Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Gooseneck tipa pikapa treileri Latvijā

matains Reģ.: 26.12.2019

Sveiki!

Nekad neesmu redzējis uz ceļiem un nevaru arī atrast informāciju par šāda tipa treileriem, ko varētu kabināt pikapa kravas kastē. Vai ir kādi likumdošanas ierobežojumi, kas neļauj tādus lietot pie mums? Doma ir ar ikdienā saimniecībā lietojamu auto spēt pārvietot arī lielākas kravas, kurām citādi būtu nepieciešams speciāli turēt kravas auto. Interesētu lopu treileri un platformas, kā arī pikapi, kuriem pieejami atbilstoši stiprinājumi kastē.

 
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 1 Atbildēt

te jau nav usa, diez vai šito te atļaus, šķiet, varētu būt liela ķēpa kaut ko tādu realizēt

matains Reģ.: 26.12.2019
0 0 Atbildēt

Jā, tieši pie amerikāņiem ideja noskatīta, un ļoti iepatikās, tādēļ brīnos ka pie mums nekā tāda nav. Pilnīgi cita stabilitāte un treilera kravnesība pie tā paša vilcēja.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Liekas ka lielākā problēma būs vadītāja apliecību kategorijās-amīšiem vieglais skaitās līdz 7 ar kautko tonnām(negarantēju 100% patiesību) attiecīgi tādu treileri var vilkt visi kam ienāk prātā. Pie mums F350(kas būtu normàls vilcējs) jau vajag c1 kategoriju piekabei vēl e kategorija piekabei jāpiekārto.

Pieliekot jebatoriju ar tā pasākumu atgādāšanu un reģistrēšanu vienkāršāk ir nopirkt kko uz vietas.

Liekas Vācijā redzēju tādas piekabes tirgojamies, cena bija vienkārši kosmosā.

www.schira-mobil.de/vario5/fotobeispiele_pferdetrailer.htm

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Pferdetrailer ir piekabe zirgu pārvadāšanai.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

USA ir vēl viens bonuss sastāva garums bija pieļaujams lielāks kā ES, tāpēc te ES praktiski vairs neizmanto kravas auto ar kapotu.

matains Reģ.: 26.12.2019
0 0 Atbildēt

Skaidrs, ļoti noderīgs info. Paldies!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Cita starpā redzēts ir viens autovedējs uz tipa Iveco kravas busiņa bāzes ar garu puspiekabi , tā ka tehniski to darīt var, jautājums vai atmaksājas.

Var google uzprasīt "Iveco Daily semi trailer" pie bildēm toč viņu ir padaudz.

Tas protams nav goose-neck, bet ideja jau ļoti tuva.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
5 2 Atbildēt

Tikko virs 3,5 tonnām tā tahogrāfs obligāts! Arī pašpārvadājumiem jāreģistrējas ATD. Jāsaņem atļauja. Līdz 100 km virknei pārvadājumu tahogrāfu itkā nevajag, bet jāraksta atskaite par savu braukšanu un atpūtu speciālā veidlapā! Čakars ir gan šā, gan tā. Tad vēl jāpērk vinjete. Nopērc tik kravas auto, slauks Tevi kā govi!

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Pašpārvadājuma sertifikāts iekšzemes kravas pašpārvadājumiem nepieciešams tiem pašpārvadājuma veicējiem, kuri vēlas veikt iekšzemes kravu pašpārvadājumus ar kravas autotransportlīdzekli, kura kopējā pieļaujamā masa, ieskaitot piekabes, pārsniedz sešas tonnas. Piemēram, uzņēmumam jānogādā saražotā produkcija no ražotnes Liepājā uz noliktavu Rīgā

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Cienījamais pensionārs Nervons atkal kļūdās.

