Ar 235/35R19 spēkrats domāts tikai ideālas vadamības un stabilitātes nodrošināšanai, jo nelidzenumus un asfalta ielāpus tas nemīl. Taču uz līdzena un līkumaina asfalta Focus ST "atveras". Auto jūtas labāk, kad saķere tiek pastiprināta ar vilkmes palielināšanu. Palielinot apgriezienus, sajūta, it kā auto censtos meklēt taisnāko trajektoriju. ST domāts reāli "draivam", lai gan tas ir ērts arī ikdienas braucieniem. Salons ir gana plašs, un arī aizmugurējā rindā ir pietiekoši vietas braucējiem. Tomēr cietā piekare ikdienas braucienos var sākt kaitināt.
Ford Focus ST tests, atsauksmes un iespaidi 2020
Jaunais Ford Focus ST 2019 / 2020, kāda pieredze?