Audi a6 2.7 d automāta problēma

kermicc Reģ.: 14.11.2019

Labdien! Lugums profiem nokomentēt - braucot atpakaļgaitā lielākā ātrumā bremzējot tāds kā sitiens un visa mašīna noraustās. Braucot lēnām un mazu attālumu nekas līdzīgs nenotiek - viss gludi...

 
kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Recro vai cits kantoris.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 3 Atbildēt

Nekas traks - piesārņots hidrobloks. Man līdzīgas darbības notika pēc eļļas maiņas, tur vienkarsi notika intensīva vecā aplikuma mazgāšana. Tad kad esi pabeidzis eļļas maiņu un viņa ir dzidra, tad arī vairs nenotiek šitādi rāvieni, sitieni.

Otrs variants, kad tu neesi ilgi mainījis eļļu kārbā un tie ir signāli, ka tas steidzami ir jādara. Paskaties kāda eļļa kārbā - melna, tad jāmaina. Viņai parsati jāizskatās sarkanīgai, caurspīdīgai.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 3 Atbildēt

p.s. jāmaina arī filtrs kārbā, tas arī var būt aizaudzis.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
2 0 Atbildēt

Filtru kārbā parasti maina pie katras eļļas maiņas. It kā jau audi savulaik klārēja, ka eļļas pietiks mašīnas mūžam...tikai šaubos, ka viņi domāja 15+,20+,25+ gadus, kā A Eiropā pieņemts.

Es īsti nesaprotu, ko autors vēlās izdzridēt...tas auto (ja viens no pirmajiem) taču ir jau teju 15 gadus vecs un kārbā šis tas ir izdilis...mainot eļļu jau varēs redzēt vai tā ir "degusi" t.i. melna, vai arī metāla skaidas filtrā vai viss kopā. Tad tālāk var līst solnoīdos, vadības blokā, paketēs un pašā hidrosūknī un protams gatavot naudu, jo Koļa tādas lietas nedara (un, ja dara, tad 70-80%, ka maz/nekādas jēgas no tā nebūs), bet speci ietaksēs kārtīgi.

Manuprāt pavecāka automāta sitieni ir +/- lieta pie kā jāpierod un jāaprod un jācenšās braukt, tā lai sit pēc iespējas mazāk. Alternatīva ir pavērt maku uz 1-2K un to lietu labot.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 2 Atbildēt

Par to filtru maiņu jau mums te viens interesents izcēlās. Nomainīja eļļu, bet bez filtra maiņas, jo tas atrodoties kkur dziļi iekšā kārbā. Cik pačekoja, tad tā ir taisnība, ka dažam kārbām to filtru nemaz tik viegli nevar apmainīt. Tjip gandrīz vai karba jājauc ārā. Audi varetu būt bīstamības zonā, jo tiem autiņiem viss tik samudjīts, ka jebkuršs remonts parvēršas nebeidzamās mokās(tiem, kas remontē).

650 Reģ.: 25.01.2017
2 5 Atbildēt

Jo lielāks ir kārbas nobraukums pirms iejaukšanās- jo lielāks risks, ka tieši pēc nepareizi vai nepilnīgi izveiktas šķidruma maiņas radīsies iepriekš nebijuši brīnumi.

Nevienai markai un nevienai kārbai nav paredzēts mainīt transmisijas šķidrumu bez attiecīgā filtra nomaiņas un pareizo darbību izpildes pareizajā secībā.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Karbām ar lielo nobraukumu pastāv divu teoriju piekritēji. Ja kārba n-tos tūkstošus nav mainīta eļļa un viņu nomaina pilnīgi ar izspiešanas metodi, tad tas draudot ar kanālu aizsišanos un pilnīgu kārbas iziešanu no ierindas.