Frontera Reģ.: 12.12.2019
0 3 Atbildēt

Nuuu..LV protams,ka neļaus,te ir LV

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Mani arī interesē minētā lieta. Braucu ar Dodge RAM1500, ir arī BE kategorija. Man liktos, ja atrodu tādu Gooseneck piekabi kuras masa kopā ar auto masu nepārsniedz 7000kg, tad problēmām nevajadzētu būt, respektīvi auto ar piekabi, tikai sakabes veids savādāks nekā pie Mums parasti. Iespējams, ka TA laikā CSDD darboņi nezinātu kā pārbaudīt sakabi

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Ar ko viņa būtu labāka par uz ābola kabināmu piekabi?

Pieejamas nav, pikapam kravas kaste aizņemta, pārdot arī nereāli

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Labāka tā noteikti ir ar faktu ka svaru liek arī uz velkošo auto, ābolam var man šķiet kabināt max līdz 300 kg uz paša ābola (kā manam US pikapam), man uz CR-V škiet tikai 120 kg utt. Faktiski protams vairāk bet diez vai var salīdzināt ar tiem puspiekabju variantiem uz sedliem vai goose-neck.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Bet kur tur ir pluss?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tad kad tu sāc valkāt kaut ko vairāk par 1 tonnu astē - tas ir liels pluss. Uz asfalta protams pa lielam pofig, kamēr nav strauji jābremzē, un to situāciju var salīdzināt ar joku - suns luncina asti, vai arī aste luncina suni.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Arī divas tonnas velkas bez problēmām, ar kārtībā esošām bremzēm un pareizi uzkrautu piekabi neredzu problēmu. Tas gooseneck sevi sāk pierādīt virs kādām 3 tonnām piekabē un tad jau vairs nav starpības vai tā tiek krauta maxibusā, kravas kastē vai uz pikapa piekabes. Pikapam ieguvums būtu kāda zemās grīdas platforma ko piekabināt auzmugurē-šādā gadījumā tas jau izskatās pēc biznesa un tad paliek svarīgas arî izmaksas, kuras pikapa gadījumā ir tūtē. Ja kāds lielsaimnieks ir tik turīgs ka ar šādu setupu var apmierināt iegribu justies kā amērikā tad to nevar liegt

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Jā nu protams uzkrauj teiksim Ram3500 pašu līdz 4 tonnām, uzkabini piekabi ar 4 tonnām un ar velkas bez problēmām, kamēr nelien no asfalta nost, kā iebrauksi drusku dubļu ceļos - tā vari tur arī palikt ja Rams bus dibenpiedziņa.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt
insekc Reģ.: 24.03.2003
2 0 Atbildēt

Nu "zoskakla" piekabe ir pilnīgi bezjēdzīga lieta, vismaz Eiropā. Vairāk dzelžu, aizņem vairāk vietas un maz kuram auto var pievienot. Ar parasto, uz ābola, ir pavisam cita loģistika iespējama. Viens kko aizved uz laukiem, otrs kko atved. Cita lieta, ka US RAMam lieto advancētas piekabes (ar bremzēm), kuras šeit nav pieejamas.

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

Uz vilcēja ir iespēja uzlikt zoss-kaklu. Var pa teritoriju galdus valkāt

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Bet kur tur ir pluss?

+ ir tur, ka šāda tipa sastāvs nesāks taisīt pendeles vai šķēres tipa amplitūdas ja nedaudz kļūdīsies ar kravas izsvarojumu, vairāk var sadalīt kravu uz vilcēja velkošās ass.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu jā, bet tad atkal vajag attiecīgas celtspējas vilcēju -> atkal nonākam pie tā, kāpēc tādu risinājumu izmanto jeņķi, bet ne pie mums...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Kāpēc pie mums nevar veikt labo pagriezienu pie sarkanā luksofora signāla? Pat drošāks manevrs, jo bojāgājēji neiet pāri.

Bet pie jeņķiem kur auto var stūrēt no 16 gadiem un satiksme ir intensīvāka to var!!!???

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tāpēc ka eirokrāti to ir aizlieguši. Skatos ka leišiem zaļās bultas ir pazudušas...

DJ40 Reģ.: 23.11.2016
0 0 Atbildēt

Fāterrlandē zaļās bultas ir, tāpēc par taviem eirokrātiem neesmu drošs.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti