Man liekas, precīzi tāds nupat Rīgā tika redzēts kustībā. Neapšaubu dinamiku, tomēr vizuāli tas auto šķita... neglīts.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man liekas, precīzi tāds nupat Rīgā tika redzēts kustībā. Neapšaubu dinamiku, tomēr vizuāli tas auto šķita... neglīts.
Labas atsauksmes par iepriekšējo modeli! Tagad testos šim automobilim būs laba kompānija no ford fokus ST.
Uz papīra daudz sportiskāks auto par to pašu cenu kā Octavia VRS, kurus pietiekoši daudz var redzēt uz ceļa
Laba kompānija ST, bet tikai pa šoseju. Testa mašīnas apriepojums to padarīja par šosejas karali. Man sagribējās pabraukt pa BIķerniekiem! Pretstatā ST stūre lieliki progresīva un jūtīga, prasa precīzu stūrēšanu. Motora uzvedība nevanojama, Labi raduraksti motormenedžmentam!
Un tas vēl ne tuvu nav maksimums. Tad riktīgs zvērs atdzīvojas!Bauda var nākt arī no RENO!
Izmēģinātais Renault Megane RS (versija Tce 280 EDC GPF) bija ar automātisko ātrumkārbu ar manuālās pārslēgšanās iespējām pie stūres ar lāpstiņām. Dzinējs ir 1798 cm2, 4 cilindru, 16 vārstu, ar max jaudu 280 ZS pie 6000 apgr., max griezes moments 390 Nm pie 3200 apgr. Ir Stop un Start sistēma – parocīgi, pie krustojumiem, kad jāgaida zaļā gaisma, dzinējs izslēdzas. Uzsākot braukt, Ieslēdzas ļoti ātri, bez aiztures. Max ātrums ierobežots līdz 250km/st – nav izmēģināts, tad jābrauc uz Vācijas bāņiem, no 0 līdz 100 km/st – 5.8 s, nu, uzrāviens ir ļoti labs, ar skaļu dzinēja skaņu, ātrumu pārslēgšanās brīžos raksturīgi sportiski būkšķi no izpūtēja. Riteņu diski ir 18 vai 19 collu, tas ir labi, jo ļauj dzesēties bremzēm, ja gadījumā daudz un bieži bremzēts. Arī aizmugures riteņi piestūrējas, kas dod vienkārši neticami precīzu stūrēšanas sajūtu, auto brauc tieši tur, kur vēlies. Pirmās sajūtas, iekāpjot, viss ir pārskatāms, pogas savās vietās, vidus konsoles ekrāns ir ar labu attēla kvalitāti, ar daudzām regulēšanas iespējām, nekas nav par daudz vai par maz. Stūrei labs satvēriens, ir arī dažādas podziņas uz stūres, aiz stūres – pierastie kloķi gaismām un tīrītājiem. Sēdeklis ļoti labs, nebija neērti. Braukšana ļoti viegla, spied tik gāzi un bremzē, jo nav jāpārslēdz ātrumi ar roku – lai gan man pašam patīk labāk mašīnas ar manuālām ātrumkārbām. Braukšanas izjūtas – kā ar kartingu!! Stingra piekare, precīza vadāmība, lieliskas bremzes. Liekas, ka pārējās mašīnas uz ielām, nu ko viņas tik lēni un miegaini brauc! Izbraucu gan pa pilsētu, kur ļoti grūti novaldīties, lai brauktu 50 km/st, gan ārpus pilsētas pa šoseju – 90 km/st ierobežojums vienkārši kaitina ar šādu tehniku, bet ātrāk nedrīkst, gan arī nelielu gabalu pa grants ceļu, arī labi ripo. Pāris lietas mazliet traucēja – pirmā: atpakaļskata spogulis priekšējā stikla augšdaļā kopā ar citu ierīču korpusu aizsedz diezgan jūtamu redzes lauku, ievēroju, ka traucē skatīties uz luksoforiem labajā pusē, otrā lieta: skats uz aizmuguri ir ierobežots, jo logi ir salīdzinoši mazi. Bet šitās lietas tagad praktiski visiem jaunākiem auto ir līdzīgas: gan spoguļu korpusi lielāki, gan logi mazāki. Kopumā Megane RS raksturoju kā ļoti azartisku auto, ar kuru praktiski acumirklī var pārkāpt CSN, šis auto karstgalvjiem ir bīstams, jo neticami ātri var iebraukt ne tur kur gribējās.. Man ļoti patika tas, ka vari gan miegaini ripināt, gan vajadzības gadījumā braukt asāk un ātrāk, bez piepūles, jo dzinējs ir superīgs. Un tas viss par 31 580 eiro. Hm, labs pirkums.
Conqueror
gan arī nelielu gabalu pa grants ceļu, arī labi ripo.
.
Cik noprotu piekares režimi regulējas ?
Šovasar stipri nokaitināja sportiskie auto . Visur kur ceļa remots tā sportisko auto pārvietošanās remontzonā , tik kaitinoši lēna . Jelgavā šovasar ar plašiem ,vienlaicīgiem ceļu remontiem pacentās.
Tas bija mini tests dienas vidū pāris stundas - lai vispusīgi izvērtētu auto, tas jāņem uz ilgāku laiku izmēģināt, iegūglējot var atrast izsmeļošus aprakstus par šo auto, regulēšanas iespējas utt. Vācu un angļu žurnālisti no autoritatīviem medijiem pamatīgi iztestējuši un aprakstījuši Renault Megane RS.
Renault Megane R.S. Trophy 2019 tests, atsauksmes un iespaidi 2020
Jaunais Renault Megane R.S. Trophy 2019 / 2020, kāda pieredze?