te jau nav usa, diez vai šito te atļaus, šķiet, varētu būt liela ķēpa kaut ko tādu realizēt
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
te jau nav usa, diez vai šito te atļaus, šķiet, varētu būt liela ķēpa kaut ko tādu realizēt
Jā, tieši pie amerikāņiem ideja noskatīta, un ļoti iepatikās, tādēļ brīnos ka pie mums nekā tāda nav. Pilnīgi cita stabilitāte un treilera kravnesība pie tā paša vilcēja.
Liekas ka lielākā problēma būs vadītāja apliecību kategorijās-amīšiem vieglais skaitās līdz 7 ar kautko tonnām(negarantēju 100% patiesību) attiecīgi tādu treileri var vilkt visi kam ienāk prātā. Pie mums F350(kas būtu normàls vilcējs) jau vajag c1 kategoriju piekabei vēl e kategorija piekabei jāpiekārto.
Pieliekot jebatoriju ar tā pasākumu atgādāšanu un reģistrēšanu vienkāršāk ir nopirkt kko uz vietas.
Liekas Vācijā redzēju tādas piekabes tirgojamies, cena bija vienkārši kosmosā.
Pferdetrailer ir piekabe zirgu pārvadāšanai.
USA ir vēl viens bonuss sastāva garums bija pieļaujams lielāks kā ES, tāpēc te ES praktiski vairs neizmanto kravas auto ar kapotu.
Skaidrs, ļoti noderīgs info. Paldies!
Cita starpā redzēts ir viens autovedējs uz tipa Iveco kravas busiņa bāzes ar garu puspiekabi , tā ka tehniski to darīt var, jautājums vai atmaksājas.
Var google uzprasīt "Iveco Daily semi trailer" pie bildēm toč viņu ir padaudz.
Tas protams nav goose-neck, bet ideja jau ļoti tuva.
Tikko virs 3,5 tonnām tā tahogrāfs obligāts! Arī pašpārvadājumiem jāreģistrējas ATD. Jāsaņem atļauja. Līdz 100 km virknei pārvadājumu tahogrāfu itkā nevajag, bet jāraksta atskaite par savu braukšanu un atpūtu speciālā veidlapā! Čakars ir gan šā, gan tā. Tad vēl jāpērk vinjete. Nopērc tik kravas auto, slauks Tevi kā govi!
Pašpārvadājuma sertifikāts iekšzemes kravas pašpārvadājumiem nepieciešams tiem pašpārvadājuma veicējiem, kuri vēlas veikt iekšzemes kravu pašpārvadājumus ar kravas autotransportlīdzekli, kura kopējā pieļaujamā masa, ieskaitot piekabes, pārsniedz sešas tonnas. Piemēram, uzņēmumam jānogādā saražotā produkcija no ražotnes Liepājā uz noliktavu Rīgā
Cienījamais pensionārs Nervons atkal kļūdās.
Nuuu..LV protams,ka neļaus,te ir LV
Mani arī interesē minētā lieta. Braucu ar Dodge RAM1500, ir arī BE kategorija. Man liktos, ja atrodu tādu Gooseneck piekabi kuras masa kopā ar auto masu nepārsniedz 7000kg, tad problēmām nevajadzētu būt, respektīvi auto ar piekabi, tikai sakabes veids savādāks nekā pie Mums parasti. Iespējams, ka TA laikā CSDD darboņi nezinātu kā pārbaudīt sakabi
Ar ko viņa būtu labāka par uz ābola kabināmu piekabi?
Pieejamas nav, pikapam kravas kaste aizņemta, pārdot arī nereāli
Labāka tā noteikti ir ar faktu ka svaru liek arī uz velkošo auto, ābolam var man šķiet kabināt max līdz 300 kg uz paša ābola (kā manam US pikapam), man uz CR-V škiet tikai 120 kg utt. Faktiski protams vairāk bet diez vai var salīdzināt ar tiem puspiekabju variantiem uz sedliem vai goose-neck.
Bet kur tur ir pluss?
Tad kad tu sāc valkāt kaut ko vairāk par 1 tonnu astē - tas ir liels pluss. Uz asfalta protams pa lielam pofig, kamēr nav strauji jābremzē, un to situāciju var salīdzināt ar joku - suns luncina asti, vai arī aste luncina suni.
Arī divas tonnas velkas bez problēmām, ar kārtībā esošām bremzēm un pareizi uzkrautu piekabi neredzu problēmu. Tas gooseneck sevi sāk pierādīt virs kādām 3 tonnām piekabē un tad jau vairs nav starpības vai tā tiek krauta maxibusā, kravas kastē vai uz pikapa piekabes. Pikapam ieguvums būtu kāda zemās grīdas platforma ko piekabināt auzmugurē-šādā gadījumā tas jau izskatās pēc biznesa un tad paliek svarīgas arî izmaksas, kuras pikapa gadījumā ir tūtē. Ja kāds lielsaimnieks ir tik turīgs ka ar šādu setupu var apmierināt iegribu justies kā amērikā tad to nevar liegt
Jā nu protams uzkrauj teiksim Ram3500 pašu līdz 4 tonnām, uzkabini piekabi ar 4 tonnām un ar velkas bez problēmām, kamēr nelien no asfalta nost, kā iebrauksi drusku dubļu ceļos - tā vari tur arī palikt ja Rams bus dibenpiedziņa.
Nu "zoskakla" piekabe ir pilnīgi bezjēdzīga lieta, vismaz Eiropā. Vairāk dzelžu, aizņem vairāk vietas un maz kuram auto var pievienot. Ar parasto, uz ābola, ir pavisam cita loģistika iespējama. Viens kko aizved uz laukiem, otrs kko atved. Cita lieta, ka US RAMam lieto advancētas piekabes (ar bremzēm), kuras šeit nav pieejamas.
Uz vilcēja ir iespēja uzlikt zoss-kaklu. Var pa teritoriju galdus valkāt
msh rakstīja: Bet kur tur ir pluss?
+ ir tur, ka šāda tipa sastāvs nesāks taisīt pendeles vai šķēres tipa amplitūdas ja nedaudz kļūdīsies ar kravas izsvarojumu, vairāk var sadalīt kravu uz vilcēja velkošās ass.
Kāpēc pie mums nevar veikt labo pagriezienu pie sarkanā luksofora signāla? Pat drošāks manevrs, jo bojāgājēji neiet pāri.
Bet pie jeņķiem kur auto var stūrēt no 16 gadiem un satiksme ir intensīvāka to var!!!???
Gooseneck tipa pikapa treileri Latvijā
Sveiki!
Nekad neesmu redzējis uz ceļiem un nevaru arī atrast informāciju par šāda tipa treileriem, ko varētu kabināt pikapa kravas kastē. Vai ir kādi likumdošanas ierobežojumi, kas neļauj tādus lietot pie mums? Doma ir ar ikdienā saimniecībā lietojamu auto spēt pārvietot arī lielākas kravas, kurām citādi būtu nepieciešams speciāli turēt kravas auto. Interesētu lopu treileri un platformas, kā arī pikapi, kuriem pieejami atbilstoši stiprinājumi kastē.