Savukart otras teorijas piekriteji iesaki tikai un vienīgi pilnu eļļas maiņu ar izspiešanas metodi, jo pakāpeniskas maiņas rezultātā kārbā turpina cirkulēt vecās eļļas piedegumi, netīrumi, kas arī izraisa šos sitienus.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 6 Atbildēt

Nu ja, nu tak šaubu nav, ka teemas autors Noteikti ir izmantojis jebkuru no šiem diviem veidiem.Pie kam, tak noteikti to ir darījis ne/jau pirmoreiz.Labi vēl, ka viņš nav nosaucis to suudu Vārdā- tipa, tas ir viņam vai tip- vai multi- Troniks.Vinjš, plet,noteikti ir "iepazinies" konkrēti ar Audi ātrumkārbu uzturēšanu, izlasījis gan visus 10000gab oooo tehnikāl service biļetēnus (TSB), gan arī iemācījies no Galvas visus ZF un Luk priekšrakstus un ieteikumus..Jā.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 2 Atbildēt

Šeit +/- izskaidrots par šīm diviem eļļas maiņas veidiem

kermicc Reģ.: 14.11.2019
0 0 Atbildēt

Paldies par komentāriem. Jā kārba laikam sanāk ka ir multitronics (auto vnk iegādājos pirms 2ned un baigais eksperts šajās lietās neesmu). Jautājums kur var apskatīt kārbas eļļas līmeni/krāsu un cik šāda eļļas ar filtru nomaiņa aptuveni izmaksā?

Paldies

kermicc Reģ.: 14.11.2019
0 0 Atbildēt

Paldies par komentāriem. Jā kārba laikam sanāk ka ir multitronics (auto vnk iegādājos pirms 2ned un baigais eksperts šajās lietās neesmu). Jautājums kur var apskatīt kārbas eļļas līmeni/krāsu un cik šāda eļļas ar filtru nomaiņa aptuveni izmaksā?

Paldies

650 Reģ.: 25.01.2017
2 4 Atbildēt

Tev problem ir tā, ka Tu, "xperts nebūdams" esi nejauši iegādājies tieši TO, ko pēc nospiedošā vairākuma audi/zinātāju viedokļa "nedrīkst ņemt".

Tev nav vajadzīgs izskatīt nekādus tur vispārējos krievzhiidu garāžas video, bet gan ievākt pašizglītībai info konkrēti par audi multitronic (kas īstenībā ir ne ZF, bet gan Luk ražojums).Skaidrs, ka tavai kārbai ir defekts un skaidrs, ka tev jāgriežas pie normāliem speciem, kuri vismaz reizi "pirms" tevis ir šo te muļķatroniku redzējuši un kuri konkrēti zin, ko ar to iesākt.Lai nebūtu lieki jāčakarē savs laiks un jāsamaksā (lohiem) pa 2x.

Kaut vai "iesākumam" šo vai ko tml palasi: www.motor-talk.de/forum/problem-multitronic-evtl-schaeden-u-a-beim-2-7tdi-t4773779.html

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 2 Atbildēt

Kārbas eļļas līmeni tev apskatīsies jebkurš vietējās garāžas specs. Līmenis jau parasti nemainās, bet jāskatās vai tā eļļa tur svaiga.

Pagaidām gan izklausās, ka tur būs nopietnāks defekts, ja tikai pirms 2 ned. nopirki. Gan jau iepriekšējais saimnieks šito jau ir izmēģinājis un tāpēc lai neremontētu kārbu autiņu pārdevis.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 6 Atbildēt

Nu TU konkrēti jau nu neparko neparkad neparkam nekadnē nepaklausīsies, ko TEV saka.Uzspēlē tik jūtūbu un tik mauc.Cilvēkam kārtējais remontējamais suuds iesmērēts- skaidrāks pa skaidru.Viens negribēja remontēt- tagad remontēs šis.Pēc jūtūba, pēc iauto, pēc garāžas vasjas.Samaksās 4x un katram pretimnācējam.ZB jau konkrēti shitās suuda rekomendācijas ar shitiem suuda visiem "zinātājiem" un tām obannajām piebīldēm ka "katrs var".Tapc jau ir tas "viedoklis", ka tur nebeidzami kas plīst un ka nebeidzami par kko jāmaksā.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Atkal uzvilkies. Tak taisnība, eļļas kvalitāti tak varēs noteikt jebkurš indivīds kas ar autiņiem kramejas. Es viņam nesaku ka jāsāk remontēt pie jebkura Vasjas.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 5 Atbildēt

Nē bet saku, ka Nevar jebkurš indivīds noteikt nedz multitronika kārbas stāvokli, nedz arī viņu pienācīgi apkalpot.Kur nu vēl saremontēt.Katrs runājam savu- galvenais ietiepīgi nedzirdēt.

kermicc Reģ.: 14.11.2019
1 0 Atbildēt

Paldies kungi un davai bez kašķiem ???? Es tak jauniņais šeit

chapis Reģ.: 16.11.2019
0 1 Atbildēt

Sveiki.

Nevēlos taisīt jaunu topicu.

Jautājums ir vai dēļ antifriza zuduma var degt check engine un auto ieiet avārijas režima . a4 2.7tdi

Vakar braucot mājās sāka mirgot kvēļsveču lampiņa tad pazuda un iedegās motorlampiņa un pazuda jauda , šodien skatos antifrīz pazeminajies zem min.

paldies

chapis Reģ.: 16.11.2019
0 1 Atbildēt

Šodien pielēju pus litru un nedeg vairs.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 8 Atbildēt

Ne nu protams, kad zūd antifrīza līmenis,vnk pielej un mauc. Nekad nevajg meklēt iemeslu.Tur ne to, ka uz ziemu salona apsildē mēdz kāds Kurmis iemesties, nee.Kur nu vel ja kāda radiātora truba vai cilindra siena, vai pasarg, vel kaut tur kāda Galva vai pats misters ūdenspumPis ko sadomājis pirms gaidāmajiem Svētkiem drusciņ "atpūsties".

Prottams, ka kvēlsveču lampai un avārijas režīmam Noteikti ir vistiešākā saistība tieši ar to nopirkto tosola puslitru.

Nekādā gadījumā tā dzeltenā Lampa nevar būt saistīta nedz ar turbīnas spiedienu, nedz ar tās ģeometriju un tās vispārējo aizdrirstības/utainības stāvokli.Nee.

Arī gaisa padeves niansēm un visādām tur absolūtajām spiedienu sakarībām te nav vietas pat teorētiski nē.Sprauslu stāvoklis un augstspiediena sūknis i nemaz vispār tur pat tuvumā nevar būt.Nē.Jautājums ir tikai/vai Nākamoreiz pirkt puslitru vai visus 0,7..Zaļo vai srakano, tas būtu pofig.

ps,- Nekādā gad, pasarg Visaugstākais, nevajag lieki tērēties uz Datorizētās Diagnostikas Manipulāciju (DDM) un par to vel maksāt kaut kādiem šarlatāniem. Audi ir Ļoooottti Daargs.Jā.

ps2- es ceru multritornika remontkandidāts mums iemetīs ik pa laikam tālāko notikumu norisi.Kā tipa vai Jūtups viņam palīdzēja saremontēt, un uz cik kas nostājās un taa.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 2 Atbildēt

Tev viss labi?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 5 Atbildēt

Tev (varbūt..) ir kaut kas par Tēmu ko pateikt?? Vairāk par 3 vārdiem nesanāca izspiest?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Nē nu viss ir pilnīgi pareizi, tik saproti ka jaunā paaudze ir vairāk, ja tā var teikt, patērētāji un no šitā visa pat tiešā tekstā ir maza sajēga.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 5 Atbildēt

Jā, lab ka ir vismaz kāds atsevišķs atlicis,ar ko "parunāt".Es varētu saderēt uz 500e,ka tur tam minētajam spirāles gļučītājam piemīt vismaz 2gab no manis aprakstītajām problēmām.Bet visdrīzāk, ka taisnību mēs nekad neuzzināsim.Jo NAV vairs tāda "pieklājības" algoritma- tipa,ja uzdevi jautājumu, tad vēlāk esi tik laipns un proties pastāstīt risinājumu.

Lietota auto turētājam ir jābūt Loham pēc būtības- tas ir izdevīgi Visiem.Visizdevīgāk ir, kad viņš ne to ka nemāk "pats" saremontēt, bet ka viņš globāli nejēdz TO, ko viņam kurā momentā vispār vajadzētu darīt.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Man meklēt YouTube instrukciju vai vairs jau nav vērts? Izklausās, ka motors uzkarsēts.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 4 Atbildēt

Kā tad, ka meklēt.Prottams.Pie viena redzēsim, vai uz šīs tube-dršanas pamata kaut viens no diviem tiem šeit problēmu pieteikušajiem vismaz pieklājības pēc ieliks pāris vārdos atskaiti par "paveikto".

Vai var pašrocīgi saremontēt (jau sajātu) multitroniku (ko nevar dažkārt pat darbnīcā) un/vai var pašrocīgi "novērst" 2.7tdi motora kontrollampas degšanu ar antifrīza pieliešanu un bez datordiagnostikas.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 1 Atbildēt

Labrīt, pat nezinu, ko lai pasaku. Ar Multitronic kārbu Audi izcēlies pamatīgi. Masveida problēmu lērums. Tās īsti neremontējas. Es savulaik mēģināju remontēt, to it kā dara viens vienīgs serviss Rīgā (varbūt tagad vairāki), taču arī viņiem īsti neizdevās saremontēt kā nākas.

Multitronic nomaina. Izmaksas jaunai kārbai - astronomiskas. Risinājums - nopirkt citu lietotu (un arī bez garantijas, ka strādā ok) un tikt vaļā no tā auto. Diemžēl šo konkrēto ātrumkārbu visi rekomendē kā kategoriski neieteicamu. Īsts kauna traips ražotājam.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 3 Atbildēt

-šodien nopirkt "citu" šādu kārbu lietojamā stāvoklī cerība ir ļoti maza- jo viņas visas sen jau ir vai nu tollmetsā vai nu šādi te ar jūtupa palīdzību pusremontētā un pusnmojātā stāvoklī.Vienīgā cerība ir vai nu neņemt vispār vai fiksi tikt vaļā- t.i.,atrast Lohu, kurš nav lasījis nevienu ne audiforumu ne pat iA un nav skatījies jūtupu.

Primitīvi pirmatnējais dsg kārbas paveids- kā parasti, kad par "atrāvienu tehnikā" sākumā gādā garantijas remonts un tālāk par to bargi samaksā 2-3šo roku lietotājs.Kamēr šo mašīnu apkalpošana notika daudzmaz autorizētos servisos, vēl bija cerība- bet ne tagad, kad ar viņām brauc jau sesto roku lietotāji un beidzamie trīs no tiem viņu ir uzturējuši caur miskasti.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 2 Atbildēt

Nu vispār multitronicam ar DSG kopīgs ir tas ka tās ir ātrumkārbas.

Multitronics ir variators un Audi kļūme ir šo relatīvi vārīgo konstrukciju montēt kopā ar dzinējiem ar relatīvi lielu griezes momentu(aka dīzeļiem). Japāņiem tā konstrukcija šķīst pat uz pusotra litra benzīniem. Viena lieta ir pati kārba, kuras konstrukcija nevar būt mūžīga otra braucējs, kurš ar agresīvu braukšanu mūžu diezgan pamatīgi saīsina,

650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Tu runā labāk par Lietu, nevis piesienies pie sarunvalodas burtiem.Tās drisēju sarunas jau ir tikai priekš tam, lai te viens otram krānu pastaipītu, nevis lai reālajam lietotājam problēmas gadījumā kaut ko palīdzētu.Neviens neprasa skaidrojumu ne par cvt būtību, ne par japānu suudiem, nedz par audi politiku- konkrēti cilvēkam šobrīd IR problēma ar multitroniku.Viņš nezin, kas ir jādara ar multironiku- TĀ ir viņa problēma,bet reāla ieteikuma vietā te viņam piedāvājam jūtūbu un dsg/cvt/s-tronic teoriju apgūt. Viņam tas auto nav bijis nedz diagnostikā, nedz tā kārba tur ir bijusi beidzamo 10g laikā elektroniski adaptēta(!!!!), nedz pat kādam zinātājam vispār parādīta. Ne tur zināms kur un kad un kā tas šķidrums ticis mainīts,neko nē.Viņš paņēmis auto un tagad NEZIN, ko ar to darīt.Audi gan "zin",- tapc to draņķi sen jau vairs neražo.

No šejienes tieši "izaug" tie tur tipiskie audi kapeikpsisēji, kuri nejēdz to mašīnu ekspluatēt un pēc tam piepļūta visu pasauli ar viedokļiem un realitātē kad 9no10 tām mašīnām šodien ir ar ielaistiem bojājumiem un šrota vērtībā.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 1 Atbildēt

Par kādu lietu? Ja cilvēks nezin ko nopircis nav jēgas stāstīt kā eļļu mainīt vai kas varētu būt pie vainas. Vēljovairāk ja pat nav norādījis cik riteņi ir velkošie kam šinī stāstā ir diezgan liela nozīme.

Turklāt te ir divi jautātàji-vienam kārba otram noplūde un avārijas režīms. Vienam pie kārbiniekiem, otram pie motorista/diagnosta.

Tehniskas problēmas internetā var risināt ja ir konkrēts jautājums un vismaz kautkādā izpratne par to kā darbojas automobilis, visos citos gadījumos var mierīgi doties pie rīkstnieka vai gaišreģa ar kristāla bumbu.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Jā,šis jau ir par lietu- jo ABIEM pie diagnosta.Par multitroniku pirms gadiem 10 visos audiforumos tika izrunāts,kam vairs jēga to meklēt,ja ne pašam pircējam.Pirms kko pirkt...Tika nezcikreiz teikts- multroniks ir īpaši jūtīgs uz adaptāciju.Tur nezcikreiz bijis,ka tieši tās elektroniskās manipulācijas palīdz.Bet neba jau ielaistai vainai vai kad jau beidzamās 5x tā zampa tur mainīta bez jebkādas priekšrakstu ievērošanas.Kā var pirkt,ka nekādu pierādījumu kārbas apkalpošanai nav.Šķidrums jāmaina ik pa 60kkm,jālej ir stingri paredzētais un noteiktajā kārtībā.Kā tagad to vēsturi attīt- da nekā.Ka figzin,viena vaina aukstam izpaužas,cita atkal uzkarsētam.Viens kko pa fikso tur iegāza,pārdeva.Kamēr tur kko rādīja/muldēja,bij it kā ok.Nopircējs, labu domādams, pec nedeļas atbrauc rīgā,pa tiltu stumdoties uzkarsēja- viss,čau,..maini atkal un meklē kam fiksi nogrūst.

Cilvēces kvēlākais sapnis- radīt bezpakāpju kasti vai vismaz tādu efektu.Cik mēģinājumi bija- visi fufelis.Radīt var,bet jau otrajam lietotājam ir par to jāmaksā.Tapc sen zināms- remontēsi dajebko,gan multi-,gan s-, gan pat tip- troniku.Jo tam visam šodien ir krietns noskrējiens un garāžas apkalpe pa starpu.Vienīgā veca audi "cerība" šodien ir 8pakāpju zf tiptroniks,kurš ir retums un labi ja pus procentam no visa kopskaita.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
4 4 Atbildēt

Man te bija iespēja pabraukāt ar a4 1999g 1.9 tdi stipri pilna extru paku. Auto jau pāri 400t km. Un 5 ātrumu meh kārbu. Nu bija jau šitie aparāti piemirsušies. Teikšu atklāti gandrīz vai asara nobira, kolosāla vadāmība un komforts. Pa pilsēu 3šais ātrums gandrīz kā ar automātu. Motoram griezes moments vēl nebija sačakarēts ar visiem nevajadzīgajiem ūdiem un ceļ no 900rpm bez problēmām. Spied cik gribi, dūms praktiski nav. Pat uz 140 atlaid stūri un iet kā pa diegu un bremzējot nekas no trajektorijas nemainās pat domu līmenī. Salons stingrs un viss vietās, nekādi 3d paneļi neprasās. Stereo concert, varēju ielikt kasetes , disku mainītājs pat funciklēja, un tā skaņa...eh laika mašīnā sajutos. Audi respekt. Tagad iesēdies daudzos jaunajos vāģos un nekādas skudriņas neskrien, nekas nesaista. PS sorry par off topiku

Lasītākie raksti

Jaunie raksti